O údajně převratné technologii baterií izraelské společnosti StoreDot jsme psali letos v květnu. Aktuálně se jí podařilo získat investici v hodnotě $60 mil.!
foto: StoreDot
Izraelská společnost StoreDot tvrdí, že vyvinula nové složení li-ion baterií, které umožní i velkokapacitní baterie pro elektromobily dobíjet během pouhých pěti minut. Technologii nazývá FlashBattery a dobíjení elektromobilů má díky ní být stejně rychlé jako naplnění nádrže.
Dobít elektromobil pro dojezd 480 má trvat pět minut. To ale znamená, že baterii o kapacitě přes 75 kWh bude třeba nabíjet opravdu vysokým výkonem. Jak toho chce StoreDot dosáhnout?
Technologie je údajně založena na „chemicky syntetizovaných organických molekulách nebiologického původu“ a využití nanotechnologií. Co to přesně znamená asi zatím vědí jen ve StoreDot.
Jako u každé nové bateriové technologie je obtížné takhle „z dálky“ odhadnout, zda se jedná o něco slibného. Vzhledem k tomu, že Samsung, Daimler a další v aktuálním kole investic vložili do firmy $60 mil., nejspíš StoreDot něco v ruce skutečně má.
StoreDot chce začít baterie – jak pro elektromobily, tak mobilní zařízení – vyrábět ve vlastní továrně nazvané „OneGiga“ už v roce 2022. Má vyrůst v Šen-čenu v Číně. Další informace a zajímavá videa hledejte přímo na webu StoreDot.
Co nového, baterky stále v nedohlednu? Skoro bych zavedl
Co nového, baterky stále v nedohlednu? Skoro bych zavedl žurnalistickou povinnost se každých 6 měsíců ptát co je o daných novinkách nového. To by byli odpovědi nic,nic nic…. .
Akumulátor skříženy s Kondenžátorem ?
Akumulátor skříženy s Kondenžátorem ?
Aplikace hezká. Při spojení kontaktu se roztočí hodiny a
Aplikace hezká. Při spojení kontaktu se roztočí hodiny a jako nabije baterka. 🙂
hele jak se drzý zlodějský Taxikářský potetovaný ksindl
hele jak se drzý zlodějský Taxikářský potetovaný ksindl sotva s výučákem třepe vo práci!
DÍKY UBER JSME S TEBOU! UBER JEDINĚ !! :))))
blesk.cz/clanek/regiony-praha-praha-zpravy/493965/nebo-co-ty-m-dko-taxikari-na-letisti-utocili-na-ridice-uberu-jednomu-rozbili-celni-sklo.html
šmejdsto pražský, odpad společnosti 😉
Lůza
Lůza
Možná by mohly jezdit autobusy, vlaky nebo letadla Uber,
Možná by mohly jezdit autobusy, vlaky nebo letadla Uber, bude alespoň více srandy při cestování.
máte rovnakú vládu aKo my, náš národovecký predseda
máte rovnakú vládu aKo my, náš národovecký predseda parlamentu zrušil pohodlné, nedotované a lacnejšie cestovanie, pretože ON neznáša regiojet.
nenádejajte sa, že by ste mali niečo jednoduchšie a bez okrádania.
KU.VY mafiánske, čest výnimkám, ale tých je ako
KU.VY mafiánske, čest výnimkám, ale tých je ako šafránu…
novinky.cz/krimi/449338-ostudny-chaos-na-letisti-v-praze-kvuli-
novinky.cz/krimi/449338-ostudny-chaos-na-letisti-v-praze-kvuli-taxikarum-sjely-se-tam-hlidky-z-celeho-okoli.html
Obecně Izraelci jsou dost schopný. Ale já bych tak rychle
Obecně Izraelci jsou dost schopný. Ale já bych tak rychle nabíjení ani nechtěl. Viz příspěvky níže. Požár přijde jako nic.
klíd, hlavně klíd
2010 – výkon 50kW
2012 – výkon
klíd, hlavně klíd
2010 – výkon 50kW
2012 – výkon 90kW
2013 – výkon 120kW
2014 – výkon 135kW
2016 – výkon 150kW
2018 – výkon 350kW
2020 – výkon 550kW … ale u profíků, než to pustí k východoevropanovi tak nejmíň 2025, nemůžeme přeci zfleku nechat zkrachovat všechny ty rozjetý nenažraný automobilky na fosilní autopopelnice :))))))))
kcc-hho.webnode.cz/supercharger/dobijeci-stanice/
PS: nebo ste si vážně mysleli že technologie v laboratořích a sejfech 17 let novýho tisíciletí sand ještě nejsou ?? ;)) LHALI VÁM, VŠEM NÁM LŽOU a JEN TO PO LŽIČKÁCH DÁVKUJOU !! :)))))
A alshaimerpisek zase vesti ze sve leve kristalove koule.Tak
A alshaimerpisek zase vesti ze sve leve kristalove koule.Tak aby ti to nedopadlo jako s tema rezervacema na model 3 tezce jsi pohorel 😀 Tim uz se nechlubis ze?
