Tesla v Česku na konci roku 2018 oficiálně založila své místní zastoupení

Do emailové schránky naší redakce se aktuálně dostaly oficiální dokumenty potvrzující založení místního zastoupení společnosti Tesla.

Stovky majitelů elektromobilů značky Tesla v Česku budou mít snad už brzy jednodušší servis i další záležitosti se svým vozem spojené.
foto: Tesla

Majitelé elektromobilů Tesla v České republice, a že jich není málo (odhaduje se přes 500), se konečně dočkali. Americká Tesla zde oficiálně založila místní zastoupení Tesla Czech Republic s.r.o.

Redakce má k dispozici oficiální dokumenty, které to potvrzují. Notářský zápis byl uskutečněn k 18. prosinci 2018. Sídlo firmy je v Praze na adrese Klimentská 1216/46

Zápis lze již ověřit také veřejně v rejstříku na webu Justice.cz. Jednateli jsou občané Nizozemska a USA, společníkem nizozemská Tesla International B.V. Základní kapitál je 200 000 Kč.

vlastní

126 Comments on “Tesla v Česku na konci roku 2018 oficiálně založila své místní zastoupení”

    1. Tak si EV kup, co ti brání? 🙂 Všude tady čtu jak je EV
      Tak si EV kup, co ti brání? 🙂 Všude tady čtu jak je EV skvělý, jak skoro všichni jezdí jenom do 100 km za den, takže pohoda. a jak je i ta cena OK, když se spočítají náklady. Tak šup do salonu a koupit nějaký 🙂

      1. do salónu?? blázen? 😉 tam kupujou jen magoři a blbci,
        do salónu?? blázen? 😉 tam kupujou jen magoři a blbci, dobře zajetý Uojetiny jedině na MOBILE.de :)) stejně jako počítače, do krámu kde tě vodrbou chodí už jen blázen :)) GERMÁN CÁLUŇG VYSÁVN !!! to si pamatuj!! :)))))))))))

  1. Potenciální zákazníky Tesly jde rozdělit asi takto:
    1.

    Potenciální zákazníky Tesly jde rozdělit asi takto:
    1. Ti, kdo na ni nemají a chtěli by ji – ti si ji nekoupí
    2. Ti, kdo na ni nemají a upřímně ji nechtějí – nekoupí
    3. Ti, kdi na ni nemají, chtěli by ji a maskují to nenávistí k EV – nekoupí
    4. Ti, kdo na ni mají, ale nenávidí EV – nekoupí
    5. Ti, kdo na ni mají, ale preferují jinou značku nebo spalováky, respektive hybridy – nekoupí
    6. Ti, kdo na ni mají a koupí si ji aby ukázali, že na ni mají – bude jich málo, raději si koupí SUV BMW nebo tak něco
    7. Ti, kdo na ni mají a opravdu ji chtějí – pro vás dva je tady to zastoupení.

    1. Myslím, že časem budete hodně překvapený, kolik jich
      Myslím, že časem budete hodně překvapený, kolik jich tady bude během pár let jezdit. Bydlím na malém městě na Moravě, cca 10 tis. obyvatel a vím o 4 lidech, kteří tady mají rezervaci a objednají buď hned jak to bude možné nebo do roka až vyjde základní verze… tož tak

      1. Jakožto osoba spadající do kategorie 1. bych byl rád,
        Jakožto osoba spadající do kategorie 1. bych byl rád, kdybyste měl pravdu. Aspoň by se za pár let dalo něco sehnat v bazaru. Ale skutečně, zrovna v ČR zrovna Teslu jako velkoobratové zboží nevidím. Koukněte do diskusí, kolika procentům lidí EV neskutečně smrdí. A kolik je zde lidí, kterým na takovou drahotu vyjdou peníze…

    2. Váš příspěvek je humorný, ale v realitě jste zapomněl
      Váš příspěvek je humorný, ale v realitě jste zapomněl na skupinu 8. Ti, kdo na ní nemají a chtěli by jí a koupí si ji na leasing, protože si dobře spočítají, že
      leasingové splátky + cena dobíjení = 75% ceny provozu adekvátního auta se spalovacím motorem.

