Didi, čínská obdoba Uberu, má flotilu 260 000 elektroaut

Jan Horčík - 06 Listopad 2017

Prakticky každá světově úspěšná IT společnost máí svou kopii v Číně. Výjimkou není ani Uber, jehož dvojníkem je tam Didi Chuxing. auto Didi Chuxing Uber Čína Taxi

Čínská obdoba Uberu dokonce skoupila tamní operace Uberu, kterému se v Číně nedařilo uchytit.
foto: Didi Chuxing

Čínská společnost Didi ohlásila, že provozuje největší flotilu elektrických aut do zásuvky. Mezi dvěma miliony řidičů Didi jich už asi 260 000 využívá auta do zásuvky.

V Číně se každý měsíc prodá mezi 40 000 až 50 000 aut do zásuvky. V roce 2016 to bylo celkem 351 861 a letos to bude téměř dvojnásobek.

Zdánlivě přehnané prohlášení Cheng Weie, šéfa Didi Chuxing, o tom, že 260 000 jeho řidičů využívá auto do zásuvky, tedy nemusí být daleko od pravdy.

I to je podle něj důvod, proč nyní firma v zemi rozjíždí svou vlastní síť nabíjecích stanic. Ta bude určena nejen pro řidiče Didi, ale také pro veřejnost.

Podle Weie jsou elektrická auta do zásuvky budoucností dopravy. A sdílení aut je klíčovým pojítkem v jejich propagaci na silnicích.

Didi proto plánuje vybudovat síť 12 000 veřejných nabíječek. K tomu chce firma ale investovat dalších $20 mld. na vybudování domácích nabíječek ve 4,8 milionech domácností.

Zpět na HybridPřidat komentář
Obrázek uživatele Kuk

To je ta firma do který Apple nacpal vloni miliardu $, aby se zaháčkoval na čínským trhu a zároveň si tím zřejme rozšíři možnosti pro své automotive projekty.
https://www.youtube.com/watch?v=v4PwCfGcFzw
https://www.youtube.com/watch?v=VyMWqVmhD4A

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tak jak to bylo napsané Číňany to v žádném případě neznamená 260 000 elektroaut, na jeden takový taxík budou 2-3 řidiči.

Edit: nejlepsi je jit ke zdroji...
They now claim to be ‘the world’s largest EV fleet operator’ with 260,000 EVs in their network, which is why they are launching a new charging network to support its drivers.
....
Cheng claims that among its massive fleet of 2 million drivers, already 260,000 of them drive electric vehicles. He has the ambitious goal to bring that number to 1 million EVs by the end of the decade.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tak to pak jo.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

to je nuda soudruzi Áj vont Meet the president of Uber's China rival ;))

youtube.com/watch?v=tZ9UjfdVCyw

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Nemám rád označení auta do zásuvky. Většinou se za tím skrývá převážně hybrid. A to je prostě nesmysl. Nechť si to jejich majitelé chválí. Je to jen zkomplikovaný (!) spalovák.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Není.
Dá se na to klidně ujet až 30 km, a pak každý člověk s domkem to může používat čistě elektricky na každodenní dojíždění do práce, hlavně v zemích jako je Česko, kde je levná elektřina a drahý benzín.

Já potřebuji víc. A proč pak vozit zbytečný spalovací motor.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ježíš marjá tak si zrovna ty hybrida nekupuj, tímto k tomu ode mě teda dostáváš speciální povolení.

Obrázek uživatele Radovan

Ta čínská optika je šílená. U nás s 5,2 mil. vozidel by 700 tisíc elektroaut znamenalo setsakra posun. Zatím jsme na necelých 2.

---

Elektromobily Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 81 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý pro ženu, najeto 36 tis. km (50 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000, p ...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Pane Radovan
Otazka na vasi flotilu energetickych pomucek?
U kola Agogs nepisete kolik mate najeto a jaky je stav battery Packu,diky za odpoved?

Obrázek uživatele Radovan

Bohužel mám starší typ kola, takže bez vestavěného displeje. Jakmile mi došla baterka v cyklokompjůtru, přišel jsem o data :-(. Baterka je línější, kolo jsem kupoval jako předváděčku a veletržní kousek, rok starý. Původně měla pomáhat s příšlapem max. 40 km, což dá, ale na konci už jedete na prostřední kolečko, kdežto na začátku máte podporu i s nejmenším kolečkem. Tipnul bych to na třetinový úbytek kapacity, je dobré ji po max. 20 km nabíjet do plna.

---

Elektromobily Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 81 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý pro ženu, najeto 36 tis. km (50 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000, p ...


Nabíječky elektromobilů CircontrolAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobil
O ČEM SE PRÁVĚ DISKUTUJE?