Volkswagen si od své nové řady elektromobilů I.D. slibuje převratné změny. První příslušník, elektrický hatchback pravděpodobně pojmenovaný „Neo“, už byl spatřen pod kamufláží.
foto: Theo Calitz
Inženýr a podnikatel Theo Calitz vyfotil v Jihoafrické republice poprvé kamuflovaný prototyp elektromobilu Volkswagen I.D. Neo. Žádné bližší info k dispozici zatím není než to, které se průběžně zveřejňoval sám Volkswagen.
Volkswagen I.D. Neo bude k dispozici v základní verzi s přibližně 48kWh baterií a dojezdem 330 km WLTP. Pak by měly být v prodeji ještě dvě další, odhadem 60kWh a 70kWh s dojezdy až 450 km, resp. 600 km WLTP. Palubní nabíječka nabídne výkony 7,2 kW a 11 kW, plus bude k dispozici 125kW rychlonabíjení.
Takže další auto od VW s tvrdým a mlátícím podvozkem. S
Takže další auto od VW s tvrdým a mlátícím podvozkem. S Nissanem Leaf 2 není jízda také zrovna pohodlná. Renault Zoe je v komfortu jinde a jde určitě o zatím nejkomfortnější EV.
Doufejme také, že konečně nějak vyřešenou tu trakci protože u všech spalovacích i elektrických modelů koncernu modelů předních/“všech kol“ se přední kola za snížené přilnavosti, hlavně v zimě, ale i na suchu při rozjezdu se kola dost protáčí a auto je nedotáčivé.
Alespoň bude na vysoké úrovni kvalita výroby. Ne jako u T Model 3, která drží pohromadě pouze silou vůle. Jak je vidět z videa:
https://www.youtube.com/watch?v=Lj1a8rdX6DU
Tak hlavně, že ta síla vůle je tak silná, že se jedná o
Tak hlavně, že ta síla vůle je tak silná, že se jedná o nejbezpečnější auta vůbec :).
Hm, vypadá to konečně jako normální použitelný
Hm, vypadá to konečně jako normální použitelný hatch/kombi. KONEČNĚ to někomu došlo. Chápu, že v USA kombi nebo shooting brake neletí.
Hele, vypadá to jako Sono.
Hele, vypadá to jako Sono.
Auto tam tesloval i Robert Kryton Levelyn (je vidět na jiné
Auto tam tesloval i Robert Kryton Levelyn (je vidět na jiné fotce) a zanedlouho to dá na svůj FCH YT kanál.
https://www.facebook.com/fullychargedshowofficial/photos/a.6237
https://www.facebook.com/fullychargedshowofficial/photos/a.623764014679359/943926672663090/?type=3&theater
Zajímavá je spotřeba dle WLTP u těch jednotlivých variant
Zajímavá je spotřeba dle WLTP u těch jednotlivých variant baterky.
48 kWh – 330 km -> 14,5 kWh/100 km
60 kWh – 450 km -> 13,3 kwH/100 km
70 kWh – 600 km -> 11,7 kwH/100 km
Člověk by čekal, že s vyšší hmotností se bude hospodárnost zhoršovat a ne zlepšovat. Čím to může být? Nebo je to jenom odhad a na přesná čísla je potřeba si poočkat?
Ne nutne, pokud zvetsuji kapacitu jak Tesla (dalsi modul od
Ne nutne, pokud zvetsuji kapacitu jak Tesla (dalsi modul od serie – vyssi napeti), tak to pro stejny vykon znamena mensi proud, coz zase znamena mensi ztraty. Ktery faktor zvitezi, ale bude zalezet na konkretni situaci.
Vždyť je v článku jasně napsáno, že „odhad“.
Vždyť je v článku jasně napsáno, že „odhad“.
Kapacity budou následující: 48 kWh, 55 kWh a 62 kWh. Je to
Kapacity budou následující: 48 kWh, 55 kWh a 62 kWh. Je to náskládané z modulů o kapacitě kolem 6,88 kWh.
Základ 7 modulů, Střed 8 modulů a Top 9 modulů.
Kde vidíte 22kWh na 270km?
Kde vidíte 22kWh na 270km?
To jakože na 22kWh dá 270km bez hlemizde?:)) aka 70kWh na
To jakože na 22kWh dá 270km bez hlemizde?:)) aka 70kWh na 600km wltp:))) Dobrej matros tam hulite.
Spíš je na místě otázka jaký matroš hulíš ty 🙂
Jak
Spíš je na místě otázka jaký matroš hulíš ty 🙂
Jak si přišel na spotřebu 22kWh/270 km? To by znamenalo spotřebu 8,1 kWh/100 km. To by bylo super, ale nic takového tam není zmíněno.
Já tam vidím 70kWh/600 km, to je nějakých 11,7 kWh/100 km. Trochu optimistické, pravda, ale od těch tvých imaginárních 8,1 pořád daleko.
Marku,Ty hulíš ostošest. Píšou 330km na 48kWh a
Marku,Ty hulíš ostošest. Píšou 330km na 48kWh a následně 600km za 70. Tak si to spočítej že 270km jedou papírově za 22kWh. Ales gute.
Tywole 8,1 to nejede WLTP ani T3 s Cx někde jinde než má
Tywole 8,1 to nejede WLTP ani T3 s Cx někde jinde než má tahle krabice. Dobře si tam v Raichu kouřej.
A to je napsano kde, ze jsem tak smely?
EDIT, ze se divim,
A to je napsano kde, ze jsem tak smely?
EDIT, ze se divim, dalsi cipisuv ejakulat na rozpruzeni diskuze…
Další Erychovo pubertální lejno na zhnusení diskuze. :-//
Další Erychovo pubertální lejno na zhnusení diskuze. :-//
Jo, ta poslední věta popsala dobře reálnou situaci. To
Jo, ta poslední věta popsala dobře reálnou situaci. To víte, lhaní šlo VW vždycky nejlíp.