Ford je v elektromobilitě značně pozadu a Elon Musk dokonce nedávno řekl, že právě Ford bude automobilkou, která v příští recesi zkrachuje (tu minulou kupodivu přežil). Evropský Ford teď kontruje alespoň tím, že zavádí novou pozici: ředitel pro elektrifikované vozy.
foto: Ford
Ford jmenoval Steva Hooda do nově vytvořené pozice ředitele elektrifikovaných vozů Ford of Europe. Hood tedy bude odpovídat za celou strategii, nové obchodní modely, vývoj a výrobu elektrifikovaných vozů i rozvoj jejich servisního zázemí.
Vytvoření této nové pozice reprezentuje součást plánu přeměny a oživení evropských aktivit společnosti Ford. „Mít silného lídra pro celou oblast elektrických vozů v Evropě je pro redesign našich aktivit na kontinentu klíčové, a proto jsem rád, že mohu Steva Hooda uvést do jeho nové funkce,“ řekl k této změně Steve Armstrong, prezident Fordu pro Evropu, Střední východ a Afriku.
„Steve přitom bude úzce spolupracovat s naším globálním Týmem Edison a bude odpovědný za vývoj širokého portfolia elektrifikovaných vozů, vyhovujícího požadavkům evropských zákazníků.“
Ford plánuje do roku 2022 investovat 11 miliard dolarů do vývoje elektrifikovaných vozidel (včetně plug-in hybridů a vozů poháněných elektřinou z akumulátorů). První vlaštovkou v Evropě bude Ford Mondeo HEV kombi s hybridním pohonem, jenž bude představen veřejnosti začátkem příštího roku.
V roce 2019 uvede evropský Ford na trh i tzv. „mild-hybrid“ 48 V a zahájí výrobu Transitu Custom jako plug-in hybridu. O rok později představí společnosti plně elektrické SUV s dojezdem 480 km a další dva plně elektrifikované vozy.
Nadřízeným Steva Hooda bude přímo evropský prezident Steven Armstrong a také Ted Cannis, ředitel globální divize elektrifikovaných vozů Ford Motor Company. Hood nastoupil do Fordu v roce 1985 a zastával různé pozice v prodeji, marketingu a servisu. Do své nové role přechází z místa viceprezidenta pro marketing, prodej a servis v Changan Ford, společnosti, jež vyrábí osobní vozy pro čínský trh.
pokud potřebujete pomoc, abyste svou lásku vrátili zpět,
pokud potřebujete pomoc, abyste svou lásku vrátili zpět, nebo vyhrát lásku, můžete se obrátit na dr.ologhodospellwork@gmail.com o pomoc. pomáhá hodně ve svém manželském životě.
Dobrý den, chci se podělit o mé nádherné svědectví. Po
Dobrý den, chci se podělit o mé nádherné svědectví. Po dlouhých letech ve vztahu ke svému manželovi se rozloučil se mnou, udělal jsem vše pro to, abych ho přivedl zpátky, ale všechno bylo marné, chtěl jsem ho zpátky tak moc kvůli lásce, kterou mám pro něj jsem ho prosil se všemi, dělal jsem sliby, ale odmítl. Vysvětlil jsem mému příteli mému problému a navrhla, že bych měl spíše kontaktovat kouzelník, který by mi mohl pomoct odhodit kouzlo, abych ho přivedl zpátky, ale já jsem ten typ, který nikdy nevěřil kouzlu, neměl jsem jinou možnost než to zkusit, já poslal emailem kouzelník a řekl mi, že není problém, že všechno bude v pořádku před třemi dny, že se můj býval před třemi dny vrátil ke mně, on dal kouzlo a překvapivě druhý den, to bylo kolem 16:00. Můj bývalý mi říkal, byl jsem tak překvapen, že jsem odpověděl na výzvu a všechno, co řekl, bylo, že byl tak líto, že se všechno, co se stalo, že chtěl, abych se k němu vrátil, že mě tak moc miluje. Byl jsem tak šťastný a šel k němu, a tak jsme začali znovu žít šťastně. Od té doby jsem dělal slib, že někdo, koho vím, že má nějaký vztah problém, bych pomohla takové osobě tím, že jsem se obrátil na něho jediného skutečného a mocného kouzelníka, který mi pomohl se svým vlastním problémem. e-mail: babawalewiseman01@gmail.com mu můžete poslat e-mail, pokud potřebujete jeho pomoc ve vašem vztahu nebo jiném případu.
