Kia aktuálně představila dvě zásadní novinky v podobě elektromobilů Kia Soul EV a Kia eNiro. Výroba ale probíhá pouze v Jižní Koreji, což způsobuje problémy s dodávkami.
Magazín Automotive News Europe přináší zprávu, že jikohorejská značka Kia spadající pod koncern Hyundai uvažuje o výrobě elektromobilů v Evropě. Zatím jediný evropský závod značky Kia je ve slovenské Žilině.
NEPŘEHLÉDNĚTE Gigatovárna 3 v čínské Šanghaji roste jako z vody, linka pro výrobu aut se bude instalovat už za měsíc
Zásadní informaci sdělil Automotive News Europe Emilio Herrera, evropský šéf značky Kia. Potvrdil, že Kia o výrobě elektromobilů v Evropě skutečně uvažuje. Neřekl ale o které konkrétně modely by mohlo jít.
„Víme, že naši dodavatelé LG Chem a SK Innovation zvažují výrobu baterií v Maďarsku, České republice a Slovensku,“ řekl údajně. Pokud by se na tuto produkci podařilo v Evropě rovnou navázat výrobou elektromobilů, podle Herrery by to výrazně zjednodušilo dodávky evropským zákazníkům.
Aby se Kia vyhnula platbě pokut za zvýšené emise v rámci platných limitů EU, bude muset do roku 2021 prodat ročně alespoň 32 000 elektromobilů.
Jak vyřeší výroba v Evropě nedostatek baterek? 😀
Jak vyřeší výroba v Evropě nedostatek baterek? 😀
Predpokladam ze vy reseni znate.
Predpokladam ze vy reseni znate.
Na základě čeho?
Na základě čeho?
myslím si, že výroba „iba v kórei“ nie je skutočný
myslím si, že výroba „iba v kórei“ nie je skutočný problém. auto od objednania po dodanie na predajni trvá mesiac – keď ho vyrobia a dodajú z brazílie, alebo kde je v južnej amerike fabrika!
kia je stále o spaľovákoch!
Konečně… snad to tu opět trochu zkulturní diskuzi, bylo
Konečně… snad to tu opět trochu zkulturní diskuzi, bylo to už hodně na hraně a často spíš za hranou.
Jinak dnes jsem byl na garančce s IONIQem a pěkně podražili, na podzim jsem platil 2600,- a teď 4200,-
Důvodem, proč jsme dnes dočasně zavedli přispívání do
Důvodem, proč jsme dnes dočasně zavedli přispívání do diskuse pouze pro registrované uživatele, byl masivní spammerský útok na naše diskuse. Problém aktuálně řešíme a očekáváme, že zhruba od pondělí by mělo být i pro anonymní uživatele opět možné přispívat.
Osobně bych to takto ponechal…
Osobně bych to takto ponechal…
rozdiel medzi našimi registrovanými menami a tými bez
rozdiel medzi našimi registrovanými menami a tými bez registrácie je vo farbe. všetci predsa potrebujeme e-mail.
Podle me v tom take neni rozdil.
Podle me v tom take neni rozdil.
Rozdíl vnímám v tom, že si tady spousta lidí v rámci
Rozdíl vnímám v tom, že si tady spousta lidí v rámci úplné anonymity vyleje bez kapky soudnosti svoje mindráky.
V podstatě na všech webech, kde probíhala zcela anonymní diskuze, byla nakonec úplně zrušena, nebo podmíněna registrací, protože se to vždy nakonec promění v soutěž o to, kdo zná nejsprostější nadávky.
Fíha už jste se taky dostali do hledáčku bratří Kochů?
Fíha už jste se taky dostali do hledáčku bratří Kochů? 😀
Nechal bych to tak, jak to je, tj. pouze pro registrované.
Nechal bych to tak, jak to je, tj. pouze pro registrované. Kdo chce, tak ať se zaregistruje, kdo nechce, tak je to jeho rozhodnutí a jeho problém.
Kolikrát sem nepíšu už jen proto, že otevřu Hybrid, přečtu pár diskuzních příspěvků… a radši ho zase zavřu. Neříkám, že tím elektromobilní svět utrpí nenahraditelnou ztrátu, ale než číst web s urážkami a sprostotami, tak radši beze mě.
Absolutně souhlasím, bohužel, každej klik se počítá.
Absolutně souhlasím, bohužel, každej klik se počítá.
Jasně, i Hybrid musí z něčeho žít, proto nejsem pro
Jasně, i Hybrid musí z něčeho žít, proto nejsem pro absolutní zákaz reklam na webu, i když mě to občas dost otravuje shazovat pořád dokolečka stejné okno… ale všechno by to mělo mít nějakou rozumnou mez – tedy i na straně získávání klikačů za každou cenu.
Agresivní reklama je svinstvo a jen to nasírá lidi. Pro to
Agresivní reklama je svinstvo a jen to nasírá lidi. Pro to není žádná omluva.
Prime platby („predplatne“) misto reklam? Jenze to by trh asi
Prime platby („predplatne“) misto reklam? Jenze to by trh asi kapku vycistilo od pseudo webu, ktere ziji z prekladu zahranicnich clanku a jejich vlastni prinos je nula? Protoze kazdy by se dobre rozmyslel, jestli za sve penize neco dostava. A proste cipis a spol by neexhiboval na dvaceti webech (a na kazdem pod deseti ruznymi identitami), ale jen na jednom, dvou…
Aha. No ja se zaregistroval a uz to tak necham.
Aha. No ja se zaregistroval a uz to tak necham.
Shodou okolností jsem byl dnes také s IONIQem na garančce
Shodou okolností jsem byl dnes také s IONIQem na garančce (konkrétně Auto Palace Butovice) a platil jsem 3811,-…..na podzim jsem platil 1950,-
My byli v prosinci v Praze u Domanskeho na prvni po 15tis.km a
My byli v prosinci v Praze u Domanskeho na prvni po 15tis.km a prislo to na 3700Kc vcetne dane. S tim, ze pry rozebirali a cistili brzdy co si kolega vzpomnel.
Lada_Ion mi volal zacatkem tydne, ze byl v Budejovicich, rekl at nedelaji nic co neni potreba a platil myslim do dvou tisic.
Přesně to bylo 1.050,- Kč (včetně DPH) i s nahráním
Přesně to bylo 1.050,- Kč (včetně DPH) i s nahráním komplet nového softu.
Sakra ja vedel, ze jsem tu prezdivku zmastil. A koukam, ze i
Sakra ja vedel, ze jsem tu prezdivku zmastil. A koukam, ze i cenu. 🙂
Nojo. Jak jste mi volal do prace mel jsem jedno uchu u telefonu a druhy v praci…
A Nedelalo se tam neco navic? Treba vymena brzdove kapaliny.
A Nedelalo se tam neco navic? Treba vymena brzdove kapaliny. Jinak kolem 4 tis platim v Kie na Niro kde je k tomu vymena oleje.
Byla u toho navíc geometrie, to jsem jim říkal, že pokud
Byla u toho navíc geometrie, to jsem jim říkal, že pokud to nemusí dělat v rámci garančky, ať to nedělají. Ale i tak by to bylo za 3600,-
Zase na druhou stranu už tam mají funkční AC Wallbox, takže jsem na cestu domů trochu sosnul.