Do emailové schránky naší redakce se aktuálně dostaly oficiální dokumenty potvrzující založení místního zastoupení společnosti Tesla.
foto: Tesla
Majitelé elektromobilů Tesla v České republice, a že jich není málo (odhaduje se přes 500), se konečně dočkali. Americká Tesla zde oficiálně založila místní zastoupení Tesla Czech Republic s.r.o.
NEPŘEHLÉDNĚTE Tesla otevřela konfigurátor elektromobilu Model 3 ve většině vyspělé Evropy, rezervace tak byla skoro zbytečná
Redakce má k dispozici oficiální dokumenty, které to potvrzují. Notářský zápis byl uskutečněn k 18. prosinci 2018. Sídlo firmy je v Praze na adrese Klimentská 1216/46
Zápis lze již ověřit také veřejně v rejstříku na webu Justice.cz. Jednateli jsou občané Nizozemska a USA, společníkem nizozemská Tesla International B.V. Základní kapitál je 200 000 Kč.
štve mě už autopopelnice, žere 6/8/10 a porát jenom
štve mě už autopopelnice, žere 6/8/10 a porát jenom platím výpalný když ne na benzince tak u vyděračů s 200% marží v autodebilservisu. chci elektromobil !! :)))
kcc-hho.webnode.cz/akce/koupit-elektromobil/
Tak si EV kup, co ti brání? 🙂 Všude tady čtu jak je EV
Tak si EV kup, co ti brání? 🙂 Všude tady čtu jak je EV skvělý, jak skoro všichni jezdí jenom do 100 km za den, takže pohoda. a jak je i ta cena OK, když se spočítají náklady. Tak šup do salonu a koupit nějaký 🙂
do salónu?? blázen? 😉 tam kupujou jen magoři a blbci,
do salónu?? blázen? 😉 tam kupujou jen magoři a blbci, dobře zajetý Uojetiny jedině na MOBILE.de :)) stejně jako počítače, do krámu kde tě vodrbou chodí už jen blázen :)) GERMÁN CÁLUŇG VYSÁVN !!! to si pamatuj!! :)))))))))))
Tak na mobil.de, to je jedno kde, ale už si ho teda kup
Tak na mobil.de, to je jedno kde, ale už si ho teda kup namísto vyřvávání, jak ho strašně moc chceš. To je tady typické, lidi vyřvávají jak sračkomety otravují vzduch a sami v těch sračkometech jezdí 🙂
no však jo to je přeci česká klasika se zemákem na hradě
no však jo to je přeci česká klasika se zemákem na hradě a burešem za pldelí a bude hůř 😉 s tím počítej E10% metaslaček 2019 tutovka ;))
kcc-hho.webnode.cz/diesel-jed/benzin-jed/
My panelakove potkany mozme dlho len snivat o EV, hoci po nich
My panelakove potkany mozme dlho len snivat o EV, hoci po nich tuzime ako mali chlapci. Kym nebudem moct nabit aspon v robote, tak je to pre mna len sen.
Prečo? U nás EV už dlho majů aj panelákové potkany a
Prečo? U nás EV už dlho majů aj panelákové potkany a potkanky. Nabíjajů v robote alebo na verejnej pomalej nabíjačke obok nej. Auto tam dajů ráno a zoberů po robote. Alebo při nákupoch v Kaufe, Lidli. Normálka.
Potenciální zákazníky Tesly jde rozdělit asi takto:
1.
Potenciální zákazníky Tesly jde rozdělit asi takto:
1. Ti, kdo na ni nemají a chtěli by ji – ti si ji nekoupí
2. Ti, kdo na ni nemají a upřímně ji nechtějí – nekoupí
3. Ti, kdi na ni nemají, chtěli by ji a maskují to nenávistí k EV – nekoupí
4. Ti, kdo na ni mají, ale nenávidí EV – nekoupí
5. Ti, kdo na ni mají, ale preferují jinou značku nebo spalováky, respektive hybridy – nekoupí
6. Ti, kdo na ni mají a koupí si ji aby ukázali, že na ni mají – bude jich málo, raději si koupí SUV BMW nebo tak něco
7. Ti, kdo na ni mají a opravdu ji chtějí – pro vás dva je tady to zastoupení.
Myslím, že časem budete hodně překvapený, kolik jich
Myslím, že časem budete hodně překvapený, kolik jich tady bude během pár let jezdit. Bydlím na malém městě na Moravě, cca 10 tis. obyvatel a vím o 4 lidech, kteří tady mají rezervaci a objednají buď hned jak to bude možné nebo do roka až vyjde základní verze… tož tak
Jakožto osoba spadající do kategorie 1. bych byl rád,
Jakožto osoba spadající do kategorie 1. bych byl rád, kdybyste měl pravdu. Aspoň by se za pár let dalo něco sehnat v bazaru. Ale skutečně, zrovna v ČR zrovna Teslu jako velkoobratové zboží nevidím. Koukněte do diskusí, kolika procentům lidí EV neskutečně smrdí. A kolik je zde lidí, kterým na takovou drahotu vyjdou peníze…
„Kouknuti do diskuzi“ akorat tak odhali, ze tech samych 5-10
„Kouknuti do diskuzi“ akorat tak odhali, ze tech samych 5-10 lidi (a jejich muti-identity) zapleveluji vsechny disuze nezavisle na tematu.
Váš příspěvek je humorný, ale v realitě jste zapomněl
Váš příspěvek je humorný, ale v realitě jste zapomněl na skupinu 8. Ti, kdo na ní nemají a chtěli by jí a koupí si ji na leasing, protože si dobře spočítají, že
leasingové splátky + cena dobíjení = 75% ceny provozu adekvátního auta se spalovacím motorem.
Tento úvahový fail vychází z předpokladu že slovo
Tento úvahový fail vychází z předpokladu že slovo „potenciální“ zahrnuje celou populaci bez rozdílu preferencí.
Což není pravda ;-p
Celý příspěvěk je založen na dokázání si sobě že je to fuj a prezentování tohoto názoru zdejším čtenářům.