Láska kouzla
Vydělat dobré peníze nebo vyhrát loterii.
Dosáhnout úspěchu v podnikání.
Duchovní problémy.
Vyhrajte soudní věc.
Podívejte se na svého partnera života.
Získejte dobře placenou práci.
Získejte kontrolu nad svým manželstvím.
Získejte laskavost a získat přitažlivost od lidí.
Vraťte ztracené peníze.
Uzdravte všechny nemoci. jak léčitelná, tak nevyléčitelná.
Vyřešte problémy s těhotenstvím a požehnejte s babiessem atd.
Obraťte se na tohoto skvělého muže, pokud máte nějaký problém s trvalým řešením
přes babawalewiseman01@gmail.com
WhatsApp: +2348129806153
Poděkuj mi později
Proč velcí autovýrobci nevyrábějí elektroauta ve velkém
Proč velcí autovýrobci nevyrábějí elektroauta ve velkém a neseberou Tesle trh?
Why don’t bigger car companies such as Ford start producing electric cars, eliminating Tesla’s presence in the emerging market, thus claiming said market share for themselves?
https://bit.ly/2zzVKip
radujme se tesradu povede ženská
radujme se tesradu povede ženská :)))))
ekonomika.idnes.cz/tesla-musk-denholmova-pokuta-automobilka-spravni-rada-p1l-/eko-zahranicni.aspx?c=A181108_101631_eko-zahranicni_mato
Musk toho napovídá, je to taková jeho hra – má spoustu
Musk toho napovídá, je to taková jeho hra – má spoustu problémů se všema svýma projektama, tak kope kolem sebe a ukazuje na problémy všech ostatních.
Bohužel tyhle jeho klukoviny a nerespekt k soupeřům mu dělají velmi medvědí službu… stejně jako až fanatické chování fanoušků Tesly a jejich agresivní rétorika, zvláštní skupina likvidátorů elektromobility, jsou pak zmanipulovaní politici a političtí úředníci. Zbytečně to schazuje elektromobilitu a její šanci se důstojně zařadit do energetického mixu.
Spíš ostatní kopou do Muska a nejvíc do Tesly. Shorteři
Spíš ostatní kopou do Muska a nejvíc do Tesly. Shorteři si platí články šířící pomluvy a lži jen aby klesla hodnota akcií a oni mohli vydělávat. Fanatické je spíš chování kritiků kteří se s radostí chytají jakékoli špatné zprávy o Tesle ať se zakládá na dojmech nebo překroucených faktech.
Jaký má Musk problémy se svýma projektama? Zatím všechny úspěšně rostou:
Tesla – Rekordní výroba – jak samotné Tesly tak i ve světovém měřítku elektromobilů, dosáhnutí ziskovosti (což mu mimochodem umožní splácet dluh a nový už vytvářet nepotřebuje), stálé rozšiřování Gigafactory, nová Gigafactory v Číně, několik projektů ve stádiu vývoje: Semi, Model Y, nový Roadster, Pickup. Kromě toho úspěšně postavili několik bateriových vyrovnávacích elektráren v Austrálii i v Americe, které jsou pro jejich provozovatele vysoce ziskové.
SpaceX – Již několik let je to ziskový projekt a zatím nejúspěšnější Muskův projekt a to má tak největší ambice do budoucna. Dostává jak komerční tak státní zakázky, kde díky nízké ceně vlastně šetří peníze obyvatel USA. Znovupoužitelné první stupně jsou již běžnou praxí a podstatně snižují náklady na výrobu. Příští rok proběhně první pilotovaná mise k ISS a amerika konečně znovu získá vlatní přístup do vesmíru. K tomu se úspěšně připravuje Starlink, což bude brzo největším zdrojem příjmů pro SpaceX a umožní financování jak BFR tak misí na Mars (a Měsíc).
Boring Company – Testovací tunel brzo zahájí zkušební jízdy pro veřejnost. Dostali pár zakázek na pilotní projekty Loop. Přepravní platformu bude tvořit technologie od Tesly.
OpenAI – Pokračuje ve vývoji, poslední úspěchy jsou výhra proti progamerům v Dota 2.
Neuralink – Probíhá vývoj ve spolupráci s UC Davis, žádné problémy jsem nezaznamenal.