    3. Tento úvahový fail vychází z předpokladu že slovo
      Tento úvahový fail vychází z předpokladu že slovo „potenciální“ zahrnuje celou populaci bez rozdílu preferencí.
      Což není pravda ;-p

      Celý příspěvěk je založen na dokázání si sobě že je to fuj a prezentování tohoto názoru zdejším čtenářům.
      Děkujeme tedy za vyjádření názoru, co se týče budoucnosti doporučuji držet se něčeho exaktnějšího – například Nostradamova proroctví, to by mohlo být vylepšení…

    4. :))) doobrý to se povedlo, ale nemáš tak docela pravdu,
      :))) doobrý to se povedlo, ale nemáš tak docela pravdu, fráze jsou psány tendenčně a vůbec to zavání korupčním ropáctvím. přiznej se anonyme že ty teslu nemáš rád :))) Néboj sé nííc se ti nééstanéé a né a né :)))))

        1. já chci elektromobil
          nechci teslu S = moc velká
          nechci teslu

          já chci elektromobil
          nechci teslu S = moc velká
          nechci teslu 3 = tablet
          nechci i3 = maly uzky kolečka
          nechci Ijonika = moc nízký
          asi nechci Kiju Soul
          určitě nechci Líva za mega = leda za 1/3 😉
          nechci prdlavky jako astona jaguár
          nechci golfa už jen z principu = ukecat bych se nechal jen na 1/4 ceny
          nechci hybridy fujtajks
          nechci jakýhokoli rudýho čínáka prozatím
          nemám 3 mega na teslu X = a neměl bych ji ani kde parkovat :)))
          nechci konzerví andinu ani slyšet
          takže čekám na BMW iX3, buzíka a vižn ale nereálně uvažuju o Koně :)))))

          TAK KDO MI KSAKRU UŽ KONEČNĚ POMŮŽE !!!!!!!! :))))))

          kcc-hho.webnode.cz/akce/koupit-elektromobil/

            1. joo díky pravda o tom tojotacky hybridu jsem vonehdá
              joo díky pravda o tom tojotacky hybridu jsem vonehdá uvažoval, v bazarech je levný, málo žere ale je to rejžák, je to malý takový titěrný no možná pro začátek ale stejnak sem se asi rozhod že čekám na germánskýho SIONa ;))

              kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/sono-sion/

              1. Jako hybrid se taky dělá Auris, ten je větší. Nebo pak i
                Jako hybrid se taky dělá Auris, ten je větší. Nebo pak i RAV4, pokud někdo ujíždí na SUV. No a pak samozřejmě Lexus IS a GS, to už velikostí musí stačit. A bonusem je, že to při přidání plynu tak zběsile nekvílí jak Prius 🙂

                1. Stejne by me zajimalo proc tak kvili. neni to nijak strasny
                  Stejne by me zajimalo proc tak kvili. neni to nijak strasny ale spis takovy divny. Zeby tim tocenim ve vysokejch otackach snizoval spotrebu? Nevim.

                2. Pokud potřebuje výkon, tak to prostě vytočí na maximum.
                  Pokud potřebuje výkon, tak to prostě vytočí na maximum. Je tam „převodovka“, resp. ten dělič výkonu, který má svým projevem blízko ke klasické CVT převodovce. No a ta to dělá tak, že při potřebě výkonu to jednoduše vytočí na max. a zrychluje tím, že mění převodový poměr u té CVT s nekonečným množstvím převodů. Ale otáčky nějakou dobu zůstávají na max., resp hodně blízko maxima, aby bylo dosaženo vysokého výkonu a dynamiky. Prostě jiné chování jako klasická převodovka s pevně definovanými stupni.

                  No a jelikož Prius není tak dobře odhlučněný, tak je ten kravál slyšet i do kabiny. Trochu jsem se toho bál, když jsem zvažoval koupi hybridního Lexusu (GS 450h), ale tam je ten motor podstatně lépe odhlučněný a i sám o sobě neprodukuje takový hluk, přeci jen je to 6-válec, který má dost síly a nemusí se furt při potřebě výkonu zběsile točit.

                3. Prius nema klasicku prevodovku dokonca ani CVT nie. Hoci sa to
                  Prius nema klasicku prevodovku dokonca ani CVT nie. Hoci sa to prirovnava k eCVT v skutocnosti to funguje takto youtu.be/E_xCssR8qQI

                4. To samozrejme vím, proto jsou tam ty uvozovky. Ale projev
                  To samozrejme vím, proto jsou tam ty uvozovky. Ale projev toho ústrojí je stejný jako je klasická CVT. Mohu srovnávat, máme doma hybrid i malé áčko od MB, které má právě tu CVT.

                5. Máme v rodině Auris i Prius a vůbec bych nemohl potvrdit
                  Máme v rodině Auris i Prius a vůbec bych nemohl potvrdit tvrzení, že Auris je větší. Něměil jsem to, ale když se jede pro něco většího, tak raději Priusem…

                6. Auris kombi, samozřejmě. Pokud tedy člověk chce velký
                  Auris kombi, samozřejmě. Pokud tedy člověk chce velký zavazadlový prostor…

                7. Hned bych do něj šel, bohužel, na tažném má max. 345
                  Hned bych do něj šel, bohužel, na tažném má max. 345 kg… S tím asi 1200 kg těžký přívěs tahat nepůjde.

