Nové výzkumné a vývojové centrum vznikne v čínské městské prefektuře Che-fej a zaměří se na klíčové oblasti elektrifikace, konektivity a autonomní jízdy.
Společnost JAC Volkswagen Automotive Co., Ltd. slavnostně položila základní kámen nového výzkumného a vývojového centra v městské prefektuře Che-fej v čínské provincii An-chuej. Nové centrum bude vyvíjet vozidla s alternativními pohony na nové energie.
Slavnostní položení základního kamene se uskutečnilo dva týdny po podepsání strategické smlouvy mezi společnostmi Volkswagen Group China, JAC a Seat za přítomnosti čínského prezidenta Si Ťin-pchinga a předsedy španělské vlády Pedra Sáncheze.
„Dnešní slavnostní položení základního kamene výzkumného a vývojového centra je dalším milníkem v historii společnosti JAC Volkswagen,“ řekl prezident společnosti JAC Volkswagen Li Ming.
Elektrifikace a zavádění chytrých technologií do výbavy automobilů jsou podle něj klíčovými směry probíhající transformace automobilového průmyslu. „V rámci naší ofenzivy v oblasti vozidel s alternativními pohony na nové energie využíváme díky silné podpoře akcionářů a všech oddělení příležitost k dalšímu vývoji založenému na inovacích a kráčíme k budoucnosti trvale udržitelné mobility,“ řekl.
Výzkumné a vývojové centrum, umístěné v hospodářské a technické rozvojové zóně Che-fej, se zaměří na klíčové oblasti, jako je elektrifikace, konektivita a autonomní jízda. Všechny zúčastněné strany vloží do projektu kromě investic také veškeré své znalosti a technologie, aby výzkumné a vývojové centrum naplňovalo vytčené cíle.
Tento projekt je ukazatelem pokroku společnosti JAC Volkswagen v její ofenzivě v oblasti akumulátorových elektromobilů a signalizuje sebevědomé vykročení do další fáze vývoje.
Dr. Christian Vollmer, člen představenstva společnosti SEAT, odpovědný za výrobu a logistiku, a člen dozorčí rady společnosti JAC Volkswagen, řekl: „Ve společnosti SEAT jsme velmi hrdí, že jsme ve společném podniku JAC Volkswagen vůdčí značkou koncernu Volkswagen. Čína je největším trhem na světě pro elektromobily a odhodláním značky SEAT je přispívat, společně s našimi partnery, ke zvyšování trvalé udržitelnosti mobility.“
Elektrická mobilita, společně s digitalizací, konektivitou a autonomní jízdou, je budoucností odvětví mobility a Čína se zařadila mezi hlavní průkopníky této transformace. Výstavba výzkumného a vývojového centra nejenže naplňuje smlouvy, uzavřené 9. července a 28. listopadu tohoto roku, ale také je důležitým milníkem ve vývoji společnosti JAC Volkswagen v čínském automobilovém průmyslu se zaměřením na alternativní pohony, které využívají nové energie.
Peter Wyhinny, první viceprezident společnosti JAC Volkswagen, řekl: „Cítím velkou hrdost a radost, že smím být svědkem tohoto historického okamžiku. V Číně probíhá rychlý rozvoj elektrické mobility a JAC Volkswagen, jako první společný podnik v Číně, zaměřený na elektromobily, v plném rozsahu využívá zdroje akcionářů k tomu, aby uspokojoval potřeby čínských zákazníků a vybudoval trvale udržitelnou budoucnost mobility na základě nové technologie.“
Tento krok je součástí značného úsilí společnosti Volkswagen Group China a jeho společných podniků o vývoj v oblasti elektrické mobility. V rámci rozsáhlého projektu bude během příštích dvou let uvedeno na trh 30 novým modelů s alternativními pohony na nové energie, z nichž polovina bude vyráběna v Číně.
Volkswagen Group China hodlá dodat v roce 2020 zákazníkům přibližně 400 000 vozidel s alternativními pohony na nové energie a v roce 2025 bude připraven dodat 1,5 milionu vozidel.
Vypadá to dobře. Jako bazének z písku. Napustěj tam vodu
Vypadá to dobře. Jako bazének z písku. Napustěj tam vodu a budou se všichni koupat?
Udělaj si bahníčko
Udělaj si bahníčko
Pan Horčík nebude mít asi radost. Příspěky by měly být
Pan Horčík nebude mít asi radost. Příspěky by měly být slušné. Tak snad mi to na Vánoce projde.