Ukaž mi někoho jiného který zakládá tolik inovativních firem, které jsou úspěšné ve svých oborech, často i úplně mění zaběhnutý byznys jako SpaceX a Tesla. S tím mají problémy spíš ti konkurenti. Muskův problém jsou příliš optimistické odhady za jak dlouho se mu plány povedou, ale technicky se jeho sliby odráží v realitě, jen s určitým zpožděním.
Přece zisk Tesly je způsobený např. pozdržením některé
Přece zisk Tesly je způsobený např. pozdržením některé investice. To nevypovídá vůbec nic o zdraví firmy. Muskovy firmy tu nejsou od toho, aby akcionářům vydělaly peníze ve střednědobém horizontu a byl bych překvapený, kdyby to hlavní investoři nevěděli.
Jeho nevětším přínosem – a podle mě velkým – je schopnost sehnat prachy na šílenosti, které nakonec vyjdou..space-x, Mars apod. Investoři by si jinak peníze sušili v dluhopisech, takhle je utratí ve prospěch nás všech.
Jsem akcionářem Tesly a zrovna mám portfolio 47 klacků v
Jsem akcionářem Tesly a zrovna mám portfolio 47 klacků v plusu. Zatím nemám pocit, že jsem ty peníze utratil v něčí prospěch.
Jakože Vám byly vyplaceny dividendy? Tak uznávám, že to
Jakože Vám byly vyplaceny dividendy? Tak uznávám, že to nesleduju úplně. Myslel jsem, že je Tesla spíš celou dobu v mínusu a dividendy nevyplácí.
Co vím, tak Tesla dividendy nevyplatila – prostě jsou
Co vím, tak Tesla dividendy nevyplatila – prostě jsou momentálně v kurzu o 47 tis vyšší, než za co to koupil, otázka je, kolik by za to reálně dostal, kdyby je prodal. Zrovna akcie Tesly dost ekonomů přirovnává k sázkám na dostihy s komentářem – chceš si hrát, fajn vem 5-10 procent hodnoty svého investičního portfolia a něco takového si z fandovství kup, ale jen blázen do toho narve značný díl nebo celé své úspory
ja bych rekl ze Elon vi o cem mluviii :}
ja bych rekl ze Elon vi o cem mluviii :}
To co tady řekl Elon Ja tady říkám už rok. Taky zkrachuje
To co tady řekl Elon Ja tady říkám už rok. Taky zkrachuje PSA, mercedes, VW…Za pět let tady budou jenom jedna, maximalne dvě americké automobilky a sto asijských nic vic. V evropě se podnikat nedá, daňové zatížení je největší na světě a regulaci je tolik ze už je ani nelze dodržovat.
oprava:
…jedna, maximalne dvě americké AUTODEBILKY (firma
oprava:
…jedna, maximalne dvě americké AUTODEBILKY (firma vyrábějící 21. století pouze autopopelnice 😉
AT ZIJE JEDINÁ ELEKTROMOBILKA TESLA 😉
kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/tesla-motors-usa-/
YESSSS
YESSSS
To mi připomíná tu velmi známou hlášku z Pelíšků…
To mi připomíná tu velmi známou hlášku z Pelíšků… dávám bolševikovi rok, maximálně dva 🙂
Koukám, ty jsi trochu opatrnější, ale realita bude dle mého stejná jako s tím bolševikem 🙂
Bohuzel Tesle zase prohrala: auto .pravda
Bohuzel Tesle zase prohrala: auto .pravda .sk/poradna/clanok/490506-what-car-briti-merali-dojazd-elektromobilov-hyundai-porazil-teslu/
Ked porovnavali Teslu s najmensou bateriou s Konou s najvecsou
Ked porovnavali Teslu s najmensou bateriou s Konou s najvecsou bateriou… Aj keby sa v predaji objavil elektromobil s vecsim dojazdom ako tesla S100D, aj tak by to bolo Elonovo vitazstvo, lebo prinutil automobilky vyrabat poriadne EV. No dokedy bude Kia/Hyundai a ini vyrabat cca desatinove pocty EV ako tesla, tak to dominanciu tesly v segmente velkobaterkacov neohrozi.
Ak vkladáš odkaz, tak stačí vložiť iba jednu
Ak vkladáš odkaz, tak stačí vložiť iba jednu medzeru.
Teraz k odkazu, Som rád, že Tesla donútila niektoré automobilky vyrábať velkobaterkové BEV. Vôbec to nie je prehra, ale práve naopak VÝHRA.
Kórejci už v úplne prvom svojom BEV dokázali, že spotrebu dokážu urobiť suverénne najlepšiu, ešte odstrániť pár nedostatkov, začať vyrábať v takých sériách ako Tesla a bude to super.