Děkujeme tedy za vyjádření názoru, co se týče budoucnosti doporučuji držet se něčeho exaktnějšího – například Nostradamova proroctví, to by mohlo být vylepšení…
:))) doobrý to se povedlo, ale nemáš tak docela pravdu,
:))) doobrý to se povedlo, ale nemáš tak docela pravdu, fráze jsou psány tendenčně a vůbec to zavání korupčním ropáctvím. přiznej se anonyme že ty teslu nemáš rád :))) Néboj sé nííc se ti nééstanéé a né a né :)))))
Já se netajím ani s tím, že jako socka na Teslu nemám ani
Já se netajím ani s tím, že jako socka na Teslu nemám ani s tím, že Teslu opravdu nechci. Až budu mít na EV (asi na nějaký jetý), tak to bude jiný značka. A EV CHCI! CO NEJDŘÍV.
já chci elektromobil
nechci teslu S = moc velká
nechci teslu
já chci elektromobil
nechci teslu S = moc velká
nechci teslu 3 = tablet
nechci i3 = maly uzky kolečka
nechci Ijonika = moc nízký
asi nechci Kiju Soul
určitě nechci Líva za mega = leda za 1/3 😉
nechci prdlavky jako astona jaguár
nechci golfa už jen z principu = ukecat bych se nechal jen na 1/4 ceny
nechci hybridy fujtajks
nechci jakýhokoli rudýho čínáka prozatím
nemám 3 mega na teslu X = a neměl bych ji ani kde parkovat :)))
nechci konzerví andinu ani slyšet
takže čekám na BMW iX3, buzíka a vižn ale nereálně uvažuju o Koně :)))))
TAK KDO MI KSAKRU UŽ KONEČNĚ POMŮŽE !!!!!!!! :))))))
kcc-hho.webnode.cz/akce/koupit-elektromobil/
Nikomu to nenutím, ale pro sebe jsem toto dilema vyřešil
Nikomu to nenutím, ale pro sebe jsem toto dilema vyřešil koupí Toyoťáckého hybridu. Prvních pár desítek km jako v EV. Pro mě stačí.
joo díky pravda o tom tojotacky hybridu jsem vonehdá
joo díky pravda o tom tojotacky hybridu jsem vonehdá uvažoval, v bazarech je levný, málo žere ale je to rejžák, je to malý takový titěrný no možná pro začátek ale stejnak sem se asi rozhod že čekám na germánskýho SIONa ;))
kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/sono-sion/
Viz moje zkusenost vyse.
Viz moje zkusenost vyse.
Jako hybrid se taky dělá Auris, ten je větší. Nebo pak i
Jako hybrid se taky dělá Auris, ten je větší. Nebo pak i RAV4, pokud někdo ujíždí na SUV. No a pak samozřejmě Lexus IS a GS, to už velikostí musí stačit. A bonusem je, že to při přidání plynu tak zběsile nekvílí jak Prius 🙂
Stejne by me zajimalo proc tak kvili. neni to nijak strasny
Stejne by me zajimalo proc tak kvili. neni to nijak strasny ale spis takovy divny. Zeby tim tocenim ve vysokejch otackach snizoval spotrebu? Nevim.
Pokud potřebuje výkon, tak to prostě vytočí na maximum.
Pokud potřebuje výkon, tak to prostě vytočí na maximum. Je tam „převodovka“, resp. ten dělič výkonu, který má svým projevem blízko ke klasické CVT převodovce. No a ta to dělá tak, že při potřebě výkonu to jednoduše vytočí na max. a zrychluje tím, že mění převodový poměr u té CVT s nekonečným množstvím převodů. Ale otáčky nějakou dobu zůstávají na max., resp hodně blízko maxima, aby bylo dosaženo vysokého výkonu a dynamiky. Prostě jiné chování jako klasická převodovka s pevně definovanými stupni.
No a jelikož Prius není tak dobře odhlučněný, tak je ten kravál slyšet i do kabiny. Trochu jsem se toho bál, když jsem zvažoval koupi hybridního Lexusu (GS 450h), ale tam je ten motor podstatně lépe odhlučněný a i sám o sobě neprodukuje takový hluk, přeci jen je to 6-válec, který má dost síly a nemusí se furt při potřebě výkonu zběsile točit.
Prius nema klasicku prevodovku dokonca ani CVT nie. Hoci sa to
Prius nema klasicku prevodovku dokonca ani CVT nie. Hoci sa to prirovnava k eCVT v skutocnosti to funguje takto youtu.be/E_xCssR8qQI
To samozrejme vím, proto jsou tam ty uvozovky. Ale projev
To samozrejme vím, proto jsou tam ty uvozovky. Ale projev toho ústrojí je stejný jako je klasická CVT. Mohu srovnávat, máme doma hybrid i malé áčko od MB, které má právě tu CVT.
Máme v rodině Auris i Prius a vůbec bych nemohl potvrdit
Máme v rodině Auris i Prius a vůbec bych nemohl potvrdit tvrzení, že Auris je větší. Něměil jsem to, ale když se jede pro něco většího, tak raději Priusem…
Auris kombi, samozřejmě. Pokud tedy člověk chce velký
Auris kombi, samozřejmě. Pokud tedy člověk chce velký zavazadlový prostor…
Hned bych do něj šel, bohužel, na tažném má max. 345
Hned bych do něj šel, bohužel, na tažném má max. 345 kg… S tím asi 1200 kg těžký přívěs tahat nepůjde.
Aha… zajímavé, koukám, že ty EV a hybridy moc na
Aha… zajímavé, koukám, že ty EV a hybridy moc na tahání přívěsů nejsou. Čím to je, když ten elektromotor má takovou sílu?
To bych taky rád věděl. V podstatě mi nezbývá nic
To bych taky rád věděl. V podstatě mi nezbývá nic jiného než Outlander PHEV, Audi E-Tron nebo Tesla Model X.
Jeste jedna moznost- prodat prives 🙂
Jeste jedna moznost- prodat prives 🙂
Souvisí to převodovkou, jejím pokrytím síly, otáček,
Souvisí to převodovkou, jejím pokrytím síly, otáček, rychlostí a nutností mít aspoň 2 motory, kdy jeden je spíš na uvedení mrtvé hmoty do pohybu a druhý pokrývá udržování vyších rychlostí. Pak se dá nějak kloudně roztlačit další přidanou hmotu přívěsu a zamezit zničení pohonného ústrojí. Už se to tu rozebíralo, ale nepamatuji se přesně kdy.
