Elektromobil Hyundai Kona Electric sbírá jedno ocenění za druhým

Elektromobil Hyundai Kona Electric s dojezdem 449 km se stal „Vozem roku“ v celkovém hodnocení i „Rodinným vozem roku“ v rámci soutěže Next Green Car Awards ve Velké Británii.

Elektromobil Hyundai Kona Electric
foto: Hyundai

TISKOVÁ ZPRÁVA

Společnost Hyundai Motor UK získala tři významné tituly v každoroční soutěži Next Green Car Awards, včetně nejprestižnějších ocenění „Výrobce roku“ a „Vůz roku“. Tyto úspěchy přicházejí v rychlém sledu poté, co byla společnost Hyundai vyhlášena „Výrobcem elektromobilů roku“ v soutěži GreenFleet Awards. 


Porotci soutěže Next Green Car Awards vybrali model Kona Electric, který je přesvědčil takovým způsobem, že mu udělili tituly „Vůz roku“ a „Rodinný vůz roku“. V očích odborných hodnotitelů spotřebitelského portálu Next Green Car překonává Kona Electric všechny ostatní uchazeče o ocenění svým výjimečným poměrem cena/výkon a praktičností rodinného automobilu.

Hyundai Kona Electric je nejnovějším elektrifikovaným modelem značky Hyundai a v produktové řadě doplňuje model Hyundai Ioniq – první vůz na světě, nabízený se třemi různými elektrifikovanými pohony: dvěma hybridními systémy, s možností vnějšího nabíjení i bez ní, a zcela elektrickým pohonem.

tisková zpráva

29 Comments on “Elektromobil Hyundai Kona Electric sbírá jedno ocenění za druhým”

  1. Slyšeli jste někdy o jakémkoli ocenění pro Teslu? Třeba
    Slyšeli jste někdy o jakémkoli ocenění pro Teslu? Třeba to, že všechny 3 modely jsou nejbezpečnější osobní auta na celém trhu?
    Mám trochu pocit, že nejvíce ocenění získávají ty automobilky, které utrácejí nejvíce peněz do reklamy. Jestli tohle taky nebude jakási forma (u)placené reklamy.

  2. Všechny výhry v soutěžích jsou úplně zbytečné. Teprve
    Všechny výhry v soutěžích jsou úplně zbytečné. Teprve až bude elektromobil masově kupován, tedy až bude cena PĚKNÉHO elektromobilu pod 400.000,- Kč, pak si můžeme říci, že jsme postoupili vpřed. Do té doby je vše jen tlučení se pěstmi v hruď, bez efektu …. Pro lidstvo zbytečné

    1. Všechno je zbytečné. Nejlepší bude sednout si do
      Všechno je zbytečné. Nejlepší bude sednout si do obyváku, vyložit pantofle na stul, votevrit lahvače, zapnout bednu a čekat až nejakej jouda udelá to moje vysnené EVčko na 400 klacků….
      Když slyším takový lidi, tak se mi chce zvracet.

      1. Ne zcela pochopené. Nemyslím to zle. Chce to takový skok,
        Ne zcela pochopené. Nemyslím to zle. Chce to takový skok, jaký udělal H. Ford na počátku automobilové éry. Prostě elektromobily pro všechny. Jak to ten šikula dokázal? Prostě vyráběl velké série. Nemluvil o tom. Nesnažil se upoutat úžasnou výjimečností. Prostě začal masově vyrábět auta s mottem: Auto pro každého …. Tak jsem to myslel

    2. Pokud byste bral opravdu celkové náklady, zjistil byste, že
      Pokud byste bral opravdu celkové náklady, zjistil byste, že pořizovací cena není vše a měsíčně vás může vyjít spalovák za 400 a elektro za 700 tisíc úplně stejně.
      EV za 400 tisíc se nedočkáte nikdy, vemte si třeba Octavii CNG, která začíná za 588 900 Kč, o moc níže žádné „eko“ auto čekat nemůžete následujících 10 let.

        1. Kdyby jste měl pravdu, tak neexistuje Mercedes, Volvo, Audi,
          Kdyby jste měl pravdu, tak neexistuje Mercedes, Volvo, Audi, ale jen Dacie. Prostě elektro auta jsou pocitově dál, proto jsem jim propadl a spalováka si již nikdy nekoupím, i kdyby stál i s náklady polovinu. Tak jako si někdo nekoupí Dacii. Stejně tak jako Plzeň či Platan. Každý si najde svého kupce. Proto ty diskuze o ekonomičnosti vůbec nemá smysl číst…. Nebo má Plzeňské pivo ekonomický smysl?