Každý nevyrobený spalovák, nahradený elektromobilom sa počíta a je jedno, či je lepší alebo horší ako Tesla :))
BEV Zdar!
off
Je pravda že Tezla dá do S a X články 2070 a že tím
off
Je pravda že Tezla dá do S a X články 2070 a že tím zvýší kapacitu daných modelů až o 20 % nebo je to jen zbožný přaní pisatele?
Do stavajicich modelu vetsi clanky nejspis ne (baterie jsou
Do stavajicich modelu vetsi clanky nejspis ne (baterie jsou vetsi –
museli by ukousnout ze svetle vysky.
Do slibovaneho faceliftu bych cekal, ze je daji (aby se sjednotili na stejnem rozmeru), ale presny narust kapacity je otazka – podle me zachovaji (az na vysku) stejny prostor na baterie – bude jich tam min.
podle mě kapacitu v jednotlivých vozech navyšovat nebudou.
podle mě kapacitu v jednotlivých vozech navyšovat nebudou. Důležitější je, mít na nich větší zisk nebo mít prostor pro snížení ceny v případě, že konkurence konečně přijde s něčím zajímavým.
Taky bych to tak viděl. Já jen zda mi něco neuniklo. 🙂
Je
Taky bych to tak viděl. Já jen zda mi něco neuniklo. 🙂
Je tam ještě jeden zajímavý aspekt, pokud by do novejch upgrejdovanejch modelů S a X dali stejnou kostrukci bateriových modulů jako má M3, tak se o hodně zlepší chlazení baterie, údajně snad až 2x než už u P100D.
Tesla Model 3 Battery Can Transfer Twice The Heat Of Model S P100D
https://insideevs.com/tesla-model-3-battery-transfer-twice-heat-model-s/
better heat transfer between the cells and the cooling tube (because the cells are now glued directly to the cooling tube), more flow capability in the tube, better coverage of the tube on the cell, and fewer cells on each pass of the tube.
Mistře a chcete rádoby odborně znějící odpověď, která
Mistře a chcete rádoby odborně znějící odpověď, která ale bude ve skutečnosti jen snůška naprostých nesmyslů, nebo chcete opravdu relevantní technický rozbor postavený na základě ověřitelných faktů?
Já jen, že čím dál tím víc lidí chce slyšet to první.. 🙁
Vždycky chci jen fakta. Pokud nejsou fakta, stačí říct
Vždycky chci jen fakta. Pokud nejsou fakta, stačí říct že nejsou.
Snůšky nesmyslů musím třídit a nebo někomu vysvětlovat skoro každý den. Fundovaný rozbory jsou moc fajn, ale pořád je to jen spekulace.
Jde mi o to zda jsem neminul nějakou zprávu, nebo zda si dotyčný diskutují nebere čísi spekulace za už hotovou věc. Dnešní média píšou články takovým stylem, že naivní čtenáři mají pocit, že ty jejich bláboly a doměnky jdou přímo z úst výrobců aut nebo že ta nepovedená retuš na obrazku zobrazuje skutečné auto dané značky a pak se o tom ješte do krve hádají :)))
Kuk:
Ty že chceš fakta, ano…?
Ty, který tu jen
Kuk:
Ty že chceš fakta, ano…?
Ty, který tu jen blábolíš nesmysly, překrucuješ a sám ani nemáš základní technické znalosti…?
To víš že jo chechto. Vem si prášek a jdi hladit svůj
To víš že jo chechto. Vem si prášek a jdi hladit svůj dlaždičskej výuční list :)))
Dnes jsem sem napsal opravdu hodně dlouhý technický rozbor,
Dnes jsem sem napsal opravdu hodně dlouhý technický rozbor, ale pak jsem si řekl, že škoda slov a tak jsem ho radši smazal.
Takže opravdu stručně, články jsou 2170 resp 21700, už se dokonce ví i jaký typ (já je čekám v poště na testy do 14 dnů).
A těch 20% je po úpravách vozu možných, akorát to dle mého názoru nedává smysl dělat pro stávající generaci. Její hlavní problém nejsou stávající články ani kapacita, ale to jak za ty léta strašně zastarala celá koncepce její elektrovýzbroje. Z pohledu technologie TM3 je teď TMS/X úplná noční můra z hlediska montáže a nákladů na ni.