Jeden známý programátor, když jsem se ho ptal, co zrovna dělá, tak standardně odpovídal: Plácám hovno s pískem. 🙂
Budou se tam vyvijet i evropska auta. Kvalifikovana mista
Budou se tam vyvijet i evropska auta. Kvalifikovana mista pujdou do Ciny a tady budem vyrabet zastarale smradochy. Evropa bude montovna pro Cinany.
Ano, tohle je poriadny klinec do rakvičky EU, už stěhujeme
Ano, tohle je poriadny klinec do rakvičky EU, už stěhujeme do Číny i vývoj. Na VŠB-TUO už máme od jara Konfuciovu třídu https://www.seznamzpravy.cz/clanek/konfuciova-trida-v-ostrave-na-vysoke-skole-otevreli-obor-kde-se-uci-v-cinstine-44483, brzy budou našinci vybavení angličtinou a základy čínštiny hledat práci v Číně. Jejich studentů tady máme mraky, a když třeba Indové zjistili, co tu víme o elektromobilitě, tak Tata i Mahindra okamžitě vyslaly indické studenty a finančně je podporují. O placení návštěv našich profesorů v Číně i v Indii nemluvě. Transfer znalostí už běží.
P.S. šutřík základní sice vypadá jak miska pro psa, ale to je druhotné. Jen nevím, zda znají tu písničku o stavění na písku
A co tedy „tu víme o elektromobilitě“ a jak to zjistili?
A co tedy „tu víme o elektromobilitě“ a jak to zjistili? Povídej.
Řek bych, že to prásknul někdo od nás, klasicky jako v
Řek bych, že to prásknul někdo od nás, klasicky jako v Dědictví s Bolkem Polívkou.
Tak ještě, že pro Česko se tím nic nemění, a můžeme
Tak ještě, že pro Česko se tím nic nemění, a můžeme jet dál naší tradiční cestou.
Jenom díky globální konkurenci velmocí v přetahované o naše montážníky, se nám pořádně zvednou platy klidně na dvojnásobek se střednědobou hraniční úrovní 3/4 německých.
asi už konečně pochopili že s fosilem to už vážně
asi už konečně pochopili že s fosilem to už vážně nepojede :))
Ale kdeže, Čína jim dala koule do svěráku tak dělaj jen
Ale kdeže, Čína jim dala koule do svěráku tak dělaj jen to k čemu jsou donucený. 40 % produkce prodaj Číně, tak držej hubu a šoupou nohama.
Stejně nechápu, jak si někdo může myslet, že za 10 let
Stejně nechápu, jak si někdo může myslet, že za 10 let budou v Číně kupovat evropská auta, kde bude čínské baterie (pravděpodobně ještě o generaci starší) jen za dvojnásobnou cenu. Pokud v Číně dokážou vyrobit baterie a jednoduchý elektromotor, pak už nic dovážet nepotřebujou. Těch 40 % můžou rovnou začít odepisovat.
Však nic nedováží. Auta pro Čínu se vyrábějí v
Však nic nedováží. Auta pro Čínu se vyrábějí v Číně.
Hlavně ty auta i když vypadaj jako ty evropský, ale jsou
Hlavně ty auta i když vypadaj jako ty evropský, ale jsou spíš papundeklový a dost vochuzený.
Nejsou.
Jediné jak je dnes VW zlevňuje je, že u některých
Nejsou.
Jediné jak je dnes VW zlevňuje je, že u některých modelů natahuje podvozky, jak to v EU dělá Škoda.
OK, omlouvám se, špatně jsem se vyjádřil. Nic to ale
OK, omlouvám se, špatně jsem se vyjádřil. Nic to ale nemění na pointě příspěvku – pokud si v Číně dokáží vše vyrobit sami a lépe, není důvod, aby brali jiné než tuzemské značky. Současné evropské spalováky jsou na tom rozhodně lépe, u EV tomu bude přesně naopak.
to je pravda len čiastočne, napríklad V Touareg sa stale do
to je pravda len čiastočne, napríklad V Touareg sa stale do číny vozí.
Jelikož VW už 40 let masivně investje do automobilové
Jelikož VW už 40 let masivně investje do automobilové výroby v Číně, tak asi budou mít ohledně odpisů daleko víc zkušeností než nějakej Jéňa, co si do teď myslí, že tam VW naváží masově auta z Evropy.