Ja to vyresil koupi Prius Plugin hybridu. Zatim pomer ciste EV
Ja to vyresil koupi Prius Plugin hybridu. Zatim pomer ciste EV mod versus Hybridni mod 53%/47% Prumerna dlouhodoba spotreba benzinu asi 2 litry/100km. Po dalnici v H modu pri 110 3,5l/100km. Po meste temer vyhradne na elektriku. Umi to jet ciste v EV modu az 100km/h. Jediny co nejde je predvest ciste elektricky zrychleni protoze pri pedalu na podlaze naskoci rakovinomet. A taky naskoci kdyz zapnete topeni. Ale ne pri klimatizaci. Ale pri normalni jizde po meste nenaskoci temer nikdy, jen kdyz potrebujete fakt prudce zrychlit. A jak se zahreje tak se vypne. Asi nejvetsi vyhoda je ta ze muzu rekuperovat daleko vic v horach nez normalni Prius. Jednou jsem sjezdem nabil celou baterii. Sam jsem necekal ze to bude tak dobry. Koupil sem to jety za 1 300 000 jenu. 5 let stary 70 000km najeto. Baterie zatim v lete asi 21km (bez klimy), v zime kdy je kolem 3 – 6 stupnu 16 km. Zatim se baterie drzi. Vim ze v Evrope se to asi takhle levne koupit neda. Proste jsem chtel jezdit na elektriku ale jelikoz nekdy delam dlouhy vylety, soucasny EV auta zatim nechci (svou roli hraje i cena). Ale i kdyz jedu jen v hybridnim moduje to super. To ticho kduz auto stoji. Krome prurkych kopcu kdy se motor vytaci a je slyset tak v podstate temer slyset neni. To sem se rozkecal….
Rozkecal jste se hezky. Moc mě baví číst od rozumných
Rozkecal jste se hezky. Moc mě baví číst od rozumných lidí, kteří pochopili kvality Toyoty Prius a nebojí se se svým názorem vylézt na toto fórum. Ať vám Prius dál slouží (a mě taky).
Dik. At slouzi i vam. Ja bych taky nejradsi videl vsechny auta
Dik. At slouzi i vam. Ja bych taky nejradsi videl vsechny auta jen na elektriku ale ti kritici Toyoty nevidi ze Toyota masove (a tady v Japonsku uz hybrid JE masove rozsirenej) pomohla elektrifikovat dopravu a srazit tim hodne emise a hluk. A myslim si ze ji vlak neujede, jiste to neni parta hlupaku kteri nesleduji deni na trhu.
psychiatr
psychiatr
Chybí mi tam:
8. Ti, kdo na ní mají, EV si koupí, ale až
Chybí mi tam:
8. Ti, kdo na ní mají, EV si koupí, ale až bude funkční servisní a nabíjecí infrastruktura a EV nebude za nesmyslnou cenu.
Stale nerozumim tem lidem, kteri neumi pocitat. Najedu za 1
Stale nerozumim tem lidem, kteri neumi pocitat. Najedu za 1 rok 67k km. Usetrim >140tis CZK jen za palivo/rok. Nejvice jezdim v CR (tak 70%). Za nabijeni neplatim vic, nez bylo soucasti vozu (je v cene vozu). Porad tomu ‚drahe‘ a ‚nesmyslna cena‘ nejak nerozumim… Prosim vysvetlit – ve faktech, na ‚by‘ a ‚kdyby‘ uz leta nehraji – tak prosim nejak smysluplne ano? Kde jsem to jen udelal tu chybu? :-O (Jsem fyzicka osoba).
No ještě že nejste duch 😀
No ještě že nejste duch 😀
Průměrný nájezd soukromého vozidla v čr je pod 15 000
Průměrný nájezd soukromého vozidla v čr je pod 15 000 km/rok. Takže úspora na palivu, stárnutí a především rozdílná cena to nevyřeší. Další aspekt není funkční rozumná síť dobíječek – jakmile by byl 4 nebo 5 ti násobek elektromobilů, tak to v řadě míst zkolabuje.
Stačí váš případ: 1 rok = 67tis km = 5 let = 335 tis km
úspora: 700 tis Kč na palivu (nekontroluju, věřím).
Golf benzín 500 – Golf elektro 1 000 000
Protnutí ceny 3,57 roku při nájezdu 239,19 tis km – co se někde nejmenovaný šéf z MB prokec auta počítají na 250 tis km, pak to samozřejmě nějak drží drží dál…ale to je fuk, jen pro dokreslení
Podstatné je, že průměrné soukromé auto to v čr nalítá za 15,94 roku.
Ok první majitel má auto průměrně 5 let (to není zajímavé), větší poděl soukromých auta jsou auta vypadlá z operáků (tam nejsou elektromobily zatím rozumě dostupné) – takže i tak je to pro ně deset let – než se jim srovnají ceny – to je velký risk na komoditní trh atd. ¨
Jasně pokud někdo jezdí desetitisíce za rok a na trasách pokrytýma nabíječkama a má-li jak doma dobíjet je to fajn, jenže to není průměrný obyvatel čr.
Vykašlete se na průměrného občana. Pro toho se nevyplatí
Vykašlete se na průměrného občana. Pro toho se nevyplatí žádné auto. Bez ohledu na pohon. Že ho má je jen otázka luxusu naší civilizace.
Ten má být většinově obsloužen MHD místní a meziměstskou, občas si něco pronajme (a že to tak nefunguje je jen vina volených politiků). Protože podle oficiálních statistik najede 6.700 km ročně, tj. 559 měsíčně tj. 19 denně. Na to mu stačí obyčejné kolo nebo elektrokolo, když se nechce cestou zpotit. I starší kousky mají dojezd 40 km, takže nabíjí jednou za 2 dny. Buď si bere domů skládací elektrokolo celé, nebo si z něj vyndá baterku. Tu může nabít doma, i v práci, i v hospodě.