                8. Aha… zajímavé, koukám, že ty EV a hybridy moc na
                  Aha… zajímavé, koukám, že ty EV a hybridy moc na tahání přívěsů nejsou. Čím to je, když ten elektromotor má takovou sílu?

                9. To bych taky rád věděl. V podstatě mi nezbývá nic
                  To bych taky rád věděl. V podstatě mi nezbývá nic jiného než Outlander PHEV, Audi E-Tron nebo Tesla Model X.

                10. Jeste jedna moznost- prodat prives 🙂
                  Jeste jedna moznost- prodat prives 🙂

                11. Souvisí to převodovkou, jejím pokrytím síly, otáček,
                  Souvisí to převodovkou, jejím pokrytím síly, otáček, rychlostí a nutností mít aspoň 2 motory, kdy jeden je spíš na uvedení mrtvé hmoty do pohybu a druhý pokrývá udržování vyších rychlostí. Pak se dá nějak kloudně roztlačit další přidanou hmotu přívěsu a zamezit zničení pohonného ústrojí. Už se to tu rozebíralo, ale nepamatuji se přesně kdy.

            2. Ja to vyresil koupi Prius Plugin hybridu. Zatim pomer ciste EV
              Ja to vyresil koupi Prius Plugin hybridu. Zatim pomer ciste EV mod versus Hybridni mod 53%/47% Prumerna dlouhodoba spotreba benzinu asi 2 litry/100km. Po dalnici v H modu pri 110 3,5l/100km. Po meste temer vyhradne na elektriku. Umi to jet ciste v EV modu az 100km/h. Jediny co nejde je predvest ciste elektricky zrychleni protoze pri pedalu na podlaze naskoci rakovinomet. A taky naskoci kdyz zapnete topeni. Ale ne pri klimatizaci. Ale pri normalni jizde po meste nenaskoci temer nikdy, jen kdyz potrebujete fakt prudce zrychlit. A jak se zahreje tak se vypne. Asi nejvetsi vyhoda je ta ze muzu rekuperovat daleko vic v horach nez normalni Prius. Jednou jsem sjezdem nabil celou baterii. Sam jsem necekal ze to bude tak dobry. Koupil sem to jety za 1 300 000 jenu. 5 let stary 70 000km najeto. Baterie zatim v lete asi 21km (bez klimy), v zime kdy je kolem 3 – 6 stupnu 16 km. Zatim se baterie drzi. Vim ze v Evrope se to asi takhle levne koupit neda. Proste jsem chtel jezdit na elektriku ale jelikoz nekdy delam dlouhy vylety, soucasny EV auta zatim nechci (svou roli hraje i cena). Ale i kdyz jedu jen v hybridnim moduje to super. To ticho kduz auto stoji. Krome prurkych kopcu kdy se motor vytaci a je slyset tak v podstate temer slyset neni. To sem se rozkecal….

                1. Dik. At slouzi i vam. Ja bych taky nejradsi videl vsechny auta
                  Dik. At slouzi i vam. Ja bych taky nejradsi videl vsechny auta jen na elektriku ale ti kritici Toyoty nevidi ze Toyota masove (a tady v Japonsku uz hybrid JE masove rozsirenej) pomohla elektrifikovat dopravu a srazit tim hodne emise a hluk. A myslim si ze ji vlak neujede, jiste to neni parta hlupaku kteri nesleduji deni na trhu.

      1. Stale nerozumim tem lidem, kteri neumi pocitat. Najedu za 1
        Stale nerozumim tem lidem, kteri neumi pocitat. Najedu za 1 rok 67k km. Usetrim >140tis CZK jen za palivo/rok. Nejvice jezdim v CR (tak 70%). Za nabijeni neplatim vic, nez bylo soucasti vozu (je v cene vozu). Porad tomu ‚drahe‘ a ‚nesmyslna cena‘ nejak nerozumim… Prosim vysvetlit – ve faktech, na ‚by‘ a ‚kdyby‘ uz leta nehraji – tak prosim nejak smysluplne ano? Kde jsem to jen udelal tu chybu? :-O (Jsem fyzicka osoba).

