Audi rozjíždí novou reklamní kampaň na podporu prodeje elektromobilu e-tron

I přes dětské nemoci se prodej elektromobilu Audi e-tron začíná rozjíždět po Evropě také v . Automobilka se ho snaží podpořit televizní reklamní kampaní.

Elektromobil Audi e-tron
foto: Audi

V nové televizní reklamní kampani pro USA se Audi snaží vyvracet mýty, které mají lidé (Američané) s elektromobilitou často spojené. Třeba že se nehodí do deště.

Přes veškerou snahu ale reklama vyznívá stále poněkud rozpolceně, už proto, že celá kampaň je pojmenována „Not for you“ („Není pro vás“). V minutovém spotu přitom Audi připomene všechny nejběžnější obavy běžných Američanů z elektromobilů.

Zároveň ale Audi očekává, že do roku 2025 elektrifikuje třetinu v USA nabízených modelů. První dodávky Audi e-tron mají začít ve Spojených státech během letošního května.

tisková zpráva

41 Comments on “Audi rozjíždí novou reklamní kampaň na podporu prodeje elektromobilu e-tron”

  1. Dle mne je reklama povedená.
    Myslící člověk okamžitě

    Dle mne je reklama povedená.
    Myslící člověk okamžitě pochopí, že ta tvrzení jsou ironická.

    Následující větu z článku vymyslel kdo?
    Přes veškerou snahu ale reklama vyznívá stále poněkud rozpolceně, už proto, že celá kampaň je pojmenována „Not for you“ („Není pro vás“).

    1. Pokud ti to ušlo tak všechny auta v záběru patří do
      Pokud ti to ušlo tak všechny auta v záběru patří do koncernu, tudíž je nikdo nemůže napadnout že zesměšnují konkurenční značku. Tím že jde o auta neamerická se zbavují nechtěných souvislostí a negativních emocí, které by eventuelně mohli u amerických klientů vzniknout tím že jim zesměšňují nějaké auto co maj nebo měli rádi.

      1. Ehm, vyplodil jsi sice dlouhý text, ale IMHO postavený na
        Ehm, vyplodil jsi sice dlouhý text, ale IMHO postavený na vodě. Jednak jsi nepochopil pointu, co jsem zmínil a jednak zrovna v Americe tam nemají problém se „zesměšněním“ konkurenční značky, protože srovnávací reklama je tam povolená a na Youtube si můžeš najít plno reklam, kde do sebe hezky natvrdo buší bez jakýchkoliv servítek.

        1. Ehm, myslíš tu pointu jak Oktávka americkejm zákazníkům
          Ehm, myslíš tu pointu jak Oktávka americkejm zákazníkům nic neřekne protože se v USA neprodává? :)) Milej zlatej za prvé todle není srovnávací reklama, mimochodem není zakázaná ani u nás ;D, a za druhé v reklamních spotech se řeší naprosto každej detail i právní a proto VW koncern, kterej v USA dostal na budku díky Dízlgejtu a cejtí se tam na nepřatelský půdě, prostě jede po 500 % safe linii, aby se vyhnul jakýmkoliv konflitu, zvlášte v tak pro ně zatím minoritním segmentu. Navíc ten spot dělá pro koncern najatá agentura a najatá produkce a stojí to majlant. Takžr pokud by se cokoliv nečekanýho zvrtlo, tak jim to koncern hodí na hlavu a nezplatí jim ani vindru a ještě jim naůčtuje škodu. Zažil jsem to na vlastní kůži s vtipnou kampaní pro Tmobil, kdy se požila jistá dočasně emigrující moderátorka vyhozená z Novy která pak poněkud zhořkla, protože Nova nechtěla ty spoty vysílat a náš šéf mezitím zestárnul vo 30 let a agenturu to málem položilo… A to si piš, že každou další kampaň pak nechal proklepnot ne na 500 % ale na 10 000 %.

