Jen co jsme přinesli zprávu o tom, že pětidveřové Citigo bude zhruba o 10 000 Kč dražší proti třídveřové verzi, už tu máme novou tiskovku ze Škoda Auto. Mladoboleslavská automobilka v ní informuje o dostupnosti základního modelu Citigo s cenou začínající na 179 900 Kč.
foto: Hybrid.cz
Škoda Auto rozšiřuje nabídku svého modelu Citigo o základní výbavový stupeň Active. S motorem 1,0 MPI/44 kW tak mohou zákazníci získat nejnovější model české automobilky již za 179 900 Kč. S výkonnější motorizací 1,0 MPI/55 kW startuje Citigo Active o 10 000 Kč výše.
„Citigo má za sebou působivý start v segmentu minivozů. Do konce roku 2011 jsme evidovali téměř 1 400 závazných objednávek a v obdobném tempu bychom chtěli pokračovat i v letošním roce,“ říká Petr Pečenka, vedoucí regionu Česká republika automobilky ŠKODA.
Patřičného ocenění se dostalo modelu Citigo v anketě Auto roku 2012, kterou pořádá Svaz dovozců automobilů (SDA) spolu se Sdružením automobilového průmyslu (SAP). V kategorii městských vozů zvítězilo Citigo nad sedmi dalšími účastníky, a potvrdilo tak své kvality.
I v základním provedení si ŠKODA Citigo zachovává vlastnosti, kterými oslovila v uplynulém roce téměř 1 400 českých řidičů. Prostorný a bezpečný vůz nabízí chytrá řešení a místo pro čtyři cestující i jejich zavazadla.
Objem zavazadlového prostoru činí 251 litru, sklopením opěradel zadních sedadel vzroste tento objem na 951 litrů. V tomto směru patří Citigo k největším zástupcům ve své třídě. Ve výčtu bezpečnostních prvků nechybí mimo jiné čtveřice airbagů, ABS či úchyty ISOFIX pro dětské sedačky. Poprvé u značky ŠKODA mají boční airbagy také funkci ochrany hlavy.
Komfortní, funkční a bezpečnostní výbavu modelu Citigo Active lze rozšířit snadno a za příznivou cenu. Paket Active Plus za pouhých 5 000 Kč přinese mimo jiné výškově nastavitelné sedadlo řidiče, centrální zamykání s dálkovým ovládáním či elektrické ovládání předních oken.
ESP přijde jen na 6 000 Kč, za další 4 000 Kč pak zákazník získá aktivní brzdový asistent “City Safe Drive”, jenž dokáže při rychlostech nepřevyšujících 30 km/h samočinně zabrzdit a tím zabránit kolizi.
Vedle zmíněné verze si mohou čeští zákazníci vybrat třídveřové provedení auta i ve vyšších výbavových stupních Ambition (1,0 MPI/44 kW od 194 900 Kč) a Elegance (1,0 MPI/44 kW od 209 900 Kč), v jejichž základní výbavě nechybí stabilizující systém ESP. Také pro ně jsou k dispozici pakety Plus za příplatek 5 000 Kč, které mohou zahrnovat například palubní počítač, klimatizaci či signalizaci vzdálenosti při parkování vzadu.
Seznam volitelných výbav verzí Active, Ambition a Elegance již brzy doplní novinky v podobě panoramatického střešního okna a ekologického paketu Green tec. Za atraktivní, elektricky posuvnou střechu s velkorysým prosklením zaplatí zákazník 15 000 Kč.
Pokud se rozhodne pro paket Green tec, za férových 9 000 Kč získá soubor opatření pro snížení spotřeby, který zahrnuje mimo jiné systém Start-Stop, rekuperaci brzdné energie či pneumatiky s nižším valivým odporem. Green tec je možno přiobjednat k oběma dostupným motorizacím. Objednávky na vozy Citigo Active přijímá všech 263 obchodníků ŠKODA v České republice.
V rámci konceptu dostupné mobility připravila ŠKODA pro Citigo moderní způsob financování ve spolupráci se společností ŠkoFIN. Díky němu Citigo představuje jedno z nejdostupnějších řešení individuální automobilové dopravy.
S motorem 1,0 MPI/44 kW a ve výbavovém stupni Active je za atraktivní splátku ve výši 95 Kč/den. Splátka zahrnuje havarijní pojištění All Risk a povinné ručení Bonus Exclusive od České pojišťovny s nadstandardními limity pojistného plnění a garantovanou sazbou po celou dobu financování.
LPG oficiálne vyrábať
LPG oficiálne vyrábať nebudú.Bude to len CNG.Nádrž je umiestnená miesto rezervy v kufri.Je dosť pravdepodobné že sa bude predávať len na trhoch kde plnohodnotná rezerva nebude potreba, nakoľko sa tam už nezmestí.Plniaci ventil je umiestnený pod vekom nádrže.Takže Človek ani nebude vedieť že je tam CNG pokiaľ nepozrie do kufra alebo pod veko.
Ještě jsem neviděl
Ještě jsem neviděl toroidní nádrž na CNG. CNG pracuje s tlaky o řád většími než LPG. Nevím jesli nádrž místo rezervy – tedy na kraji vozidla bude moct být…
Všetko je raz
Všetko je raz prvýkrát.Ale určite tam bude.
Někde v diskuzi jsem četl,
Někde v diskuzi jsem četl, že Škoda bude dodávat i Citigo v úpravě na LPG. Ale asi je to jen šum vzniklý připravovanou verzí na CNG. I když popravdě verze LPG by byla daleko lepší do miniauta. CNG je spíš pro dodávky a náklaďáky. Toť můj názor.
To je nejspíš skutečně
To je nejspíš skutečně jen šum, továrně se chystá CNG a elektřina. Na LPG si ale můžete samozřejmě nechat Citigo nezávisle přestavět.
Neviem nakolko je to
Neviem nakolko je to oficialne ale robia to aj priamo v autorizovanych servisoch skoda.
goo.gl/xjSYf
Zdravim…
a musim se tak
Zdravim…
a musim se tak trochu pousmat Vasemu nazoru, ze cituji „CNG je spíš pro dodávky a náklaďáky“. To mozna platilo pred patnacti lety… Vlastnime Volvo V70 2,4 CNG vyrabene v teto uprave primo ve Volvo… Je to velke kombi s petivalcem o objemu 2,4 litru… Po skoro rocni zkusenosti s timto vozem bych jiz CNG nevymenil za nic jineho … V prepoctu ceny CNG/Benzin jezdime za 15 Korun za litr benzinu …