Pán Vám píše, že při jeho nájezdu se mu elektromobil vyplatí. Už jen na ušetřeném nákupu paliva. A má pravdu. Mně se taky vyplatí. Máme za sebou se ženou dnes 69+27=96 tis. elektrických kilometrů na našich Ionech. Jen na tom palivu, kde jsme ježděním po městě dávali za 8L po 30,- Kč 240,- Kč každých 100 ujetých km, jsme ušetřili přes 230 tis. Kč. Manželčin stál 280 a když odečtu 80, za které prodala svoje spalovací, tak už máme její elektroauto zpět a 30 tisíc Kč navrch. A to jsme ten Váš průměr s nájezdem ani ne 15.000 km ročně. Jde jen o to koupit elektromobil za slušnou nízkou cenu. Pak je návratnost zaručena.
Radovane:
1) ukažte mi, kde jsem napsal, že jemu konkrétně
Radovane:
1) ukažte mi, kde jsem napsal, že jemu konkrétně se to nevyplatí, nebo, že jsem psal, že se to nevyplatí obecně
2) Vaší rétorikou – do města nemáte co jezdit autem, máte jet MHD, tak nesrovnávejte, co vlastní rétorikou tvrdíte že lidi nemají dělat
3) soudit, pro koho má auto smysl a pro koho je to civilizační luxus – to chce opravdu velkou dávku ignorance a ega, protože nejste všeznalý, aby jste znal všechny souvislosti¨
4) jistě jsou lidi, kterým se to vyplatí – např Radovan, co koupil vozíky za půl darma (jak by to vypadalo, kdyby Radovan šel koupit dva elektromobily za plnou palbu – měl by na ně? Koupil by je a tak horlivě obhajoval? Když by v tom byl za třeba 1,2 mega?), taxikáři, co najezdí xy kilometrů a má kde dobíjet, obchodníkovi, co jezdí po místech, kde jsou nabíječky atd atd…. ale tvrdit, že je to paušálně super, to si netroufám a nikdy nebudu.
Neukážu, jen z kontextu jsem pochopil, že pán mluví o
Neukážu, jen z kontextu jsem pochopil, že pán mluví o svých nákupech a úsporách a Vy o imaginárním Pepovi Novákovi z Průměrňákova. A na něm dokazoval, že ty rozdíly se mu nemohou vrátit v úsporách.
Ano, máte pravdu. Jen zaměňujete sídliště a město. V naší rozhlehlé městské části venkovského typu máme +-1,2 tisíc obyvatel. V pouhém 1 paneláku s 3 vchody 2 km vedle nás bydlí ve 135 bytech přes 400 lidí, 1/3 naší městské části. Ty paneláky jsou 3 za sebou a za školním hříštěm a parkem další 3 a v okolí nespočet menších. To je sídliště. Město obvykle takovou hustotu nemá, domy jsou tam max 5 pater, sídliště má i 15. Jezdil bych MHD rád a dělám to docela často, ale to by politici a byrokrati nesměli přemýšlet tím, na čem všichni sedíme (a židle to není). Protože sorry jako, ale jet ve 3.největším městě ČR MHD na konci ranní špičky 70 minut vzdálenost 11 km je úlet. A ještě mi koordinátor dopravy napíše, že mám být rád, že jiní dojíždějí déle. Ale všichni brečí, že Ostrava je plná osobních aut. Bodejť by nebyla, když za 50 minut je pendolino z Ostravy v Olomouci a já nejsem schopen se MHD dostat z okrajové městské čtvrti do prakticky centra za 70 minut. A to úplně pominu, že k večeru k nám třeba hodinu a půl nic od páteřní tramvajové konečné, kde přijíždí tramvaje v taktu 10, později 20 minut, nejede nic. Lidé u nás sedají i na kola a elektrokola, jenže nejkratší cestu cyklostezky míjí, jsou stavěny jako turistické a mění se to pomalu. Málokdo má ty koule jet čtyřproudovkou kde je 80 km/h. na kole, byť v odstavném pruhu.
Zkuste se podívat do nedávné historie k pochopení civilizačního luxusu. Je to +-60 let, co většina lidí z míst, odkud dnes jezdí auty a autobusy MHD k páteřním sítím, chodila pěšky. Pokud tam náhodou vedla asfaltka a měli na to, jezdili na kole. Z naší městské části chodili chlapi na šichtu na důl nebo do ocelárny pěšky 1-2 hodiny svižnou chůzí a 1-2 hodiny zpátky. Později si pořizovali motorky, často se sajdkárou, o hodně později automobily. To je prostě historie. To nemá s ignorací a egem nic společného.
Peugeot Ion si za stejnou cenu jako já mohl koupit každý. Stejně jako ty ojetiny, informace byly i tady na hybrid.cz, ukončený leasing ČEZu. A nejsem sám kdo je koupil, bylo jich přes dvacet a pak byly další od emuj.cz. Nekoupil bych si je za plnou cenu, i spalováky jsem vždy kupoval akční, předváděcí, dobíhající generaci atp.. Proto vím, že to jde, proto to mohu na vlastním příkladu ukázat. Žádné teorie.
Ano, hezké, ale MHD popisujete jako civilizační luxus –
Ano, hezké, ale MHD popisujete jako civilizační luxus – můžete jet přece těch 11 km na kole, nebo jít pěšky, pánové do dolu to měli stejně daleko (a ano, v době povinné školní docházky jsem takové štreky taky chodil, stačilo, když po odpoledním vyučování ujel bus domů – jezdila jezdila čtyřka a pak sudý týden šestka a lichý osmička).
Opět bagatelitujete – ano těch elektromobilů bylo pár desítek, řidičů je v ČR kdyby jen milion aktivních Tak je plivnutí a sám píšete nekoupil by jste je za plnou cenu, takže sám tvrdíte ano jdu do toho, právě tehdy když, za speciálních okrajových podmínek vám to funguje.
