Audi představuje novou televizní reklamu na elektromobil e-tron

Audi e-tron jde právě v těchto týdnech na trh a Audi proto chystá mediální atak. Jednou z jeho součástí bude i nová televizní reklama.

Nová televizní reklama na elektromobil Audi e-tron vám jasně ukáže, že pojem „automobilový nadšenec“ se zdaleka nemusí vztahovat jen na fosily.
foto: Audi

„The Electric Car Guys“ je nové video/reklama automobilky Audi na její první elektromobil e-tron. Do češtiny je název asi nejlépe přeložitelný jako „Elektromobilisté“.

Celé je to o dvou chlápcích, kteří o elektromobilu Audi e-tron vědí opravdu všechno. Audi tím nejspíš chce jít naproti všem, kdo se v autech a jejich specifikacích rádi vrtají do hloubky.

Audi e-tron dorazí do Česka v únoru 2019, cena elektromobilu 2 091 900 Kč. Nabídne dojezd přes 400 km WLTP, dva elektromotory poskytují nejvyšší výkon až 300 kW.

Audi

60 Comments on “Audi představuje novou televizní reklamu na elektromobil e-tron”

  1. OT:
    Martin Winterkorn, CEO VW na Frankfurtském autosalonu v

    OT:
    Martin Winterkorn, CEO VW na Frankfurtském autosalonu v roce 2013:
    „We are electrifying all vehicle classes, and therefore have everything we need to make the Volkswagen Group the top automaker in all respects, including electric mobility, by 2018“
    Odkaz
    Skutečnost:
    VW je na 10. příčce v prodejích za leden až říjen a do konce roku ho předhoní pravděpodobně ještě minimálně Renault a Hyundai:
    Zdroj

          1. Nemyslim, ze by to melo cokoliv delat s cenou auta. Spis je
            Nemyslim, ze by to melo cokoliv delat s cenou auta. Spis je auto v nejakem „autosalonovem“ rezimu, kdy i bez klicku funguje palubka/infotainment… (odebira se z 12V), ale nepripojuje se vysokonapetovy system, aby se s autem nahodou nekdo nerozjel (nenabiji se 12V baterie).

            1. Je to tak! U většiny EV či PHEV se HV baterie aktivuje až
              Je to tak! U většiny EV či PHEV se HV baterie aktivuje až po zapnutí zapalování. Jelikož u toho e-tronu bylo zapalování samozřejmě vypnuté, ale palubní síť a některé jednotky jsou při otevření dveří částečně aktivovaná a tak se po těch pár hodinách 12v vybila skoro pod 5V. To se stávalo i u Tesly, jenže ta Audina byla celou dobu připojená k nabiječce! A evidentně dobíjela jen HV baterii a 12v ji vůbec nezajímala, to si myslím, že je špatně.

                1. To je teda Náskok díky technice. Tohle mne nepřekvapí u
                  To je teda Náskok díky technice. Tohle mne nepřekvapí u vývojově 12 let starých trojčat, kde jsem malou baterku vybil varovnými blikači za 7 hodin předvádění. Jenže tam stačilo píchnout Iona na nabíjení z běžné zásuvky, kdy se z trakční baterie nabíjí i ta startovací a za 10 minut vše fungovalo OK. Předtím fungovalo vše, kromě startu. A kdybych trouba nechal auto nastartované, tak by se nic nestalo. Protože to dokázalo s 2 kWh spotřebou za 8 hodin parkování u výstavního stánku utáhnout notebook s displejem a prezentací přes měnič 12V/230V, denní svícení a blikače k tomu.
                  Tomu ovšem říkám Audi etron ostuda, když ho měli celou dobu na nabíjecím kabelu. Kde asi udělali soudruzi z NSR chybu?

                  P.S. Bylo by to k smíchu, kdyby to nebylo k pláči….

                  P.P.S. A jak na potvoru je to zase koncern VW…

                2. Tak na obranu Audi musím říct, že autosalónní režim
                  Tak na obranu Audi musím říct, že autosalónní režim nemusí vůbec odpovídat realitě. Je docela možné, že z bezp. důvodů je HV baterka odpojena od zbytku, pokud je auto odemčené a neustále se otevírají a zavírají dveře (což se běžně na autosalonu děje pořád). Pak riziko vybití 12V baterie hrozí.
                  U mé i3 se to chová podobně. Když dám nabíjet auto na AC wallbox (ne DC nabíjení, tam se to chová jinak), tak jakmile šáhnu na kliku dveří a otevřu dveře, tak nabíjení se zastaví a odemkne konektor v autě. Nabíjení opět začne (a zamkne se konektor), když zamknu auto nebo nešáhnu na kliku po dobu cca 2 minut. Což ani jedno se na autosalonu neděje. A pokud je po tuto dobu odpojena HV baterie od 12V sítě, tak může dojít k vybití 12V baterie.

