První ročník veletrhu čisté mobility e-Salon zahájí konference o rozvoji a prvních zkušenostech s využíváním elektromobility v ČR. Je určena všem, kteří se o elektromobilu zajímají, ať jsou to zástupci veřejné správy nebo firem, které zvažují zařazení elektromobilů do svých firemních fleetů.
foto: B.I.D. services s.r.o.
O své zkušenosti s provozem elektromobilů se podělí například Dopravní podnik z Hradce Králové, který provozuje největší flotilu elektrobusů v ČR či městská firma Veřejná zeleň města Brna, které elektromobily pomáhají při údržbě městské zeleně.
Chytré město Litoměřice zase provozuje flotilu osobních elektromobilů různých značek, které slouží pro potřebu zaměstnanců města. Své plány na rozvoj elektromobility v Praze v oblasti elektromobility, car sharingu, dobíjecí infrastruktury a dalších projektů představí Operátor ICT. Také některé české firmy již používají elektromobily například pro rozvoz zboží, například Alza, a.s.
Program konference
Čistá mobilita v chytrých městech
15.11.2018, Praha, PVA Expo Praha
Program konference, hlavní sál:
10.00 hod. Zahájení veletrhu a konference: Jaroslav Hanák, prezident, Svaz průmyslu a dopravy ČR
10.15 hod. – 12.00 hod. Moderuje: Jan Horčík, Hybrid.cz
Rozvoj elektromobility ve světě a u nás – trendy, očekávání
Podpora čisté mobility v ČR – elektromobilita a další alternativní paliva. Podmínky pro rozvoj v ČR – legislativa, ekonomické podmínky, podpora státu a měst: Anna Pasková, M.A. ředitelka odboru politiky ŽP a udržitelného rozvoje, Ministerstvo životního prostředí ČR
Budování infrastruktury dobíjení v ČR – podpora státu a měst, trendy a očekávání: Jan Bezděkovský, Ministerstvo dopravy ČR
Rozvoj technologie elektromobilů, trendy a očekávání. Zahraniční zkušenosti-odkud čerpat dobré i špatné zkušenosti? Zástupce Asociace elektromobilového průmyslu
Rozvoj elektromobility a infrastruktury dobíjení: Jaromír Vorel, jednatel, Ško-Energo, s.r.o. a zástupce města Mladá Boleslav
Budoucnost dobíjení (dobíjení ve veřejném prostoru, chytré dobíjení v chytrých městech. Budoucnost domácího dobíjení. Technologie a trendy
(v jednání) Diskuze
12.30 hod. – 14.30 hod.
Elektromobilita v chytrých městech
Smart City a čistá mobilita v Praze – koncepce Smart Prague, vize do roku 2030 včetně, projekt e-carsharing, výstavba el. nabíječek, airport express e-bus: Michal Fišer, generální ředitel, Operátor ICT Praha
Zkušenosti s provozováním elektromobilů v Litoměřicích Antonín Tym, Město Litoměřice
Zkušenosti s provozem elektrombusů v městské hromadné dopravě – největší flotila elektrobusů v ČR Petr Voltr a Jan Gyorgy, Dopravní podnik města Hradce Králové
Zkušenosti s využíváním vozidel na elektrický pohon v komunálních službách: Josef Kasala, ředitel, Veřejná zeleň města Brna
Diskuze: Budoucnost využití elektromobility a dalších alternativních pohonů v českých městech
Michal Fišer, generální ředitel, Operátor ICT Praha
Petr Voltr a Jan Gyorgy, Dopravní podnik města Hradce Králové
Antonín Tym, Město Litoměřice
Josef Kasala, ředitel, Veřejná zeleň města Brna
15.30 hod. – 16.30 hod.
Elektromobily pro firmy
Elektromobil ve firmě – dvouleté zkušenosti a TCO – proč si pořídit elektromobil do firmy a jak to funguje – ekonomika pořízení a provozu, elektromobil v provozu, dobíjení, fakturace a další praktické tipy… Mirek Matyáš, Asociace pro elektromobilitu ČR
Dotační možnosti na financování vozidel s alternativním pohonem Ondřej Tomšej, Ministerstvo průmyslu a obchodu ČR
Zkušenosti využitím elektroaut pro vnitřní potřeby firem ( proč elektromobily?, ekonomika pořízení, firemní dobíjení a další…) Ivo Hykyš, Siemens, a.s.
