Cummins a Hyundai CE představili prototyp malého elektrického bagru

Jan Horčík - 31 Říjen 2018

Elektrifikace a robotizace čeká i odvětví stavebních strojů. Po malém elektrobagru od Volva je tu podobný koncept také od Hyundai.auto elektrický bagr elektrobagr Cummins Hyundai

Hyundai CE a Cummins představili svůj elektrický bagr. Mimochodem, první elektrický solární bagr ukázali už v roce 2015 Švýcaři.
foto: Cummins

Nový malý elektrický bagr je společným dílem Hyundai Construction Equipment a Cummins. Je vybaven osmi 4,4kWh li-ion bateriovými moduly Cummins BM4.4E zabudovanými do podvozku. Celková kapacita je 35,2 kWh.

Díky tomu má bagr dostatek energie na osmihodinovou pracovní šichtu. Plné nabití trvá tři hodiny. HCE očekává, že malé elektrobagry najdou využití především na městských staveništích v hustě obydlených oblastech.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář
Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Vodíkové kamiony a teď elektrobagr..., moc automobilový průmysl nesleduji, ale je pravda, že o Hyundai se poslední dobou píše dost a už asi vím proč. Koukám, že korejcům nápady rozhodně nedocházejí a za to mají můj obdiv.

Debílek zase úřaduje a nevynechá jediný článek i kdyby tam bylo, že Hyundai vymyslel nový tvar hovna. To toho ještě nemáš dost? Já fakt nepřestanu a budu na ty podvody od Hyundai upozorňovat stále až si všichni tady na Hybridu budou myslet, že je Hyundai ta nejhorší automobilka na světě:
Rousek75:
Vodíkové kamiony a teď elektrobagr..., moc automobilový průmysl nesleduji, ale je pravda, že o Hyundai se poslední dobou píše dost a už asi vím proč. Koukám, že korejcům nápady rozhodně nedocházejí a za to mají můj obdiv.
Butcher:
Nexo sleduji už delší dobu a jsem rád, že se na povrch dostávají stále nové a nové informace. Mě se princip čištění vzduchu opravdu hodně líbí, design je taky fajn. Je to něco nového a neohraného a za to před Hyundai smekám.
Dejwik:
Navýšení o 12KW a zvýšení dojezdu bude pěkné vylepšení! Vůbec se nebojím, že by se něco pokazilo, jelikož Hyundai zkrátka patří ke špičce v oblasti elektromobility!!
Jarin:
Pokrok nezastavíš a Hyundai je jasným příkladem jde stále dopředu a inovace jen přibývají je fajn že stále překvapuje a ukazuje že to jde
Sam:
Když se to vyladí do dokonalosti, aby to bylo bezpečné a funkční což pro Hyundai nebude extra problém tak proč ne mě se nápad líbí
Miloš Kraub:
Vypadá to hodně zajímavě. Jde vidět, že se Hyundai hodně vyšvihl v posledních letech, jen tak dál! Ty jejich inovace jsou neskutečné.
Vlastimil Novák:
Za 5 let tisíc kusů vodíkových kamionů, které doposud nikdo nevymyslel? Tak to jim držím palce! Jde vidět, že v Hyundai jim nápady rozhodně nedochází.
Marek:
Už jen to, že vymysleli vodíkový kamion je bomba, ale to že do 5 let jich bude jezdit celý tisíc, to je prostě neskutečné! Jde vidět, že Hyundai zkrátka umí!
Láďa Burtel:
Náklaďák na vodík? To je už něco. Nemluvě o tom designu, ten se dost povedl! Korejci zkrátka ví jak na to. Pěkná práce!
Michal:
auta na vodík bych čekal, ale zrovna nákladak, tak to už je jiný level :D takový tah jsem od hyundae nečekal, povedený
Maty93:
Takže nejen, že je Hyundai špička co se týče elektromobility? Teď už se šplhá nahoru i díky vodíku? Co to bude příště? Opravdu se nestačím divit, pěkná práce!
Indroš:
jako vodíkový kamion, to už by bylo uplně mega revoluce, kdyby se to povedlo hyundai!
Jindra H.
Je až k neuvěření co Hyundai vymýšlí, náklaďák na vodík? Takže už nebudou špičkou jen v oblasti elektromobility, ale teď i v oblasti vodíku? Páni, jen tak dál!
Petr:
Vodíkový náklaďák? Tak to čumim, co ještě ti korejci nevymyslí, opravdu skvělá práce!
Jindra Solner:
Je to masakr. Téměř 400KM na jedno nabití? To je úctihodné číslo. Tohle se Hyundai opravdu povedlo!
Trnka:
autonomní řízení a vodík bych prostě čekal u osobních aut, ale nečekal bych, že to udělají u kamionu, to jako dobrá věc!
Bára:
Auto je to velice pěkné a ten dojezd? Parádní. Už jen počkat, kdy v česku bude pořádná infrastruktura a hurá do ní. Velmi povedená práce od Hyundai

