Elektromobil Hyundai Kona Electric s dojezdem 449 km se stal „Vozem roku“ v celkovém hodnocení i „Rodinným vozem roku“ v rámci soutěže Next Green Car Awards ve Velké Británii.
TISKOVÁ ZPRÁVA
Společnost Hyundai Motor UK získala tři významné tituly v každoroční soutěži Next Green Car Awards, včetně nejprestižnějších ocenění „Výrobce roku“ a „Vůz roku“. Tyto úspěchy přicházejí v rychlém sledu poté, co byla společnost Hyundai vyhlášena „Výrobcem elektromobilů roku“ v soutěži GreenFleet Awards.
Porotci soutěže Next Green Car Awards vybrali model Kona Electric, který je přesvědčil takovým způsobem, že mu udělili tituly „Vůz roku“ a „Rodinný vůz roku“. V očích odborných hodnotitelů spotřebitelského portálu Next Green Car překonává Kona Electric všechny ostatní uchazeče o ocenění svým výjimečným poměrem cena/výkon a praktičností rodinného automobilu.
Hyundai Kona Electric je nejnovějším elektrifikovaným modelem značky Hyundai a v produktové řadě doplňuje model Hyundai Ioniq – první vůz na světě, nabízený se třemi různými elektrifikovanými pohony: dvěma hybridními systémy, s možností vnějšího nabíjení i bez ní, a zcela elektrickým pohonem.
Slyšeli jste někdy o jakémkoli ocenění pro Teslu? Třeba
Slyšeli jste někdy o jakémkoli ocenění pro Teslu? Třeba to, že všechny 3 modely jsou nejbezpečnější osobní auta na celém trhu?
Mám trochu pocit, že nejvíce ocenění získávají ty automobilky, které utrácejí nejvíce peněz do reklamy. Jestli tohle taky nebude jakási forma (u)placené reklamy.
Všechny výhry v soutěžích jsou úplně zbytečné. Teprve
Všechny výhry v soutěžích jsou úplně zbytečné. Teprve až bude elektromobil masově kupován, tedy až bude cena PĚKNÉHO elektromobilu pod 400.000,- Kč, pak si můžeme říci, že jsme postoupili vpřed. Do té doby je vše jen tlučení se pěstmi v hruď, bez efektu …. Pro lidstvo zbytečné
Všechno je zbytečné. Nejlepší bude sednout si do
Všechno je zbytečné. Nejlepší bude sednout si do obyváku, vyložit pantofle na stul, votevrit lahvače, zapnout bednu a čekat až nejakej jouda udelá to moje vysnené EVčko na 400 klacků….
Když slyším takový lidi, tak se mi chce zvracet.
Ne zcela pochopené. Nemyslím to zle. Chce to takový skok,
Ne zcela pochopené. Nemyslím to zle. Chce to takový skok, jaký udělal H. Ford na počátku automobilové éry. Prostě elektromobily pro všechny. Jak to ten šikula dokázal? Prostě vyráběl velké série. Nemluvil o tom. Nesnažil se upoutat úžasnou výjimečností. Prostě začal masově vyrábět auta s mottem: Auto pro každého …. Tak jsem to myslel
Cabria , roadstery,pickupy, taky nejsou pro vsechny.
Proste EV
Cabria , roadstery,pickupy, taky nejsou pro vsechny.
Proste EV nejsou pro vsechny a jeste nejakou dobu nebudou.
Ta to se vám omlouvám, špatne jsem si to vyložil 🙁
Ta to se vám omlouvám, špatne jsem si to vyložil 🙁
Pokud byste bral opravdu celkové náklady, zjistil byste, že
Pokud byste bral opravdu celkové náklady, zjistil byste, že pořizovací cena není vše a měsíčně vás může vyjít spalovák za 400 a elektro za 700 tisíc úplně stejně.
EV za 400 tisíc se nedočkáte nikdy, vemte si třeba Octavii CNG, která začíná za 588 900 Kč, o moc níže žádné „eko“ auto čekat nemůžete následujících 10 let.