        1. Průměrný nájezd soukromého vozidla v čr je pod 15 000
          Průměrný nájezd soukromého vozidla v čr je pod 15 000 km/rok. Takže úspora na palivu, stárnutí a především rozdílná cena to nevyřeší. Další aspekt není funkční rozumná síť dobíječek – jakmile by byl 4 nebo 5 ti násobek elektromobilů, tak to v řadě míst zkolabuje.
          Stačí váš případ: 1 rok = 67tis km = 5 let = 335 tis km
          úspora: 700 tis Kč na palivu (nekontroluju, věřím).
          Golf benzín 500 – Golf elektro 1 000 000
          Protnutí ceny 3,57 roku při nájezdu 239,19 tis km – co se někde nejmenovaný šéf z MB prokec auta počítají na 250 tis km, pak to samozřejmě nějak drží drží dál…ale to je fuk, jen pro dokreslení
          Podstatné je, že průměrné soukromé auto to v čr nalítá za 15,94 roku.
          Ok první majitel má auto průměrně 5 let (to není zajímavé), větší poděl soukromých auta jsou auta vypadlá z operáků (tam nejsou elektromobily zatím rozumě dostupné) – takže i tak je to pro ně deset let – než se jim srovnají ceny – to je velký risk na komoditní trh atd. ¨
          Jasně pokud někdo jezdí desetitisíce za rok a na trasách pokrytýma nabíječkama a má-li jak doma dobíjet je to fajn, jenže to není průměrný obyvatel čr.

          1. Vykašlete se na průměrného občana. Pro toho se nevyplatí
            Vykašlete se na průměrného občana. Pro toho se nevyplatí žádné auto. Bez ohledu na pohon. Že ho má je jen otázka luxusu naší civilizace.
            Ten má být většinově obsloužen MHD místní a meziměstskou, občas si něco pronajme (a že to tak nefunguje je jen vina volených politiků). Protože podle oficiálních statistik najede 6.700 km ročně, tj. 559 měsíčně tj. 19 denně. Na to mu stačí obyčejné kolo nebo elektrokolo, když se nechce cestou zpotit. I starší kousky mají dojezd 40 km, takže nabíjí jednou za 2 dny. Buď si bere domů skládací elektrokolo celé, nebo si z něj vyndá baterku. Tu může nabít doma, i v práci, i v hospodě.
            Pán Vám píše, že při jeho nájezdu se mu elektromobil vyplatí. Už jen na ušetřeném nákupu paliva. A má pravdu. Mně se taky vyplatí. Máme za sebou se ženou dnes 69+27=96 tis. elektrických kilometrů na našich Ionech. Jen na tom palivu, kde jsme ježděním po městě dávali za 8L po 30,- Kč 240,- Kč každých 100 ujetých km, jsme ušetřili přes 230 tis. Kč. Manželčin stál 280 a když odečtu 80, za které prodala svoje spalovací, tak už máme její elektroauto zpět a 30 tisíc Kč navrch. A to jsme ten Váš průměr s nájezdem ani ne 15.000 km ročně. Jde jen o to koupit elektromobil za slušnou nízkou cenu. Pak je návratnost zaručena.

            1. Radovane:
              1) ukažte mi, kde jsem napsal, že jemu konkrétně

              Radovane:
              1) ukažte mi, kde jsem napsal, že jemu konkrétně se to nevyplatí, nebo, že jsem psal, že se to nevyplatí obecně

              2) Vaší rétorikou – do města nemáte co jezdit autem, máte jet MHD, tak nesrovnávejte, co vlastní rétorikou tvrdíte že lidi nemají dělat

              3) soudit, pro koho má auto smysl a pro koho je to civilizační luxus – to chce opravdu velkou dávku ignorance a ega, protože nejste všeznalý, aby jste znal všechny souvislosti¨

              4) jistě jsou lidi, kterým se to vyplatí – např Radovan, co koupil vozíky za půl darma (jak by to vypadalo, kdyby Radovan šel koupit dva elektromobily za plnou palbu – měl by na ně? Koupil by je a tak horlivě obhajoval? Když by v tom byl za třeba 1,2 mega?), taxikáři, co najezdí xy kilometrů a má kde dobíjet, obchodníkovi, co jezdí po místech, kde jsou nabíječky atd atd…. ale tvrdit, že je to paušálně super, to si netroufám a nikdy nebudu.

              1. Neukážu, jen z kontextu jsem pochopil, že pán mluví o
                Neukážu, jen z kontextu jsem pochopil, že pán mluví o svých nákupech a úsporách a Vy o imaginárním Pepovi Novákovi z Průměrňákova. A na něm dokazoval, že ty rozdíly se mu nemohou vrátit v úsporách.

