Na autosalonu užitkových vozů v Birminghamu (30. dubna – 2. května) představuje skupina PSA v předpremiéře modely Peugeot Boxer Electric a Citroën Jumper Electric.
foto: InsideEVs/Peugeot
Elektromobily Peugeot Boxer Electric a Citroën Jumper Electric budou v nabídce s dvěma úrovněmi dojezdu podle zvolené verze: 225 km/ v cyklu NEDC v případě délek L1 a L2, a 270 km v cyklu NEDC v případě délek L3 a L4. Vozy budou vyráběny v továrně Sevel ve Val di Sangro (Atessa, Itálie) a následně elektrifikovány a homologovány prostřednictvím partnerské společnosti BD AUTO.
V roce 2020 budou v segmentu kompaktních furgonů k dispozici elektroverze vozů Peugeot Expert a Traveller, Citroën Jumpy a SpaceTourer, Opel/Vauxhall Vivaro Cargo a Vivaro Life.
V segmentu malých dodávek nabízí skupina PSA již od roku 1998 vozy Peugeot Partner Tepee Electric (osobní vůz) a Partner Electric (LCV), dále Citroën E-Berlingo Multispace (osobní vůz) a Berlingo Electric (UV). Nová generace těchto vozů Peugeot a Citroën, stejně tak jako vozy Opel/Vauxhall budou k dispozici v elektrické verzi do roku 2021.
K 1. září 2019 bude skupina PSA, která již před vstupem nové normy v platnost vybavila své vozy technologiemi, jako jsou selektivní katalytická redukce (SCR) a filtr pevných částic pro benzínové vozy (GPF), nabízet lehké užitkové vozy (základní verze z výroby i přestavěné vozy) se všemi vlastnostmi nutnými ke splnění nové normy Euro 6.
Koukám, že s elektromobily se fakt roztrhl pytel. Nejsem si
Koukám, že s elektromobily se fakt roztrhl pytel. Nejsem si úplně jistý, že jde o tu správnou ekologickou cestu. Vždyť tu elektrickou energii musí vyrobit elektrárny, a ty jsou taky něčím poháněné. V našich zeměpisných podmínkách obvykle uhlím nebo jádrem. V tomto případě bych se poohlédnul po nějaké starší „klasice“, třeba některého z těchle, co mají ve Vans Centre https://www.vanscentre.com/vyhledavani/?s=peugeot%20boxer
Asi nějaký takovýto příspěvek bych napsal po přečtení
Asi nějaký takovýto příspěvek bych napsal po přečtení první kapitoly příručky Placeným trolem snadno a rychle 😀
Nevím kde se stala chyba. Jak vidím NEDC, zvedá se mi kufr.
Nevím kde se stala chyba. Jak vidím NEDC, zvedá se mi kufr. Ty zminované automobilky jsou snad z Ghany nebo Argentiny, V Evropě platí WLTP. Takže podfuk od prvníhp písmene.
Bohužel také nevíme, kde se stala chyba. Takovéto
Bohužel také nevíme, kde se stala chyba. Takovéto informace nám přišly přímo z PSA a sami se divíme, že si automobilka dovolí NEDC stále používat. WLTP hodnoty nicméně zatím známy nejsou, pročež o nich můžeme jen spekulovat. Jedno je jisté: budou nižší :).
Pokud to jde na tu tiskovou zprávu reagov, tak jim to
Pokud to jde na tu tiskovou zprávu reagov, tak jim to pošlete zpět, s tím že tam mají chybu.
Všichni přeci vědí, že kategorie N1 musí normu WLTP
Všichni přeci vědí, že kategorie N1 musí normu WLTP používat myslím až od 1.9.2019 do té doby se budou uvádět v NEDC.
Díky za doplnění, teď už to také víme :).
Díky za doplnění, teď už to také víme :).
Tak ted již vsichni vědí, že je v tom pěknej guláš.
Tak ted již vsichni vědí, že je v tom pěknej guláš. Proč asi.
Autosalon Bratislava 360
https://youtu.be/gPYljWrV_Jo
Něco na
Autosalon Bratislava 360
https://youtu.be/gPYljWrV_Jo
Něco na elektřinu tam také najdete.
Na porovnanie:
renault master ZE ponuka 198km NEDC. V realnych
Na porovnanie:
renault master ZE ponuka 198km NEDC. V realnych podmienkach vyrobca udava 120km.
225 km NEDC by potom odpovedalo 136 km v realnych podmienkach
270 km NEDC by potom odpovedalo 163km v realnych podmienkach
Skúšal som niekde nájsť nejaký údaj o baterke, ale
Skúšal som niekde nájsť nejaký údaj o baterke, ale všetci ako papagáji opakujú tú istú trápnu NEDC chujovinu ako Vy TU, vážená redakcia !!!
Že sa vám chce sa týmto strápňovať. Hybrid mám rád a rád si tu niečo prečítam a niečo nové sa dozviem, ale toto?!
Je mi z toho normálne …
+1
+1
Zatím pracujeme s těmi informacemi, které se k nás dostaly
Zatím pracujeme s těmi informacemi, které se k nás dostaly oficiální cestou přímo od automobilky. Žádné další detaily k vozům bohužel známy nejsou.
Navrhujem novú normu NEDC plus. V tej by mohla mať dodávka
Navrhujem novú normu NEDC plus. V tej by mohla mať dodávka s 30kWh baterkou dojazd 540km, nech sa to lepšie predáva.
Alebo NEDC ultra 1080km/30kWh.
Presne tak. Sou s tim fakt trapny.
Presne tak. Sou s tim fakt trapny.
Cyklus NEDC. Trapná komedie pokračuje dál.
Cyklus NEDC. Trapná komedie pokračuje dál.