Nadšenec si v USA nechal postavit auto jako ze hry Fallout, jezdí na baterii z Tesly

Na veletrhu SEMA v Las Vegas se prezentují unikátní vozy, které mají daleko k běžné „spotřebitelské“ estetice. Kromě Chevy Camaro eCOPO tam byl k vidění i unikátní elektromobil 1949 Mercury EV Derelict.

Konverzi stařičkého klasického vozu posvětil anonymní nadšenec, který do ní bezpochyby neváhal investovat nemalé peníze.
foto: ICON

Elektromobil 1949 Mercury EV Derelict je dílem společností ICON a Stealth EV. ICON se v Los Angeles zabývá novým fenoménem zvaným „restomod“, Stealth EV se zaměřuje na elektrické konverze.

1949 Mercury EV Derelict

1949 Mercury EV Derelict
foto: ICON

Restomod je nový fenomén v oblasti autosběratelství. V podstatě jde o míchání nových a starých technologií, kdy se klasický vzhled mísí s nejmodernějšími technologiemi pohonu, výbavy apod. 1949 Mercury EV Derelict je přesně ten případ.

1949 Mercury EV Derelict

1949 Mercury EV Derelict
foto: ICON

Auto se bude asi nejvíc zamlouvat lidem, kteří obdivují estetiku vozů 50. let minulého století. Nebo kteří hráli (hrají) slavnou herní sérii Fallout. 1949 Mercury EV Derelict vypadá jako kdyby právě vyjel z jaderné pustiny.

1949 Mercury EV Derelict

1949 Mercury EV Derelict
foto: ICON

Ošuntělá kapota skvěle kontrastuje s naleštěnou chromovanou maskou. Pracovníci z ICON původní vůz do posledního šroubku rozebrali, nahradili veškerá gumová těsnění, přidali další izolaci. Nové šasi pak vyvinuli v Art Morrison Enterprises a osadili ho brzdami Brembo.

1949 Mercury EV Derelict

1949 Mercury EV Derelict
foto: ICON

O pohonný systém se postarala společnost Stealth EV. Elektromotor poskytuje výkon 400 koní, max. rychlost je 192 km/h. Do auta byly „strategicky“ na různá místa vloženy moduly 85kWh baterie Tesla Model S P100. Dojezd je zhruba 240 km až 320 km na jedno nabití. Nabíjení trvá 1,5 hodiny díky konektoru CHAdeMO.

1949 Mercury EV Derelict

1949 Mercury EV Derelict
foto: ICON

23 Comments on “Nadšenec si v USA nechal postavit auto jako ze hry Fallout, jezdí na baterii z Tesly”

  1. Nejbezpečnější kára v režimu autopilota se v okamžiku
    Nejbezpečnější kára v režimu autopilota se v okamžiku srážky pohybovala rychlostí kolem 130 km/h a majitel Hudson nyní žaluje výrobce Teslu u soudu

    zive.cz/clanky/tesla-v-rezimu-autopilota-nabourala-do-stojiciho-auta-majitel-podava-zalobu/sc-3-a-195709/default.aspx

    1. Nevím, proč píšou bez zranění, když evidentně utrpěl
      Nevím, proč píšou bez zranění, když evidentně utrpěl poškození mozku :-D.
      Jinak tedy musím říct, že klobouk dolů před Teslou. Normálně bych řekl, že nabourat ve 130 je smrt jistá. Fakt nechápu, jak někdo může stále dokola tvrdit, jak jsou Tesly špatné kvality.

                1. můj komentář je že bez komentáře. Není zde potuchy o
                  můj komentář je že bez komentáře. Není zde potuchy o čem hovořím. Škoda slov na obou stranách.

                2. Další nepochopený filozof co se neumí vymáčknout.
                  Další nepochopený filozof co se neumí vymáčknout.

            1. psal jsem finanční burza, takže těžko bude starší než
              psal jsem finanční burza, takže těžko bude starší než peníze. Já jsem zde zbytečný jako v podstatě kdokoli z těch co zde přispíváme, ale na rozdíl od například Tebe se snažím porozumět psanému textu, ne jen bez souvislosti reagovat nesmyslnými příspěvky.

Napsat komentář