V neposlední řadě bych se nedivil, kdyby to předpokládané 20% zvýšení ASSY eff. bylo obětováno na úkor vložení Penthouse do baterie jako má nyní TM3.
off
Další pohádka o bateriích – podle agentury JPP má
off
Další pohádka o bateriích – podle agentury JPP má Samsung prej v rukávu hotové grafénové baterky co maj větší kapacitu a hodně rychle se nabíjej. :)))
https://samsungmania.mobilmania.cz/clanky/samsung-dokoncil-vyvoj-grafenovych-baterii-dostat-by-je-mohl-galaxy-note-10/sc-309-a-1343245/default.aspx
Ak je to pravda, tak nech to radšej nejakú dobu otestujú vo
Ak je to pravda, tak nech to radšej nejakú dobu otestujú vo svojich smartfounoch. Predsa je lepšie, ked blafne mobil, ako auto :DD
možná už testovali, vybuchující galaxie od Samsungu tu
možná už testovali, vybuchující galaxie od Samsungu tu byly celkem nedávno 😀
V recesi naopak bude klesat cena benzínu, elektřina o tolik
V recesi naopak bude klesat cena benzínu, elektřina o tolik nezlevní a spalovák se vyplatí i díky nižší pořizovací ceně. V recesi by naopak mohla mít problém Tesla.
No pokud by měla být Tesla na pokraji bankrotu kvůli
No pokud by měla být Tesla na pokraji bankrotu kvůli vysokým nesplatitelným dluhům, tak když to porovnám s Fordem:
156,8 mld. $ obrat, 154,3 mld. dluh = 98 % ročního obratu,
tak Tesla je na tom ještě docela dobře:
Obrat za letošek bude >21 mld. $, dluh 11,8 mld. = 56 % obratu.
Ford v Americe rezignoval na sedany a malý auta a kromě
Ford v Americe rezignoval na sedany a malý auta a kromě Mustangu a Focusů už bude dělat jen SUV, crossovery, pickupy a náklaďáky. Ten Focus je verze Active, což je taky crossover. V osobních autech už nemaj šanci nebo taky asi nechtěj konkurovat, tak do toho hodili vidle. Celkem šokujíci rozhodnutí zatímco Tesla trhá prodeje právě se sedany.
V USA rozdělujou auta na passenger cars což jsou sedany a malý auta, SUV a trucky kam spadaj pickupy a náklaďáky. To by mě zajímalo jestli pohřbej i C-Maxe?
GM na tom prej není vo moc líp.
Tady tedle ten plátek to ohodnotil jako konec amerického automobilu na vlastním kolbišti.
Ford is basically giving up on US car business, and GM is not far behind
https://www.cnbc.com/2018/04/26/ford-is-basically-giving-up-on-us-car-business-and-gm-is-not-far-behind.html
„No more Fusion. No more Focus. No more Fiesta. No more Taurus.“
No jestli začínaj s elektrifikací až teprv teď tak už
No jestli začínaj s elektrifikací až teprv teď tak už jsou hodně v hajzlu. Včera bylo pozdě.
Aspoň je může utěšovat to že do jejich plechovek montuje německej Streetscooter čili německá pošta baterky a elektromotory.
https://media.ford.com/content/fordmedia/feu/en/news/2018/10/09/ford-starts-production-of-deutsche-post-streetscooter-work-xl-el.html
Ford nemůže zkrachovat, stát ho podrží a vytopí to
Ford nemůže zkrachovat, stát ho podrží a vytopí to milajardama, který pak odepíše stejně jako to udělal u GM. Dvojitý bankrotář Bobík Lůzr to moc dobře ví. :)))
Tesly používají některé stejné součástky jako Ford,
Tesly používají některé stejné součástky jako Ford, jako třeba „plynový“ pedál apod. Ale to bude asi od stejného externího dodavatele.
ten, kdo ztraci nervy z toho, ze si nekdo vsazi na pokles
ten, kdo ztraci nervy z toho, ze si nekdo vsazi na pokles akcii jeho firmy vesi jine firme rovnou krach.
Pokud by se ukázalo, že spekuluje na burze na pokles akcií
Pokud by se ukázalo, že spekuluje na burze na pokles akcií Fordu, tak by to bylo opravdu krajně neetické. Jinak to beru tak, že si pouští hubu na špacír. Vadí mi to i Diesse, u Lutze a vadí mi to u každého CEO, který pomlouvá konkurenci. Alespoň pokud to je nějakým oficiálním kanálem. Jestli mu to uklouzlo někde na párty, tak bych to pochopil.
kdyby spekuloval na burze na pokles akcii fordu, byl by to v
kdyby spekuloval na burze na pokles akcii fordu, byl by to v jeho pripade terstni cin, nejenom kraje neeticke. kazdopadne oficialni kanal versus „nekde na party“ nejde u muska moc rozlisit. otiskli to noviny, nedistancoval se od toho, je to jeho medialni vystup.
