Volkswagen zahájil provoz nového centra pro měření emisí ve výrobním závodě v Hannoveru. Zařízení s plochou 1000 m2, jehož výstavba trvala pouhých deset měsíců, má dvě zkušební stanoviště, na nichž budou vozidla testována v souladu s metodikou WLTP.
foto: Volkswagen
Nové zkušební centrum bylo vybudováno kvůli novým legislativním požadavkům. Typové schválení každého vyráběného vozidla totiž nyní vyžaduje hodnoty emisí a spotřeby paliva, zjištěné v souladu s novou standardizovanou metodikou měření WLTP, platnou v celé Evropě. Sériově vyráběná vozidla musejí být navíc průběžně kontrolována v souladu s novou metodikou. Volkswagen Užitkové vozy investoval do nového zařízení šest milionů eur.
Zásadní součástí nové budovy je kromě válcových zkušebních stanic také centrální pracoviště, které dohlíží na průběh všech testů a fází zkušebních cyklů. Ve speciální čisté místnosti se měří hmotnost emisí pevných částic testovaného vozidla na precizní váze (s přesností na tisícinu gramu), která je izolována od vibrací.
Váha stojí na železobetonovém podstavci o hmotnosti 500 kg a žulové desce o tloušťce 20 centimetrů se systémem odpružení, aby na ni nemohly být přenášeny žádné otřesy. V místnosti je navíc udržován přetlak tři hektopascaly, který zabraňuje, aby do ní vnikaly cizí částice, jako je prach, z venkovního prostředí. Uvnitř je navíc udržována konstantní předepsaná teplota 22 °C při vlhkosti vzduchu 45 %.
Nová klimatizační soustava udržuje v hlavní hale předepsanou teplotu 23 °C, aby mohlo být měření emisí realizováno za konzistentně identických podmínek.
VW gruppensex si postavil novou raboratoř na vojebávání
VW gruppensex si postavil novou raboratoř na vojebávání emisí?
Tak jde VW do elektromobility nebo nejde? Pokud jde, tak proč
Tak jde VW do elektromobility nebo nejde? Pokud jde, tak proč cpe prachy do nového centra pro měření emisí užitkových vozů? Vždyť podle jeho slov tam do pár let nebude mít co testovat. Nebo že by zase lhali?
eeee víte… no totiž …. eee … protože… my sme
eeee víte… no totiž …. eee … protože… my sme mysleli … eeee … kurňá, my musíme ještě prodat miliony spalovacích popelnic víte… eee
Zde je vidět na co vše musí automo(de)bilky vydělat. Již
Zde je vidět na co vše musí automo(de)bilky vydělat. Již aby se zde prodávaly vozy takových automobilek které toto budovat nebudou a tedy my to v ceně vozu nebudeme muset platit.
Je rozumnej a čeká energetickej mix
když čtu, jak řádí
Je rozumnej a čeká energetickej mix
když čtu, jak řádí ekologismická lobby, tak byznys s emisema bude top byznys dalších 15 let
Jak je znám, tak už maj vymyšlený jak to vodrbou 🙂
Jak je znám, tak už maj vymyšlený jak to vodrbou 🙂
Nissan žaluje Ghosnovu ségru za neoprávněné obohacení
Nissan žaluje Ghosnovu ségru za neoprávněné obohacení 😉
investicniweb.cz/news-nissan-zaluje-ghosnovu-sestru-za-neopravnene-obohaceni/
rejžáci sů nakrknutý, tak celý vostrovy to maj za 270% hdp kdo by se taky divil že jim ujížděj nervy :)) no a ještě ten zpizd líf2 hotová katastrófn 😉
Tak jasně.
Japonci se připravovali, že spolu se Západem
Tak jasně.
Japonci se připravovali, že spolu se Západem provedou hyperinflaci a tím dluhy odepíší, a když by odepisovali největší zadlužení, tak by na tom byli nejvýhodněji ze všech.
Jenže díky velmocenskému nástupu Číny a jejího yuanu Západ rychlou hyperinflaci musel odpískat, aby dolar a euro mohli ve světě růstat relevantní jako rezervní měny.
A tak teď Japonsko neví, co s tím největším vnitřmím dluhem ze všech, mají dělat dál.
Jediná známá další řešení jsou buď prodat národní akciovky cizincům, nebo přijmout záplavu migrantů, a pokud budou pracovat, tak jim prodávat pozemky a nemovitosti na hypotéky.