          1. Na začátek musím říct , že má třetím rokem
            Na začátek musím říct , že má třetím rokem elektrický auto jen aby bylo jasno, že kopeme za stejnej tým.

            Zde se neřeší cena jako taková, je jasný že jsou drahý a levný auta a každé má svého kupce, ale zde jde o to za ty svoje peníze dostanu.

            Vy a já možná, ale dost lidí si příští rok radějí vybere Kodiaqa místo KONY EV i když budou za stejný peníze a obávám se že toho Kodiaqa budou deseti-stonásobky

              1. Já si myslím že to je opravdu jen o ceně té technologie a
                Já si myslím že to je opravdu jen o ceně té technologie a ta je poměrně drahá. Co mám informace, tak není problém Konu objednat čéká se na ní pár měsíců , max rok.

                Což je stejná doba jako např. na vozy SUV koncernu pokud ho chcete s motorem 1,5 TSI o který je velký zájem.

                Nebudou přece ty auta chrlit na sklad, když by se stejně neprodali, se podívejte na inzertní servery předváděcí LEAF2,Soul,IONIQ skladem a nikdo to podle všeho nechce.

                Mě se třeba ta Kona líbí i když eNiro asi bude lepší ,ale za tu cenu co to nabízejí to je nesmysl. Možná roční z Německa trochu bourané za polovinu se už dá o tom uvažovat.

                1. Leaf, Soul, Ioniq nikdo nechce, protože za +100k má baterii
                  Leaf, Soul, Ioniq nikdo nechce, protože za +100k má baterii 64kWh a to je sakra rozdíl.

    1. „povedla“ neexistuje! to jen co vedení schválí a uzná za
      „povedla“ neexistuje! to jen co vedení schválí a uzná za vhodné :)) Myslíš že nevědí co na ní je dobré a co schválně zkulvili to aby mohli nadále prodávat haldy autopopelnic 🙂 To je všechno řízený bysnys 🙂 Jediná Tesla nevyrábí autopopelnice a nemá fosilní motivaci tu káru schválně pizdit. Sice má jiný motivace ale tu fosilní nikoli :))))

      kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/tesla-motors-usa-/tesla-model-3/

  3. Gigafactory 3 Šanghai Tesla se hýbe rekordní
    Gigafactory 3 Šanghai Tesla se hýbe rekordní rychlostí
    Nedávné zprávy naznačují, že výroba M3 v ní by měla začít už ve druhé polovině roku 2019 !!
    mnohem méně náročná na kapitál než ta ve Spojených státech
    jak ukazují nové záběry z dronu

    youtube.com/watch?v=rx3mXjQg46U

    fdrive.cz/clanky/tesla-zacne-v-cine-stavet-gigafactory-co-nevidet-napovidaji-zabery-z-dronu-3136

    kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/tesla-motors-usa-/tesla-gigafactory-3/

      1. Viděl jsem to naživo na esalonu, koukl jsem dovnitř i do
        Viděl jsem to naživo na esalonu, koukl jsem dovnitř i do kufru. Z těch eaut, co jsou relativně dostupné se mi to líbí asi nejvíce, mnohem hezčí a v interieru příjemnější než Ioniq, Leaf a nebo i Tesla 3.

        Ale co se týče prostoru, tak opravdu jenom pro dva dospělý a vzádu děti. A kufr jenom pro skromnou rodinu, resp. záleží kam ta rodina jezdí a co vše sebou vozí. Je dobré to dopředu zkouknout, aby pak rodina nebyla sklamaná.

        Ale pro dva lidi ideál, sedačky jdou sklopit, takže na lyže ani není potřeba vozit rakev, jestli teda tam vůbec jde dát 🙂

      2. Jo to jsou rodiny co milujou tetris a když si koupili 207 SW,
        Jo to jsou rodiny co milujou tetris a když si koupili 207 SW, tak měli pocit že maj kombíka!!! :))))
        Stejným bludem trpěj lidi co si koupili pidiauto Roomstra nebo lidi co považujou svou Ochcáfku za auto velikosti Passáta. Teď už vám v každým autosalonu tvrděj že SUV vnitřním prostorem plně nahrazujou kombíky :))))))

        1. Já mám dokonce jen 206SW a mám taky pocit, že mám
          Já mám dokonce jen 206SW a mám taky pocit, že mám kombíka, proč bych ten pocit mít neměl? Nacpu tam jak věci na rodinnou dovolenou do Chorvatska, tak svýho 40kg psa, tak krámy ze stavby, co odvážim do sběrnýho dvora. Zároveň je to ideální auto na nákupy i na ježdění do práce, protože s tím všude zaparkuju. Jen to není EV, to je jeho jediná nevýhoda, a to velká, smrdí za studena pořádně 🙁

Napsat komentář