Takže neplačte na politiky (angažujte se a můžete to změnit – a že je toho změnit potřeba) a můžete začít běhat. Jste na HD jste… řada lidí není a plácáte jim tu o luxusu mít auto…jasně nemusí ho mít, ale ono taky už nejsou řemesla v každé vsi, že všude byl nějaký kovář, mlynář, statkář, koželuh, zámečník, pekař, švec, krejčí/švadlena…. lokální zaměstnanost mimo velká města je docela špatná, periferní napojení hromadné dopravy na linky je ještě horší. Možná by nebylo od věci změnit na pár let univerzitu za komerční praxi, dává to lepší přehled o světě ;o)
Ale my se opět neshodneme (jako ve většině věcí), protože vy žijete ve snu, že systém funguje, protože pár stovkám fandů to funguje. Mimochodem je několik desítek/stovek fandů, co lítá denně z z kontinentu do Londýna do práce, protože je na kontinentu levnější bydlení a taky jim to funguje a protože umí sehnat letenky, tak to mají i levnější.
Mluvíme každý o něčem jiném zjevně.
Mluvíme každý o něčem jiném zjevně.
Nejsem si jistý jestli Radovan něco idealizuje, možná
Nejsem si jistý jestli Radovan něco idealizuje, možná trochu pro někoho snadno ovlivnitelného bez vlastního názoru… tím nechci nikoho urazit. Pouze říkám že každý má volbu si z projevu druhého vzít co uzná za vhodné a brát vše bez špetky soli je recept na katastrofu.
Zaujala mě ale vaše narážka na politiky – ano, ten co pláče že politici něco domrvili je ten co by neměl hledat výmluvy ale řešení. Bohužel nejsme každý stejně akční a sociálně vybavený (a otrlý) jedinec aby to byl ten nejlepší nápad. Někdy je lepší si prostě zažbrblat nad pivem (na foru) a snažit se alespoň pro sebe jít vlastní cestou a když mi zbývá energie tak jí věnovat svému okolí (tímto děkuji že jsem v „okoli“ pana Radovana, protože jeho projev zde mě poučuje – neříkám kterým směrem, neb každý má ty směry také jinde).
Ano, na zlevněné vozy nedosáhnou všichni. Ale je možné se o to snažit a ne jen žbrblat nad tím pivem že je to všechno drahé a nedostane se na každého.
chjo souvislosti, souvislosti souvislosti…
to není o tom,
chjo souvislosti, souvislosti souvislosti…
to není o tom, co a jak si pro sebe postavím, nebo seženu za super cenu a že to pak nějak provozuju, to je o tom, že tento přístup není systémový a společnosti nepomůže.
Pokud se mi u nás něco nelíbí tak s politiky bojuju a ano, pak sice píší v obecním plátku, že část občanů vyhrožuje, jsou petice atd…ale prostě se to po desítkách let hnulo
Zbytek brblal u piva…
Navíc i to domrvení není černobílý, ale to se musí vylézt od piva a pochopit souvislosti a zvážit možnosti, najít cestu k cíli (tohle je pak skutečnej management, ne to, na co si většina MBA hraje)…
proto pořád tvrdím, to, že minoritě funguje elektromobilita je sice fajn, ale není to řešení pro ovzduší, hluk, prostě cokoli..
Ale to samé jsem se snažil napsat také – že na úrovni
Ale to samé jsem se snažil napsat také – že na úrovni jednotlivců jsou ty voňavé louky blíže a kdo se trochu snaží tak si to zařídit dokáže. Jistě, není to rovná šance kterou mají ostatní.
A i souhlasím že k velké změně musí člověk dělat velké kroky a nežbrblat u piva. Někdo ale neví jak, neumí, nechce, a tak buď žbrblá nebo soukromničí. Já to dělám také tak, nejsem žádná výjimka ani ideál bojovníka za lepší svět. Vím to.
Možná se pletu a mám krátkou paměť ale ani Radovan nikde nepsal že EV jsou dostupná pro všechny najednou a vlastně nic nebrání každý odchozí ICE nahradit EV a mít tu za 10-15 let 100% EV…
ubohý comment od podřadné bytosti 🙂
proč je tedy už
ubohý comment od podřadné bytosti 🙂
proč je tedy už Tesla nejprodávanější luxusní značka v uSSa?
proč je model S nejprodávanějším v třídě luxusních, velkých sedanů v uSSa i Evropě?
proč je tedy M3 už skoro nejprodávanějším modelem v uSSa?
tedy závěr je, že jsi prostě hloupý 🙂
Tuhle tradici shrnuti obsahu prispevku v prvni vete bychom
Tuhle tradici shrnuti obsahu prispevku v prvni vete bychom meli udrzovat.
Jako zastánci elektromobility je mi opravdu líto, že vy EV
Jako zastánci elektromobility je mi opravdu líto, že vy EV fanatici jste svou hulvátskou úrovní k nerozeznání od čmoudofilů.
A ještě dodatek: Dříve jsem na tento server chodil rád,
A ještě dodatek: Dříve jsem na tento server chodil rád, protože to zde vypadalo jako dobrá parta lidí, kteří mají rádi EV. Dnes již vidím, že jste zde jenom spolek namachrovaných hulvátů, tedy nejste příliš sympatičtí. Škoda. Za to ovšem EV nemohou, ty jsou v pořádku a přitažlivé.
Povíme si za rok. Jestli podle oficiální statistiky bude
Povíme si za rok. Jestli podle oficiální statistiky bude počet prodaných Tesel v ČR soukromým uživatelům (ne jakýmkoli firmám ani OSVČ) větší než 101, pak máš pravdu.
Aha, takže o fakta až zas tak moc nejde, že. Vzhledem k
Aha, takže o fakta až zas tak moc nejde, že. Vzhledem k výši DPH každý, kdo tu možnost má, si nechá auta koupit jako firemní.
A o množství Tesel v ČR hezky svědčí např. to, že loanery v servisu v Linci jsou od minulého roku všechny vybavené českou dálniční známkou…
Naopak, o fakta právě jde. Mezi „firmy“ se vejde třeba
Naopak, o fakta právě jde. Mezi „firmy“ se vejde třeba nějaký polostátní PES, který na kamarádšoft/úplatek koupí 1000 Tesel a je vymalováno. Jedině soukromá osoba si dobře rozmyslí, co chce, na co má a za co ty svoje těžce vydělané a zdaněné prachy bez dotace dá.
