Bankrot Fisker Automotive se kvapem blíží, propustil většinu zaměstnanců

a Fisker Automotive jsou firmy, které svůj boj prohrály. Teď už se jen čeká kdy zbankrotují. Automobilka Fisker propustila 75 % zaměstnanců. Šlo o “strategický krok směrem k maximalizaci hodnoty klíčových aktiv Fiskeru”.

Fisker Karma plug-in hybrid je pořád krásné, technologicky velmi pokročilé auto. Škoda, že jej skoro nikdo nechce.
foto: Fisker Automotive

Automobilka Fisker Automotive má od srpna 2012 nového šéfa Tonyho Posawatze. Podle informací magazínu Plugincars.com přímo zevnitř Fiskeru si ale utrhl větší sousto, než dokáže zvládnout. Namísto vývoje nových vozů a podpory skomírajícího prodeje plug-in hybridu Fisker Karma se totiž musí soustředit na to, aby vůbec udržel Fisker při životě.

Mezitím potápějící se koráb opustil otec zakladatel Henrik Fisker. Podle článku na Plugincars.com jsme o něm ale neslyšeli naposledy. Prodeje automobilky silně utrpěly právě těmito zprávami – jak o možném bankrotu (případně prodeji Číňanům), tak odchodu Fiskera.

Bývalý zaměstnanec Fisker Automotive magazínu Plugincars.com dále prozradill, že podle něj má firma stále naději – přese všechna úskalí. Některé špatné zprávy totiž byly údajně vypuštěny záměrně s cílem snížit hodnotu společnosti, a tím usnadnit její převzetí.

4 Comments on “Bankrot Fisker Automotive se kvapem blíží, propustil většinu zaměstnanců”

  1. Neúspěch Better Place je
    Neúspěch Better Place je docela pochopitelný neexistující produkt pro který by své stanice pro výměnu batery boxu masově rozšířili.Za tímto projektem nestojí automobilky které by na trh dodávaly standardizované jednotné podvozky pro tyto aku boxy.
    Bez existence těchto aut .Pro nezájem automobilek které si nemyslí že investice do výroby těchto aut by znamenala zisk .Je tento projekt/ myšlenka obtížně realizovatelná .
    Proč Fisker Automotive nedokázala s auta udělat dobře prodejny žádaný automobil. Určitě na vině není jen vadná série akumulátorů a auta které vinou záplav byla zničena .?

      1. Já myslím, že hlavní
        Já myslím, že hlavní problém tkví v tom, že to nikdy nebylo nijak zvlášť dobré auto z jakéhokoliv pohledu…

        Ale samozřejmě dnes je třeba hledat a označit viníka, takže z tohoto pohledu za to mohou zákazníci, kteří plně nepochopili pozitivní vlastnosti tohoto auta. Vlastně ne, zákazníci za to nemohou, může za to marketing, kterému se nepodařilo zákazníky o těchto pozitivních vlastnostech přesvědčit.(to že tam vlastně žádné takové vlastnosti nikdy nebyly přeci problémem být nemůže)

Napsat komentář