Tesla Model 3 ideálně jako kombi, říkají čtenáři Hybrid.cz

Jan Horčík - 11 Prosinec 2014

Automobilka Tesla Motors připravuje na rok 2017 uvedení levného elektromobilu Tesla Model 3. Zástupci Tesly před nedávnem řekli, že auto by se mělo prodávat v různých variantách. auto Tesla Model 3 elektromobil koncept Theophil Uschin

Koncept Tesla Model 3 v představě designéra Theophiluse China
foto: Theophilus Chin

Rozhodli jsme se proto uspořádat čtenářskou anketu nadepsanou "Levný elektromobil Tesla Model III/Model 3 by mě zajímal jako…". Chtěli jsme vědět, která varianta elektromobilu Tesla Model 3 by mohla být pro české řidiče nejzajímavější.

Výsledek nepřekvapil. Z 276 hlasů si plných 43 % (120) vysloužila varianta kombík. Druhý se umístil hatchback s 27 % (75 hlasů) a třetí sedan s 16 % (43 hlasů). Poslední se umístila varianta crossover se 14 % a 38 hlasy.

vlastní
Zpět na HybridPřidat komentář
Obrázek uživatele honza.t

Zajímavé. Detaily. Výroba pohonného ústrojí, montáž palubní desky, kompletace vozu
Tesla Model S Production Forum 720p HD
https://www.youtube.com/watch?v=nUg6SgT4q2w

How Its Made Dream Cars S02E10: Tesla Model S
https://www.youtube.com/watch?v=ZOriitPjlcw
The Tesla Store Experience
https://www.youtube.com/watch?v=fnFvXwpm2To

How Nevada won the Tesla Gigafactory | Fortune
https://www.youtube.com/watch?v=aIIMRfQgNHA

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ta karoserie z obrázku by byla super.. Strašně se mi líbí koncepce Opelu Signum, zvenku malé autíčko, ale uvnitř vám poskytuje prostor a výbavu střední třídy. Sice mám Vectru v kombíku, což je velká loď, ale vpodstatě jsem proti obrovským autům a jejich stálému zvětšování. Měl by se lépe využívat vnitřní prostor, ale vnější rozměry aut by se podle mého měly zmenšovat/zůstat stejné. Navíc o kufru ve zmiňovaném Signumu snad nikdo nemůže říct, že je malý.
Pokud by měl model 3 dostatek místa pro mých 190 cm a také slušnou výbavu a navíc takovéhle rozměry, tak by to pro mě bylo ideální auto.

Obrázek uživatele Radovan

Ta neustále bobtnající auta mají i jiné vedlejší důsledky. Třeba před 14 lety jsme postavili dům s garáží dlouhou 8,5 metru pro 2 vozy za sebou. Abych dnes mohl mezi vozy nižší střední třídy projít, musel bych mít nejméně 9 metrů. Takže s bídou zaparkuju jeden a k tomu opravdu, ale opravdu malé městské auto s délkou do 4 metrů. Legrace je postavit vedle sebe Ford Fiesta z roku 1998 a dnešní. A tragédie když zjistíte, že uvnitř je to menší, viz Škoda Felicie versus Fabie.

---

Elektromobily Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 80 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý pro ženu, najeto 35 tis. km (49 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000, permakulturní zahrada od 2017.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Snad se to brzy změní... nemám nic proti luxusním autům, ale přijde mi, že v současnosti luxusní auto musí být obrovské, což je podle mě špatně. Doufám, že se brzy bude prodávat auto velikosti A3, ale vnitřním prostorem a komfortem blízké spíš A6 a že se začne vnitřní prostor víc řešit.

Obrázek uživatele Aas

Suhlasim s Vami, ze auta by sa mali radsej zmensovat. Kope ludi by stacilo jednomiestne vozitko a-la i-Road. Ale s maximalkou vhodnou aj na dialnicu.
Zvysne cesty napr. s dvoma/troma detmi alebo rodinne vylety sa daju pokryt carsharingom/poziciavanim. A nemali by sme ani take preplnene ulice.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Já si myslím, že s nástupem elektromobility a se zlevněním vozidel by jsme se mohli podobnýho zmenšování dožít...


Autonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilNabíječky elektromobilů Circontrol