Kia oznámila dokončení vývoje ‚technologie nastavování výkonových parametrů na základě spárování chytrého telefonu s elektromobilem‘, umožňující uživatelům přizpůsobovat klíčové funkce prostřednictvím aplikace v chytrém telefonu.
foto: Kia
Řidiči mohou pomocí uvedené technologie uzpůsobovat sedm výkonnostních parametrů: nejvyšší točivý moment elektromotoru, funkce zapalování, zrychlování a zpomalování, intenzitu rekuperačního brzdění, maximální rychlostní omezení, odezvu a využití energie pro soustavu klimatizace.
Podíl elektromobilů na trhu soustavně roste, zejména v oblasti půjčoven nebo sdílení automobilů, a tak nová technologie umožní řidičům stáhnout si svůj profil ze serveru a následně svá uživatelská nastavení použít v libovolném elektromobilu, za jehož volant se chystají usednout.
Aplikace též nabízí optimalizovaná nastavení pro zadaný cíl na základě analýzy zbývající vzdálenosti a požadavků na spotřebu energie. Rovněž dokáže nabídnout dynamičtější odezvu s doporučenými nastaveními výkonu přímo na míru.
Sedadlem řidiče to však nekončí; uživatelé mohou svá vlastní nastavení sdílet online a též si vyzkoušet specifická nastavení jiných uživatelů. Zákazníci dále mohou aplikovat nastavení doporučená automobilkou v závislosti na stavu cest, od venkovských silnic přes centra měst až po horské masivy.
K zabezpečení uživatelských nastavení během jejich odesílání a sdílení na serveru bude automobilka Kia využívat technologii blockchainu. Při odesílání a sdílení vlastních nastavení tak systém šifruje klíčové výkonnostní parametry v síti blockchainu tak, že vytváří nové bloky dat a ukládá je do distribuovaného datového úložiště, čímž zamezuje neoprávněné manipulaci s daty.
Technologii nastavování výkonových parametrů na základě spárování chytrého telefonu s elektromobilem od značky Kia je možné realizovat jen díky specifickým vlastnostem elektromobilů, kterými se liší od vozidel se spalovacím motorem.
Jelikož značka Kia má v plánu do roku 2025 uvést 16 nových elektrifikovaných modelů, včetně pěti hybridů (HEV), pěti plug-in hybridů (PHEV), pěti elektromobilů (EV) a jednoho modelu na palivové články (FCEV), je předpoklad, že technologie bude implementována postupně do všech budoucích modelů značky Kia s alternativním pohonem.
Dnes jsem nahodou videl obchod s prodejem Tesel a byly tam 3
Dnes jsem nahodou videl obchod s prodejem Tesel a byly tam 3 vystavene Tesly, S,X a 3.
Jinak na na ulici vidim kazdou chvili nejakou jet.
Jen by to chtělo dodat, že nejste aktuálně v Česku, ne
Jen by to chtělo dodat, že nejste aktuálně v Česku, ne všichni to vědí.
Sice se nize zminuji o Cine ale ano v soucasnem case pisi uz z
Sice se nize zminuji o Cine ale ano v soucasnem case pisi uz z Hong Kongu.
Jel jsem vlakem z Pekingu do Sanghaje, vzdalenost skoro 1 300 km, vlak jel vetsinou 350 km/h, cestu se 2 zastavkami zvladl za 4,5 hodiny a prijel driv o 2 minuty.
V Sanghaji jsem si vyzkousel magneticky vlak Maglev a ten jel 430 km/h.
Nejvic EV jsem ale videl az tady v Hong Kongu.
Absolutne nejvic prevazuji Tesly, sem tam i3, Zoe a Nissan.
Jinak cesty v Cine by mohly zavidet i Nemci, jezdi se tu ale 120 na dalnici a jsou zpoplatnene jako ve Francii a Italii. Po meste jen 60 a tu vsichni dodrzuji. Hromada kamer na kazdem kroku a ceste.
Takze na delsi cestovani radeji vlakem nez autem.
Jinak na sraz v Olomouci mam uz domluvenou Teslu 3.
Pisi z tabletu, takze bez hacku, krouzku a carek.
off
Tojota ukázala naprosto odpornej koncept, kterej už
off
Tojota ukázala naprosto odpornej koncept, kterej už dálky křicí „Nechceme vyrábět žádná elektrická auta! To radši uděláme hromady hnusnejch konceptů, aby jsme co nejvíc lidí odpudili.“ :)))
https://www.cnbc.com/2019/04/18/toyota-shows-off-electric-vehicle-concept-rhombus.html
Některé aplikace v kombinaci s chytrým telefonem a autem
Některé aplikace v kombinaci s chytrým telefonem a autem jsem vyzkoušel jen jednou a to jen ze zvědavosti, zda opravdu fungují. Fungují. Od té doby jsem je nepotřeboval.
Jak tomuhle rozumět?
„Musk was asked how much Tesla was
Jak tomuhle rozumět?
„Musk was asked how much Tesla was spending on Autonomy and he replied „It’s basically our entire expense structure.“
No hlavně už aby tady byla ňáká ta eKona.
No hlavně už aby tady byla ňáká ta eKona.
A kdy má bejt.
A kdy má bejt.
Přesně nevím, ale doufám, že letos se jí dočkám.
Přesně nevím, ale doufám, že letos se jí dočkám.
off
Záběry ze Šangajskýho autosalonu na
off
Záběry ze Šangajskýho autosalonu na elektroauta.
https://youtu.be/ILFB8EQUhbI
Peknych aut tu jezdi opradu hodne a urcite i nasinec by jsi
Peknych aut tu jezdi opradu hodne a urcite i nasinec by jsi vybral, znacky absolutne nezname pro evropana.
Cinani maji radi velka auta nejmensi je asi Oktavka,jinak je tu take hodne MPV a fakt peknych.
Nejvic Tesel ale jezdi v Hong Kongu, pravostrane rizeni a barvy jake jsem u nas nevidel, krasne. Tech Tesel je tu asi vic jak v celem cesku.