                Ano, máte pravdu. Jen zaměňujete sídliště a město. V naší rozhlehlé městské části venkovského typu máme +-1,2 tisíc obyvatel. V pouhém 1 paneláku s 3 vchody 2 km vedle nás bydlí ve 135 bytech přes 400 lidí, 1/3 naší městské části. Ty paneláky jsou 3 za sebou a za školním hříštěm a parkem další 3 a v okolí nespočet menších. To je sídliště. Město obvykle takovou hustotu nemá, domy jsou tam max 5 pater, sídliště má i 15. Jezdil bych MHD rád a dělám to docela často, ale to by politici a byrokrati nesměli přemýšlet tím, na čem všichni sedíme (a židle to není). Protože sorry jako, ale jet ve 3.největším městě ČR MHD na konci ranní špičky 70 minut vzdálenost 11 km je úlet. A ještě mi koordinátor dopravy napíše, že mám být rád, že jiní dojíždějí déle. Ale všichni brečí, že Ostrava je plná osobních aut. Bodejť by nebyla, když za 50 minut je pendolino z Ostravy v Olomouci a já nejsem schopen se MHD dostat z okrajové městské čtvrti do prakticky centra za 70 minut. A to úplně pominu, že k večeru k nám třeba hodinu a půl nic od páteřní tramvajové konečné, kde přijíždí tramvaje v taktu 10, později 20 minut, nejede nic. Lidé u nás sedají i na kola a elektrokola, jenže nejkratší cestu cyklostezky míjí, jsou stavěny jako turistické a mění se to pomalu. Málokdo má ty koule jet čtyřproudovkou kde je 80 km/h. na kole, byť v odstavném pruhu.

                Zkuste se podívat do nedávné historie k pochopení civilizačního luxusu. Je to +-60 let, co většina lidí z míst, odkud dnes jezdí auty a autobusy MHD k páteřním sítím, chodila pěšky. Pokud tam náhodou vedla asfaltka a měli na to, jezdili na kole. Z naší městské části chodili chlapi na šichtu na důl nebo do ocelárny pěšky 1-2 hodiny svižnou chůzí a 1-2 hodiny zpátky. Později si pořizovali motorky, často se sajdkárou, o hodně později automobily. To je prostě historie. To nemá s ignorací a egem nic společného.

                Peugeot Ion si za stejnou cenu jako já mohl koupit každý. Stejně jako ty ojetiny, informace byly i tady na hybrid.cz, ukončený leasing ČEZu. A nejsem sám kdo je koupil, bylo jich přes dvacet a pak byly další od emuj.cz. Nekoupil bych si je za plnou cenu, i spalováky jsem vždy kupoval akční, předváděcí, dobíhající generaci atp.. Proto vím, že to jde, proto to mohu na vlastním příkladu ukázat. Žádné teorie.

                1. Ano, hezké, ale MHD popisujete jako civilizační luxus –
                  Ano, hezké, ale MHD popisujete jako civilizační luxus – můžete jet přece těch 11 km na kole, nebo jít pěšky, pánové do dolu to měli stejně daleko (a ano, v době povinné školní docházky jsem takové štreky taky chodil, stačilo, když po odpoledním vyučování ujel bus domů – jezdila jezdila čtyřka a pak sudý týden šestka a lichý osmička).

                  Opět bagatelitujete – ano těch elektromobilů bylo pár desítek, řidičů je v ČR kdyby jen milion aktivních Tak je plivnutí a sám píšete nekoupil by jste je za plnou cenu, takže sám tvrdíte ano jdu do toho, právě tehdy když, za speciálních okrajových podmínek vám to funguje.

                  Takže neplačte na politiky (angažujte se a můžete to změnit – a že je toho změnit potřeba) a můžete začít běhat. Jste na HD jste… řada lidí není a plácáte jim tu o luxusu mít auto…jasně nemusí ho mít, ale ono taky už nejsou řemesla v každé vsi, že všude byl nějaký kovář, mlynář, statkář, koželuh, zámečník, pekař, švec, krejčí/švadlena…. lokální zaměstnanost mimo velká města je docela špatná, periferní napojení hromadné dopravy na linky je ještě horší. Možná by nebylo od věci změnit na pár let univerzitu za komerční praxi, dává to lepší přehled o světě ;o)

                  Ale my se opět neshodneme (jako ve většině věcí), protože vy žijete ve snu, že systém funguje, protože pár stovkám fandů to funguje. Mimochodem je několik desítek/stovek fandů, co lítá denně z z kontinentu do Londýna do práce, protože je na kontinentu levnější bydlení a taky jim to funguje a protože umí sehnat letenky, tak to mají i levnější.