400 vs. 700 máte pravdu, ale akorát že to srovnatelný
400 vs. 700 máte pravdu, ale akorát že to srovnatelný elektrický auto stojí zatím 1,2 mil a tam už to moc nevychází.
Už se snad díky VW dokáme těch 700.
Kdyby jste měl pravdu, tak neexistuje Mercedes, Volvo, Audi,
Kdyby jste měl pravdu, tak neexistuje Mercedes, Volvo, Audi, ale jen Dacie. Prostě elektro auta jsou pocitově dál, proto jsem jim propadl a spalováka si již nikdy nekoupím, i kdyby stál i s náklady polovinu. Tak jako si někdo nekoupí Dacii. Stejně tak jako Plzeň či Platan. Každý si najde svého kupce. Proto ty diskuze o ekonomičnosti vůbec nemá smysl číst…. Nebo má Plzeňské pivo ekonomický smysl?
Na začátek musím říct , že má třetím rokem
Na začátek musím říct , že má třetím rokem elektrický auto jen aby bylo jasno, že kopeme za stejnej tým.
Zde se neřeší cena jako taková, je jasný že jsou drahý a levný auta a každé má svého kupce, ale zde jde o to za ty svoje peníze dostanu.
Vy a já možná, ale dost lidí si příští rok radějí vybere Kodiaqa místo KONY EV i když budou za stejný peníze a obávám se že toho Kodiaqa budou deseti-stonásobky
Ok. Jen stejně není moc reálná šance aby se elektrická
Ok. Jen stejně není moc reálná šance aby se elektrická kona prodávala víc když výroba je jen aby se neřeklo….
Já si myslím že to je opravdu jen o ceně té technologie a
Já si myslím že to je opravdu jen o ceně té technologie a ta je poměrně drahá. Co mám informace, tak není problém Konu objednat čéká se na ní pár měsíců , max rok.
Což je stejná doba jako např. na vozy SUV koncernu pokud ho chcete s motorem 1,5 TSI o který je velký zájem.
Nebudou přece ty auta chrlit na sklad, když by se stejně neprodali, se podívejte na inzertní servery předváděcí LEAF2,Soul,IONIQ skladem a nikdo to podle všeho nechce.
Mě se třeba ta Kona líbí i když eNiro asi bude lepší ,ale za tu cenu co to nabízejí to je nesmysl. Možná roční z Německa trochu bourané za polovinu se už dá o tom uvažovat.
Leaf, Soul, Ioniq nikdo nechce, protože za +100k má baterii
Leaf, Soul, Ioniq nikdo nechce, protože za +100k má baterii 64kWh a to je sakra rozdíl.
Není to +100k, ale +350k…
Není to +100k, ale +350k…
off
Čuk a Gek vám vysvětlí jak legálně manipulovat s
off
Čuk a Gek vám vysvětlí jak legálně manipulovat s cenou akcií na burze.
https://youtu.be/dsd8S5nys3g
„legálně“
„legálně“
Nejsem moc zastánce elektroaut. Ale asi na ní vážně něco
Nejsem moc zastánce elektroaut. Ale asi na ní vážně něco bude když získává samé hodnocení.Nejspíš se jim povedla navíc co čtu tak má jedny z nejbezpečnějších aut což je pro mě a mojí rodinu nejdůležitější
„povedla“ neexistuje! to jen co vedení schválí a uzná za
„povedla“ neexistuje! to jen co vedení schválí a uzná za vhodné :)) Myslíš že nevědí co na ní je dobré a co schválně zkulvili to aby mohli nadále prodávat haldy autopopelnic 🙂 To je všechno řízený bysnys 🙂 Jediná Tesla nevyrábí autopopelnice a nemá fosilní motivaci tu káru schválně pizdit. Sice má jiný motivace ale tu fosilní nikoli :))))
kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/tesla-motors-usa-/tesla-model-3/
Inu a my jej oceníme až půjde koupit. Zatím jej v
Inu a my jej oceníme až půjde koupit. Zatím jej v autosalonu nemaj. Takže za mne dobrý=3
Gigafactory 3 Šanghai Tesla se hýbe rekordní
Gigafactory 3 Šanghai Tesla se hýbe rekordní rychlostí
Nedávné zprávy naznačují, že výroba M3 v ní by měla začít už ve druhé polovině roku 2019 !!
