Výroba Tesla Model Y v Gigatovárně Berlín možná začne dřív, než se čekalo

Stavba Tesla Gigatovárny Berlín pádí kupředu. Podle některých náznaků by tam výroba elektromobilů Tesla Model Y mohla začít dřív, než se předpokládalo.

Oficiálně by podle dosavadních informací výroba elektromobilů Tesla Model Y měla v Gigatovárně Berlín začít v červenci 2021. Jeden ze zájemců o Model Y z Nizozemska ale aktuálně obdržel informaci přímo od Tesly, že by se auta mohl dočkat už v 1. nebo 2. čtvrtletí 2021.

Dodávky Modelu Y v Evropě začnou teprve právě až se rozběhne výroba v Berlíně. Stavba nové evropské Gigatovárny jde kupředu mílovými kroky, což dokumentují četné fotografie svědků přímo z místa. Například už se tam začíná rýsovat slibovaná převratná lakovna.

Stavba Gigatovárny Berlín přitom aktuálně zažila tvrdou ránu, když Tesla propustila Evana Horetskyho, projektového manažera celého díla. Podle neoficiálních zpráv kvůli nezaplaceným účtům za vodu.

Horetsky se přitom podílel už na výstavbě Gigatovárny 1 v Nevadě a Gigatovárny 3 v Šanghaji. Neproplacené účty za vodu v této perspektivě vypadají spíše jako zástupný problém. Potvrdil to i Jörg Steinbach, braniborský ministr ekonomiky. Tesla ale oficiálně nic týkající se svých zaměstnanců nekomentuje.

Urychlení výroby a dodávek Modelu Y nebude pro Teslu nic nového. To samé se totiž automobilce podařilo na domovské půdě. Původně měly začít dodávku Modelu Y v USA na konci letošního roku. Pak přišlo urychlení na léto 2020 a podruhé na březen 2020.

Od té doby jsou první elektromobily Tesla Model Y zákazníkům skutečně dodávány. Trpí ale řadou výrobních a kvalitativních problémů.

62 Comments on “Výroba Tesla Model Y v Gigatovárně Berlín možná začne dřív, než se čekalo”

            1. ses součástí společnosti at chces nebo ne a jsi na ní
              ses součástí společnosti at chces nebo ne a jsi na ní závislý. jezdit budeš mezi nasrr nezamestnanýma ovčanama kerý budou chodit kolem at zaparkujes kam chceš. A jelikož postupně se všichni dozví kdo že může za tu jejich nezamestnanost driv ci pozdeji … znáš to : ničit je 100x snažší jak tvořit 🙂

                1. myslíš že sentry vochrání před vobjetím klíčkem
                  myslíš že sentry vochrání před vobjetím klíčkem kapucínem ;))

    1. kupodivu je na protikliky s tabletem místo palubovky (TM3)
      kupodivu je na protikliky s tabletem místo palubovky (TM3) celkem dost sponzorů co má díky uvolněný měnový politice na nesplatitelný dluh státu tedy vnukům vašich vnuků kerý samozřejmě nebudou moci mít. Každopádně snad ta jejich zhýralost při vyhazování peněz za americko-komunistický tesly který při následující krizi bude hodně chudých potřebovat a možná i bude nějaká ta revoluce ne jen demonstrace stát za to ;)))

      https://youtu.be/KW-6Klu4rnQ?t=1513

  1. že by překonali ftempu rekordmana čínskýho komouše??
    že by překonali ftempu rekordmana čínskýho komouše?? není možná :)))) spíš to bude zas další teslí propaganda na akcije a zástěrka stěhování DESETISÍCŮ ČÍNSKÝCH TESEL M3 do evropy v období 11/2020-12.2021 😉 jj
    evropská pracovní síla bude vždycky dražší jak čínský komoušský votroci. Fevropě se dodržují bezpečnostní normy, ekologický normy a pracovní morálka což je samozřejmě správné. Jelikož čínský votroci dodržují kulový tak kolaborantskou teslu m3 z číny bych ve vlastním nacijonálním zájmu nebral soudluzi ;))))

    https://kcc-hho.webnode.cz/tesla/tesla-model-3/

    1. Tesla GF4 je pro Brandenburg prestizni zalezitost a citi
      Tesla GF4 je pro Brandenburg prestizni zalezitost a citi obrovskou prilezitost prezentovat se jako inovativni region. Delaji maximalni usili, aby vse probehlo rychle a hladce. Tesla ma take zajem na rychlem postupu. Diky teto souhre bude GF4 mozna jeste rychleji dokoncena nez GF Shanghai. Pro BMW a spalovaky by se nikdo tak neangazoval. Mozna ze se v Mnichove rozsiri velmi brzo BMW muzeum.

