Škoda ukázala interiér konceptu budoucího elektromobilu

Skica interiéru studie elektromobilu Škoda Vision iV poskytuje výhled na překvapivá řešení prvního vozu značky Škoda s čistě elektrickým pohonem na bázi platformy MEB.

Studie interiéru konceptu elektromobilu Škoda Vision iV, prvního elektromobilu postaveného na koncernové platformě MEB.
foto: Škoda

Nové je v interiéru studie Škoda Vision iV zejména inovativní a uživatelsky přívětivé uspořádání přístrojové desky a středového panelu. Doplňuje je centrálně umístěný displej, který se zdánlivě vznáší, a nový dvouramenný volant.

Škoda je nyní v elektromobilitě čím dál tím aktivnější. Intenzivně hledá pro tento směr nové posily a rozjíždí nové projekty, např. instalaci 56 nabíjecích stanic Siemens nebo mobilní nabíjení e-Mona.

tisková zpráva

49 Comments on “Škoda ukázala interiér konceptu budoucího elektromobilu”

  1. Potvrzeny termíny dodání elektrických škodovek (dnes v HN
    Potvrzeny termíny dodání elektrických škodovek (dnes v HN zpráva od šéfa Škody):
    e-Citigo – výroba na podzim, dodání začátkem ledna 2020
    Hybridní Superb – dodání začátkem ledna 2020
    Vision iV (elektrické SUV) – start prodeje říjen 2020
    Hybridní Octavia – představení přelom roku, prodej od června 2020

    Pozn.: Prý na všech elektrických modelech budou prodělávat a tak jich budou vyrábět jen tolik, aby nemusely platit pokuty za nedodržení emisí.

    1. A proč ne? Třeba jako odkládací prostory, na odložení
      A proč ne? Třeba jako odkládací prostory, na odložení brýlí, mobilu, drobných mincí použitelných do automatů a nákupních košíků, nabíjecích kabelů a pod. A dobré je, když tam jsou dva držáky nápojů. Rozhodne mi to přijde užitečnější než tam mít prázdné místo – k čemu?

      1. To prazdne misto treba k posezu treti osoby za dostatecne
        To prazdne misto treba k posezu treti osoby za dostatecne celkove sirky automobilu? 🙂
        Odlozeni Vami zminenych veci lze resit jiste jinak u tak minimalisticke palubni desky. Priznam se, ze nejsem zastance jezeni a piti v aute, dotycni delaji binec a tech par hodin cesty se da bez obojiho prezit a pokud neda, lze zastavit.

        1. Jasně, v zádu je tunel zbytečný a tam je lepší mít
          Jasně, v zádu je tunel zbytečný a tam je lepší mít rovnou podlahu, aby se tam vešli tři lidi. Ale stejně to bude nouzovka, při velikosti klasických aut, viz test Tesly 3.

          Nebo jste myslel tři lidi vepředu? Jak to měla kdysi nějaký Honda, nebo Fiat Multipla? To teda nevím… prostě přijde mi vepředu lepší mít uprostřed odkládací prostory a držáky nápojů a vzádu bez tunelu a prostor pro 3 osoby.

          Ohledně držáků nápojů, neznám auto, co by je nemělo a na dlouhou cestu jsou užitečné. Když jedu 5 hodin, tak vypiju půl litru až litr tekutin. A zastavovat pokaždé se mi nechce, ani nepotřebuji, přijde mi lepší a pohodlnější napít se v autě za jízdy.

          1. Myslel jsem i vepredu neco ve stylu dodavek, kde jsou
            Myslel jsem i vepredu neco ve stylu dodavek, kde jsou odkladaci prostory na ppalubovce.
            5 hodin v tahu jsem nikdy nejel. Jen vim, ze kdyz clovek o vikendu ci dovolene maka venku, tak zvladne i 5 hodin bez piti. Myslim si,z e pravidelny pitny rezim, jak je nam nekolik let masirovan, je neco umeleho prave pro kupovani balenych napoju. Neco podobneho vidim v jezeni co 2 hodiny nebo 5 jidel denne. Toto si z detsvi a mladi neznam.

            1. To by se mi nelíbilo, jako v dodávce. Mám rád, když
              To by se mi nelíbilo, jako v dodávce. Mám rád, když vepředu jsou dvě jasně oddělená místa a mezi nimi odkládací prostory. Ale samozřejmě, co člověk, to názor a vkus, jasně 🙂

              Jezdím pracovně téměř každý týden, 5 hodin a někdy i více. Někdy to beru na jeden zátah, někdy s pauzou na toaletu. Nemám nejmenší problém jet to v kuse, je to dálnice, adaptivní tempomat a když není hnusně, tak je to pohoda.

