Prakticky každá světově úspěšná IT společnost máí svou kopii v Číně. Výjimkou není ani Uber, jehož dvojníkem je tam Didi Chuxing.
foto: Didi Chuxing
Čínská společnost Didi ohlásila, že provozuje největší flotilu elektrických aut do zásuvky. Mezi dvěma miliony řidičů Didi jich už asi 260 000 využívá auta do zásuvky.
V Číně se každý měsíc prodá mezi 40 000 až 50 000 aut do zásuvky. V roce 2016 to bylo celkem 351 861 a letos to bude téměř dvojnásobek.
Zdánlivě přehnané prohlášení Cheng Weie, šéfa Didi Chuxing, o tom, že 260 000 jeho řidičů využívá auto do zásuvky, tedy nemusí být daleko od pravdy.
I to je podle něj důvod, proč nyní firma v zemi rozjíždí svou vlastní síť nabíjecích stanic. Ta bude určena nejen pro řidiče Didi, ale také pro veřejnost.
Podle Weie jsou elektrická auta do zásuvky budoucností dopravy. A sdílení aut je klíčovým pojítkem v jejich propagaci na silnicích.
Didi proto plánuje vybudovat síť 12 000 veřejných nabíječek. K tomu chce firma ale investovat dalších $20 mld. na vybudování domácích nabíječek ve 4,8 milionech domácností.
To je ta firma do který Apple nacpal vloni miliardu $, aby se
To je ta firma do který Apple nacpal vloni miliardu $, aby se zaháčkoval na čínským trhu a zároveň si tím zřejme rozšíři možnosti pro své automotive projekty.
https://www.youtube.com/watch?v=v4PwCfGcFzw
https://www.youtube.com/watch?v=VyMWqVmhD4A
Tak jak to bylo napsané Číňany to v žádném případě
Tak jak to bylo napsané Číňany to v žádném případě neznamená 260 000 elektroaut, na jeden takový taxík budou 2-3 řidiči.
Edit: nejlepsi je jit ke zdroji…
They now claim to be ‘the
Edit: nejlepsi je jit ke zdroji…
They now claim to be ‘the world’s largest EV fleet operator’ with 260,000 EVs in their network, which is why they are launching a new charging network to support its drivers.
….
Cheng claims that among its massive fleet of 2 million drivers, already 260,000 of them drive electric vehicles. He has the ambitious goal to bring that number to 1 million EVs by the end of the decade.
Tak to pak jo.
Tak to pak jo.
to je nuda soudruzi Áj vont Meet the president of Uber’s
to je nuda soudruzi Áj vont Meet the president of Uber’s China rival ;))
youtube.com/watch?v=tZ9UjfdVCyw
Nemám rád označení auta do zásuvky. Většinou se za tím
Nemám rád označení auta do zásuvky. Většinou se za tím skrývá převážně hybrid. A to je prostě nesmysl. Nechť si to jejich majitelé chválí. Je to jen zkomplikovaný (!) spalovák.
Není.
Dá se na to klidně ujet až 30 km, a pak každý
Není.
Dá se na to klidně ujet až 30 km, a pak každý člověk s domkem to může používat čistě elektricky na každodenní dojíždění do práce, hlavně v zemích jako je Česko, kde je levná elektřina a drahý benzín.
Já potřebuji víc. A proč pak vozit zbytečný spalovací
Já potřebuji víc. A proč pak vozit zbytečný spalovací motor.
Ježíš marjá tak si zrovna ty hybrida nekupuj, tímto k
Ježíš marjá tak si zrovna ty hybrida nekupuj, tímto k tomu ode mě teda dostáváš speciální povolení.
Ta čínská optika je šílená. U nás s 5,2 mil. vozidel by
Ta čínská optika je šílená. U nás s 5,2 mil. vozidel by 700 tisíc elektroaut znamenalo setsakra posun. Zatím jsme na necelých 2.
Pane Radovan
Otazka na vasi flotilu energetickych pomucek?
U
Pane Radovan
Otazka na vasi flotilu energetickych pomucek?
U kola Agogs nepisete kolik mate najeto a jaky je stav battery Packu,diky za odpoved?
Bohužel mám starší typ kola, takže bez vestavěného
Bohužel mám starší typ kola, takže bez vestavěného displeje. Jakmile mi došla baterka v cyklokompjůtru, přišel jsem o data :-(. Baterka je línější, kolo jsem kupoval jako předváděčku a veletržní kousek, rok starý. Původně měla pomáhat s příšlapem max. 40 km, což dá, ale na konci už jedete na prostřední kolečko, kdežto na začátku máte podporu i s nejmenším kolečkem. Tipnul bych to na třetinový úbytek kapacity, je dobré ji po max. 20 km nabíjet do plna.