Po prvních devíti měsících roku 2018 se americká Tesla stala největším výrobcem aut do zásuvky na světě. Předběhla čínské BYD i alianci Renault-Nissan-Mitsubishi.
Podle statistiky globálních prodejů aut do zásuvky, tedy elektromobilů a plug-in hybridů, za prvních devět měsíců letošního roku prodalo už 1,27 milionu těchto aut. Informaci přinesl server EV Sales Blog.
Za září 2018 to bylo 200 510 kusů, což je dosavadní měsícní rekord. Nejprodávanějším elektroautem v tom měsíci byla Tesla Model 3 (23 582) následovaná s velkým odstupem vozy Nissan Leaf (9623), Tesla Model S (8074) a Tesla Model X (7115). Nic naplat, Tesla díky Modele 3zcela opanovala žebříčky.
I díky tomu už se stala největším výrobcem elektromobilů či obecně aut do zásuvky na světě. S celkem 154 123 dodanými kusy od ledna do září 2018 to znamená 12% globální podíl. Čínské BYD má s 137 436 podíl 11 %, aliance Renault-Nissan-Mitsubishi pak 10 % s 131 606.
off
Jas se zvětšila síť Tesla Destination nabíječek v
off
Jas se zvětšila síť Tesla Destination nabíječek v Evropě jen za jediný rok.
Zatímco jeden žvaní, druhej maká.
https://twitter.com/WillFealey/status/1058030755463479296?fbclid=IwAR1jnp8X7RR40oyop-hC09qD8dH237W4ciZe7odQsWRqfq815zuCK7uBzZQ
Zajímavé je že některá média, která publikovala
Zajímavé je že některá média, která publikovala zábavné články pomalu o každé čtvrtlení zpávě Tesly najednou nějak opoměla napsat komentář k té poslední zprávě a hospodářskejm výsledkům vůbec. Že by už je přešla sranda? :))))
Dával jsem tady k některému článku odkaz, co dokázali
Dával jsem tady k některému článku odkaz, co dokázali sesmolit. Bylo to ve smyslu Tesla měla teď dobrý výsledek, ALE předtím vždycky miliardové ztráty a obrovské dluhy a strašné aféry Muska…. bla bla bla :-))
Ovšem pokud jsou tyto čísla pravdivá pak je tesla
Ovšem pokud jsou tyto čísla pravdivá pak je tesla mimořádně podceněna.
To věděl každý rozumný, já říkal už na začátku, že
To věděl každý rozumný, já říkal už na začátku, že za první rok plné výroby M3 splatí Tesla všechny dluhy a stane se nejprodávanějším autem světa. To nevidí jen záměrně fosilní teroristi a psychopati, tedy hlavně Německo, Rockefeller aj. korporátní psychopatičtí a podřadní „lidé“ 🙂
Máš pravdu, předsedo. Jenom ty výrazy by mohli být
Máš pravdu, předsedo. Jenom ty výrazy by mohli být mírnější 🙂
pravda nemá mírnou či nemírnou formu 🙂
to, že vládnou
pravda nemá mírnou či nemírnou formu 🙂
to, že vládnou EU i uSS psychopati a povětšinou pedofilové, už ví snad každý 🙂
Pravda ma svou slusnou a expresivni formu a lepe se posloucha
Pravda ma svou slusnou a expresivni formu a lepe se posloucha a predevsim reflektuje to slusne vyjadrene.
Vubec jsem netusil, ze vetsina europoslancu a eurokomisaru jsou pedofilove. Kde jste to zjistil? Mimochodem, i kdyz by byli, cemu by to vadilo? Ja rozlisuji mezi sexualni orientaci a protipravnim jednanim. Nekde jsem cetl, ze vetsinu styku s nezletilymi ma na svedomi opily clovek, ten kdo ma nekoho rad, tak mu za normalnich okolnosti neublizuje. Nebo jsem blbecek a mam to domotane? 🙂
dle procent je největším nebezpečním pro děti
dle procent je největším nebezpečním pro děti (pedofilie) homosexuál nebo muslim… a takových evropských „hodnot“ je v EU plno, stále ti to nedocvaklo, proč? 🙂
„Unelected bureaucracy serves to protect child sex rings involving members“
první rok plné výroby M3 splatí Tesla všechny dluhy?? tak
první rok plné výroby M3 splatí Tesla všechny dluhy?? tak to si děláš strandu ne :)) hele ty na něčem jedeš 🙂 není ti náhodou pod 15ct?? :))
ty neumíš moc počítat základní násobky a součty, že 🙂
ty neumíš moc počítat základní násobky a součty, že 🙂
Tesla má téměř shodnou tržní kapitalizaci jako VW s 10x
Tesla má téměř shodnou tržní kapitalizaci jako VW s 10x větším obratem a 10x větším ziskem. Myslím, že v tomto kontextu je hodnota Tesly tak akorát :).
Tento výsledok sa, samozrejme, dal čakať, pretože tí čo
Tento výsledok sa, samozrejme, dal čakať, pretože tí čo sa hrajú na samozvaných elektromobilných lídrov (česť výnimkám ako je BYD), nemôžu Tesle siahať ani po členky.
přesně tak, na ty „lídry“ se chytají jen blbečci, co jim
přesně tak, na ty „lídry“ se chytají jen blbečci, co jim platí obrovský marže a žádný skutečný vývoj v čase 🙂
Což o to, očekávat tuhle výroby se čekat dalo, dokonce i
Což o to, očekávat tuhle výroby se čekat dalo, dokonce i dřív podle plánů Muska, pokud člověk nenaletěl na pomlouvačné zprávy short sellerů. Co mě zaráží víc, je že Čínani nejsou schopni výrábět víc při tom jak mají nízké náklady a podpora EV je u nich obrovská (jako napříklat kompletní elektrifikace busů v metropolích). Gigafactory v Číně se už začíná stavět a to bude teprve fičák!
