Představen nový Volkswagen Passat GTE Plug-In Hybrid

Nový facelift Volkswagenu Passat platí také pro verzi do zásuvky. Zvětšila se baterie, a tedy i dojezd na elektřinu.

Nový Volkswagen Passat GTE Plug-In Hybrid dojede na elektřinu dál, k dispozici bude v druhé polovině letošního roku.
foto: Volkswagen

Nový Volkswagen Passat GTE Plug-In Hybrid přichází pro rok 2019 s o 31 % větší baterií (13,0 kWh místo 9,9 kWh). Tím se elektrický dojezd zvýšil k 55 km dle metodiky WLTP.

Předprodej nového Passatu začne v květnu, dodávky pak v srpnu. Zatím není jasné, zda to platí i pro plug-in hybridní verzi. Auto nabídne výkon 160 kW díky 1,4l 110kW přeplňovanému motoru a 85kW elektromotoru.

Volkswagen Passat GTE Plug-In Hybrid

Volkswagen Passat GTE Plug-In Hybrid
foto: Volkswagen

Volkswagen Passat GTE Plug-In Hybrid

Volkswagen Passat GTE Plug-In Hybrid
foto: Volkswagen

Palubní nabíječka má výkon 3,6kW a nabije auto z nuly do plna během čtyř hodin (přes wallbox). Spíše to ale bude pět hodin, protože nabíjecí výkon z běžné zásuvky je reálně 2,3 kW.

tisková zpráva

31 Comments on “Představen nový Volkswagen Passat GTE Plug-In Hybrid”

    1. Plug-in hybridy nedovoluju klesnut baterke pod uroven nabitia
      Plug-in hybridy nedovoluju klesnut baterke pod uroven nabitia okolo 13-15%, vtedy sa vzdy zapne spalovaci motor a jazdi sa uz len v hybridnom rezime. Preto z hrubej kapacity 13kWh bude vyuzitelnych len nieco nad 11kWh. Takze spotreba bude skor okolo 21kWh/100km, co je uplne normalne pre auto velkosti Passatu.

      1. A hlavne PHEV nevedia kurit na bateriu, takze kazde PHEV ma v
        A hlavne PHEV nevedia kurit na bateriu, takze kazde PHEV ma v nasich zemepisnych sirkach cca pol roka nastartovany spalovak kvoli kureniu, aj ked ma na plno nabitu bateriu.
        Mozno do niektorych ide namontovat nezavisle kurenie, ale zase na naftu, ci benzin podla druhu spalovacieho motora.

  1. Tak to je bomba toto je vidět že VW nespí už se těším
    Tak to je bomba toto je vidět že VW nespí už se těším na nějaký reálný test totoho vozu.

    Denní ježdění na elektřinu, výkon elektromotru skvělý a hlavně konec nervování se u nabíječek viz. minulá diskuze.

    A bude to stát pravděpodobně méně, než obdobný elektromobil, tažné kombi co víc chtít?

    Až to budou dělal v Superbu, tak jim lidi utrhají ruce.

    Jen ta palubní nabíječka mohla být silnější ,ale konec článku je poněkud pro neznalé zavádějící, když si k tomu pořídíte kabel od 5000 Kč tak si můžete nabíjet i výkonem 3,6kW z běžné zásuvky, jen je třeba mít tu zásuvku dobře udělanou.

    1. VW Pasat i golf v provedení PHEV jsou tu už dávno a nic moc
      VW Pasat i golf v provedení PHEV jsou tu už dávno a nic moc zájem.
      Nedávno golf zmizel i z nabídek a teď Pašíkovi zvětšili baterku a dělají z toho senzaci. Kdyby alespoň el.motor poháněl zadek a bylo by to 4×4.
      Pokud nabijí na 16A za 4 hod., pak na 10A to není 5 hod., jak je chybně uvedeno koncem článku. Asi nepůjde o využitelnou, ale celkovou kapacitu baterie, takže to při 16A bude rychleji, možní za 3 hod.

    2. 3,6kW z běžné zásuvky teoreticky jde. Je to 16A, na což
      3,6kW z běžné zásuvky teoreticky jde. Je to 16A, na což by měla být zásuvka stavěna.

      Dle mých zkušeností (Smart, Ion) je to už ale trochu „o držku“. Pokud nemáte všechno na 100%, tak už se přechody dost značně hřejí. Konkrétně u Smarta jsem se spálil o ty dva „bodce“ na zástrčce. A časem taková zásuvka bude rychleji degradovat.

      Pokud nepotřebuji nutně rychle dobíjet, raději omezuji na 10A.

      1. Sehnal jsem si starou kovovou zásuvku s porcelánovým
        Sehnal jsem si starou kovovou zásuvku s porcelánovým vnitřkem. Možná bude více odolávat.
        Prodejce EV by měl nabízet k autům i wallbox, jako volitelný doplněk. Jinak máte pravdu 16A je na běžnou plastovou zásuvku na dlouhodobé používání moc.

        1. Ten porcelan je zbytecny. Kdyz se kontakty zahrivaji na
          Ten porcelan je zbytecny. Kdyz se kontakty zahrivaji na takovou teplotu ze vam tavi plast, tak je neco spatne. Prechodovy odpor dela prechodove ztraty. Sice to ten porcelan vydrzi, ale uskvari se kabel s izolaci a med popraska. Dejte si tam modrou kempingovou zasuvku ktera je pro trvalych 16A a 1x230V. Je mensi nez 3x400V zasuvka. A delaji se redukce na Schuko abyste mohl nabijet i jinde.
          Edit: pro ilustraci zde.
          http://www.e1.cz/produkt/1206131-vidlice-pce-16a-3p-ip44-013-6?t=popis

Napsat komentář