              ANo, dá se vydržet i bez pití, ale proč, když se můžu napít i během řízení? Prostě to potřebuji a i kvůli zdraví… prostě za den min. 2 litry a je lepší pravidelně než nárazově, to není můj výmysl. A to už neříkám v létě.

              1. Urcite zalezi na druhu prace (reknete ten nazor tesarum,
                Urcite zalezi na druhu prace (reknete ten nazor tesarum, zednikum nebo tem, co secou s krovinakem) a vyuziti te klimy. Ale jak jsem psal, nejezdim dele jak 2 – 3 hodky v kuse, nemam tempomat, takze ani potrebu, proto jsme zakazal konzumaci pokrmu v aute 🙂 Ale chapu, ze jini lide maji jine potreby a z auta kacelar a nezavidim jim.

                1. Tak jasne, pokryvac na rozpalene strese je asi jina liga. Ja
                  Tak jasne, pokryvac na rozpalene strese je asi jina liga. Ja to beru podle sebe, v aute mam proste vetsi potrebu pit (i kdyz neridim).

                2. Nemám z auta kancelář. Normálně dojíždím za prací (v
                  Nemám z auta kancelář. Normálně dojíždím za prací (v kombinaci s home office), akorát „trochu“ dál než je běžné, no 🙂 Pokud by se mi to nevyplatilo, tak to samozřejmě nedělám… Až budu starší a životem unavený, tak s tím seknu a najdu si něco doma, klidně za míň peněz 🙂

  2. 16.8.2017 | Marek Bednář
    16.8.2017 | Marek Bednář |
    ww.autoforum.cz/predstaveni/prvni-zabery-ovladani-palubnich-systemu-tesly-3-ukazuji-jak-zoufaly-je-to-koncept/

    To už je ale celkem druhotné, tato krátká ukázka fungování palubního systému Model 3 ukazuje hlavně to, jak zoufalý je celý koncept soustředění zobrazování a ovládání všeho do jednoho dotykového displeje.

    před 4 hodinami | Petr Prokopec
    ww.autoforum.cz/predstaveni/skoda-miri-k-interierum-bez-tlacitek-v-jejim-nejnovejsim-konceptu-neni-ani-jedno/

    Nejvíce nás ale novinka zaujala uvnitř, kde na stávající portfolio navazuje jen volně stojícím displejem. Právě přes něj je přitom realizováno veškeré ovládání, klasická tlačítka se v tomto případě stala naprostou minulostí. Škoda tím dává jasně najevo, co čekat od budoucích modelů, ostatně tlačítka z jejích vozů rychle mizela už v posledních letech.

    😀 😀 😀 😀

      1. Bedna a Poklopec jsou největší myslitelé Autofora. 🙂 A
        Bedna a Poklopec jsou největší myslitelé Autofora. 🙂 A taky super Produkti, protože míra klikání na jejich – doslova výblitky – o elektromobilitě musí přinášet majitel serveru neskutečné prachy. Mám takový dojem, že sami tu hejtovací diskusi pod každým takovým žumpíkem ještě přiživují. A jakmile klesne sledovanost, rychle se podívají na nějaký pozitivní článek odjinud a svou nezaměnitelnou formou jej znegují do mrtě.

    1. Jak vypadá skutečné obšlehnutí Tesly M3, co jde právě
      Jak vypadá skutečné obšlehnutí Tesly M3, co jde právě do výroby, se informujte pod názvem Geely 11. Bude to mít i ty příšerný elektrický kliky, ale v Číně aspoň žije párset miliónů zákazníků v oblastech kde nemrzne, a i s cenou zhruba na polovině to bude skutečná přímá konkurence Tesle na jižních sedanových trzích.

      1. To je na tom to nejlegračnější. To, co Škoda obšlehne
        To je na tom to nejlegračnější. To, co Škoda obšlehne formou obrázků a sem tam statického vižn konceptu na výstavě, to obšlehnuté Čína rovnou vyrábí a prodává. A to je takový základní rozdíl mezi Evropou a Asií v kostce.

                1. Pěkný hovado 🙂 Zepředu to vypadá jak nějakej šašek z
                  Pěkný hovado 🙂 Zepředu to vypadá jak nějakej šašek z hororu 😉
                  Ale multipla je taky „hezká“

Napsat komentář