Do Česka míří nejsilnější Tesla Model S P85D

redakce - 31 Březen 2015

Do Česka v nejbližší době dorazí nejsilnější model americké společnosti Tesla, Model S P85D. Elektromobil, který je v této chvíli na cestě ze zahraničí, zakoupila zlínská společnost Trend Park pro svoji půjčovnu. auto elektromobily Tesla Model S P85D

Elektromobily Tesla Model S P85D
foto: Tesla Motors

Vrcholnou verzi Tesly tak budou moci v nejbližší době vyzkoušet všichni čeští fanoušci elektromobility. Vůz Tesla Model S P85D představila americká automobilka Tesla teprve v říjnu loňského roku a počet těchto vozů na českých silnicích se dá spočítat na prstech jedné ruky.

Jedná se o první model této značky s pohonem všech kol. Zadní náprava je poháněna elektromotorem o výkonu 350 kW. U přední nápravy pracuje elektromotor o výkonu 165 kW. V součtu tak výkon této Tesly činí úctyhodných 515 kW a točivý moment dosahuje těžko představitelných 930 N.m.

Zvýšený výkon motorů se pochopitelně pozitivně projevuje i v maximální rychlosti Tesly, ta u vrcholného modelu dosahuje 250 km/h. Z 0 na 96 km/h elektromobil zrychlí za 3,2 sekundy, což ho řadí mezi nejlepší auta planety.

Trend Park bude nejnovější vůz Tesla Model S s pohonem všech kol nabízet v rámci své půjčovny na jeden den až jeden měsíc. Šanci projet se nejsilnější Teslou tak budou mít jak ti, kteří si budou chtít užít víkend plný rychlosti, tak i ti, kteří se chystají na delší road trip po evropských silnicích.

Pro opravdové fajnšmekry bude připravena také zážitková jízda s instruktorem na místě spolujezdce, který během jízdy zájemcům ukáže všechny přednosti jízdy v nejsilnějším elektromobilu planety. Informace o možnostech půjčení Trend Park poskytuje na svých internetových stránkách www.trendpark.cz.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář

Ale no tak, pane Jolinar.. nac ta agresivita . Pan vede dialog s nekym jinym, nez s Vama..hlavne k veci, ze..

---

heros

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Takze abych to uvedl na pravou miru, p85d jiz v cechach je. Co se tyce vahy 2262 kg spotreba vestou z tilburgu 212 wh km, teplota venku 6-7 stupne ve vnitr 21 a rychlost 120-130. Jiz v cech stoupla na zkusebni jizdy s vyuzitim max vykonu a kroutaku na 248 wh km. Dale predni motor 193 kw. Hodnoty vykonu a vahy mam z naseho coc listu.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Zdravím, jen pro zajímavost... Jak dlouho trvalo dodání Vašeho vozu? Kdy jste objednával?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Naše cesta z Tilburgu: teplota 2-4 stupne, déšť, vítr, rychlost 100-120 km/h. spotřeba 259 wh km. (celá cesta se zapnutým Range Módem s vypínáním zadního motoru) na všech Superchargerech Range Mód vypnut a zapnuto topení aby se vyhříval vnitřní prostor i baterie). Ještě pro upřesnění uvádím že naše P85D je na 21" kolech.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Taky 21 bez range modu.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

SAKRA TAK POŠLI Mr.HORČÍK RECENZI HEJ !! AT SE UDĚLÁ REPORTÁŽ A DO PUBLIKA S TÍM, CO SI TO TAM ŠUŠTÍŠ SÁM PRO SEBE :-)
kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/tesla-model-s/

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Bohužel se další motor i velmi výrazně projevil ve spotřebě - kdy s P85 jsem měl dlouhodobou spotřebu cca 21 kWh/100km (zima) a s P85D mám cca 26 kWh/100km

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tak sama Tesla uvádí u P verze menší dojezd. A další snížení dojezdu deklaruje po obutí 21" kol. Dle toho jejich kalkulátoru - 85D na 19" oproti P85D na 21" by měla mít o 40km menší dojezd při rychlosti 90 kmh a okolní teplotě 0 C°.