Elektroauta pro rozvážkovou službu Zástupce společnosti Alza, a.s.
Diskuze:
Josef Kot, PPL CZ, a.s. Mirek Matyáš, Asociace pro elektromobilitu ČR Ondřej Tomšej, Ministerstvo průmyslu a obchodu ČR
V Praze samá konference o elektrodopravě, ale že by třeba
V Praze samá konference o elektrodopravě, ale že by třeba opět začalo elektrické metro jezdit déle do noci nebo jako v Tokyu používali i nákladní, to tam nenavrhnou.
Praha není na práci. Praha je kecací. Tak to bylo, je a
Praha není na práci. Praha je kecací. Tak to bylo, je a bude.
Off.
Kdyby to vyšlo, tak není co
Off.
Kdyby to vyšlo, tak není co řešit.
https://vtm.zive.cz/clanky/nove-tekute-palivo-dokaze-uchovavat-slunecni-energii-az-18-let/sc-870-a-195801/default.aspx?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu
Svět se zbláznil !!! Pokutujeme automobilky za vyšší
Svět se zbláznil !!! Pokutujeme automobilky za vyšší emise výfukových plynů, chudé země nemají dostatek energie na svícení a topení. Na druhou stranu necháváme bezmezně plýtvat energií na NIC. Na výmysl, který k životu nikdo nepotřebuje
https://www.patria.cz/zpravodajstvi/3977090/tezba-bitcoinu-spotrebuje-oproti-tezbe-zlata-dvojnasobek-energie.html
Klasická lež
Klasická lež
Co je lež? Že těžbou Bitcoinu zbytečně spotřebováváme
Co je lež? Že těžbou Bitcoinu zbytečně spotřebováváme energii?
„tezba bitcoinu spotrebuje oproti tezbe zlata dvojnasobek
„tezba bitcoinu spotrebuje oproti tezbe zlata dvojnasobek energie“
Jak jste to zjistil? Četl jste ten článek? Ale i kdyby to
Jak jste to zjistil? Četl jste ten článek? Ale i kdyby to byl nesmysl, tak Bitcoin je nesmysl sám o sobě a lze očekávat další nárůst spotřeby energie při jeho „pseudotěžbě“.
Bez odkazu na tu studii nelze ověřit jestli to je pravda
Bez odkazu na tu studii nelze ověřit jestli to je pravda nebo si to někdo celé vymyslel.
Nevíme ani, při jaké ceně BTC to počítali – 1000, 6000 nebo 12000 USD?
Klasickej fake news blábol a Patria to ještě bez ověření
Klasickej fake news blábol a Patria to ještě bez ověření dál papouškuje, a není to poprvé.
Tudle zase dali poplašnej nadpis že budou EV v budoucnu ještě víc neekologický než teď přičemž vložený graf to popíral. Dle studie „Exxonu!“
O tom kolik elektriky spotřebujou rafinérie teď a kolik v budoucnu ani slovo. Pak podle těch jejich fake news zpráv investujete svoje miliony!!! :)))
Mají tam jednu velkou chybu, odměna „težaře“ je 12,5BTC =
Mají tam jednu velkou chybu, odměna „težaře“ je 12,5BTC = dnes cca 80.000 USD.
Takže chyba v desetinné čárce a BTC stojí jen 1,4
Takže chyba v desetinné čárce a BTC stojí jen 1,4 MJ.
Při ceně 64.000USD/BTC to bude 0,14MJ. 🙂
Studie je zde.
Energetickou náročnost těžby těch kovů
Studie je zde.
Energetickou náročnost těžby těch kovů vzali z nějaké jiné studie, ve které nevíme co vlastně počítali.
Jak může bejt nesmysl když jsem na něm vydělal 7,5 klacku
Jak může bejt nesmysl když jsem na něm vydělal 7,5 klacku :)))
Neni lepsi toto jak darovat prebytky FVE do site? 🙂
Neni lepsi toto jak darovat prebytky FVE do site? 🙂