Další bourák značky Tesla: kabriolet na podvozku Modelu 3?

Jan Horčík - 26 Červenec 2016

O nové verzi sporťáku Tesla Roadster zatím víme, že bude větší a rychlejší. Italský designérský web Omni Auto přesně na těchto premisách postavil svou představu nové generace jiskry, která zažehla značku Tesla.auto Tesla Roadster 2. generace na podvozku Modelu 3

Nový Tesla Roadster bude stavět na podvozku Modelu 3. Jak se vám líbí?
foto: Omni Auto

Nový Tesla Roadster je v představě návrhářů Omni Auto postaven na podvozku Tesla Model 3, což rozhodně dává smysl. Původní Roadster stavěl na šasi Lotus Elise.

Stejně tak se původní Tesla Roadster nabízel jako hard-top a soft-top kabriolet, a to samé lze čekat od jeho nové generace. Ta by podle slov Elona Muska měla být na trhu do konce této dekády.

Také je možné, že už se nebude jmenovat "Roadster", ale například Tesla Model R nebo Model 4 nebo podobně. Elon Musk také podle všeho chce pokračovat v dalších rychlostních módech inspirovaných filmovou parodií Spaceballs.

ZAJÍMAVOST: Nový Tesla Roadster posune hranice elektromobilů

Po "Ludicrous" (bláznivý) v Tesla Model S a Tesla Model X si pro nový Roadster schovává "Maximum Plaid" (do češtiny jen těžko přeložitelné jako "maximální záhul").

Zpět na HybridPřidat komentář
Obrázek uživatele Kuk

Šéf závodní rady u Porsche Uwe Hück dnes prohlásil, že firma bude muset prodat nejméně 10 000 aut Mission E ročně, aby na novince vydělala.
A zaměstnanci si ještě kvůli tomu dobrovolně utrhnou vod huby :D

http://zpravy.e15.cz/byznys/prumysl-a-energetika/porsche-kvuli-elektromobilu-zamestna-1400-novych-lidi-1311042#utm_medium=selfpromo&utm_source=e15&utm_campaign=copylink

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele Kuk

Přímý přenos z Gigafaktory na YT se nepovedl

http://electrek.co/2016/07/26/tesla-gigafactory-tour-elon-musk-jb-straubel-more-live-updates/

Tesla Gigafactory Tour and Musk/Straubel Q&A
https://www.youtube.com/watch?v=Mc1d6C3mApY

příjezd k fabrice
https://www.youtube.com/watch?v=jijhHJFa9dw
https://www.youtube.com/watch?v=apJAfQLhMIY

https://www.youtube.com/watch?v=VdU2Z_V9FvI

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele Kuk

Tweety z novinářský akce
http://www.teslarati.com/highlights-teslas-gigafactory-media-event/

Hoch z Panasonicu říkal, že to je naprostá výjmečnost aby vyráběli baterky mimo Asii :)

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele ozana

Údržbáři robotizované linky, to zase nejsou tak vysoké personální náklady. Moc ruční práce tam nebude, aby potřebovali levnou pracovní sílu z Asie.

---

Jezdím na proud, najeto 95 tisíc km. G-E STROMOS 8+ let a 98 tisíc km.

Ja bych to nepodcenoval, co rikal bracha, tak treba serizovaci CNC stroju jsou vyrazne lip placeni nez lide, co pro ne tvori programy.

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Obrázek uživatele Kuk

Zase nějakej malůvkář co si nedokáže představit auto bez masivního chladiče.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Evidentně ten předek modelovali podle modelu S před faceliftem. On to není chaldič, ale plný černý dekl. Osobně bez SPZ mi ten starý předek připadá hezčí, ale jakmile se tam dá značka, dojem to úplně obrátí.

Obrázek uživatele Kuk

Ten dekl alias falešnej chladič je úplně ta naprosto nejhnusnější věc na modelu S, naprostej estetickej přežitek od spalováků a navíc bez funkce.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

To je věc vkusu. Kromě toho i elektromobil nějaký chladič potřebuje, minimálně kvůli klimatizaci. A u sporťáku se dají očekávat i zvýšené nároky na chlazení pohonu, protože i když máte celkovou účinnost 90%, tak to pořád znamená, že při ostré jízdě se 100kW výkonu máte 10kW odpadního tepla, které je potřeba okamžitě vyzářit do okolního vzduchu.

Obrázek uživatele Kuk

Normální elektrokára nepotřebuje na klimatizaci žádnej masivní chladič. A co se týče sporťáků tak ani Porše nemá vepředu nijakou masivní dominantní díru.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

a kde tam vidis nejakou dominantni diru? ja tam vidim jen spodni otvor krtery muze slouzit klidne i pro smerovani vzduchu pod podvozkem a k brzdam, ten jakysi gril vypada ze je uceleny kus bez perforace, tedy totez co ma i model S, proste jen dekorativni prvek za ktery se treba lepe maskuji ruzne senzory

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Víš jak vůbec klimatizace funguje? To nemá nic společného s elektromobilem nebo fosilním autem. Fyziku neodrbeš.

Obrázek uživatele Kuk

A kdo jí chce odrbat? :)

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Nechce někdo uvalit embargu na kávu pro Tesla Motors? Zdá se mi že jejeich designerské oddělení je rychlejší než všechny mašiny co mají. :)

Designově nevím, no je to nejspíš primárně pro americký trh. Ale mám spíš obavy z toho že nejsou sto dost rychle uspokojovat objednávky ani toho co mají, natož najíždět výrobu dalších a dalších typů vozidel. Ovšem dobře by bylo kdyby se jim podařilo naet výrobu na maximum co njdříve, minimalizovat cenu atd., ježe i pak to bude odporně pomalé proti tomu co bychom potřebovali.

Není na to připravený celý řetezec, a nejspíš můžeme dojít brzy na limity produkce lithia a baterií, bavíme se asi o 80g/kWh. Ovšem tyto kalkulace jsem již nedávno zde provedl u článku o některém vodíkovém vozidle, nebo při podobné příležitosti.

To nedělalo designové oddělení Tesly, ale nějací Italové (viz článek). Ale nutno říct, že se jim to fakt povedlo.

asi si strihnu po kabrioletu Superba https://goo.gl/BDtVCd i nejaky ten kabrous od Tesly, model 3 mam rozmodelovanej, takze uprava pak zabere jen par dni :)

Tesla X je prozatim osamocena https://goo.gl/etKqGm


Autonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilveletrh e-SalonNabíječky elektromobilů Circontrol