Elektrické dodávky Peugeot Boxer Electric a Citroën Jumper Electric s dojezdem až 270 km

Jan Horčík - 02 Květen 2019

Na autosalonu užitkových vozů v Birminghamu (30. dubna – 2. května) představuje skupina PSA v předpremiéře modely Peugeot Boxer Electric a Citroën Jumper Electric.auto elektromobil elektrická dodávka Peugeot Boxer Electric

Elektrická dodávka Peugeot Boxer Electric
foto: InsideEVs/Peugeot

Elektromobily Peugeot Boxer Electric a Citroën Jumper Electric budou v nabídce s dvěma úrovněmi dojezdu podle zvolené verze: 225 km/ v cyklu NEDC v případě délek L1 a L2, a 270 km v cyklu NEDC v případě délek L3 a L4. Vozy budou vyráběny v továrně Sevel ve Val di Sangro (Atessa, Itálie) a následně elektrifikovány a homologovány prostřednictvím partnerské společnosti BD AUTO.

V roce 2020 budou v segmentu kompaktních furgonů k dispozici elektroverze vozů Peugeot Expert a Traveller, Citroën Jumpy a SpaceTourer, Opel/Vauxhall Vivaro Cargo a Vivaro Life.

V segmentu malých dodávek nabízí skupina PSA již od roku 1998 vozy Peugeot Partner Tepee Electric (osobní vůz) a Partner Electric (LCV), dále Citroën E-Berlingo Multispace (osobní vůz) a Berlingo Electric (UV). Nová generace těchto vozů Peugeot a Citroën, stejně tak jako vozy Opel/Vauxhall budou k dispozici v elektrické verzi do roku 2021.

K 1. září 2019 bude skupina PSA, která již před vstupem nové normy v platnost vybavila své vozy technologiemi, jako jsou selektivní katalytická redukce (SCR) a filtr pevných částic pro benzínové vozy (GPF), nabízet lehké užitkové vozy (základní verze z výroby i přestavěné vozy) se všemi vlastnostmi nutnými ke splnění nové normy Euro 6.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář

Koukám, že s elektromobily se fakt roztrhl pytel. Nejsem si úplně jistý, že jde o tu správnou ekologickou cestu. Vždyť tu elektrickou energii musí vyrobit elektrárny, a ty jsou taky něčím poháněné. V našich zeměpisných podmínkách obvykle uhlím nebo jádrem. V tomto případě bych se poohlédnul po nějaké starší "klasice", třeba některého z těchle, co mají ve Vans Centre https://www.vanscentre.com/vyhledavani/?s=peugeot%20boxer

Obrázek uživatele Jiří_Švarc

Asi nějaký takovýto příspěvek bych napsal po přečtení první kapitoly příručky Placeným trolem snadno a rychle :-D

---

EV - tabulky, statistiky: https://bit.ly/2uU06PO

Nevím kde se stala chyba. Jak vidím NEDC, zvedá se mi kufr. Ty zminované automobilky jsou snad z Ghany nebo Argentiny, V Evropě platí WLTP. Takže podfuk od prvníhp písmene.

---

Elektromobil Peugeot Ion sdílený se sousedy od 7/2018, najeto 29 tis. km.
Hyundai Kona electric najeto 35.5 tis. km.

Obrázek uživatele Jan Horčík

Bohužel také nevíme, kde se stala chyba. Takovéto informace nám přišly přímo z PSA a sami se divíme, že si automobilka dovolí NEDC stále používat. WLTP hodnoty nicméně zatím známy nejsou, pročež o nich můžeme jen spekulovat. Jedno je jisté: budou nižší :).

---

šéfredaktor Hybrid.cz

Všichni přeci vědí, že kategorie N1 musí normu WLTP používat myslím až od 1.9.2019 do té doby se budou uvádět v NEDC.

Tak ted již vsichni vědí, že je v tom pěknej guláš. Proč asi.

---

Elektromobil Peugeot Ion sdílený se sousedy od 7/2018, najeto 29 tis. km.
Hyundai Kona electric najeto 35.5 tis. km.

Obrázek uživatele Jan Horčík

Díky za doplnění, teď už to také víme :).

---

šéfredaktor Hybrid.cz

Pokud to jde na tu tiskovou zprávu reagov, tak jim to pošlete zpět, s tím že tam mají chybu.

---

Elektromobil Peugeot Ion sdílený se sousedy od 7/2018, najeto 29 tis. km.
Hyundai Kona electric najeto 35.5 tis. km.

Obrázek uživatele M.Krupka

Autosalon Bratislava 360

https://youtu.be/gPYljWrV_Jo

Něco na elektřinu tam také najdete.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Na porovnanie:
renault master ZE ponuka 198km NEDC. V realnych podmienkach vyrobca udava 120km.

225 km NEDC by potom odpovedalo 136 km v realnych podmienkach
270 km NEDC by potom odpovedalo 163km v realnych podmienkach

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Skúšal som niekde nájsť nejaký údaj o baterke, ale všetci ako papagáji opakujú tú istú trápnu NEDC chujovinu ako Vy TU, vážená redakcia !!!
Že sa vám chce sa týmto strápňovať. Hybrid mám rád a rád si tu niečo prečítam a niečo nové sa dozviem, ale toto?!
Je mi z toho normálne ...

Obrázek uživatele Jan Horčík

Zatím pracujeme s těmi informacemi, které se k nás dostaly oficiální cestou přímo od automobilky. Žádné další detaily k vozům bohužel známy nejsou.

---

šéfredaktor Hybrid.cz

Obrázek uživatele Michelin

+1

---

Více než 130tis. elektrizujících km s TMX.
Na nákupy Nissan Leaf 40kWh, k ničemu jinému se tahle ostuda elektromobility nehodí.

S čtením příspěvků prudičů a provokatérů již nehodlám marnit čas, a tedy na ně ani neodpovídám.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Navrhujem novú normu NEDC plus. V tej by mohla mať dodávka s 30kWh baterkou dojazd 540km, nech sa to lepšie predáva.
Alebo NEDC ultra 1080km/30kWh.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Presne tak. Sou s tim fakt trapny.

Obrázek uživatele Kuk

Cyklus NEDC. Trapná komedie pokračuje dál.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬


Autonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilNabíječky elektromobilů Circontrol
O ČEM SE PRÁVĚ DISKUTUJE?