                2. Mluvíme každý o něčem jiném zjevně.
                  Mluvíme každý o něčem jiném zjevně.

                3. Nejsem si jistý jestli Radovan něco idealizuje, možná
                  Nejsem si jistý jestli Radovan něco idealizuje, možná trochu pro někoho snadno ovlivnitelného bez vlastního názoru… tím nechci nikoho urazit. Pouze říkám že každý má volbu si z projevu druhého vzít co uzná za vhodné a brát vše bez špetky soli je recept na katastrofu.

                  Zaujala mě ale vaše narážka na politiky – ano, ten co pláče že politici něco domrvili je ten co by neměl hledat výmluvy ale řešení. Bohužel nejsme každý stejně akční a sociálně vybavený (a otrlý) jedinec aby to byl ten nejlepší nápad. Někdy je lepší si prostě zažbrblat nad pivem (na foru) a snažit se alespoň pro sebe jít vlastní cestou a když mi zbývá energie tak jí věnovat svému okolí (tímto děkuji že jsem v „okoli“ pana Radovana, protože jeho projev zde mě poučuje – neříkám kterým směrem, neb každý má ty směry také jinde).

                  Ano, na zlevněné vozy nedosáhnou všichni. Ale je možné se o to snažit a ne jen žbrblat nad tím pivem že je to všechno drahé a nedostane se na každého.

                4. chjo souvislosti, souvislosti souvislosti…
                  to není o tom,

                  chjo souvislosti, souvislosti souvislosti…

                  to není o tom, co a jak si pro sebe postavím, nebo seženu za super cenu a že to pak nějak provozuju, to je o tom, že tento přístup není systémový a společnosti nepomůže.
                  Pokud se mi u nás něco nelíbí tak s politiky bojuju a ano, pak sice píší v obecním plátku, že část občanů vyhrožuje, jsou petice atd…ale prostě se to po desítkách let hnulo
                  Zbytek brblal u piva…
                  Navíc i to domrvení není černobílý, ale to se musí vylézt od piva a pochopit souvislosti a zvážit možnosti, najít cestu k cíli (tohle je pak skutečnej management, ne to, na co si většina MBA hraje)…

                  proto pořád tvrdím, to, že minoritě funguje elektromobilita je sice fajn, ale není to řešení pro ovzduší, hluk, prostě cokoli..

                5. Ale to samé jsem se snažil napsat také – že na úrovni
                  Ale to samé jsem se snažil napsat také – že na úrovni jednotlivců jsou ty voňavé louky blíže a kdo se trochu snaží tak si to zařídit dokáže. Jistě, není to rovná šance kterou mají ostatní.

                  A i souhlasím že k velké změně musí člověk dělat velké kroky a nežbrblat u piva. Někdo ale neví jak, neumí, nechce, a tak buď žbrblá nebo soukromničí. Já to dělám také tak, nejsem žádná výjimka ani ideál bojovníka za lepší svět. Vím to.

                  Možná se pletu a mám krátkou paměť ale ani Radovan nikde nepsal že EV jsou dostupná pro všechny najednou a vlastně nic nebrání každý odchozí ICE nahradit EV a mít tu za 10-15 let 100% EV…

    5. ubohý comment od podřadné bytosti 🙂
      proč je tedy už

      ubohý comment od podřadné bytosti 🙂

      proč je tedy už Tesla nejprodávanější luxusní značka v uSSa?

      proč je model S nejprodávanějším v třídě luxusních, velkých sedanů v uSSa i Evropě?

      proč je tedy M3 už skoro nejprodávanějším modelem v uSSa?

      tedy závěr je, že jsi prostě hloupý 🙂

          1. A ještě dodatek: Dříve jsem na tento server chodil rád,
            A ještě dodatek: Dříve jsem na tento server chodil rád, protože to zde vypadalo jako dobrá parta lidí, kteří mají rádi EV. Dnes již vidím, že jste zde jenom spolek namachrovaných hulvátů, tedy nejste příliš sympatičtí. Škoda. Za to ovšem EV nemohou, ty jsou v pořádku a přitažlivé.

        1. Aha, takže o fakta až zas tak moc nejde, že. Vzhledem k
          Aha, takže o fakta až zas tak moc nejde, že. Vzhledem k výši DPH každý, kdo tu možnost má, si nechá auta koupit jako firemní.

