Pro Spojené státy nechala automobilka Nissan připravit dojemnou reklamu na svůj nový elektromobil Nissan Leaf. Ta brnká na trochu jinou notu než původní dvojice spotů, která prezentovala svět bez elektřiny. Přesto, právě lední medvěd si vysloužil nominaci na filmovou cenu Emmy.
Ceny Emmy jsou televizní obdobou hollywoodských Oskarů. Nominace na jednu z cen v kategorii reklamy je pro Nissan a jeho elektrické auto Nissan Leaf další vítanou publicitou.
VIDEO: reklama na Nisan Leaf, kde benzin pohání vše
Renault spustí globální reklamní kampaň na elektromobily
VIDEO: Greenpeace parodují reklamu Volkswagenu s malým lordem Vaderem
Jde však prozatím jen o nominaci. Kromě této reklamy na Nissan Leaf byly nominovány také další spoty, např. firem American Express, Subaru nebo General Motors. Dalších 65 dní tedy budou tvůrci reklamy, reklamní agentura TBWAChiatDay a produkční firma Epoch Films, napjatě čekat na vyhlášení výsledků.
Zde pro srovnání reklama na nový Chrysler 200, hlavní role Eminem.