Letošní ženevský autosalon se bude doslova blyštit zajímavými premiérami. Jednou z nich bude i nový Renault Clio, taktéž v hybridní verzi.
foto: Renault
Renault představuje nové Clio, páté vydání své ikony, které se prodalo už 15 milionů kusů. Od představení první generace v roce 1990 se Clio stalo bestsellerem Skupiny Renault po celém světě.
Auto často označované jako nejoblíbenější mezi Francouzi od roku 2013 povýšil na úroveň leadera segmentu B v Evropě. Nové Clio pojato dvojím principem „Evoluce & Revoluce“ bourá zažitá schémata: design exteriéru se vyvíjí k větší zralosti, zatímco design interiéru je zcela přepracovaný.
Nové Clio získává na dynamice a modernosti díky výraznějším liniím a výraznější masce. Revoluce interiéru je podle automobilky „evidentní“. Kabina je pojata zcela nově, vnímanou kvalitou i dostupnými technologiemi se inspiruje ve vyšších segmentech.
Nové Clio bude první model skupiny, který nabídne hybridní pohon E-Tech, což je technologie vyvinutá Renaultem. Díky „kompletní a jedinečné nabídce asistenčních systémů řízení“ se prý Renault stane průkopníkem v dostupnosti městských vozidel vybavených autonomním řízením.
Co přesně to znamená, to si budeme muset počkat až na 89. ženevský autosalon (5. a 17. března 2018).
off
US dýlerům jdou prodeje BMW a Priusů do kopru. Všichni
off
US dýlerům jdou prodeje BMW a Priusů do kopru. Všichni mluví o Tesle a prodejích M3. Prej se prudce zvýšil prodej hnědejch kalhot :-))
https://electrek.co/2019/02/21/tesla-top-priority-automakers-bmw-dealer-model-3-affecting-sales/
Uvidíme na konci roku a jaký budou Tezla prodeje až do nástupu Y.
Život je plný překvapení.
Výrobci nejlepších psacích
Život je plný překvapení.
Výrobci nejlepších psacích strojů zjišťují, že jejich stroje neumí poslat email ani přehrát youtube?
Petrolejová lampa byl ve své době taky převratný vynález, do té chvíle, než k nám byl zaveden elektrický proud.
První žárovka byla mnohem dražší, než svíčka. 🙂
A stejne tak muze vyrobce „pocitace na koleckach“ s
A stejne tak muze vyrobce „pocitace na koleckach“ s prekvapenim zjistit, ze software plny nejen vychytavek, ale i chyb je akceptovatelny jen pro urcitou skupinu „technomaniaku“ a ostatni „bezni zakaznici“ uprednostnuji mene vychytavek, ktere funguji…
I první žárovka nevydržela dlouho svítit. V té době
I první žárovka nevydržela dlouho svítit. V té době byla petrolejová lampa spolehlivější.
Jenomze tady ta „prvni zarovka“ uz ma nejakych 7 let a moc to
Jenomze tady ta „prvni zarovka“ uz ma nejakych 7 let a moc to nevypada na zlepsovani (mluvim o chybach, ne o featurach), spis naopak. Teda alespon za posledni rok urcite, predtim nemam zkusenost.
Tesla Y, až začne výroba v roce 2022, to těžko ovlivní
Tesla Y, až začne výroba v roce 2022, to těžko ovlivní letos.
Další zbytečný článek vo houně.
Další zbytečný článek vo houně.
Nic ve zlým, pane Horčíku, ale co to má jako bejt?
I
Nic ve zlým, pane Horčíku, ale co to má jako bejt?
I článek, který je reklamou by měl nést alespoň nějakou informaci.
Bez parametrů toho hybridního pohonu je ta zprávě na dvě
Bez parametrů toho hybridního pohonu je ta zprávě na dvě věci. Hybridní bude skoro každý od teď nově uváděný automobilový model v EU.
Tak ono úplně stačí to slovo Hybrid = Nebrat.
Tak ono úplně stačí to slovo Hybrid = Nebrat. Potenciálně se tam může podělat plno věcí a výfuk to má na proreznutí taky. Drahé to bude skoro jako elektro a o nějaké autonomii budou vyprávět leda tak v prospektech. Ale hlavně že tam narvou středovou konzoly a 13kwh baterku za 580000 za malé prditko.
Keby to bolo s 13kWh batériou za 580000 to by bolo ešte
Keby to bolo s 13kWh batériou za 580000 to by bolo ešte ok..ale ono to bude bud s bateriou 1,2kWh alebo to bude stat 700 000.