Az budu v duchodu taky si vyberu znacku a budu jeji nabozenskej fanatik a budu spamovat nejakej server svejma zvastama.Vlastne ne nejsem krucipisek 😀 Skoda ze to tady s Kukem kazite slusnejm EV lidem. Vlastne vy oba nemate EV.Lol.
cožééé co to poudáš?? 🙂 Všechno de podle plánu klíd
cožééé co to poudáš?? 🙂 Všechno de podle plánu klíd 😉
červenec 30ks TM3
srpnu 75ks
září 1.500 ks
říjen 3.000 ks
listopad 10.000 ks
prosinec 20.000 ks
hybrid.cz/tesla-model-3-vyroba-dodavky-jdou-nejspis-lepe-nez-se-cekalo
kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/tesla-motors-usa-/tesla-model-3/
je fakt že ta potvrzená zkrrrvn palubovka s tabletem uprostřed nejen mě těžce demotivovala takže sme zůstali jen u 0,5 milionu rezervací, ale s tim se musi počítat v tomdle bysnysu ty můj chlapče ;))
Reknu to to jeste jednou protoze jsi evidentne slepej
Reknu to to jeste jednou protoze jsi evidentne slepej REZERVACE ! Tvuj vlhkej odhad..omg jak mali dite..
a co máš zas s rezervacema nechápem na co narážet?? a jak
a co máš zas s rezervacema nechápem na co narážet?? a jak je to s těma dobíječkama na šáde patrovým parkovišti v Boleslavi, už jsou?
Za 1 tvoje vycucany rezervace na model 3. Ted by melo byt
Za 1 tvoje vycucany rezervace na model 3. Ted by melo byt podle tebe aspon milion rezervaci od predpremiery jsi to tady spamoval jak blazen.
Na tu druhou otazku uz jsem ti odpovel vcera hledej smudlo 😀
joooo už si vzpomínám, ty odhady tenkrát na začátku
joooo už si vzpomínám, ty odhady tenkrát na začátku 2016ctýho jak sme táhli na $280 nj, to byly časy 🙂 to bylo ale s předpokladem že ten koncept ještě vyladí!! A od tý doby co bylo jasný že palubovka bude s tabletem to padlo samozřejmě 🙂 Po 0,5 milionu rezervací to přestala zveřejňovat TESLA. Kolik jich tam ted je?? noooo čert ví, me se ta palubovka za +1 mega moc nepáči 😉 Čekám že přijde druhá verze
Jo jo ted je prius prime na mobile.de za 540 000. Rocnik
Jo jo ted je prius prime na mobile.de za 540 000. Rocnik 2017/2 mesic nalitano 10 000km no nekup to 😉
nooo a k tomu 1-8/2017 52 kousků tesel, 2x tolik co za 8
nooo a k tomu 1-8/2017 52 kousků tesel, 2x tolik co za 8 mesíců loni ;))
sda-cia.cz/repository-volnedostupna
sda-cia.cz/repository-volnedostupna
EV lidi? To je kasta nebo církev nebo sekta?
No rozhodně se
EV lidi? To je kasta nebo církev nebo sekta?
No rozhodně se k vám nehlásím. To radši se nechám krmit Cipískovým spamem. A radši budu dalších 10 let bez elektromobilu. I když jsem o něm snil už na střední když jsem si vyráběl elektrokolo.
Proč požár?
Proč požár?
Tak pokud někam poputuje skoro megawatt ohebným kabelem je
Tak pokud někam poputuje skoro megawatt ohebným kabelem je riziko požáru určitě vyšší než pokud bude výkon dvacetinový.
To přece záleží jenom na tom, jak ten kabel bude
To přece záleží jenom na tom, jak ten kabel bude dimenzovaný a případně chlazený.
Tesla má některé své SC s chlazeným kabelem.
Tesla má některé své SC s chlazeným kabelem.
souhlas já osobně bych svoje případné EV nikdy na takovou
souhlas já osobně bych svoje případné EV nikdy na takovou nabíječku nepřipojil právě kvůli těm obrovským proudům, absolutně bych tomu nevěřil obyčejný zasouvací konektor a přechodové odpory, spíš se divím že zatím ještě neshořelo žádné EV při nabíjení, nebo nabíječka
Tak to radši nelezte do vlaků, tramvají nebo metra.