                3. smysl této vyfikundace mi uniká, dokáže někdo dát
                  smysl této vyfikundace mi uniká, dokáže někdo dát argument proč? Dle mne je u elektromobilu nejdůlečitější nabité aku.

                4. Když u BMW (bezklíčové odemykání) sahnete na kliku, auto
                  Když u BMW (bezklíčové odemykání) sahnete na kliku, auto předpokládá, že chcete s autem někam jet, proto odpojí(odemkne a přeruší nabíjení) kabel. Pokud kabel zůstane v zásuvce opět se připojí(zamkne), pravděpodobně z důvodu možného odcizení.
                  Tuším, že E-Golf to má trochu jinak a k odemčení kabelu je nutné dvakrát zmáčknout dálkové ovládání, nebo tlačítko u nabíjecí zásuvky. Majitelé nechť tuto informaci opraví.
                  Když dva dělají totéž, nikdy to není totéž. 🙂

                5. Právě, kvůli vytažení zástrčky otevírat dveře…. Inu
                  Právě, kvůli vytažení zástrčky otevírat dveře…. Inu kdo chce kam, musí si vychovat zákazníka. Ač eGolfa nesnáším, tak v tomto to má teda lepší.

                6. Není třeba ani otevírat dveře. Stačí se dotknout kliky.
                  Není třeba ani otevírat dveře. Stačí se dotknout kliky. Auto pozná, že jste majitel a odemkne i kabel. Neřekl bych,že to má E-Golf lepší, má to jen jinak.

                7. Pokud vypnu komfortní ovládání, dotykem kliky a otevřenm
                  Pokud vypnu komfortní ovládání, dotykem kliky a otevřenm dveří se výše popsané nestává. Kabel v zásuvce se odemkne pouze při povelu z ovladače. Ale kdo by nepoužíval komfortní přístup že.

                8. To lze někde vypnout? O této funkci nevím.
                  To lze někde vypnout? O této funkci nevím.

                9. Některé i3 ho vůbec nemají a ty co ano, u těch to lze
                  Některé i3 ho vůbec nemají a ty co ano, u těch to lze změnit v nastavení. A ještě více nastavení jde přes app bimmercode.

                10. Tak ma teraz napadlo (možno je to somarina) v takýchto
                  Tak ma teraz napadlo (možno je to somarina) v takýchto situáciách nabíjať 12V baterku cez zásuvku zapalovača. Myslím, že je priamo spojená s baterkou cez poistku 10A a z malej nabíjačky viac ako 5A netečie.
                  A problém dlhých predvádzačiek by bol vyriešený 🙂

                11. To jistě lze, pokud není odpojena, jak tomu u nových vozů
                  To jistě lze, pokud není odpojena, jak tomu u nových vozů bývá. Ale stejně by to nestačilo utáhnou spuštěné spotřebiče.

                12. A jsi si uplne jisty, ze bys „trouba nechal auto
                  A jsi si uplne jisty, ze bys „trouba nechal auto nastartované“, kdyz do nej bez dozoru sedaji cizi/nepouceni lide a manipuluji se vsim, s cim jde pohnout?

                13. V tom případě je nenechávám lézt dovnitř, auto je
                  V tom případě je nenechávám lézt dovnitř, auto je zamčené. Protože obvykle stojí ještě na nájezdech jako reklamní poutač a nevozím. Ovšem stačí ho mít na nabíjecím kabelu a pak se malá baterka automaticky nabíjí z velké.

              1. Ta 12V baterka je jaksi zakerna. Bez „nastartovani“ nejde
                Ta 12V baterka je jaksi zakerna. Bez „nastartovani“ nejde prakticky zapnout zadny vetsi spotrebic. A tak se neda v beznem provoze zjistit, ze je kratce pred exitus. U spalovaku kondici kazdy pozna pri startovani a postupne se na to muze pripravovat. U EV po chladne noci nepozorovane zemre. Da se rici nahle a necekane. Tim je cele EV nepojizdne i kdyby melo plnou 100kWh HV baterku. Leaf to resi malym solarnim panelem na dobijeni. jenze v zime v noci slunko nesviti a tim se cely proces stava jeste zakernejsi. Kdo vyjizdi az odpoledne, ten se to nedozvi tak brzy jako ten ktery odjizdi jeste za tmy. Dobijeni z HV baterky bez nastartovani nelze, musi fungovat BMS aby se dalo bilancovat prijem/vydej a pak to sezere dost energie. Nabijet 12V baterku pri dobijeni HV baterky neni v beznem provoze zapotrebi. Po nabiti se s autem vetsinou jezdi a tak se baterka behem chodu dobiji menicem. A pro Veletrhy at si tam strci nejakou poradnou sitovou nabijecku 12V.

