Seat nedávno na světovém kongresu Smart City Expo v Barceloně představil novou elektrickou koloběžku „eXS KickScooter powered by Segway“. Nyní hledá španělská města pro spuštění pilotního projektu sdílení svých elektrokoloběžek.
foto: Seat
Seat se chce stát měřítkem v oblasti elektrické městské mobility. A elektrická koloběžka je prostředkem, který k tomu má španělské automobilce spadající pod koncern Volkswagen dopomoci.
foto: Seat
Dopravní kolony, nedostatek parkovacích míst a nízkoemisní zóny v centrech měst patří mezi výzvy, jimž musí řidiči každý den čelit. Pokud k tomu připočteme 20% snížení počtu zákazníků mladších 30 let v Evropě, kteří si hodlají pořídit automobil, pak je zřejmé, že se požadavky na dopravu mění.
Nová elektrokoloběžka Seat eXS powered by Segway je řešením mikromobility pro uživatele, kteří se chtějí ve velkoměstě dopravovat efektivně a trvale udržitelně.
foto: Seat
Cílem značky Seat v rámci strategie „Easy Mobility“ (Snadná mobilita) je rozšiřovat portfolio produktů a služeb uváděním nových řešení pro městskou mobilitu na trh, a to v souladu se strategií koncernu Volkswagen v oblasti mikromobility. Ta počítá s tím, že jednotlivé koncernové značky budou postupně uvádět na trh vlastní řešení, zaměřená na městskou mobilitu.
„Naším cílem je učinit ze značky Seat měřítko v oblasti mikromobility. Snažíme se proto seznamovat všechny obyvatele měst s možnostmi, které Seat nabízí pro hospodárné, trvale udržitelné, rychlé a zábavné cestování po velkoměstě,“ řekl Lucas Casasnovas, ředitel produktového marketingu společnosti Seat.
Smi to vubec do provozu? V CR to bude potrebovat STK, SPZ,
Smi to vubec do provozu? V CR to bude potrebovat STK, SPZ, povinne ruceni, lekarnicku, helmu, reflexni vestu a nahradni kolo,…
Patří to při respektování maximální rychlosti s motorem
Patří to při respektování maximální rychlosti s motorem do 25 km/h mezi kola stejně jako elektrokolo.
Diky.
Diky.
No tak furt lepší než ten škodováckej mrazák na
No tak furt lepší než ten škodováckej mrazák na dvoukoláku taženým jedním koněm na ekole !!!
to nie je práčka (peňazí)?
to nie je práčka (peňazí)?
Áno, aj.
Áno, aj.
Královna koloběžka.
Královna koloběžka.
japan-cars.cz/2018/11/19/honda-everus-ve-1-elektromobil/
japan-cars.cz/2018/11/19/honda-everus-ve-1-elektromobil/
Dalsi podvod? Ako moze mat 187Wh bateria pri 12,5kg kolobezke
Dalsi podvod? Ako moze mat 187Wh bateria pri 12,5kg kolobezke dojazd 45km ked xiaomi s 280Wh bateriou pri rovnakej hmotnosti ma 20-25km ale oficialne 30km? Niekto nema nejake cisla spravne.
Okrem toho teraz som xiaomi m365 kupil za 385Eur a bezne stoji tych 420 Eur. Kto si kupi toto za 600Eur?
Ale oni nechtěj aby si to někdo kupoval, oni chtěj mít jen
Ale oni nechtěj aby si to někdo kupoval, oni chtěj mít jen zelený moderní píár :)))
Prostě greenwashing.
To je až s přídavnou baterií, normálně maj 25
To je až s přídavnou baterií, normálně maj 25 km.
https://bit.ly/2Bl8kV3
To je uz sice lepsie ale stale nie dost. Takze oficialny
To je uz sice lepsie ale stale nie dost. Takze oficialny dojazd mal byt o 30% nizsi nez ma xiaomi a ta ma 30km cize realny dojazd bude niekde okolo 15-17km co je na taku kolobezku celkom malo a na trhu su podstatne lepsie.
Skoda ze sa na SK a CZ velmi nedostava dvojmotorovy model S5 dualmotor. To by bola parada. Ale VW nevie robit sexy veci a dokonca si ich ani kupit.
inmotion p1f má síce veľké oči, ale aj so 110kg má
inmotion p1f má síce veľké oči, ale aj so 110kg má slušný dojazd, aj pri poslednej čiarke ukazateľa nabitie zvláda jazdu zo železničných podchodov. reálne nepotrebujem dojazd nad 20km.
Informaci o dojezdu jsme v článku upravili, pardon za
Informaci o dojezdu jsme v článku upravili, pardon za nepřesnost.
Bude to take snizovat emise cele flotily Seatu?
Bude to take snizovat emise cele flotily Seatu?
Jasne, rovno to pribalia ku kazdemu aut aby mohli povedat, ze
Jasne, rovno to pribalia ku kazdemu aut aby mohli povedat, ze znizili emisie a spotrebu auta.
Nevím, jestli je to souhra náhod nebo okopírovaný dizajn,
Nevím, jestli je to souhra náhod nebo okopírovaný dizajn, ale přesně na tomhle jsem se vozil minulý čtvrtek na eSalonu a velmi příjemné. Jednoduchost ovládání rychlosti i brzdy palcem, tuhost podvozku a současně kolečka zvládala pěkně nerovnosti (kabeláž, přechody na koberce atp.), neměl jsem povit že by kloub řídítka podvozek neseděl nebo se viklal a pohodlně se na tom stálo, dost místa pro 2 nohy po 30 cm. Váha je sice dost, ale s praktickým popruhem nebo obalem s popruhem dobré i do MHD. Nevím, jaká bude cena u nás (pokud to nebude jako u Peugeotu akce 2 Peugeoty za cenu jednoho, přičemž kupující auta dostal bicykl navrch), ale podobně dobrá Xiaomi Mi Electric Scooter 2 M365 je už za 10, ne za v přepočtu 15 tisíc Kč.
https://bit.ly/2Bl8kV3
A na tý Xiomi si už jel?
https://bit.ly/2Bl8kV3
A na tý Xiomi si už jel?
Na jaře dorazili 2 Slováci do Ostravy na Eko auto a vozili
Na jaře dorazili 2 Slováci do Ostravy na Eko auto a vozili si 2 kusy v kufru pro místní přepravu. Pak nám je nechali dlouho na stánku. Tak jsme je prubli.
A když je srovnáš s tím z eSalonu?
A když je srovnáš s tím z eSalonu?
eSalon měla jednodušší ovládání, ten palec místo celé
eSalon měla jednodušší ovládání, ten palec místo celé ruky na brzdě je fajn. Jinak hodně podobné.
Aha. A já myslel, že ta červená a modrá páčka je na
Aha. A já myslel, že ta červená a modrá páčka je na pouštění teplé a studené vody 🙂
To samozřejmě obě jsou, ale byl zastaven hlavní přívod
To samozřejmě obě jsou, ale byl zastaven hlavní přívod vody v dolní části té trubky, co jsou na ní nasazena řídítka, fakticky vyústění pro teplou vodu vlevo a studenou vpravo 🙂
jedno a to isté, s maličkými odlišnosťami ukazuje kdekto.
jedno a to isté, s maličkými odlišnosťami ukazuje kdekto. ma jutube som hľadal inmotion a našlo rovnaké vozítko. rozdiel – nabíjačka extra a zabudovaná.