          A o množství Tesel v ČR hezky svědčí např. to, že loanery v servisu v Linci jsou od minulého roku všechny vybavené českou dálniční známkou…

          1. Naopak, o fakta právě jde. Mezi „firmy“ se vejde třeba
            Naopak, o fakta právě jde. Mezi „firmy“ se vejde třeba nějaký polostátní PES, který na kamarádšoft/úplatek koupí 1000 Tesel a je vymalováno. Jedině soukromá osoba si dobře rozmyslí, co chce, na co má a za co ty svoje těžce vydělané a zdaněné prachy bez dotace dá.

            1. Aha, a to by se Ti nehodilo do kramu, protoze bys prohral! Co
              Aha, a to by se Ti nehodilo do kramu, protoze bys prohral! Co na tom, ze je to kvalitni vuz, ale Tve Ego by utrpelo, co kdyby nahodou soused, ten sycak, ktereho nemas rad, najednou nespaloval mackany stenice a Tve dite by melo najednou cichat cistsi vzduch… Clovicku ubohej!

        2. Me dostupne info rika, ze v CR bude zatim servis – a ten auta
          Me dostupne info rika, ze v CR bude zatim servis – a ten auta neprodava. Takova statistika mi prijde celkem zcestna – ne ze by nesla kvota naplnit, ja jsem jeden soukroma osoba z tech letosnich 700+ , ale je to nicnerikajici udaj.

        1. Nevsiml jsem si, ze by Krouzky, LS nebo Bramborak ridilo samo
          Nevsiml jsem si, ze by Krouzky, LS nebo Bramborak ridilo samo jinak, nez ze to mozna dokaze zaparkovat. Pokud je mi znamo, ani ten s tim zamerovacem neumi udrzet tempomat do oplnecho zastaveni a nasledne se pohybovat v kolone. Nevsiml jsem si, ze by pri prichodu ridice poznalo, ze jde o jineho cloveka (dle klice) a nastavilo mu tak prostredi k rizeni. A dalsich asi 50 drobnosti, ktere ma Tesla navic a dela z nej tedy luxusni vuz. Udela nektery z tech aut 0-100 pod 3s?
          Uroven hluku mozna neni meritkem luxusu, ale fosil tak nejak moc sanci nema… Umi se ty vozy vyhrat/vychladit na pozadovanou teplotu kdyz prave opoustim restauraci/kino a jdu na parkoviste? Umi udrzovat danou teplotu kdyz nejsem pritomen ve voze delsi dobu? A asi dalsich 150 veci typu – nova funkce pane, tak vam tady ten cudlik urizneme na palubovce… Pff – vubec nevis o cem mluvis pane.

          1. Stačí mi, když se kouknu do interiéru a sednu do sedačky
            Stačí mi, když se kouknu do interiéru a sednu do sedačky v Tesle S a nejnovějším MB S. Asistenty mají už dnes i auta nižších tříd, i když autonomné řízení nemá vychytané ani samotná Tesla, ale podle toho se neurčuje míra luxusu. A ani podle zrychlemí 0-100, i když i ty němci nabídnou vrcholné verze s podobnými parametrami. A ty moderní vlastnosti má, samozřejmě i ten Bavorák, Lexus či Audi. Hlučnost jsem neměl možnost posoudit, ale v této třídě aut není motor vůbec zdrojem hluku, takže Tesla nemá žádnou výhodu.

    6. A pak je tu ještě jedna kategorie:
      0. Ti kdo ji nechtěli,

      A pak je tu ještě jedna kategorie:
      0. Ti kdo ji nechtěli, ale vyzkoušeli na vlastní kůži a už nechtějí jen v ničem jiném nebo aspoň ne v dalším spalováku. Nové objenávky dokazují, že tohle je většina zákazníků Tesly 🙂

  2. Otevrit prodejnu nebude asi tak jednoduche. Chybi cela ceska
    Otevrit prodejnu nebude asi tak jednoduche. Chybi cela ceska dokumentace v cestine. Jak je to s ovladanim palubniho pocitace? Umi cestinu? Pokud ne, nemuze byt uveden do prodeje v CR. Legislativni latka bude asi dost vysoko. Kdovi co takove obchodni zastoupeni musi splnovat. Ty naklady se pak rozpousti na jednotlive auta. A nejspis jich bude v CR malo na to aby se to vyplatilo. Koupit v DE nebo AT bude nadale nejsnadnejsi.

