Audi E-Tron: rezervováno 20 000 aut, dodávky ale opět odsunuty

Audi sice aktuálně zahájilo prodej elektromobilu e-tron na českém trhu, ale první dodávky auta se odkládají až na příští měsíc.

Elektromobil Audi e-tron se v Česku prodává od 2 091 900 Kč. Nabízí dojezd přes 400 km WLTP, nabíjení až 150 kW a na přání 22kW palubní nabíječku.
foto: Audi

Audi tvrdí, že má na nový elektromobil e-tron globálně už přes 20 000 rezervací. Dodávky v Evropě začnou během března, ačkoliv se auto mělo dodávat už tento měsíc.

Do USA by pak v Bruselu vyráběné e-trony měly dorazit během druhého čtvrtletí. Německý automobilový průmysl tak definitivně vykročí do světa elektromobility, kterému dlouhá léta nevěnoval velkou pozornost.

45 Comments on “Audi E-Tron: rezervováno 20 000 aut, dodávky ale opět odsunuty”

  1. Hehe, začali prodávat, jen dodávka se odkládá. Proč mi
    Hehe, začali prodávat, jen dodávka se odkládá. Proč mi to připomíná metody šmejdů a jejich letadla? Tesla sice také vybírá zálohy, ale prodej je až je auto na spadnutí. Tady to vypadá, že se jede po ose naval prachy a táhni. Dodáme až se nám zamane. Jak jsem psal, šmejdi.

    1. Cože? Že Tesla vybírá zálohu až když je auto na
      Cože? Že Tesla vybírá zálohu až když je auto na spadnutí? Tesla 3 tu ještě není a kdy asi tak začala tesla na trojku vybírat zálohy? Na jaře 2016… Tady má někdo špatnou paměť…
      Zálohy na e-tron se začaly vybírat na podzim 2018 a prodává se na jaře 2019…

      1. Záloha a rezervační poplatek je rozdíl. Záloha propadá,
        Záloha a rezervační poplatek je rozdíl. Záloha propadá, rezervační poplatek je vratný. Záloha znamená poslání auta do výroby v dané konfiguraci, rezervační poplatek je vyjádření zájmu o vozidlo a pořadí, v jakém bych ho měl dostat. Směšujete jablka a hrušky.

        1. OK. Tak jste mi to nandal, je Vám líp? 😉
          Takže když jste

          OK. Tak jste mi to nandal, je Vám líp? 😉
          Takže když jste objasnil pojmy, tak Audi také vybírá rezervační poplatek, ne zálohu.
          Audi aspoň vybírá rez. poplatek teprve půl roku před dodáním a ne tři roky jako Tesla.

            1. V pohodě, mám dobrou náladu po ránu, tak jsem si do Vás
              V pohodě, mám dobrou náladu po ránu, tak jsem si do Vás trochu rýpnul. 🙂
              Sice pojmy jsem popletl, ale v podstatě jsme mluvili o tomtéž. Audi i Tesla vybírají od zákazníků to samé. Jen jsem rozporoval to tvrzení, že Tesla vybírá rezervaci až před začátkem prodeje.

      1. Ono se to tak nějak dalo čekat, že bude problém.
        Ono se to tak nějak dalo čekat, že bude problém. Dinosauři nyní zoufale vyvíjejí snahu dokázat veřejnosti, že jsou elektro. Hezky to ukázal Jaguar, který v červnu 2018 vystavoval po republice předprodukční nepojízdnou verzi a zval lidi na ukázkovou párty s občerstvením, aby jim pak na místě nabízel svezení paletou sračkometů. Auto bylo k dispozici až v zimě 2018, pro zkušební jízdy na hodinku. Audi to asi uspěchalo podobně.

            1. Jak to může vědět? Může říct jakékoliv číslo a ty
              Jak to může vědět? Může říct jakékoliv číslo a ty to shodíš, že to jsou kecy.

              Ionity se buduje (stejně jako SC) nejdříve tam, kde je nejvyšší hustota provozu EV. Nemá nyní cenu na začátku si poměřovat pindíky, nikdo neví, jak to Ionity nakopne a kde to bude za 4 roky.

              Ostatně ty děláš, jako kdyby Tesla před 5 lety tady měla tu samou síť jako dneska.

