Test elektrického dálníku E-Tracer, který skončil špatně + video

Novinářka Susan Carpenter z LA Times si chtěla vyzkoušet jízdu jedním z vítězných vozítek soutěže , elektrickým . Ačkoliv jde o zkušenou testerku, konstruktéři přeci jen tušili šotka, a tak stroj raději vybavili vodícími kolečky. Nejspíš věděli proč!   

Problém dálníku je totiž v tom, že jde de-facto o , která je zároveň celokapotovaná. Nemůžete tedy postavit nohy na zem. Pro rozjezd má samozřejmě vodící kolečka, která lze při dosažení dostatečné rychlosti zatáhnout. Pak už vám ale není pomoci.

Novinářka z LA Times tak nakonec skončila jako spolujezdec (nutno dodat, že se s celou záležitostí poprala se ctí, viz. video). Řízení se ujal šéf společnosti Peraves Roger Riedener, který ji provezl po závodním okruhu Toyota Speedway a ukázal co všechno E-Tracer dovede.

5 Comments on “Test elektrického dálníku E-Tracer, který skončil špatně + video”

  1. Zkušená testérka by se tímto způsobem nesvezla ani na
    Zkušená testérka by se tímto způsobem nesvezla ani na motorce. Zatočit doleva a čekat, že opravdu pojedu doleva nejde ani na motorce.
    Kdo nechápe, tak ať zkusí jet rovně jen na kole a pak zatočit tak prudce jako redaktorka doleva. V tu chvíli bude ležet vpravo.

    1. Ona nestála. Špatně zatočila. Na videu je vidět, jak
      Ona nestála. Špatně zatočila. Na videu je vidět, jak zahne doleva a čeká, že dálník zahne doleva, ale ten sebou šlehna vpravo, protože reportérka neumí dálník řídit – a ono to vůbec není jednoduché. Musí se to člověk naučit.

Napsat komentář