Soukromá osoba si koupí jetou oktávku. Nekoupí si ani
Soukromá osoba si koupí jetou oktávku. Nekoupí si ani mercedes ani lexus atd…
Aha, a to by se Ti nehodilo do kramu, protoze bys prohral! Co
Aha, a to by se Ti nehodilo do kramu, protoze bys prohral! Co na tom, ze je to kvalitni vuz, ale Tve Ego by utrpelo, co kdyby nahodou soused, ten sycak, ktereho nemas rad, najednou nespaloval mackany stenice a Tve dite by melo najednou cichat cistsi vzduch… Clovicku ubohej!
Me dostupne info rika, ze v CR bude zatim servis – a ten auta
Me dostupne info rika, ze v CR bude zatim servis – a ten auta neprodava. Takova statistika mi prijde celkem zcestna – ne ze by nesla kvota naplnit, ja jsem jeden soukroma osoba z tech letosnich 700+ , ale je to nicnerikajici udaj.
Tesla je luxusní značka? Jak se to definuje, nebo odkud toto
Tesla je luxusní značka? Jak se to definuje, nebo odkud toto zařazení pramení?
Tesla S je luxusní velký sedan, to znamená srovnává se s Mercedesem S, BMW 7, Lexusem LS nebo Audi A8? Hm…
Nevsiml jsem si, ze by Krouzky, LS nebo Bramborak ridilo samo
Nevsiml jsem si, ze by Krouzky, LS nebo Bramborak ridilo samo jinak, nez ze to mozna dokaze zaparkovat. Pokud je mi znamo, ani ten s tim zamerovacem neumi udrzet tempomat do oplnecho zastaveni a nasledne se pohybovat v kolone. Nevsiml jsem si, ze by pri prichodu ridice poznalo, ze jde o jineho cloveka (dle klice) a nastavilo mu tak prostredi k rizeni. A dalsich asi 50 drobnosti, ktere ma Tesla navic a dela z nej tedy luxusni vuz. Udela nektery z tech aut 0-100 pod 3s?
Uroven hluku mozna neni meritkem luxusu, ale fosil tak nejak moc sanci nema… Umi se ty vozy vyhrat/vychladit na pozadovanou teplotu kdyz prave opoustim restauraci/kino a jdu na parkoviste? Umi udrzovat danou teplotu kdyz nejsem pritomen ve voze delsi dobu? A asi dalsich 150 veci typu – nova funkce pane, tak vam tady ten cudlik urizneme na palubovce… Pff – vubec nevis o cem mluvis pane.
Stačí mi, když se kouknu do interiéru a sednu do sedačky
Stačí mi, když se kouknu do interiéru a sednu do sedačky v Tesle S a nejnovějším MB S. Asistenty mají už dnes i auta nižších tříd, i když autonomné řízení nemá vychytané ani samotná Tesla, ale podle toho se neurčuje míra luxusu. A ani podle zrychlemí 0-100, i když i ty němci nabídnou vrcholné verze s podobnými parametrami. A ty moderní vlastnosti má, samozřejmě i ten Bavorák, Lexus či Audi. Hlučnost jsem neměl možnost posoudit, ale v této třídě aut není motor vůbec zdrojem hluku, takže Tesla nemá žádnou výhodu.
Odvážné tvrzení. A co třeba výhoda vlastní výroby
Odvážné tvrzení. A co třeba výhoda vlastní výroby paliva? Mají BMW, Lexus a Mercedes takový luxus? Nebo výhoda být luxusní elektrárnou pro svůj dům?
Pouziti Tesly jako domaciho uloziste jsem zatim nikde
Pouziti Tesly jako domaciho uloziste jsem zatim nikde potvrzene nevidel (vsechna videa byla jen prelevani z Powerwallu do auta). Takze s tim bych argumentoval opatrne.
Myšleno to bylo tak, že Tesla nemá žádnou výhody v
Myšleno to bylo tak, že Tesla nemá žádnou výhody v nižší hlučnosti v této kategorii aut.
Chybí tu kategorie:
moc ji chtějí a udělají všechno pro
Chybí tu kategorie:
moc ji chtějí a udělají všechno pro to, aby na ni měli
A pak je tu ještě jedna kategorie:
0. Ti kdo ji nechtěli,
A pak je tu ještě jedna kategorie:
0. Ti kdo ji nechtěli, ale vyzkoušeli na vlastní kůži a už nechtějí jen v ničem jiném nebo aspoň ne v dalším spalováku. Nové objenávky dokazují, že tohle je většina zákazníků Tesly 🙂
hoodne dobry taky to tak vidim
hoodne dobry taky to tak vidim
SUPER zprava!
SUPER zprava!
Otevrit prodejnu nebude asi tak jednoduche. Chybi cela ceska
Otevrit prodejnu nebude asi tak jednoduche. Chybi cela ceska dokumentace v cestine. Jak je to s ovladanim palubniho pocitace? Umi cestinu? Pokud ne, nemuze byt uveden do prodeje v CR. Legislativni latka bude asi dost vysoko. Kdovi co takove obchodni zastoupeni musi splnovat. Ty naklady se pak rozpousti na jednotlive auta. A nejspis jich bude v CR malo na to aby se to vyplatilo. Koupit v DE nebo AT bude nadale nejsnadnejsi.
Takže servis bude ve Vysočanech, té hned vedle Tesly
Takže servis bude ve Vysočanech, té hned vedle Tesly Hloubětín :)))
https://d48-a.sdn.szn.cz/d_48/c_img_H_D/aQbNSp.jpeg?fl=res,600,400,3,ffffff
A kdy bude autosalon nebo aspoň Tesla galerie nebo jak se tomu říká?
To je skvela zprava, chybejici oficialni servis je jeden z
To je skvela zprava, chybejici oficialni servis je jeden z duvodu proc se bojim koupit Teslu do firmy.
Bude i servis, na Linkedinu již zveřejnili pracovní místa.
Bude i servis, na Linkedinu již zveřejnili pracovní místa.
