Legenda se vrátila: předprodej nové hybridní Toyoty Camry startuje také v Česku

Po dlouhých čtrnácti letech se Toyota Camry vrací do Evropy. Předprodej nové generace legendárního modelu s hybridním motorem startuje v Česku právě nyní.

Vyrábět se nová Camry začne v únoru příštího roku a první zákazníci si ji převezmou v dubnu 2019. Cena za základní Comfort verzi čtyřdveřového sedanu s 2,5l motorem a hybridním pohonem o výkonu 162 kW začíná na 920 000 Kč.
foto: Toyota

Svoji obnovenou evropskou premiéru si sice nová Camry odbyla už na podzim na pařížském autosalonu, nicméně oficiálně na trh dorazí na jaře roku 2019. Předprodej nicméně startuje už nyní, po úspěšné prezentaci před novináři a veřejností koncem listopadu.

Toyota Camry

Toyota Camry Hybrid
foto: Toyota

Toyota Camry s nejvýkonnějším hybridním motorem 2,5 l o výkonu 218 koní bude v základní verzi k dostání za 920 000 Kč, ve verzi Prestige za 950 000 Kč a v nejvyšší verzi Executive za 1 050 000 Kč (vše včetně DPH). Kromě snížených emisí slibuje spotřebu 4,2 l na 100 km.

Camry se vyrábí už od roku 1982. Prodává se ve více než sto zemích světa a celkové prodeje už překročily 19 milionů kusů. Celosvětově je Camry nejprodávanějším sedanem v segmentu střední a vyšší střední třídy. Její nejnovější osmá generace je postavena na platformě vycházející z architektury TNGA, která jí dodává nízké těžiště, vyšší tuhost i elegantní styl.

Toyota Camry Hybrid

Toyota Camry Hybrid
foto: Toyota

Její rozměry z ní dělají největší model v segmentu vozů vyšší třídy. Interiér připomíná sportovní kokpit s vizáží luxusního vozu, kde se dbá na každý detail a nejkvalitnější řemeslné zpracování.

Nízko umístěné těžiště a tuhý podvozek slibují dobrou ovladatelnost, perfektní stabilitu a prvotřídní jízdní vlastnosti. Hybridní pohon čtvrté generace umožní jet na elektřinu dokonce v rychlosti až 125 km/h.

Toyota Camry Hybrid

Toyota Camry Hybrid
foto: Toyota

Jeho kompaktní rozměry a umístění hybridního akumulátoru pod zadním sedadlem ještě zvětšují prostor v interiéru vozu. Díky tiché dynamické jízdě si řidiči mohou ničím nerušeni vychutnat zvuk prémiového audiosystému JBL. Zákazníci budou mít na výběr z osmi decentních odstínů karoserie.

tisková zpráva

9 Comments on “Legenda se vrátila: předprodej nové hybridní Toyoty Camry startuje také v Česku”

    1. Už dnes kdy neumí jet čistě na EV při tak velkých
      Už dnes kdy neumí jet čistě na EV při tak velkých rychlostech tak full hybridy od Toyoty s autonomním dobíjením jezdí v ČR dle dat přes 50% času v EV režimu. Nejde o to kolik KM je dojezd ale jak často na tu baterku jedete. Jednoduše jestli že denně najedete 70KM tak 50% když se budeme držet statistiky je 35km pro Vás denně jízdy jen na EV tudíž jako elektromobil. Navíc ve městě je 80% času jízda na EV což je pro většinu odpůrců hybridů k zamyšlení.
      No a když si vezmeme že nová Camry bude umět pokrýt režimem EV i při jízdě v takto vysoké rychlosti tak ten poměr bude ještě větší.
      Takže asi tak k těm vašim stálým a už trapným dotazů kolik ten hybrid na baterku ujede.

            1. Rikam ze je to statistika a prumer vozu v CR. Nekdo pojede 70
              Rikam ze je to statistika a prumer vozu v CR. Nekdo pojede 70 km po dalnici a dalsi 10 km na nakup. Nevim vo je na tom porad vsem nepovhopitelny. Proste to tak je a je to realita. Uz se s tim smirte. Nebo znate tolik lidi co hybrid delsi dobu vlastni a rekli vam ze uz nikdy by si ho nekoupili?

              1. To s tím vůbec nesouvisí jestli by si znovu koupili další
                To s tím vůbec nesouvisí jestli by si znovu koupili další stejné auto.
                Prostě a jednoduše neujedu mimo město s hybridem polovinu kilometrů na elektřinu.
                A není to žádná statistika anebo průměr vozů v ČR, protože ty auta nejsou trvale online a nezasílají data centrále, což třeba u BMW ano.

      1. jelikož mám sám hybrid od Toyoty tak mohu jen dodat, že
        jelikož mám sám hybrid od Toyoty tak mohu jen dodat, že realita u většiny, kdy auto jede se zapnutým splaovacím motorem je trochu horší, ale není zase tak špatná jak si mnozí odpůrci myslí. Problém je v nastavení spalovacího motoru a převodovky, který při vyšším zatížení krátkodobě hodně žere a to je důvod proč např. auris nebo Prius 3 gen. mají spotřebu kolem 4,5 – 5 L a ne 3 – 3,5 jak by mnozí podle tvrzení výrobce o době kdy je zapnutý spalovací motor motoru očekávali. Poslední 4 generace v Priusu je na tom lépe, tak se již většina dostane se spotřebou vklidu pod 4L a odpovídají tomu i emise.

Napsat komentář