Daimler chystá pět baterkáren, elektromobily bude vyrábět na třech kontinentech

Jan Horčík - 30 Leden 2018

Daimler má plán investovat do elektromobility 10 mld. eur. Auta chce vyrábět v celkem šesti továrnách, baterie v pěti. V roce 2022 už chce nabízet více než 10 elektromobilů.auto elektromobil koncept Daimler Mercedes-Benz EQA

Koncept elektromobilu Mercedes-Benz EQA
foto: Mercedes

Nová generace elektromobilů EQ se má podle Daimleru vyrábět v továrnách Brémy, Sindelfingen a Rastatt (Německo), Tuscaloosa (U.S.) a Peking (Čína). V Brémách a Pekingu to už od roku 2019 bude EQC.

V Sindelfingenu to budou luxusnější modely EQ E a S. V Rastattu to bude kompakt EQA a v americké továrně zatím nepojmenované EQ SUV. Šestou továrnou je Hambach ve Francii, kde se vyrábí Smart ED.

Daimler chce i pět továren pro vlastní skládání bateriových packů. Dvě v Kamenci (jedna už běží, druhá se brzy rozběhne, obě pod značkou ACCUMOTIVE), dále v Pekingu, Tuscaloosa v USA a Untertürkheim v Německu.

Do roku 2022 chce Daimler elektrifikovat celé své portfolio a nabídnout 50 elektrifikovaných "variant". Z toho přes 10 čistých elektromobilů. Mimo jiné chce Daimler dál vyvíjet i 48V hybridní systémy.

Daimler
Zpět na HybridPřidat komentář
Obrázek uživatele Kuk

Zase nějakej "lídr" vyhrožuje :)))

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

cena. ktora je vysoka a degradacia ktora neprestala existovat pri nekvalitnej vyrobe a nedostatocnej cistote materialov. rozhoduje a momentalne velmi jasne. az budu mat naozaj nieco za 4 r. v "cene" a rychlodobijanie bude "rychle" a nebude stat nasobne viac ako benzin.. no prosim.

iste tusite ze sa to nestane, prve udaje s realnymi cenami ktore uctuje tesla za nabijanie hovoria jasne, bude to drahe.

panelakovy ludia na to mat nemozu ani priestorom ani moznostami a kazdy v rodinom dome byvat nemoze, to mozeme rovno zrusit mesta.

z toho sa vsetci este riadne pokakame az prasknu ceny za energie po ich vysokom dopyte a regulator nad tym nejak strati moc. no.. dalsia vlna chudobnych kto to blbo zachyti.

potrebujeme atom, ako sol. vela, hlavne koli zimnemu obdobiu.
no a potom vela hromadnej dopravy, najskor zeleznicnej, co jazdi uplne vsade. a na auta treba zabudnut. je to falosny prorok, neznamena skutocnu slobodu.

Obrázek uživatele Radovan

Spletl jste si server, o konci světa se diskutuje jinde :-)

---

BEV Peugeot Ion nový 4/2014, dnes 85 tis. km, 5/2016 2.ojetý ženě, dnes 39 tis. km (53 celkem), ekolo Agogs SilverGo 10/2013, dům FVE 3,6kWp 9/2009, ohřev vody solár Vaillant 6/2010, vlastní studna 1999, dřevodům sendvič panel 2000, permakulturní zahrada 2017, zachytávání dešťovky 880L Keter 4/2020.

Myslím si, že to nebudou premiové značky stíhat ani vyrábět, zájem bude podle mě obrovský, pro řadu lidí to budou auta na které čekali. Bude to pěkný doplněk k iPhone X pro ty malé blondýnky, co křižují silnice pětimetrovými SUV.

---

<_-@--°°°°°°°-@-_>
Kia Soul EV 2016, 60 tis. km

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Pokial si nebudú články do baterií vyrábať sami, tak to dopadne tak, že 99% budú chrlit to, čo vedia najlepšie a 1% image elektromobily.
Teraz sa jasne ukazuje, kto to s elektromobilitou myslí vážne a kto robí z ľudí hlupákov

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Západ prostě dnešní bateriovené články vyrábět neumí, a snadnější je nakupovat od Korejců a z Ásie.
I v továrně Tesla to musí vyrábět odděleně sám Panasonic, a ještě jen ve zvětšené formě pro auta nevhodných tužkovek.

V Evropě je lepší počkat pár let a začít tu pro auta samostatně od základů vyrábět až další generaci úplně nových baterií s pevným elektrolitem.

Obrázek uživatele spetak

Bla bla bla a to mám hvězdy rád. Ach jo :-(

---

Už jen EV, najeto 130 tisíc km.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

První masově vyráběné elektroauto Mercedesu příští rok a 10 čistých do 4 let vám příjdou málo?
Mě to příjde jako zbytečné urychlování, když skutečně pořádné pro auta nejvhodnější baterie s pevným elektrolitem se budou masově vyrábět až roku 2025.
Mercedesu by do té doby stačili podle mě 2 elektrosporťáky a jedna tichá limuzína, možná ještě jednoho "luxusního" městského prcka místo úděsně konstruovaného benzínového Smartu.

Obrázek uživatele spetak

Není to málo, Petře, ale teď bohužel musím souhlasit s ostatními, že řeči jsou řeči a slibem neurazíš !!!!
Odkud berete informace, že skutečně pořádné pro auta nejvhodnější baterie s pevným elektrolitem budou v roce 2025 ?!?!
Víte i měsíc ???

---

Už jen EV, najeto 130 tisíc km.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

až teprve bude tak pak si máme o čem psát, do tý doby se těm kecům můžem leda tak smát ;))

Obrázek uživatele Radovan

Moje řeč. Zatím stačili akorát zastavit výrobu jediného svého elektromobilu (nepočítaje Smart ED) elektrického Béčka.

---

BEV Peugeot Ion nový 4/2014, dnes 85 tis. km, 5/2016 2.ojetý ženě, dnes 39 tis. km (53 celkem), ekolo Agogs SilverGo 10/2013, dům FVE 3,6kWp 9/2009, ohřev vody solár Vaillant 6/2010, vlastní studna 1999, dřevodům sendvič panel 2000, permakulturní zahrada 2017, zachytávání dešťovky 880L Keter 4/2020.

Baterkarna na kompletovani z koupenych clanku. No tak at planujou dal. Jeste chybi dodatek ze bez dieselu se to neobejde.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

dóóbrý až na to že mají 18 let novýho tisíciletí zpoždění :)))))))))) medvěd je leda tak dobrý na ... rozebírání nový Tesly :DDDDD

youtube.com/watch?v=0it7w7ah55k


Autonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilNabíječky elektromobilů Circontrol