Taky je otázka jestli si to člověk víc neužívá :)

Obrázek uživatele Jan Horčík

Zajímavé, přitom Tesla se dušuje, že dojezd by se naopak mohl prodloužit (a tedy spotřeba klesnout). Nejspíš záleží na způsobu použití auta - předpokládáme, že s Dčkem klesá spotřeba zejména na dálnicích?

---

šéfredaktor Hybrid.cz

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

vyřeší nový firmware !!

Obrázek uživatele Jolinar

Tesla u P85D prohlasuje, ze spotreba je skutecne vetsi.
Mel jste asi na mysli jen 85D kde je spotreba shruba stejna nebo lehce mensi nez u normalni 85.

Obrázek uživatele Jan Horčík

Přesně tak, díky za doplnění.

---

šéfredaktor Hybrid.cz

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Beru to za úplně stejných podmínek jako provoz P85. A to v případě dálničního provozu s použitím Range módu (v P85 jsem ho nikdy nepoužil) !

Zajímalo by mě i jaký je váhový rozdíl jestli tam je? Na netu už ho nepíšou jako dřív těch 2100Kg. A u P85D píšou dojezd menší jen u 85D by měl být srovnatelný, tak to není asi daleko od pravdy.

Obrázek uživatele Jan Horčík

Hmotnost auta stoupla, Model S P85D váží 2239 kilogramů. To je o 132 kilogramů více než verze s pohonem pouze zadních kol. Hmotnost je však rozdělena mezi nápravy v ideálním poměru 50 na 50, což zlepšuje jízdní vlastosti vozu.

---

šéfredaktor Hybrid.cz

Zdravím, vzhledem k tomu, že jsem v době psaní tiskové zprávy neměl ještě techničák k dispozici, vycházel jsem z informací zahraničních serverů, které shodně uvádějí hmotnost 4936 Liber, což je v přepočtu opravdu 2239 kilogramů, přikládám odkaz na jeden ze zdrojů. http://www.caranddriver.com/reviews/2015-tesla-model-s-p85d-first-drive-review

Nemůže být rozdíl způsoben tím, jestli se jedná o pěti nebo sedmi místnou verzi? Tímto se rovněž omlouvám za nepřesnost.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

tak nevim, z ceho vybrat :-) 2 majitele vozu pisi rozdilne hodnoty, + nadsene komentare, a na zaver to rozsekne p.Hořčík, kterej je uplne vedle!
Tak snad se doberem pravdy :-)

Obrázek uživatele Jan Horčík

Moje informace výše pochází z tiskové zprávy Trend Park. Teď ale sedím ve zmíněném autě a koukám na malý techničák,kde je skutečně 2262 kg. Tímto se omlouvám za matení.

---

šéfredaktor Hybrid.cz

Když už jsme u těch techničáků, mohl by mi zde někdo uvést techničákové hodnoty hmotnosti pro všechny varianty? Jo a Tesla tu hmotnost 2262kg udává jako "pohotovostní" Tj. to je včetně 75kg (řidič+náklad) nebo bez?

Obrázek uživatele honza.t

BEZ ? Počítat do váhy auta řidiče je obtížné, a v USA to platí dvojnásobně.
U klasického auta se počítá s provozními náplněmi jako (oleje, maziva ,chladivo, plná palivová nádrž )
http://cs.wikipedia.org/wiki/Pohotovostn%C3%AD_hmotnost_vozidla

No právě mě to zajímalo jak to vedou v USA, např. BMW v katalogu prezentuje hodnoty jak bez řidiče tak s.

Obrázek uživatele Jolinar

no hlavne, ze vy jste se trefil... vsecko pisete bez hacku a carek, jen jmeno s hackama a jeste ke vsemu blbe :D

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

no to teda, tak snad dostaneme plnou recenzi, tedy ty jizdni vlastnosti,dojezd,spotreba...
aspon ta hmotnost se ustalila :-) diky.

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Kontrola proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.


EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicŘízení stanic pro elektromobilyŘízení stanic pro elektromobilyNabíječky elektromobilů CircontrolKariéra EVC GroupProdej pneu 100% online
185.66.36.26