Tak to radši nelezte do vlaků, tramvají nebo metra.
no to je zajímavý vždyt auto na baterky se strašně dlouho
no to je zajímavý vždyt auto na baterky se strašně dlouho nabíjí a nikam nedojede a ono to „najednou“ když se na tom začne pracovat a ne jen ropácky kecat JDE :)))))))
DÍKY TESLA žes je nakopla 😀
Idalni nabijeni, za bourky na kopci s hromosvodem na strese
Idalni nabijeni, za bourky na kopci s hromosvodem na strese 🙂 Ale tak kazda snaha dobra, myslim, ze zaklad je cena a ne rychlost nabijeni…
Zajímavá technologie. Jen tak přemýšlím o výkonu té
Zajímavá technologie. Jen tak přemýšlím o výkonu té nabíječky, která nažene do 75kWh baterie za 5 minut to, co dnes trvá Superchargeru 1 hodinu, tedy nabíjení 12x rychleji bude obnášet proudy kolem 1100A při napětí 800V. No to jsem na to zvědav na ten kabel o průměru 10 centimetrů.
1,1kA se dá s kapalinou chlazeným kabelem zvládnout. Spíš
1,1kA se dá s kapalinou chlazeným kabelem zvládnout. Spíš je otázka, co s tím na straně auta. Ale tam se zase dá využít toho, že to nemusí být ohebné, to ohřátí není okamžité a pak to má fůru času na vychladnutí.
Schválně, spočítejte někdo, jaký průřez kabelu by byl potřeba, aby se za 5 minut ohřál při 800V/1kA z pokojové teploty na 100 stupňů? Já musím pracovat 🙁
Kabel nene. Pořádný šíny pod auto a je vyřešeno. 🙂 No
Kabel nene. Pořádný šíny pod auto a je vyřešeno. 🙂 No když bude v dobíjecím doku detekován spalovák, tak ho to jenom zespodu lízne. 🙂
Áno 75kWh batériu za 5 minút.. Takže výkon nabíjačky
Áno 75kWh batériu za 5 minút.. Takže výkon nabíjačky 900kW? Káble ako noha a chladené dusíkom? :-))
Rozprávky.
Ja kľudne počkám aj 30-40 minút ale chcem auto ako novy 40kWh leaf ale za 20000 eur…cena je až na prvom mieste.
napadlo vas, ze by ta nabijecka mohla misto ze site cerpat tu
napadlo vas, ze by ta nabijecka mohla misto ze site cerpat tu energii z vlasrni obdobne baterie, ktera by mela vetsi kapacitu a prubezne se dobijela mensim prikonem? to je finalni toho problemu. problem velkych proudu resi vyssi napeti
Napadat ma môže všeličo.. Ale to nič nemení na tom ze
Napadat ma môže všeličo.. Ale to nič nemení na tom ze nabíjačka ma výkon 900kW.. Kde čerpá energiu som neriešil.. Riešil som jej obrovský výkon a káble ktoré idú do auta nie k nabíjačke.
to nemění, ale kdyby někdo na chvíli zhasnul, možná by
to nemění, ale kdyby někdo na chvíli zhasnul, možná by měli šanci ty baterky prohodit ;-D
Jo s tímhle už vobluzovali přede 2 rokama, že prej do roka
Jo s tímhle už vobluzovali přede 2 rokama, že prej do roka budou na trhu… Asi si ještě počkáme :))
no samozřejmě že si počkáme protože je potřeba alespoň
no samozřejmě že si počkáme protože je potřeba alespoň základně vyšlochtat všechny to TSI motorárny po světě až pak to uvedou, jinak bys mohl zfleku všechno vybavení co se týká výrobu fosil motoru odepsat do šrotu. Důležitý je ale že TO JDE, a nééže né :))
2010 : Auto na baterky? Hračka pro děti! Nikam nedojede a strašně dlouho se nabíjí!! Ani to nezkoušejte vyrábět!!! :))))))
Nechapu proc ty penize nedali radeji Prochazkovi. 🙂
Nechapu proc ty penize nedali radeji Prochazkovi. 🙂
A nemuseli by sa zaoberať návatnosťou investície 😀
A nemuseli by sa zaoberať návatnosťou investície 😀
Jj 🙂
Jj 🙂
Jo, cihlu bych na zadní straně mobilu fakt chtěl nosit 😉
Jo, cihlu bych na zadní straně mobilu fakt chtěl nosit 😉