Společnost Škoda Auto otevřela sdílenou laboratoř UNI.Lab při Technické univerzitě v Liberci. Zde se mohou studenti seznámit s tím, jaké jsou možnosti jejich budoucí kariéry v automobilce po ukončení studia.
foto: Škoda
Kromě toho si mohou studenti a zástupci automobilky vyměňovat názory a zkušenosti ohledně aktuálního vývoje automobilového průmyslu. Velký důraz je kladen na témata jako je elektromobilita, digitalizace a automatizace. Sdílená laboratoř, která je prvním zařízením svého druhu v České republice, podporuje vzdělávání v oblastech Průmyslu 4.0.
Škoda Auto podporuje v celé zemi řadu vzdělávacích projektů, kromě toho také spolupracuje se dvěma desítkami univerzit a čtyřiceti středními školami a odbornými učilišti technického zaměření.
UNI.Lab je první sdílená laboratoř v České republice. Studenti si tu se zástupci společnosti Škoda Auto vyměňují informace a zkušenosti týkající se konkrétních projektů a vývoje automobilového průmyslu. Kromě toho se studenti mohou informovat o možnostech svého kariérního rozvoje po ukončení studia. Vedle přednášek je v nabídce také poradenství při vypracovávání bakalářských a diplomových prací.
Michael Oeljeklaus, člen představenstva společnosti Škoda Auto za oblast výroby a logistiky, vysvětluje: „Aktuální změny v automobilovém průmyslu vyžadují při spolupráci mezi naším podnikem a tuzemskými univerzitami inovativní koncepty a zajímavé formáty. Abychom i v budoucnu byli atraktivním zaměstnavatelem pro ty nejlepší odborníky, je neustálá výměna názorů a zkušeností s mladými talenty stejně důležitá jako pestrá nabídka kariérních možností.“
Člen představenstva společnosti Škoda Auto za oblast řízení lidských zdrojů, Bohdan Wojnar, dodává: „Budoucí rozvoj České republiky jako jednoho z center automobilového průmyslu bude značně záviset na fundovaném vzdělání pracovníků technických profesí. Proto jsme etablovali dlouhodobou spolupráci s celou řadou škol a univerzit, ze které získávají všichni zúčastnění. S novou sdílenou laboratoří při naší partnerské univerzitě v Liberci jsme vytvořili informační centrum sloužící ke spojení teorie s praxí, čímž můžeme dále posilovat vzdělání v technických oborech v České republice.“
V celé republice mladoboleslavská automobilka podporuje 20 univerzit a čtyři desítky odborných středních škol. Automobilka pro studijní a výzkumné účely poskytuje také vozy, popř. jejich komponenty. V roce 2018 darovala společnost Škoda Auto školám 60 nehomologovaných vozů, 55 motorů, 31 převodovek a 205 dalších technických zařízení, které pedagogové a studenti používají k prohlubování svých znalostí o technice a nových technologických postupech.
Kromě toho si mohou studenti a zástupci automobilky
Kromě toho si mohou studenti a zástupci automobilky vyměňovat názory a zkušenosti ohledně aktuálního vývoje automobilového průmyslu. Velký důraz je kladen na témata jako je elektromobilita, digitalizace a automatizace. – to je vtip, ne? Oni mají nějakou elektromobilitu?
Teprve teď začínaj školit študáky na elektromobilitu a
Teprve teď začínaj školit študáky na elektromobilitu a konentivitu??? To brzo. Včera bylo pozdě, už je dávno potřebujou jak je vidět na kauze Audi vs Porsche. Totálně nestíhaj. Už když Porše před lety nabíralo mozky na vývoj Tajkanu, tak brečelo že jsou dávno rozebraný a ty co jsou jinde, nelze nalákat uplatit většíma penězma protože k těkotonážním dinosaurům to nikoho neláká :)))
6/2016
Porsche nabírá 1400 lidí, válka o talenty
http://www.bbc.com/news/business-36899159
Porsche admitted that finding staff for the project is tough.
„I’m not denying the battle for talent is tough,“ said Andreas Haffner, human resources boss at Porsche.
„One can in fact describe what is going on now as a ‚war for talents‘. We are in direct competition with other automakers and suppliers and IT firms in our global search for talented experts. Money alone is not enough to attract these creative minds.“
Vývoj elektrického Porše Taycan se potýká s technickými problémy a na trh dorazí bez autopilota. Porše si stěžuje na nekompetentnost lidí z Audi, kteří mají autopilota dodat. Výstavní skříně koncernu Volkswagen začínají ztrácet na lesku a Audi slogan „Náskok díky technice“ začíná mít příchuť špatného vtipu.
Audi už není inovačním tygrem. Manažeři čelí soudům, na inženýry si stěžuje i partnerské Porsche
https://www.e15.cz/zahranicni/audi-uz-neni-inovacnim-tygrem-manazeri-celi-soudum-na-inzenyry-si-stezuje-i-partnerske-porsche-1355840
Automobilka Audi má problémy. Už není inovačním tygrem
https://www.peak.cz/automobilka-audi-ma-problemy-uz-neni-inovacnim-tygrem/14155/
néé voni jim jen chtějí ukázat vižn ;)))
néé voni jim jen chtějí ukázat vižn ;)))
off
Polestar 2 aneb Volvo z Číny je tady. Na čumáku maska
off
Polestar 2 aneb Volvo z Číny je tady. Na čumáku maska chladiče jako prase, huvnitř 11″ tablet na stojáka a šaltrpáka na středovým tunelu, aby jste si měli kde vobouchat kolena :)))
https://www.elektroauto-news.net/2019/weltpremiere-polestar-2-technische-daten-fotos
Neni ta automobilka tou, ktera muze elektromobilitu propagovat
Neni ta automobilka tou, ktera muze elektromobilitu propagovat pouze a jenom vizí?
Správně, to je ona. Vždy to platilo – kdo to umí, ten to
Správně, to je ona. Vždy to platilo – kdo to umí, ten to dělá, kdo to neumí, ten to učí a kdo o tom nemá ani tušení, ten to řídí. Koncern jistě aspiruje na nejvyšší pozici.