Elektromobil Volkswagen I.D. Neo už se testuje v Jihoafrické republice

Volkswagen si od své nové řady elektromobilů I.D. slibuje převratné změny. První příslušník, elektrický hatchback pravděpodobně pojmenovaný „Neo“, už byl spatřen pod kamufláží.

Inženýr a podnikatel Theo Calitz vyfotil v Jihoafrické republice poprvé kamuflovaný prototyp elektromobilu Volkswagen I.D. Neo. Žádné bližší info k dispozici zatím není než to, které se průběžně zveřejňoval sám Volkswagen.

Volkswagen I.D. Neo bude k dispozici v základní verzi s přibližně 48kWh baterií a dojezdem 330 km WLTP. Pak by měly být v prodeji ještě dvě další, odhadem 60kWh a 70kWh s dojezdy až 450 km, resp. 600 km WLTP. Palubní nabíječka nabídne výkony 7,2 kW a 11 kW, plus bude k dispozici 125kW rychlonabíjení.

18 Comments on “Elektromobil Volkswagen I.D. Neo už se testuje v Jihoafrické republice”

  1. Takže další auto od VW s tvrdým a mlátícím podvozkem. S
    Takže další auto od VW s tvrdým a mlátícím podvozkem. S Nissanem Leaf 2 není jízda také zrovna pohodlná. Renault Zoe je v komfortu jinde a jde určitě o zatím nejkomfortnější EV.

    Doufejme také, že konečně nějak vyřešenou tu trakci protože u všech spalovacích i elektrických modelů koncernu modelů předních/“všech kol“ se přední kola za snížené přilnavosti, hlavně v zimě, ale i na suchu při rozjezdu se kola dost protáčí a auto je nedotáčivé.

    Alespoň bude na vysoké úrovni kvalita výroby. Ne jako u T Model 3, která drží pohromadě pouze silou vůle. Jak je vidět z videa:
    https://www.youtube.com/watch?v=Lj1a8rdX6DU

  2. Zajímavá je spotřeba dle WLTP u těch jednotlivých variant
    Zajímavá je spotřeba dle WLTP u těch jednotlivých variant baterky.
    48 kWh – 330 km -> 14,5 kWh/100 km
    60 kWh – 450 km -> 13,3 kwH/100 km
    70 kWh – 600 km -> 11,7 kwH/100 km

    Člověk by čekal, že s vyšší hmotností se bude hospodárnost zhoršovat a ne zlepšovat. Čím to může být? Nebo je to jenom odhad a na přesná čísla je potřeba si poočkat?

    1. Spíš je na místě otázka jaký matroš hulíš ty 🙂
      Jak

      Spíš je na místě otázka jaký matroš hulíš ty 🙂

      Jak si přišel na spotřebu 22kWh/270 km? To by znamenalo spotřebu 8,1 kWh/100 km. To by bylo super, ale nic takového tam není zmíněno.

      Já tam vidím 70kWh/600 km, to je nějakých 11,7 kWh/100 km. Trochu optimistické, pravda, ale od těch tvých imaginárních 8,1 pořád daleko.

Napsat komentář