                1. Stačí připojit napětí 12V i s poměrně malou záložní
                  Stačí připojit napětí 12V i s poměrně malou záložní baterií a auto se „nastartuje“.

                2. To ano, ale kdo ji ma vzdy v kapse?
                  To ano, ale kdo ji ma vzdy v kapse?

                3. Kterákoliv asistenční služba? 🙂
                  Kterákoliv asistenční služba? 🙂

                4. Vsechny problemy sveta se daji vyresit. Ale vse stoji moc casu
                  Vsechny problemy sveta se daji vyresit. Ale vse stoji moc casu a stava se to zrovna kdyz cas je hodne drahy.

                5. Teď nerozumím, na co odpovídáte tímto citátem a zda
                  Teď nerozumím, na co odpovídáte tímto citátem a zda něco rozporujete v mé dopovědi nebo naopak schvalujete. 🙂
                  Zkusím také nějaký citát. Co třeba:
                  „Čas, že jsou peníze? Zkuste si uložit v bance mládí a vyzvednout si je po padesáti letech.“

                6. Jednou se mi to stalo a opravdu není šance to žádným
                  Jednou se mi to stalo a opravdu není šance to žádným způsobem dobít přes kabel Takže prostě auto je totálně mrtvé. Od té doby vozím v autě malou 12V baterii, která nikde nepřekáží a jednou za rok ji stačí dobít.

                7. Nesouhlasím. Už 2x mi chcípla baterka ve spalováku bez
                  Nesouhlasím. Už 2x mi chcípla baterka ve spalováku bez sebemenšího varování. Stačilo přijet domů v 0° C (do té doby baterka startovala v pohodě), ráno bylo třeba -10° C a baterka už si ani neškrtla.

                8. Ono s více výroky zde nejde souhlasit, případně je
                  Ono s více výroky zde nejde souhlasit, případně je rozdíl typ od typu vozu. U trojšat se =12V akumulátor po zapnutí vysokonpěťového akumulátoru k měniči pouze udržuje na udržovacím napětí 13,8V což k nebití Pb nestačí. Na 14,4V se nabíjí až při POMALÉM nabíjení. Takže smrt akumulátoru trojčete v zimě, nenabíjíte-li skrze Yazaki a občas si na zahradě vyhráváte rádiem, není nic překvapivého. Silná sulfatace, nízký stav nabití a akumulátor doslova zmrzne. Naštěstí se do vozu v pohodě vleze LiFe akumulátor dvojnásobné kapacity kterému i těch 13,8V stačí k nasosání do plna.

        1. Leaf díky vybití 12V baterii dopadl na eSalónu nejhůře.
          Leaf díky vybití 12V baterii dopadl na eSalónu nejhůře. Nechali baterku tak vybít, že nešel otevřít kufr, nešlo otevřít víčko nabíjení (došlo na manuální otevření šroubovákem) a hlavně už nešla nabít ani 12V baterka tou nabíječkou kterou tam měli…

          Tu kontrolu o které píšete má volitelně zapinatelnou i IONIQ, ale ta funguje tak, že každých 72 hodin 1/2 hodiny nabíjí baterku po dobu asi 1 měsíce. Podobně to bude i u Lefa. Ale na eSalonu šlo o extrémní podmínky užívání a nikoho nenapadlo občas „nastartovat“, tak se vesele nabíjelo 12V nabíječkami. Osobně jsem to viděl v neděli u Kony i toho Lefa.

          1. Mě jednou umřela 12V když jsem to nechal přes dva týdny
            Mě jednou umřela 12V když jsem to nechal přes dva týdny stát.
            Aspoň jsem zjistil že jde otevřít klíčkem a po nastartování přes kabely se to rozžilo. Žádný problém s „víčkem“… nový Leaf to má elektronicky ?

            Každopádně po rozžití to nebyla žádná hitparáda. Baterie se ne a ne dobít tak šla ven přes noc na nabíječku a od té doby zase slouží.

            Jo a jednou jsem stál u havárky asi 2h na výstražných a nenapadlo mě zapnout systém na to dlouhé stání. Pak to na první zapnutí bylo nějaké nezaplé :-/. Chvíli jsem počkal a pak to šlo po ajťácky „vypnout a zapnout“.