    1. Teslu mám 3 roky a jen lituji zhruba dvou let, kdy jsem
      Teslu mám 3 roky a jen lituji zhruba dvou let, kdy jsem váhal. Pokud máte doma popř. ve firmě zásuvku na 380 V neposlouchejte diskuze o infrastruktuře nabíjení. SCH v Praze, Humpolci a Olomouci stačí na rozjezd do kteréhokoliv místa v Evropě . Do 100 km od našich hranic je ve všech směrech další SCH. Na běžné ježdění dobytí doma či ve firmě z 380 přes noc nebo pracovní půlden stačí. Občas dobrat na nějakém Čezu či Eonu není problém.
      Mám najeto 150 tis. km. Pneuservis řeším doma. Ostatní po 20-30 ti tis.km ve Vídni tj. tak dvakrát do roka. Většinou je to za půl dne, dvakrát to bylo přes noc (sbíhavost, kotouče..). Vždycky jsem dostal náhradní auto. Náklady na servis zhruba třetinové než jsem měl dříve na A6 nebo MB E. Zhruba jednou měsíčně, když stojí auto v garáži, tak si Tesla udělá na dálku „servisní prohlídku“. Občas nadálku nějaký upgrade SW. To zabere tak 45 min, kdy auto stojí. Nastavit se to dá tak aby to skutečně nevadilo.

  3. Jsem rád, když si přečtu nějakou výbornou zprávu. A
    Jsem rád, když si přečtu nějakou výbornou zprávu. A toto je jedna z nejlepších! Věřím, že hned jak se to rozkřikne, vytvoříí se v místě dlouhá fronta koupěchtivých zájemců. A potom teprve budou všichni posměváčci čumět. Hurá!

    1. No na EV auto za TAKOVOU palku v ceske kotline? Nevim. Ale RAD
      No na EV auto za TAKOVOU palku v ceske kotline? Nevim. Ale RAD bych se mylil. On je problem kdyz Dacia Sandero v zakladu ocesana na kost stoji 7000 euro. Az bude tolik stat srovnatelny EV auto tak se to bude prodavat opravdu masove. To je TAK VELKY rozdil v cene ze se to prumernemu uzivateli nevrati ani nahodou. A bohuzel vetsina lidi mysli stale jen pres svoji penezenku.

      1. Někdo musí ty drahý auta koupit aby si je pak z druhý ruky
        Někdo musí ty drahý auta koupit aby si je pak z druhý ruky mohli koupit ty chudší. Takhle to dělá většina lidí v republice. Čekat, že ještě relativní produktová novinka s velmi drahou baterkou bude hned za pakatel je bláhové.

      2. Na myšlení přes peněženku není nic špatného, jenže
        Na myšlení přes peněženku není nic špatného, jenže model co popisujete je dosti krátkozraký.
        Jedna věc je pořizovací cena, a druhá provozní náklady.
        A já bych tedy na kost osekanou Dacii živit nechtěl, zejména ne ten spalovák v ní.

        Ono když si sečtete nálady na pravidelný servis spalováku, filtry, kapaliny, stovky mechanických součástek a k tomu přidáte cenu PHM v poměru k ceně dobíjení – tak (JEN TIPUJI) si myslím, že se vyplatí TM3 na leasing.
        Záleží jen na ročním nájezdu.

      1. Nemám co závidět. Když budu chtít, koupím si auto za 3
        Nemám co závidět. Když budu chtít, koupím si auto za 3 mega a nebudu mít dluh. Ale to nic nemění na tom, že TESLA vyšumí. Nasytí trh, který opravdu není velký pro takové výrobky. Dál se kšefty nepohrnou, zejména až se do povědomí lidí dostanou všechny ty potíže, které jdou ruku v ruce s provozem elektromobilů.

          1. No vidíš a dnes Fordovi na tuty prorokují krach. Holt asi
            No vidíš a dnes Fordovi na tuty prorokují krach. Holt asi budou mít pravdu. Každá firma jednou skončí. Pouze Pán Bůh na věky. Takže takovýmito předpověďmi „PaneBože dej aby sousedovi koza chcípla“ si myslím není třeba se zabývat.
            Holt oni se budou divit. 95% řidičů je šumák fuk na co ty vozy jezdí. Oni si koupí vůz v autobazaru a tam se vozy dostanou z firem, které elektromobily holt budou provozovat z ekonomistických důvodů. Jinak nepřežijí. Již dnes velké firmy v ČR kupují elektromobily pro THP ve velkém. A ty vozy jezdí. Vím to, protože se dá nabíjet 😉 . Půjde to už rychle. Stejně jako mobilní telefony od r. 96.

  4. To jim to trvalo. Ale dočkali jsme se. Už nebude muset
    To jim to trvalo. Ale dočkali jsme se. Už nebude muset jezdit do autosalónu v sousedních zemí.
    Většina tvrdila, že Tesla Czech Republic s.r.o. bude ve Vestci, ale jak mně bylo řečeno, tak tam to má pronajatý společnost ČEZ a.s. a néé TESLA.

Napsat komentář