            1. A ty si jako praktik, nebo co se mi tu snažíš říct?
              A ty si jako praktik, nebo co se mi tu snažíš říct? :)))
              Jo tenkej led, té přesně to vo čem celou dobu mluvím. A proto jsou v americkým spotu ty evropský káry z mateřskýho koncernu a ne nějaký americký či japonský konkurenční šlupky. To je ta pointa, která ti uniká. ;D
              Teda tebou bych nechtěl dělat kampaň.

    1. A je to jediný benzín, který Francouz může natankovat?
      A je to jediný benzín, který Francouz může natankovat? Nebo má na výběr i Natural s přídavkem jenom 5% biosložky?

      Protože v Německu je už také dávno k dispozici tato sračka s 10 procenty, ale pořád jde natankovat i klasiku s 5 prpocenty biosložky. A co jsem si všiml, tak i když ten 10 procentní Natural je levnější, většina řidičů i tak tankuje ten 5 procentní biosložkou.

      1. podle videa to vypadá že mají na výběr i pistoli benzín
        podle videa to vypadá že mají na výběr i pistoli benzín 5%. Tzn i Francie to má jako Německo už funkční přesto dobrovolné! V čezku měl letos přijít E10% taky ale jako povinná náhrada za E5%. Ale jak sem se dozvěděl průser E10% je zatím zažehnán, eu přehodnotila názor na účelnost bijosračky žlutý sajrajt jako negativum pro zemědělskou půdu a zastropovala 2019 podíl bijosračky na šalamounských 7,5% tudíž našich současných Natural E5% splnuje a není možne ani důvodné překročit hranici na připravených E10% 😉 co bude 2020 se uvidí

        kcc-hho.webnode.cz/diesel-jed/benzin-jed/

      1. E10 je benzín s 10% přimíchanýho burešova bijolíhu z
        E10 je benzín s 10% přimíchanýho burešova bijolíhu z žlutý sračky pesticidovýho alergenu řepky olejky likvidující atmosferiský benzínový motory 1990-2004

        studuj taky trochu 😉

        en.wikipedia.org/wiki/Common_ethanol_fuel_mixtures#E10_or_less

        idnes.cz/auto/zpravodajstvi/etanol-e10-benzin-tankovani-benzinka.A181219_162233_automoto_fdv

  2. Inu na krámě vozů=0, reklama že toto auto není pro mne…
    Inu na krámě vozů=0, reklama že toto auto není pro mne… auto je jak se zde píše mírně řečeno nepovedené… a to přes to, že vw dělal elektromobil už v roce 1995… před ním Tesla chrlí desítky tisíc vozů měsíčně…. už to tak bude rok co chrlí a pomalu dál zvedá výrobu? Faultcvágn si teprve teď zajišťuje suroviny na výrobu akumulátorů…. co dodat?

    1. Taky jsem si to myslel ale zmenil jsem nazor.
      Az bude Evropa

      Taky jsem si to myslel ale zmenil jsem nazor.
      Az bude Evropa pokryta Ionity nabijeckami, a nebude to dlouho trvat, tak I s e-Tronem se bude jezdit dobre.
      Kvalitou zpracovani vynika pred Teslou (bohuzel story s opravami Tesly se docela mnozi a neni to vesele cteni), absolutne nejtissi EV, zvlaste proti Tesle M3, nabiji velice solidne (co jsme zatim videli) skoro celou dobu 150kW. A hlavne stoji o docela dost min nez modely S a X. Takze, kdybych ted mel kupovat drahy EV, uz bych docela zapremyslel.

          1. Možná ano. To se uvidí, až těch eTronů a iPace bude
            Možná ano. To se uvidí, až těch eTronů a iPace bude jezdit víc. Zatím není co vidět/nevidět. Co vidět jasně je, tak u obou aut o několik levelů hezčí a lépe zpracovaný interiér. Súpousta lidí to řeší, hlavně, když chtějí tak drahé auto.

            1. Ty fakt chrápeš, dávno předtím než sis nakonfiguroval
              Ty fakt chrápeš, dávno předtím než sis nakonfiguroval svýho etrona už jeden Nor zažívá svůj etrongejt. Auto zdechlo po x kilometrech, pípá a bliká jak vánoční smrćek a nikam nejede. Odtah domů, čekání, několik dní, Audi stále neví co s tím je. :-//
              Už jsem to sem dával. Sleduj trochu cvrkot.