            1. Neznám Leafa, ale bude to tak. Zadní kufr nešel otevřít a
              Neznám Leafa, ale bude to tak. Zadní kufr nešel otevřít a víčko pro nabíjení také ne. Hledal dlouho v manuálu a pak pomocí šroubováku to šlo. Původně si myslel, že mu klekla i hlavní baterie, tak se ji pak pokoušel nabít, ale to také nešlo. Odjížděli jsme v neděli když se zavíralo a to ještě čekal na jinou nabíječku. Tu co tam měl vyhodnocovala že jde o 6V baterii a nemohli s ní nabíjet…

          2. Je ostuda, že si vystavovatelé ty auta na výstavu
            Je ostuda, že si vystavovatelé ty auta na výstavu nepřipravili, každe druhé mělo v kufru, nebo v motoru rozpálenou nabíječku, ta Miraii už i pěkně smrděla.

            To by byl asi problém natáhnout pomocné napětí kabelem kolem nápravy a pneu dolu, aby to nebylo vidět a připojit na dostačně výkonný zdroj na síť. Mohli by i klidně pak jen zablokovat start ,ale pustit palubní systémy ať je na co koukat.

        1. Dokonce se tvrdi, ze Tesla s 12V baterkou zachazi dost
          Dokonce se tvrdi, ze Tesla s 12V baterkou zachazi dost macessky, takze pry pravidelne po 2-3 letech odchazi. Ale to musi potvrdit nebo vyvratit nekdo, kdo ji provozuje dost dlouho. Matne si pamatuju, ze pred par lety kvuli tomu byl dokonce sw patch (snizeni napeti 12V menice?).

              1. Meral som nabijanie/vybijanie 12V baterie tesly. Vecsina co sa
                Meral som nabijanie/vybijanie 12V baterie tesly. Vecsina co sa pise na weboch o problemoch s 12V bateriou tesly su hoaxy. Tesla spusta menic 400V/12V hned pri otvoreni dveri. Vypnuta tesla dobija 12V bateriu hned potom ako napetie 12V baterie klesne na cca 12,3V t.j. ked sa z nej odoberie cca 10% kapacity. Nabija sa konstantnym napetim 13,9V, pricom nabijaci prud na zaciatku nabijania je cca 2A. Takze nabijacim napetim ani nabijacim prudom nemoze byt 12V bateria tesly poskodzovana.
                Je jasne, ze ak sa necha v tesle pusteny internet stale, tak spotreba na 12V je podstatne vecsia ako ked sa pusteny nenecha.
                Ked sa do tesly casto loguje, vtedy bude 12V bateria cyklovat castejsie no s mensim rozsahom kapacity.
                Pri zaparkovanej tesle s vypnutym stalym pripojenim na internet (no do tesly sa aj vtedy da nalogovat) je spotreba na 12V len cca pol wattu a tesla dobija 12V bateriu raz za 4 dni pocas cca 4roch hodin. No akonahle sa niekto prihlasi do tesly, hned sa spusta menic. Par krat som pripajal majitelom starsich tesiel k baterii pomocnu 12V bateriu, pretoze im softver zahlasil ze treba vymenit 12V bateriu, no ked som bateriu v tesle odmeral nevykazovala podstatne znizenie kapacity – predpokladam, ze kontrolny softver v tesle je prilis citlivy a hlasi vadnu 12V bateriu ovela skor ako je potrebne.

                1. Prave ten syonyk mam vyprovokoval aby som to vsetko takmer
                  Prave ten syonyk mam vyprovokoval aby som to vsetko takmer pred dvoma rokmi pomeral. Na jeho grafe su hluposti, tak sa 12V v tesle urcite nesprava – on aj pise, ze ten graf nenameral ale vykopal niekde na internete, pricom zdroj samozrejme neuviedol, len o tom spekuloval na zaklade neoverenych informacii … tak sa siria blbosti.
                  pre zaujemcov moje merania su na
                  http://teslaclub.sk/forum/tesla-motors-forum/model-s/model-s-bat%C3%A9rie-a-nab%C3%ADjanie/13291-bat%C3%A9rie-12v?p=14037#post14037
                  Prve prispevky nie su uplne presne, lebo zo zaciatku som este nemal uplny obraz co sa deje, lebo som nechcel v zaruke odpajat bateriu pre presne meranie malych (stanby) jednosmernych prudov, no v dalsich prispevkoch je uz zohladnene vsetko co som sa z merani dozvedel.

                2. Projdu, diky.
                  EDIT: Ja bych klidne veril, ze ta „jeho“ data

                  Projdu, diky.

                  EDIT: Ja bych klidne veril, ze ta „jeho“ data nekdo skutecne nameril a nejakym updatem mezi „jeho“ a tvym merenim se chovani zmenilo. Proc by si nekdo daval praci s tim to falsovat…

Napsat komentář