mnohem méně náročná na kapitál než ta ve Spojených státech
jak ukazují nové záběry z dronu
youtube.com/watch?v=rx3mXjQg46U
fdrive.cz/clanky/tesla-zacne-v-cine-stavet-gigafactory-co-nevidet-napovidaji-zabery-z-dronu-3136
kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/tesla-motors-usa-/tesla-gigafactory-3/
Šlipušnej močál. Továrna hned vedle řeky? Přijde první
Šlipušnej močál. Továrna hned vedle řeky? Přijde první povodeň a bude po výrobě stejně jako když v Thajsku po povodních skončilo 80 % světové výroby pevnejch disků :)))
Hned vedle bude VW továrna pokud se nemýlím. 😀
jj taky mě přesně tohle napadlo jen co sem video viděl.
jj taky mě přesně tohle napadlo jen co sem video viděl. suchem tam rozhodně netrpí, řeka jako kráva velká zaplotem a jesi je vodotesný zbývá pár metrů 😉
Prej „Rodinný vůz roku“. Taková hovadina. Leda tak pro
Prej „Rodinný vůz roku“. Taková hovadina. Leda tak pro pygmeje.
Proc ne? 2 dospele a dve decka to odveze v pohode, do kufru se
Proc ne? 2 dospele a dve decka to odveze v pohode, do kufru se taky sbali….
Přesně, nemluvě o tom, že Hyundai dělá jedny z
Přesně, nemluvě o tom, že Hyundai dělá jedny z nejbezpečnějších aut na trhu, což dokazují různé testy. A co rodina s dětmi v první řadě potřebuje? Přeci právě tu bezpečnost 🙂
Viděl jsem to naživo na esalonu, koukl jsem dovnitř i do
Viděl jsem to naživo na esalonu, koukl jsem dovnitř i do kufru. Z těch eaut, co jsou relativně dostupné se mi to líbí asi nejvíce, mnohem hezčí a v interieru příjemnější než Ioniq, Leaf a nebo i Tesla 3.
Ale co se týče prostoru, tak opravdu jenom pro dva dospělý a vzádu děti. A kufr jenom pro skromnou rodinu, resp. záleží kam ta rodina jezdí a co vše sebou vozí. Je dobré to dopředu zkouknout, aby pak rodina nebyla sklamaná.
Ale pro dva lidi ideál, sedačky jdou sklopit, takže na lyže ani není potřeba vozit rakev, jestli teda tam vůbec jde dát 🙂
Jo to jsou rodiny co milujou tetris a když si koupili 207 SW,
Jo to jsou rodiny co milujou tetris a když si koupili 207 SW, tak měli pocit že maj kombíka!!! :))))
Stejným bludem trpěj lidi co si koupili pidiauto Roomstra nebo lidi co považujou svou Ochcáfku za auto velikosti Passáta. Teď už vám v každým autosalonu tvrděj že SUV vnitřním prostorem plně nahrazujou kombíky :))))))
Já mám dokonce jen 206SW a mám taky pocit, že mám
Já mám dokonce jen 206SW a mám taky pocit, že mám kombíka, proč bych ten pocit mít neměl? Nacpu tam jak věci na rodinnou dovolenou do Chorvatska, tak svýho 40kg psa, tak krámy ze stavby, co odvážim do sběrnýho dvora. Zároveň je to ideální auto na nákupy i na ježdění do práce, protože s tím všude zaparkuju. Jen to není EV, to je jeho jediná nevýhoda, a to velká, smrdí za studena pořádně 🙁
Tak super, to jste se našli. 😉 Měl jsem R25 a taky jsem
Tak super, to jste se našli. 😉 Měl jsem R25 a taky jsem neměl problémy s parkováním.