Legendární bakelitový dopravní prostředek se má letos vrátit ve velkém stylu. Autosalon Frankfurt přivítá modernizovanou verzi Trabantu, New Trabant nebo také newTrabi. Postará se o něj německá společnost Herpa Miniaturmodelle GmbH, jejímž hlavním oborem činnosti malé modely aut.
Právě takhle ostatně vznikl nápad na nový Trabant – jako malá hračka. Prototyp prezentovaný ve Frankfurtu už ale má být v poměru velikostí 1:1. „Přání a očekávání mnoha nadšených fanoušků tohoto kultovního auta budou v prototypu zohledněna. Nový Trabant bude snadno ovladatelným, přitažlivým automobilem s historií, šarmem, inovacemi i přívětivou ekonomikou provozu,“ říká Klaus Schindler, otec celého nápadu na nový Trabant. Co hlavně, půjde o elektromobil.
Zažije „Trabi“ podobnou renesanci jako New Beetle? Na jedno nabití má ujet 250 km a vyrábět by se údajně mohl začít už v roce 2012. Pokud ovšem firma získá „adekvátní investice“. Po Frankfurtu nejspíš budou všichni moudřejší.
K predeslemu komentari chci
K predeslemu komentari chci jen upresnit, ze solarni panel muze byt drazsi nez auto(velka ucinnost),a le take velmi levny a take velmi neucinny. Narovinu jestli si nekdo mysli, ze u nas solarnim panelem ziska, je blazen. nevrati se to ani za 20 let
Teď máte na mysli
Teď máte na mysli například domácí střešní solární elektrárny? Tam se návratnost pohybuje mezi 8 až 10 lety i u nás.
doplním, že do střechy
doplním, že do střechy chtějí montovat solární panely, takže rozhodně nepůjde o žádnou levnou záležitost