Rekordní prodeje elektromobilůNORSKO
Rekordní prodeje elektromobilů
Volkswagen Up! představen v PařížiAUTO
Volkswagen Up! představen v Paříži
Petr Ptáček: zakažme naftové motory!ROZHOVOR
Petr Ptáček: zakažme naftové motory!
Autosalon Ženeva 2012: Toyota FT-BhAUTO
Autosalon Ženeva 2012: Toyota FT-Bh

Do Česka míří nejsilnější Tesla Model S P85D

redakce - 31 Březen 2015

Do Česka v nejbližší době dorazí nejsilnější model americké společnosti Tesla, Model S P85D. Elektromobil, který je v této chvíli na cestě ze zahraničí, zakoupila zlínská společnost Trend Park pro svoji půjčovnu. auto elektromobily Tesla Model S P85D

Elektromobily Tesla Model S P85D
foto: Tesla Motors

Vrcholnou verzi Tesly tak budou moci v nejbližší době vyzkoušet všichni čeští fanoušci elektromobility. Vůz Tesla Model S P85D představila americká automobilka Tesla teprve v říjnu loňského roku a počet těchto vozů na českých silnicích se dá spočítat na prstech jedné ruky.

Jedná se o první model této značky s pohonem všech kol. Zadní náprava je poháněna elektromotorem o výkonu 350 kW. U přední nápravy pracuje elektromotor o výkonu 165 kW. V součtu tak výkon této Tesly činí úctyhodných 515 kW a točivý moment dosahuje těžko představitelných 930 N.m.

Zvýšený výkon motorů se pochopitelně pozitivně projevuje i v maximální rychlosti Tesly, ta u vrcholného modelu dosahuje 250 km/h. Z 0 na 96 km/h elektromobil zrychlí za 3,2 sekundy, což ho řadí mezi nejlepší auta planety.

Trend Park bude nejnovější vůz Tesla Model S s pohonem všech kol nabízet v rámci své půjčovny na jeden den až jeden měsíc. Šanci projet se nejsilnější Teslou tak budou mít jak ti, kteří si budou chtít užít víkend plný rychlosti, tak i ti, kteří se chystají na delší road trip po evropských silnicích.

Pro opravdové fajnšmekry bude připravena také zážitková jízda s instruktorem na místě spolujezdce, který během jízdy zájemcům ukáže všechny přednosti jízdy v nejsilnějším elektromobilu planety. Informace o možnostech půjčení Trend Park poskytuje na svých internetových stránkách www.trendpark.cz.

tisková zpráva
 

Ale no tak, pane Jolinar.. nac ta agresivita . Pan vede dialog s nekym jinym, nez s Vama..hlavne k veci, ze..

---

heros

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Takze abych to uvedl na pravou miru, p85d jiz v cechach je. Co se tyce vahy 2262 kg spotreba vestou z tilburgu 212 wh km, teplota venku 6-7 stupne ve vnitr 21 a rychlost 120-130. Jiz v cech stoupla na zkusebni jizdy s vyuzitim max vykonu a kroutaku na 248 wh km. Dale predni motor 193 kw. Hodnoty vykonu a vahy mam z naseho coc listu.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Zdravím, jen pro zajímavost... Jak dlouho trvalo dodání Vašeho vozu? Kdy jste objednával?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Naše cesta z Tilburgu: teplota 2-4 stupne, déšť, vítr, rychlost 100-120 km/h. spotřeba 259 wh km. (celá cesta se zapnutým Range Módem s vypínáním zadního motoru) na všech Superchargerech Range Mód vypnut a zapnuto topení aby se vyhříval vnitřní prostor i baterie). Ještě pro upřesnění uvádím že naše P85D je na 21" kolech.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Taky 21 bez range modu.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

SAKRA TAK POŠLI Mr.HORČÍK RECENZI HEJ !! AT SE UDĚLÁ REPORTÁŽ A DO PUBLIKA S TÍM, CO SI TO TAM ŠUŠTÍŠ SÁM PRO SEBE :-)
kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/tesla-model-s/

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Bohužel se další motor i velmi výrazně projevil ve spotřebě - kdy s P85 jsem měl dlouhodobou spotřebu cca 21 kWh/100km (zima) a s P85D mám cca 26 kWh/100km

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tak sama Tesla uvádí u P verze menší dojezd. A další snížení dojezdu deklaruje po obutí 21" kol. Dle toho jejich kalkulátoru - 85D na 19" oproti P85D na 21" by měla mít o 40km menší dojezd při rychlosti 90 kmh a okolní teplotě 0 C°.

