Elektromobily Tesla umí díky novému softwaru prdět nebo zapálit krb; přináší ale i pár praktických vylepšení

Tesla vydala pro své elektromobily novou verzi softwaru. Přichází s několika užitečnými a spoustou méně užitečných vylepšení.

Nejnovější elektromobil Tesla Model 3 už se pomalu začíná vozit do Evropy. Nedávno do přístavu připlula první zásilka 300 kusů, které nyní v továrně v nizozemském Tilburgu procházejí finální inspekcí.
foto: Tesla

Nová verze Tesla firmwaru 2018.48.12.1 přináší mimo jiné například možnost přes mobilní aplikaci Tesla nastavit teplotu ve voze, zapnout vyhřívání sedaček nebo volantu. Update softwaru také umožňuje udržovat v autě stálou teplotu i po jeho opuštění, a to až do 20 % kapacity baterie.

Kromě toho ale Tesla přidala i pár „easter eggs“, neboli nepotřebných vtipných vychytávek. Třeba takzvaný „Emissions Testing Mode“. K němu se dostanete přes stisknutí písmena T uprostřed horní části touchscreenu a zvolením ikony polštáře v nabídce velikonočních překvapení.

Pak si můžete zvolit správný zvuk a sedadlo, ze kterého se bude „únik emisí“ ozývat. Aktivujete jej levým scrollovacím tlačítkem. K dispozici je nově také „romantický mód“, tedy možnost pustit si na centrálním displeji krb (v nabídce logo ohniště).

Nakonec se se svou Teslou můžete projíždět po Marsu v nové hře Pole position na platformě TeslAtari. Hra se ovládá přímo volantem auta.

25 Comments on “Elektromobily Tesla umí díky novému softwaru prdět nebo zapálit krb; přináší ale i pár praktických vylepšení”

  1. „Update softwaru také umožňuje udržovat v autě stálou
    „Update softwaru také umožňuje udržovat v autě stálou teplotu i po jeho opuštění, a to až do 20 % kapacity baterie.“

    No tak hlavně jestli opravili chybu (kterou krom jiného vyvoslili ve verzi 9) díky, které nejde zapnout topení při opuštěném autě s baterií pod 20%, ani když je připojeno na nabíječku.

    1. Tu chybu asi zkopírovali od BMW. 🙂
      Já když přijedu k

      Tu chybu asi zkopírovali od BMW. 🙂
      Já když přijedu k nabíječce s baterkou pod 10%, tak nezapnu nezávislé topení, ani když už je baterka nabitá třeba na 90%, pořád to hlásí „Nelze zapnout z důvodu nízkého stavu baterie“. Což v zimě samozřejmě potěší…

      1. Tohle se me stalo prave pri ceste do Vidne.
        Neslo zapnout

        Tohle se me stalo prave pri ceste do Vidne.
        Neslo zapnout nezavisle topeni ani kdyz uz byla baterie nabita na 40% ale po ceste zpatky jsem vyzkousel pri baterii 6% nejdriv zapnout topeni a pak teprve napojit na nabijecku a fungovalo to , zkuste vyzkouset.

    2. To je dobre, že stále umožnuje udržovať teplotu… , keď
      To je dobre, že stále umožnuje udržovať teplotu… , keď to umožnoval aj pred updatom.
      Možno by nebolo odveci umožniť cez mobilnú aplikáciu nastavovanie nabíjacieho prúdu. Občas sa to hodí a kvoli tomu chodiť do auta je otrava.

Napsat komentář