Teslu mám 3 roky a jen lituji zhruba dvou let, kdy jsem
Teslu mám 3 roky a jen lituji zhruba dvou let, kdy jsem váhal. Pokud máte doma popř. ve firmě zásuvku na 380 V neposlouchejte diskuze o infrastruktuře nabíjení. SCH v Praze, Humpolci a Olomouci stačí na rozjezd do kteréhokoliv místa v Evropě . Do 100 km od našich hranic je ve všech směrech další SCH. Na běžné ježdění dobytí doma či ve firmě z 380 přes noc nebo pracovní půlden stačí. Občas dobrat na nějakém Čezu či Eonu není problém.
Mám najeto 150 tis. km. Pneuservis řeším doma. Ostatní po 20-30 ti tis.km ve Vídni tj. tak dvakrát do roka. Většinou je to za půl dne, dvakrát to bylo přes noc (sbíhavost, kotouče..). Vždycky jsem dostal náhradní auto. Náklady na servis zhruba třetinové než jsem měl dříve na A6 nebo MB E. Zhruba jednou měsíčně, když stojí auto v garáži, tak si Tesla udělá na dálku „servisní prohlídku“. Občas nadálku nějaký upgrade SW. To zabere tak 45 min, kdy auto stojí. Nastavit se to dá tak aby to skutečně nevadilo.
380V už nemáme, je to 400V
380V už nemáme, je to 400V
Akorát to plebsu zapoměli oznámit 🙂
Akorát to plebsu zapoměli oznámit 🙂
Tak teď nevím, zda čekat na místní zastoupení, nebo
Tak teď nevím, zda čekat na místní zastoupení, nebo koupit auto v Německu. Máte někdo tušení,jestli to nebude jen servisní centrum, ale skutečně store?
Na eSalonu bylo receno, ze jen servis.
Nicmene podle kontaktu
Na eSalonu bylo receno, ze jen servis.
Nicmene podle kontaktu na webu treba Drazdany taky nemaji salon, ale jen nejakeho obchodaka, to je asi taky moznost.
Vítej Teslo,konečně host jak má být!
Dotace je fuj,ale
Vítej Teslo,konečně host jak má být!
Dotace je fuj,ale přesto se zeptám,jaké auto bude ekvivalentem Tesla 3 při určování výše státní podpory u OSVČ?
Tipuju, že český úředník zvolí Octavii.
Tipuju, že český úředník zvolí Octavii.
Zvolí procenta stanovená EU, je to dané.
Zvolí procenta stanovená EU, je to dané.
„Notářský zápis byl uskutečněn k 18. prosinci 2018.
„Notářský zápis byl uskutečněn k 18. prosinci 2018. Sídlo firmy je v Praze na adrese Klimentská 1216/46“
Naproti Ministerstva dopravy, třeba to má něco vyjadřovat 🙂
To je sídlo advokátky, která zastupuje Teslu a bude tam
To je sídlo advokátky, která zastupuje Teslu a bude tam zřejmě přebírat poštu
Jsem rád, když si přečtu nějakou výbornou zprávu. A
Jsem rád, když si přečtu nějakou výbornou zprávu. A toto je jedna z nejlepších! Věřím, že hned jak se to rozkřikne, vytvoříí se v místě dlouhá fronta koupěchtivých zájemců. A potom teprve budou všichni posměváčci čumět. Hurá!
No na EV auto za TAKOVOU palku v ceske kotline? Nevim. Ale RAD
No na EV auto za TAKOVOU palku v ceske kotline? Nevim. Ale RAD bych se mylil. On je problem kdyz Dacia Sandero v zakladu ocesana na kost stoji 7000 euro. Az bude tolik stat srovnatelny EV auto tak se to bude prodavat opravdu masove. To je TAK VELKY rozdil v cene ze se to prumernemu uzivateli nevrati ani nahodou. A bohuzel vetsina lidi mysli stale jen pres svoji penezenku.
Někdo musí ty drahý auta koupit aby si je pak z druhý ruky
Někdo musí ty drahý auta koupit aby si je pak z druhý ruky mohli koupit ty chudší. Takhle to dělá většina lidí v republice. Čekat, že ještě relativní produktová novinka s velmi drahou baterkou bude hned za pakatel je bláhové.
Někdo prostě musí myslet peněženkou. A nebo neumí /
Někdo prostě musí myslet peněženkou. A nebo neumí / nechce a pak se na něj slítnou exekutoři. Chcete mne zasponzorovat?
Na myšlení přes peněženku není nic špatného, jenže
Na myšlení přes peněženku není nic špatného, jenže model co popisujete je dosti krátkozraký.
Jedna věc je pořizovací cena, a druhá provozní náklady.
A já bych tedy na kost osekanou Dacii živit nechtěl, zejména ne ten spalovák v ní.
Ono když si sečtete nálady na pravidelný servis spalováku, filtry, kapaliny, stovky mechanických součástek a k tomu přidáte cenu PHM v poměru k ceně dobíjení – tak (JEN TIPUJI) si myslím, že se vyplatí TM3 na leasing.
Záleží jen na ročním nájezdu.
Ale neberte muj komenmtar zle. Ja bych taky nejradsi aby tu
Ale neberte muj komenmtar zle. Ja bych taky nejradsi aby tu byly mraky EV aut. Samozrejme JE to vyborna zprava.
Hmm a bude je zastupovat nějakej HAS-Ala?? A auta budou
Hmm a bude je zastupovat nějakej HAS-Ala?? A auta budou mít jen v měřítku 1:48??
Kdo zastupuje firmu lze vyčíst právě na odkazovaném webu
Kdo zastupuje firmu lze vyčíst právě na odkazovaném webu Justice.cz.
Hmm už vidím němčoura nebo někoho z USA jak sedí tady v
Hmm už vidím němčoura nebo někoho z USA jak sedí tady v CZ v kanclíku……..
Společnost na základě plné moci udělené 12.10.2018 v
Společnost na základě plné moci udělené 12.10.2018 v Nizozemsku zastupuje česká advokátka, alespoň co se týče věcí kolem založení. Její korespondenční adresa se shoduje s tou, kde je registrováno sídlo Tesly.
Já mám rozpočet na auto 300 000 Kč a musí vydržet 10
Já mám rozpočet na auto 300 000 Kč a musí vydržet 10 let. Takže to zastoupení je mi celkem ukradený.
Pokud je to i na provoz, tak když auto dostanete zadarmo,
Pokud je to i na provoz, tak když auto dostanete zadarmo, smíte měsíčně ujet ani ne 1400 km. Předpokládám, že auto zadarmo nedostanete.