Taky je otázka jestli si to člověk víc neužívá :)

Obrázek uživatele Jan Horčík

Zajímavé, přitom Tesla se dušuje, že dojezd by se naopak mohl prodloužit (a tedy spotřeba klesnout). Nejspíš záleží na způsobu použití auta - předpokládáme, že s Dčkem klesá spotřeba zejména na dálnicích?

---

šéfredaktor Hybrid.cz

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

vyřeší nový firmware !!

Obrázek uživatele Jolinar

Tesla u P85D prohlasuje, ze spotreba je skutecne vetsi.
Mel jste asi na mysli jen 85D kde je spotreba shruba stejna nebo lehce mensi nez u normalni 85.

Obrázek uživatele Jan Horčík

Přesně tak, díky za doplnění.

---

šéfredaktor Hybrid.cz

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Beru to za úplně stejných podmínek jako provoz P85. A to v případě dálničního provozu s použitím Range módu (v P85 jsem ho nikdy nepoužil) !

Zajímalo by mě i jaký je váhový rozdíl jestli tam je? Na netu už ho nepíšou jako dřív těch 2100Kg. A u P85D píšou dojezd menší jen u 85D by měl být srovnatelný, tak to není asi daleko od pravdy.

Obrázek uživatele Jan Horčík

Hmotnost auta stoupla, Model S P85D váží 2239 kilogramů. To je o 132 kilogramů více než verze s pohonem pouze zadních kol. Hmotnost je však rozdělena mezi nápravy v ideálním poměru 50 na 50, což zlepšuje jízdní vlastosti vozu.

---

šéfredaktor Hybrid.cz

Zdravím, vzhledem k tomu, že jsem v době psaní tiskové zprávy neměl ještě techničák k dispozici, vycházel jsem z informací zahraničních serverů, které shodně uvádějí hmotnost 4936 Liber, což je v přepočtu opravdu 2239 kilogramů, přikládám odkaz na jeden ze zdrojů. http://www.caranddriver.com/reviews/2015-tesla-model-s-p85d-first-drive-review

Nemůže být rozdíl způsoben tím, jestli se jedná o pěti nebo sedmi místnou verzi? Tímto se rovněž omlouvám za nepřesnost.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

tak nevim, z ceho vybrat :-) 2 majitele vozu pisi rozdilne hodnoty, + nadsene komentare, a na zaver to rozsekne p.Hořčík, kterej je uplne vedle!
Tak snad se doberem pravdy :-)

Obrázek uživatele Jan Horčík

Moje informace výše pochází z tiskové zprávy Trend Park. Teď ale sedím ve zmíněném autě a koukám na malý techničák,kde je skutečně 2262 kg. Tímto se omlouvám za matení.

---

šéfredaktor Hybrid.cz

Když už jsme u těch techničáků, mohl by mi zde někdo uvést techničákové hodnoty hmotnosti pro všechny varianty? Jo a Tesla tu hmotnost 2262kg udává jako "pohotovostní" Tj. to je včetně 75kg (řidič+náklad) nebo bez?

Obrázek uživatele honza.t

BEZ ? Počítat do váhy auta řidiče je obtížné, a v USA to platí dvojnásobně.
U klasického auta se počítá s provozními náplněmi jako (oleje, maziva ,chladivo, plná palivová nádrž )
http://cs.wikipedia.org/wiki/Pohotovostn%C3%AD_hmotnost_vozidla

No právě mě to zajímalo jak to vedou v USA, např. BMW v katalogu prezentuje hodnoty jak bez řidiče tak s.

Obrázek uživatele Jolinar

no hlavne, ze vy jste se trefil... vsecko pisete bez hacku a carek, jen jmeno s hackama a jeste ke vsemu blbe :D

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

no to teda, tak snad dostaneme plnou recenzi, tedy ty jizdni vlastnosti,dojezd,spotreba...
aspon ta hmotnost se ustalila :-) diky.

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Kontrola proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.
Přepište prosím tento kód do pole níže
Přepište, prosím, znaky z obrázku výše. Všechna písmena jsou malá.

EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanic Kariéra EVC Group Půjčte si elektromobil Nissan Leaf!

zajímavé články