              1. Tak pro zajimavost koukam na mapu SCh pro „vychodni blok“.
                Tak pro zajimavost koukam na mapu SCh pro „vychodni blok“. Dohromady to mame dneska 21 lokalit, prvni byla v cervenci 2014 ve Slovinsku a druha temer o rok pozdeji (duben 2015) taky tam (zdroj: https://supercharge.info/changes). To mame rychlost stavby cca 5 lokalit za rok (s tim, ze prvni rok byla jen jedna). Takze podle me zatim Ionity na vychode stiha Tesla tempo 😉

    1. bez „benzinek“? Na tohle benzínku nepotřebujete přes noc to
      bez „benzinek“? Na tohle benzínku nepotřebujete přes noc to nabijete v garáži a každé ráno máte plnou…

      Tohle chápaní elektromobility nepochopím, byl jsem u svého dodavatele a když jsem viděl u něj na dvoře pěknou zásuvečku venku na zdi , tak jsem se slušně zeptal, jestli si můžu nabít své Niro PHEV (né že bych to nutně potřeboval) . Paní sektretářka na to nevěděla co má říct byla evidentně zaskočená nevěděla že se dá auto nabít ze zásuvky. Ostatně čuměli na to jak péro z gauče i tři technici Iťáci.

      1. Samo že čuměli, každý správný Čech Moravan a Slezan
        Samo že čuměli, každý správný Čech Moravan a Slezan přece ví, že bez sítě nabíjecích stanic si elektromobil nenabijete. Všude to píšou a všichni o tom mluví. Co to neviděli, nejeli v tom, natožpak aby to řídili nebo vlastnili 🙂

          1. Opravdu? Já jen že potkat na silnici člověka mávajícího
            Opravdu? Já jen že potkat na silnici člověka mávajícího kanystrem nebo stopujícího kvůli odvozu k nejbližší benzínce, páč u došla šťáva, je i dnes docela běžné. Přestože když se rozsvítí hladové oko, mají tam obvykle +-5 litrů a tedy dojezd kolem 100 km a veřejných benzínek je v ČR přes 3.600.

          2. Benzín pokud nejste zahrádkář doma obvykle nemáte to bych
            Benzín pokud nejste zahrádkář doma obvykle nemáte to bych taky čuměl když by ho po mě někdo chtěl.

            Proud to je něco jimého, ten je obvykle v každém baráku.

            Ano mohl jsem si zajet do nabíjecí stanice, ale protože je sít nabíjecích stanic zatím hrozně malá , tak bych asi musel jet taxíkem ,zpět což by asi postrádalo smysl celé akce.

            Časem řekněme za 30 let do bude úpně normální, že bude parkovací místo vybaveno el. přípojkou, zatím jen prostě čumí.

  2. Podle mě se to chytí i v Evropě, stávající zákazníci
    Podle mě se to chytí i v Evropě, stávající zákazníci Audi, co chtějí být in, si to koupí. Uvidíme, kolik se toho prodá. Nevím, jestli je Tesla X konkurentem (ta je asi větší), ale eTronu se pravděpodobně prodá více, hlavně teda v Německu.

  3. Tak ta poslední věta mě zbourala.
    1) AUDI E-tron má

    Tak ta poslední věta mě zbourala.
    1) AUDI E-tron má představovat NĚMECKÝ automobilový průmysl? No z toho by měl Mercedes a BMW asi radost.
    2) „Definitivně vykročí do světa elektromobility“ – no zrovna s AUDI E-Tron by to vykročení mohl být „definitivně“ poslední krok.
    I když zachránit je může ten americký trh, v USA se to ujmout může. Pokud to tam dopluje v dostatečném počtu dřív, než Tesla vyšle do světa model Y, a ten svůj Pick-UP.

    1. Než Tesla vyšle Y do světa, bude v této velikosti Q4
      Než Tesla vyšle Y do světa, bude v této velikosti Q4 etron, podobné auto od VW, Škodovky a dokonce i Seat má v letošním roce představit EV této kategorie, příští rok tu bude od VW víc modelů EV než má Tesla a i kdyby od každého vyrobili jen 40 tis. kusů tak to bude přes 300 tis. aut za v podstatě první rok kdy do toho šlapou

      a než se Y dostane do Evropy tak všechny tyto EV už budou mít druhou generaci 😀

      1. Máte zdroj k těmto informacím? Protože sám Volkswagen má
        Máte zdroj k těmto informacím? Protože sám Volkswagen má plán vyrobit 100 tisíc I.D. v příštím roce a Q4 e-Tron se má vyrábět od přelomu 2020/2021. Tak je mi divné, že by se nepochlubili plánovaným ztrojnásobením plánované produkce.

Napsat komentář