      1. Tesla GF4 je pro Brandenburg poslední křečí jak si
        Tesla GF4 je pro Brandenburg poslední křečí jak si pozvednout své místo v německým spolku za cenu :

        *podkopání německýho automobilovýho průmyslu při spolupráci s americkým číňanem invazivního typu
        *zradu tradyčního nacijonálního německýho smýšlení a jednání ve spolupráci s některými politiky mamamerkl kabinetu (to není celý německo)
        *zradu rozpadajícího východáckýho Brandenburgu zachranovanýho 1989 západním německým spolkem a jeho investicema…

        a to nebude bez následků…

          1. Ale to já vůbec neřeším, to jsem ani nemohl posoudit z
            Ale to já vůbec neřeším, to jsem ani nemohl posoudit z toho zběžného pohledu na dálnici. Je mi jasné, že Tesla Y bude pro vás skvělé a jedinečně auto, nejlepší jaké jste měl a asi nejlepší auto na světě, to už tak nějak teď tuším 🙂

            Já jenom psal, že ten dizajn se mi vůbec nelíbí. Jako kdyby ten dizajn měl sestupnou tendenci… S, X, 3 a teď Y je nejošklivější. Přesněji řečeno, nejvíce se mi líbí model S, ale po faceliftu, né ty úplně první – kvůli přední masce.

  2. Elektromobil musí být pro německé občany dostupný. Naše
    Elektromobil musí být pro německé občany dostupný. Naše automobilky musí cenu snížit, aby byl elektromobil dosažitelný pro každého pracujcího dělníka. A to i za cenu dotování ztrátové výroby.

    A. Hitler

    (Jen jsem nahradil slovo automobil za slovo elektromobil. Pro ty co nevědí o čem je řeč, Áda mluvil o lidovém voze Volkswagen Brouk. Výsledkem byla likvidace automobilového průmyslu, která přispěla k nezbytnosti expanzivní války.)

    1. Počkat počkat. 🙂 Určitě důvodem proč začala válka
      Počkat počkat. 🙂 Určitě důvodem proč začala válka nebyla výroba automobilů za každou cenu. Pokud je mi známo, tak Aďa jinou možnost, než válku neviděl, proto taky podrazil vše a všechny, jen aby mohl ovládnout celou Evropu a samozřejmě následně celý svět.

      Druhá věc je, že masivní pumpování peněz do kapes jedné strany a naopak nedostatek v jiné může způsobit podobný problém. Minámálně k nepokojům stávkám, ale závěrem může být klidně další válka. I když k té jen tak někdo hned nesáhne, pokud se nenajde šílenec, který si získá davy.

      1. Omyl.
        Dotace, direktivní řízení průmyslu a štědré

        Omyl.
        Dotace, direktivní řízení průmyslu a štědré sociální programy vygenerovaly výdaje v letech 1933-1939 ve výši 101,5 miliard říškých marek, zatímco příjmy činily pouhých 62 miliard. Bankrot bez války byl naprosto neodvratný.

        1. Jenže je důležité mít informaci kolik peněz padlo na
          Jenže je důležité mít informaci kolik peněz padlo na zborjení a vývoj nových zbraní a prostředků. 🙂

          On byl Aďa velký megamolán a jeho projekty bylo jasné, že nepůjde financovat. Nevím, zda to zamýšlel od úplného začátku, když se dostával k moci (ten jeho „spis“) jsem nečetl. Každopádně s heslem za všechno mohou židi a je třeba se jich zbavit, určitě nelze druhou světovou přisuzovat tomu, že chtěl dostat automovil do každé rodiny. 🙂 Samozřejmě, že potřeboval co nejvíce líbivých řečí.

          Problémem současnosti je, spíše aktuální rozdělování společnosti, kdy k tomu politici přispívají svými kroky. Momentálně dokonce není jiná možnost, než dotovat lidi, kterým vláda zavřela podniky. Tím však vzniknou obří deficity. Určitě tedy případné nepokoje a válku nebudeme dávat za vinu elektromobilům. Krásným příkladem je ČR. Všechny dotace na EV jsou při pohledu na deificit jako kapka v moři.

                1. Mate pravdu. Tesla je uspesna a vznikla bez dotaci. Tak
                  Mate pravdu. Tesla je uspesna a vznikla bez dotaci. Tak opravuji. Hodne uspesnych projektu zacinalo s dotaci.

                2. Nejen Tesla, spousta úspěšných projektů ze všech
                  Nejen Tesla, spousta úspěšných projektů ze všech možných oblastí vzniklo proto, že tvůrce si za tím šel a dokázal zákazníky přesvědčit, že jeho produkt má význam. A nepotřeboval k tomu, aby mu to někdo (všichni na daních) zaplatil. A to se cení.

                1. Zeptejte se, kdo vas vyleci z obsese. Verte, bude vam lip.
                  Zeptejte se, kdo vas vyleci z obsese. Verte, bude vam lip.

                2. tobě věřit tvoje obsese?? sesposlal fkině ne kotoučová
                  tobě věřit tvoje obsese?? sesposlal fkině ne kotoučová bubnovko nikdy :)))

                3. A ja som napoleon. To pisem aby rec nestala pri takychto
                  A ja som napoleon. To pisem aby rec nestala pri takychto dristoch.

                4. som volaký zmetěný kefalín, čo si predstavuješ pod
                  som volaký zmetěný kefalín, čo si predstavuješ pod pojmom „dristoch“ ??

            1. Zapomel jste zminit prevezi moci nad pulkou sveta
              Zapomel jste zminit prevezi moci nad pulkou sveta komunistickymi zlocinci na 40 let. Doufam, ze ty komunisticky zlocinci uz vychcipaji. Putinova dcera ockovana sputnikem se uz neukazuje. V rusku se rika, ze zemrela. Sputnik se prestal aplikovat. Pry ze uz dosel. Zlocinci se sami otravili.

Napsat komentář