Tady si jistě vyberete: elektromobily-os.cz/bazar
Doporučuji
Tady si jistě vyberete: elektromobily-os.cz/bazar
Doporučuji pro vás Kewet, a ještě vám i zbyde na na součástky.
Jojo. Tesla je proste zatim MOC draha. A to i kdyby byla za
Jojo. Tesla je proste zatim MOC draha. A to i kdyby byla za tech 35000 USD.
Žádný strach, dostane se na všechny, postupně dle stavu
Žádný strach, dostane se na všechny, postupně dle stavu vašich kont.
Hezky řečeno.
Hezky řečeno.
VW tě určitě uspokojí, prej bude levnější, prej už
VW tě určitě uspokojí, prej bude levnější, prej už brzo :)))
Na pohádce o Budulínkovi mne vždy nejvíc zaujme pasáž o
Na pohádce o Budulínkovi mne vždy nejvíc zaujme pasáž o sedle na liščím ocase.
Rada od finančních poradců nekupuj si věci na který
Rada od finančních poradců nekupuj si věci na který nemáš čili na dluh a nekupuj si věci, který si nemůžeš koupit aspoň dvakrát.
Radíte člověku, který si rady ví. Jsem na tom podobně.
Radíte člověku, který si rady ví. Jsem na tom podobně. Mé aktuální auto už má 10 let za sebou a musí vydržet než bude EV za prachy viz výše (dojezd 400+).
Já mám rozpočet cca 800 000 ale i tak tu zatím není nic
Já mám rozpočet cca 800 000 ale i tak tu zatím není nic použitelné. Potřebuju velký kufr – našich 600l lehce zaplníme. Jezdíme plně obsazeni cca 300km. Ale ono to přijde.
Mimochodem, na té adrese je veřejná DC nabíječka v rámci
Mimochodem, na té adrese je veřejná DC nabíječka v rámci podzemního parkoviště.
TESLA stejně vyšumí.
TESLA stejně vyšumí.
hlavně nesmíš závidět to je velice špatná vlastnost.
hlavně nesmíš závidět to je velice špatná vlastnost. nestyd se že seš chudej, to je normální :))
Nemám co závidět. Když budu chtít, koupím si auto za 3
Nemám co závidět. Když budu chtít, koupím si auto za 3 mega a nebudu mít dluh. Ale to nic nemění na tom, že TESLA vyšumí. Nasytí trh, který opravdu není velký pro takové výrobky. Dál se kšefty nepohrnou, zejména až se do povědomí lidí dostanou všechny ty potíže, které jdou ruku v ruce s provozem elektromobilů.
Poslední koňský provoz jsem prodal před 15 lety. Když se
Poslední koňský provoz jsem prodal před 15 lety. Když se začínalo s auty, taky byly potíže. Benzin jen v lékárnách, atd. Pak přišel Henry Ford.
A taky přijde konec a TESLA vyšumí, protože ty
A taky přijde konec a TESLA vyšumí, protože ty předražené křápy nikdo chtít nebude.
Jo, za 100 let jo, ale to už mi bude jedno.
Jo, za 100 let jo, ale to už mi bude jedno.
jojo úplnej šum svistu :))))
jojo úplnej šum svistu :))))
Vy jste možná Nikdo. Ale někdo ty auta chce.
Vy jste možná Nikdo. Ale někdo ty auta chce.
No vidíš a dnes Fordovi na tuty prorokují krach. Holt asi
No vidíš a dnes Fordovi na tuty prorokují krach. Holt asi budou mít pravdu. Každá firma jednou skončí. Pouze Pán Bůh na věky. Takže takovýmito předpověďmi „PaneBože dej aby sousedovi koza chcípla“ si myslím není třeba se zabývat.
Holt oni se budou divit. 95% řidičů je šumák fuk na co ty vozy jezdí. Oni si koupí vůz v autobazaru a tam se vozy dostanou z firem, které elektromobily holt budou provozovat z ekonomistických důvodů. Jinak nepřežijí. Již dnes velké firmy v ČR kupují elektromobily pro THP ve velkém. A ty vozy jezdí. Vím to, protože se dá nabíjet 😉 . Půjde to už rychle. Stejně jako mobilní telefony od r. 96.
Taky se obavam nasyceni trhu. Zatim proste moc drahy.
Taky se obavam nasyceni trhu. Zatim proste moc drahy.
While ICE do not have any known problems.
While ICE do not have any known problems.
Vše co máš, to nám dáš a to vyšumí.
Vše co máš, to nám dáš a to vyšumí.
No tak když už tady mají oficielní zastoupení tak by
No tak když už tady mají oficielní zastoupení tak by mohli otevřít pro nás i ten konfigurátor na TM3 ne?
O to to bude spíš pomalejší…jen nastrelit cenu v
O to to bude spíš pomalejší…jen nastrelit cenu v korunách bude tak při kurzu 28Kc :). Takže čekám další zdražení.
Njn destinacím fee na prodejnu Cajzlova bude tak 27 000 + DPH.
Njn destinacím fee na prodejnu Cajzlova bude tak 27 000 + DPH.
To jim to trvalo. Ale dočkali jsme se. Už nebude muset
To jim to trvalo. Ale dočkali jsme se. Už nebude muset jezdit do autosalónu v sousedních zemí.
Většina tvrdila, že Tesla Czech Republic s.r.o. bude ve Vestci, ale jak mně bylo řečeno, tak tam to má pronajatý společnost ČEZ a.s. a néé TESLA.
Tak snad taky brzo otevřou nějaký servisní středisko.
Tak snad taky brzo otevřou nějaký servisní středisko.
Oficiální servis se otevře tento rok ve Vysočanech.
Oficiální servis se otevře tento rok ve Vysočanech.
Zdroj?
Zdroj?
TESLA club FB
A kdy se otevře, nebo už se aspoň staví?
TESLA club FB
A kdy se otevře, nebo už se aspoň staví?
No konečně.
No konečně.
Endlich!
Na ja.
Endlich!
Na ja.
Ždali, ždali i doždali.
Ždali, ždali i doždali.