                1. Tobě je vzdycky všechno jasný, to máš stejný se všema
                  Tobě je vzdycky všechno jasný, to máš stejný se všema hlupáčkama. :)))

                  Toho Nora jsem uved proto, aby sis uvědomil že jen dokonalý zpracování tě moc daleko nedoveze. Ale kochej se dál.

                2. Jako hlupáček se tady prezentuješ akorát tak ty, když
                  Jako hlupáček se tady prezentuješ akorát tak ty, když zobecňuješ na základě jednoho případu… „jen dokonalý zpracování tě moc daleko nedoveze“.

                  Já nemám jasno a ani jsem nikde netvrdil, že ten eTron bude spolehlivější než Tesla. To se ještě říct nedá, jezdí jich málo. Já jenom tvrdil, že bych si ho koupil radši, protože je mnohem kvalitněji uvnitř zpracovaný a protože Tesla je poruchová.

                  Možná i ten eTron bude, možná jeho koupí člověk prohloupí, ale možná taky ne. Ale na rozdíl od eTrona, na Teslu je i tady spousta referencí a z nich plyne, že to tedy žádný zázrak spolehlivosti a kvality není, spíš naopak.

    1. Viz vyse. Ma sice nejvetsi spotrebu ale kvalita zpracovani
      Viz vyse. Ma sice nejvetsi spotrebu ale kvalita zpracovani bude myslim vys nez Tesla. Nabijeni velice rychle a konstantni. Nejtissi SUV. A ne tak drahe jako luxusni Tesla. Pokud budou vsichni takhle nekriticti k Tesle, nebudete se za chvili stacit divit. Viz doslova kolaps prodeje modelu S a X ve Svycarsku. (Ano, tam asi dost zajemcu koupilo Model 3 ale urcite ne vsichni). Proste se objevuji alternativy.

      1. Tesla nie je luxusné auto, ako sa to tu snažia niektorí
        Tesla nie je luxusné auto, ako sa to tu snažia niektorí tvrdiť. A ano e-tron je lepšie spracovaný, čo sa týka interiéru a špár… ale za tú základnú cenu, ktorá je nižšia ako u Tesly je to úplný mrzák bez vyhrievaných sedačiek, elektr. nastavovania čohokolvek atď. Ak sa vyskladá z toho použiteľné auto, tak cena stúpne o 50%.
        A k tomu nabíjaniu 150kW len toľko, že audi s tým nemá žiadne skúsenosti a až čas ukáže ako to ovplyvní životnosť baterky. Mne to pripadá, že chceli ukázať, že majú väčšieho „pipíka“
        Ja ale nikoho neodhováram od e-trona (len koštatujem fakty)a budem rád keď si to niekto kúpi radšej ako spalováka.

        1. Tak otázkou je, zda mít nabušené auto v základu a mít
          Tak otázkou je, zda mít nabušené auto v základu a mít cenu „od 2,8 mil.“ nebo mít holoverzi „od 2,1 mil.“ a pak mít příplatky.
          Co se týče těch zkušeností s 150 kW, tak podobně na tom byla kdysi Tesla, kdy vylezla s novým autem (model S) a rovnou s 120 kW SC. A také to dali bez problémů. Takže tady nevidím důvod, proč by to nemělo dát i Audi, kdy je nyní na světě hromada zkušeností s rychlonabíjením za posledních x let.

        2. Zkoušel jsem si nakonfigurovat eTron. K základní ceně jsem
          Zkoušel jsem si nakonfigurovat eTron. K základní ceně jsem přidal spoustu doplňků, asistentů, výbavy a jsem na 2,6 milionu za hodně dobře vybavené auto. A na rozdíl od Tesly tam mohu mít odvětrávané sedačky, což je při kožených sedačkách, řekl bych, nutnost. Nic mi tam nechybí, ale jasně, dalo by se jít i výš. jenomže na rozdíl od tesly, jde koupit i levnější verzi, pokud někdo nechce (nemá peníze) na lepší výbavu.

Napsat komentář