Toyota Prius V a plug-in hybrid – známe oficiální ceny

ohlásila ceny nových modelů a . Obě auta nabídne v USA od října ve 14 prvních státech. Ceny začínají na $26 400 pro Prius v a $32 000 pro Prius plug-in hybrid.

Toyota představila finální výrobní verzi Prius plug-in hybrid na letošním autosalonu ve Frankfurtu.
foto: Hybrid.cz

Prius plug-in hybrid si sice Američané budou moct objednat už od října ve 14 tamních státech, ale první dodávky proběhnou teprve na jaře 2012. Celostátně se bude prodávat teprve v roce 2013.

Zároveň je nutné dodat, že v úvodu maloobchodní ceny Prius v a Prius plug-in hybrid nezahrnují manipulační poplatek a poplatek za dodání v hodnotě $760. Sluší se ale také dodat, že na bude k dispozici státní dotace ve výši $2500.

Prius v zařazený jako MPV je první až sedmimístné rodinné . Nabídne spotřebu 6,4 l/100 km ve městě, 7,0 l/100 km na dálnici a 6,7 kombinovanou. V segmentu SUV, crossoverů nebo kombíků jde o výjimečné hodnoty.

Prius v se bude v USA prodávat ve třech verzích. Nejlevnější Prius v Two, střední Prius v Three a nejdražší Prius v Five. Ceny jsou $26 400, $27 165 a $29 990. Auto bude k odběru od konce října 2011. Design vozu v zásadě odpovídá nové verzi Prius 2012.

Plug-in Prius se bude prodávat ve dvou verzích – základní a Advanced. Advanced bude stát $39 525. Zákazníci si zároveň mohou přikoupit i domácí dobíjecí stanici značky Leviton.

Zajímavé je, že nakonec v americké tiskové zprávě neopomíná Toyota zmínit ani launch kompaktního modelu připravený na rok 2012. Ve po něm nebylo ani stopy, takže si jej automobilka asi schovává na další autosalony.

tisková zpráva

6 Comments on “Toyota Prius V a plug-in hybrid – známe oficiální ceny”

  1. Plánujem si kúpiť PRIUS+,
    Plánujem si kúpiť PRIUS+, známy má „klasický“ Prius a je s ním veľmi spokojný, spotrebu má okolo 4 litrov, keď sa veľmi snaží vie jazdiť aj za cca 3,7l/100km, rekord dosiahol pod 3l/100km!!! To vraj ale zavadzal na ceste 😉 Prius ma zaujal a jeho 7-miestna verzia je aj dostatočne veľká čo som si overil vo Franfurkte. O spotrebe je zbytočné diskutovať, dokonca som našiel údaj kde bola udávaná spotreba 4,3l/100km Pravdupovediac či to už bude viac alebo menej je nepodstatné, je to rodinné auto a nie auto na preteky a aj tu platí že z rýchlosťou rastie úmerne i spotreba. Nech mám spotrebu v meste aj 5l/100km stále je to na tak veľké auto dobrá spotreba no myslím si že s Lion-batériami to bude v pohode okolo 4,5l až 4,9l/100km. Sériový prius+ už má totiž lepšie doriešené aj uloženie batérií, ktoré okrem toho že sú menšie, nie sú uložené pod druhou radou sedačiek čím bolo použitých aj menej prepojovacích vodičov, sú uložené medzi prednými sedačkami čo je praktickejšie využitie priestoru ako tomu bolo v prípade konceptu – Prius Alpha. Teraz sa už len teším-e keď príde do predaja, hm, dúfam že len toyota ponúkne na tento model nejaký rozumný resp.nepredražený leasing na dlhšiu dobu ako dva roky samozrejme s 0%-ným navýšením… …asi chcem veľa, čo ;-D

  2. prius v neni prvnim 7mi
    prius v neni prvnim 7mi mistnim autem. ta veta je trochu zavadejici. prius v je prvnim sedmimistnim hybridnim mpv v evrope. jinak amici maji sedmimistni hybridni suv toyota highlander, a take chevrolet tahoe/gmc youcon/cadilac escalade hybrid. to jsou suv-cka a japonci a myslim i briti maji toyotu previu/estimu hybrid. taky sedmimistni. skoda, ze s pravostrannim rizenim. btw. ta spotreba nic moc cekal jsem neco pod 5 litru.

      1. No, zas tak strašně
        No, zas tak strašně agresivní to není, cena Advanced je víceméně shodná s cenou Voltu. Kdybych si měl (respektive mohl 🙂 vybrat mezi těmito dvěma, tak pořád volím Volt. Navíc u Voltu jste psali o dotaci 7500, zde jen 2500 – je tedy v USA na Volt opravdu vyšší dotace než na Prius? No, mně osobně Toyota moc nepřesvědčila a kdybych byl ještě ke všemu Američan, tak o Priusu asi ani neuvažuji.

Napsat komentář