Jako samostatný příspěvek mi to ani nepřišlo, ale takhle když se to napíše pod sebe tak je to fakt hustý.
To je buď robot nebo zaplacený člověk co má za každý kladný příspěvek o hnujday nějaké šušně.
Je v tom vidět jasný vzor, tahle se normální člověk nechová.

Je to celkem hnus. Člověk fakt nemůže věřit žádné diskuzi, protoze polovina uživatelů je falešná, nebo troll, nebo boti.

Hyundai má zase další eso v rukávu, Hyundai jedeeee.

Obrázek uživatele ozana

neuvěřitelné pochlebování

---

Jezdím na proud, najeto 80 tisíc km. G-E STROMOS 8 let a 83 tisíc km.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Volvo EX2 fully electric excavator

volvoce.com/ceska-republika/cs-cz/about-us/news/2018/volvo-ces-fully-electric-compact-excavator-prototype-wins-intermat-innovation-award/

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

U bagru je vyšší hmotnost narozdíl od aut žádoucí. Tak proč se pro elektrobagy nepoužívají olověné akumulátory. Jsou za desetinu ceny, takže by určitě prospěly masívnímu rozšíření.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

u bagru narozdíl od aut bez nabíječky přímo na staveništi je to nanic, už vidím pásový bagr jak po šichtě jede nejlépe po železných pásech někam na SCH :-))
u velkých bagrů je voser plnit naftu i ručně z kanystrů

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ten bagr se dá nabíjet i při práci pokud stojí na místě.

Videl jsem bagr ktery pomahal pri pokladce potrubi. Hodinu drzel trubku na miste aniz by s ni pohnul. A celou dobu klapal dieselmotor. Na takovou praci staci elektrobagr s monoclankem.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

škoda že tam nejsou nějaké podrobné informace, hlavně jestli tak je klasická hydraulika, která má ovšem velké ztráty, nebo jestli tam jsou nějaké elektromechanické pístnice, kde ses asi bude problém poškození kabelů a nečistoty.

Mám doma přestavbu bagru na elektřinu tedy s klasickou hydraulikou , bere v klidu jen když něco drží tak 2 KW plný výkon v tlaku je 10 KW a průměrná spotřeba je kolem 4,5 Kwh na hodinu provozu a to je menší bagr než na obrázku cca 2,5 tuny.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Nechápu proč už dnes nejsou bagry na 3x400V. Na chalupě by to bylo super. Žádný smrad a síla jako kravěnka.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Takových bagrů je spousta, ale pořád jsou to bagry kde elektromotor pohání hydraulické čerpadlo. Pohon bagru zajišťují lineární i rotační hydromotory. Celková účinnost není moc velká, vzniká spousta tepla.
Tady jde o koncept kde hydrauliku nahrazuje elektrika. Pohyby bagru zajišťují elektrické motory. Účinnost je mnohem vyšší, a ten případ, kdy bagr jen drží břemeno na místě, je s takřka nulovou spotřebou energie.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Existují, známý nám bagroval úzké výkopy elektrickým bagrem, má i diesel když je problém s nedostupností 3x400V. To ticho při práci bylo super :)

Ocividne to existuje, asi druhy odkaz z google na "mini bagr 400V":
http://www.milmont.cz/zemni-prace/

---

!! Zaregistrujte se a obdržíte osobního frustrátka na rok zdarma !!
Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

elektrické bagry jsou celkem běžně v půjčovnách (německých)
druhý bagr zhora

baupunkt-kraatz.de/nc/mieten/mietpark/k/bagger/

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Ochrana proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.

EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicKariéra EVC GroupNabíječky elektromobilů CircontrolBUS2BUSAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilProdej pneu 100% online