Opravdu, proč by to měl být trestný čin a proč je to
Opravdu, proč by to měl být trestný čin a proč je to neetické? Máš pro to nějaké reálné podklady nebo si to jenom mysliš? Šórtování akcií je normální legální způsob obchodování s akciemi.
Měl jsem na mysli ten výrok. Možný scénář: Nějaký
Měl jsem na mysli ten výrok. Možný scénář: Nějaký „kamarád“ Muska se s ním domluví. Půjčí si akcie Fordu, prodá je. Musk řekne nějakej lívanec na adresu Fordu, akcie klesnou, kamarád nakoupí, a kcie vrátí. Po odečtení poplatku za půjčení je rozdíl jeho. Musk je z toho venku, akcie nenakupoval a kamarád je v balíku. Je to samozřejmě podvod a pokud by se to provalilo, asi by bručeli oba.
P.S. Nedokážu si představit, že by něco podobného Musk dělal. Má svých starostí dost.
souhlas. tohle je nepravdepodobny scenar. otazka je, jestli
souhlas. tohle je nepravdepodobny scenar. otazka je, jestli musi byt tak slozity. uz jenom nepodlozene tvrzeni o predpovedi, ze firma zkrachuje je z jeho pozice na hrane zakona.
To už je snad pro něj lepší, jednodušší a jistější,
To už je snad pro něj lepší, jednodušší a jistější, aby si koupil vlastní akcie v momentě, kdy ví že na tom vydělá ne? Navíc to taky nedávno udělal stejně jako předtím.
Von je stejně magor kterej ty prachy radši nacpe do svejch projektů než aby je cpal do slamníku nebo do nějakejch neprogresivních odvětví, kde se nic neděje nebo se naopak všechno ničí.
Fordy strašně trpí na závady elektroniky a korozi na
Fordy strašně trpí na závady elektroniky a korozi na naprosto nepředvídatelných místech.
Dítě přišlo ze školy s říkačkou:
Jede jede Ford a v
Dítě přišlo ze školy s říkačkou:
Jede jede Ford a v něm sedí lord…
Nebo
Fordem tam, vlakem zpátky. 😀
Nebo
Fordem tam, vlakem zpátky. 😀
FORD – Furt Opravovat Rozbité Díly 🙂
FORD – Furt Opravovat Rozbité Díly 🙂
FIAT – Fix It Again Tonny :)))
TESLA – technicky slabé
FIAT – Fix It Again Tonny :)))
TESLA – technicky slabé
Pavel Dobeš – Honda, album Průzkumný let, 1997.
Pavel Dobeš – Honda, album Průzkumný let, 1997.
Tam ten verš není. …vedle něho lordka, stará jak ta
Tam ten verš není. …vedle něho lordka, stará jak ta Fordka. 🙂
jé to by byla paráda kdyby fordka krachla a tesla si ji
jé to by byla paráda kdyby fordka krachla a tesla si ji rozebrala 😉
Mel jsem jeden Ford a nedivil bych se, kdyby sli do kopru. To
Mel jsem jeden Ford a nedivil bych se, kdyby sli do kopru. To radeji Dacii.
Na druhou stranu je Ford snad jediná americká automobilka,
Na druhou stranu je Ford snad jediná americká automobilka, kterou nemusela zachraňovat americká vláda. Nutno však podotknout, že současná cla na ocel a hliník můžou společnost, která se drží jen tak tak, poslat do červených čísel.
No, Elon má každopádně jistě mnohem lepší informace než já 😉
A tak mě napadá: Co by získala Tesla koupí Fordu?
Ford a Tesla nezkrachovaly, byť obě k tomu byly v roce 2008
Ford a Tesla nezkrachovaly, byť obě k tomu byly v roce 2008 blízko.
to vošéfoval barack heč
to vošéfoval barack heč
A jak to udělal koumáku? Povídej. 😀
A jak to udělal koumáku? Povídej. 😀
Co by získala Tesla koupí Fordu? => Spoustu nových
Co by získala Tesla koupí Fordu? => Spoustu nových starostí.