Autosalon Ženeva 2019: DS přijímá objednávky na elektromobily E-Tense

Společnost DS Automobiles začalau příležitosti zahájení ženevského autosalonu 2019 přijímat objednávky na vozy DS3 Crossback E-Tense a DS7 Crossback E-Tense 4×4.

DS Automobiles nabízí 100% elektrické B-SUV a plug-in hybridní SUV s dojezdem 50 km v režimu s nulovými emisemi (podle cyklu WLTP).
foto: DS Automobiles

Společnost DS Automobiles spustila prodej své řady E-Tense. DS3 Crossback E-Tense je 100% elektrické B-SUV s dojezdem 320 km a DS7 Crossback E-Tense 4×4 je plug-in hybridní SUV s dojezdem 50 km v režimu s nulovými emisemi (podle cyklu WLTP) a výkonem 300 k a pohonem všech 4 kol.

Elektrický pohon vozu DS 3 Crossback E-Tense tvoří elektromotor o výkonu 100 kW (136 k) s točivým momentem 260 Nm, spojený s lithium-iontovou baterií uloženou pod podlahou o kapacitě 50 kWh. Dojezd vozu je 320 km (protokol WLTP), tj. 430 km podle cyklu NEDC.

V nabídce jsou tři režimy řízení: Eco pro maximalizaci dojezdu, Normal a Sport s větším točivým momentem. Doplňují je dvě řešení rekuperace energie inspirované Formulí E, která si také může řidič navolit: Normal pro simulaci chování spalovacího motoru a Brake se zpomalením 1,2 m/s.
Dojezd zvyšuje i možnost přednastavení teploty v kabině i teploty baterie již před nastartováním a využití velmi účinného tepelného čerpadla.

Rychlé nabíjení 100 kW umožňuje ušetřit 9 km za minutu a dosáhnout 80 % nabíjení za pouhých 30 minut. Pro nabíjení baterie doma nabízí značka DS konektivní zařízení DS Smart Wallbox, jehož třífázová verze umožní úplné nabití za pouhých 5 hodin. Jednofázová verze zajišťuje 100% nabití baterie za 8 hodin. Je nabízena i odborná služba, která zhodnotí elektroinstalace u zákazníka a nasměruje ho na nejlepší volbu..

DS 3 Crossback E-Tense v této 100% elektrické verzi je rozpoznatelný díky hladkým chromovaným prvkům a podpisu E-Tense. Zadní nárazník byl přepracován. Vůz je vybaven i 18’’hliníkovými koly KYOTO a taktéž novým odstínem karoserie Cristal Pearl.

DS3 Crossback E-Tense

DS3 Crossback E-Tense
foto: DS

Při příležitosti otevření objednávek pro DS 3 Crossback E-Tense připravila společnost DS Automobiles limitovanou edici La Première s Inspirací RIVOLI v barvě Gris Galet, se světlým volantem a kryty bočních zrcátek a jedinečným provedením střechy. I vozy této edice La Première lze rezervovat on-line a díky službě DS Delivery Valet je možné je si je nechat přivézt rovnou domů.

Ve Francii je DS 3 Crossback E-Tense uváděn na trh s cenou 39 100 Euro (bez státních podpor) v provedení So Chic, což je 445 Euro včetně DPH za měsíc (při nastavení na 48 měsíců / 40 000 km).

Plug-in hybrid DS 7 Crossback E-Tense 4×4 má díky 13,2kWh baterii dojezd až 50 km čistě na elektřinu WLTP (max. rychlost 135 km/h). Díky benzínovému motoru o výkonu 150 kW a dvěma elektromotorům nabízí DS CROSSBACK E-TENSE 4×4 celkový výkon 223 kW a točivý moment s pohonem všech 4 kol 450 Nm.

DS 7 Crossback E-Tense 4×4

DS 7 Crossback E-Tense 4×4
foto: DS

Mapa na velkém dotykovém displeji vozu DS 7 Crossback 4×4 ukazuje v reálném čase okruh, v jehož rámci je možné jet v elektrickém režimu, a dále umístění nabíjecích stanic. Baterie vozu DS 7 Crossback E-Tense 4×4 se prostřednictvím DS Wallbox nabije za1 hodinu a 45 minut.

Ve Francii představuje DS 7 Crossback E-Tense 4×4 špičku modelové řady, jeho cena začíná na 54 300 EUR ve verzi So Chic a 60 700 EUR ve verzi Grand Chic. S provedením interiéru DS Opéra, s veškerou výbavou jako např. DS Night Vision a autonomním řízením 2. úrovně DS Connected Pilot je tato hybridní plug-in verze k dispozici za 74 200 EUR.

tisková zpráva

11 Comments on “Autosalon Ženeva 2019: DS přijímá objednávky na elektromobily E-Tense”

          1. No, pokud vidíte důvod, proč za to platit o 300-400tis.
            No, pokud vidíte důvod, proč za to platit o 300-400tis. víc než za Teslu, Leafa, tak jo, já ten důvod nevidím, mimochodem je to dražší i než Outlander PHEV, což sice není EV, ale o určitým „luxusu“ se v jeho případě už dá mluvit, nemluvě ale o vnitřním prostoru a schopnosti táhnout 2t. Ale to je vaše optika, pokud chcete za malý EV, který ujede 300 dát skoro 1,5mega, tak proti gustu…

  1. Takže třífázové nabíjení 11kW a jednofázové 6kW. To
    Takže třífázové nabíjení 11kW a jednofázové 6kW. To jsem zvědavý na cenový rozdíl. Ještěže to má odstín karoserie Cristal Pearl.
    A stou cenou to asi přepískli. Stejně drahý jako Polestar 2 nebo Tesla 3, kdo to bude kupovat?

Napsat komentář