Číňani samozřejmě vyrábějí o dost víc, jenom je to
Číňani samozřejmě vyrábějí o dost víc, jenom je to tam zároveň mnohem víc rozdrobené. Mají snad přes 100 automobilek vyrábějících elektromobily.
Podle toho co viděli kolegové při několika návštěvách
Podle toho co viděli kolegové při několika návštěvách Číny, tak každé menší město (pod 10 mil. obyvatel) má svoji místní elektroautomobilku. Ta obvykle maká pro město a okolí.
Jen takové malé počítání. Z výsledků za Q3 vyplynulo,
Jen takové malé počítání. Z výsledků za Q3 vyplynulo, že Tesla má na Model 3 cca 20% marži. Takže pokud teď stojí nejlevnější Tesla cca 45.000USD (Mid range)… pokud by ji prodávala Tesla bez zisku bude cena 37.500,-USD. Za předpokladu stejně velké baterie. Pokud tam dají menší baterku a ještě o fous z efektivní výrobu, resp. dostanou se někde na nižší cenu díky masové výrobě, tak auto za 35.000 USD není až tak daleko. Podle mě by to mohli dát někdy v průběhu příštího roku (pokud samozřejmě začnou mít problém s odbytem dražších verzí, jinak nemají důvod nějak spěchat).
A proč by takové auto vyráběli bez zisku?
A proč by takové auto vyráběli bez zisku?
To nikdo nepozaduje. Je to jen mezikrok k zjisteni mozne
To nikdo nepozaduje. Je to jen mezikrok k zjisteni mozne prodejni ceny s nizsi vybavou. Zkuste si ten clanek jeste precist a pokuste se pochopit jeho smysl. Zastavit se v polovine a pouzit nedokoncenou argumentaci je jaksi hloupe.
Mám dojem sám Musk říkal že na SR verzi nebudou mít
Mám dojem sám Musk říkal že na SR verzi nebudou mít žádný zisk.
Čili se tak nějak s tímto zatím smířil.
Samozřejmě vyrábět to má smysl až splatí dluhy například jako tlak na ostatní automobilky (nebo kdyby linky nebyly náhodou vytížené :-D).
Říká se tomu obchodní strategie.
Ale kdepak, na posledním konferečním hovoru za Q3 Musk
Ale kdepak, na posledním konferečním hovoru za Q3 Musk řekl že jejich cíl je vyrábět základní verzi Modelu 3 za $30k. V tuto chvíli ještě vyrábět se ziskem za $35k neumí, ale příští rok už to bude reálné. Menší, nová baterie, větší automatizace. Už teď snížili manuální zásahy do výroby o 30% a dosáhli větší automatizace než u Modelů S a X. Počkejme až to nakopnou na plánovaých 10k kusů týdně a pak to půjde.
Myslel jsem to jako – teď je situace takováto a takové jsou
Myslel jsem to jako – teď je situace takováto a takové jsou dnes možnosti.
Snižování nákladů s většími objemy samozřejmě mění neziskové na ziskové, to dá rozum.
Říkáj že jim to bude trvat asi 1/2 roku než dosáhnou na
Říkáj že jim to bude trvat asi 1/2 roku než dosáhnou na výrobu rentabilní 35k $ verze.
A přesně o tom to je. TESLA nyní musí zeštíhlovat
A přesně o tom to je. TESLA nyní musí zeštíhlovat výrobu na všech frontách. Známá jsou třeba fakta o zbytečně složité karosérii Modelu 3. Nyní mají čas to ladit a v tom je TESLA vyjímečná. Dokáže velmi rychle přicházet s řešeními a jejich následnou implementací přímo do výroby. To je obrovská konkurenční výhoda.
Ta zbytečně složitá karoserie má svůj důvod, Musk na
Ta zbytečně složitá karoserie má svůj důvod, Musk na Twitteru uvedl, že by jistě šla udělat jednodušeji, ale oni se zaměřili na to, aby Model 3 byl nejbezpečnější vůz a kdo viděl crash testy, tak mu musí dát za pravdu
Prosím vás už přestante blouznit o tesle za 35K. Jednak
Prosím vás už přestante blouznit o tesle za 35K. Jednak cena v CR je vždy 2nasobni a jednak tesla nevyrábí auta pro chudinu, když na to nemáte koupíte si dvoumístné e-auticko od číňanů a bude.
hochu nechápavý, jsou na začátku výroby, takže Tesla za
hochu nechápavý, jsou na začátku výroby, takže Tesla za 35K bude…. to ti někdo platí za takový průhledný bludy hodné žáka ZŠ, který má nulový zkušenosti se světem? 🙂
Dvojnásobná určitě ne. Pro přepočet velmi dobře funguje
Dvojnásobná určitě ne. Pro přepočet velmi dobře funguje cena v dolarech * kurz * DPH * 1,15, tzn. cenu v dolarech vynásobit přibližně *31,5, konečná cena nejlevnějšího modelu pro Evropu by se tak měla pohybovat okolo nebo lehce přes 1,1 milionů.
Jak v te skolce ta dcerka milionare. Mela popsat jak vypada
Jak v te skolce ta dcerka milionare. Mela popsat jak vypada chuda rodina. Tak napsal, vsichni byli chudi, zahradnik, pokojska, kucharka, sluzebni, vsichni, uplne vsichni byli chudi.
Takze kdyz na to nemate, koupite si Fabia I s 1.4MPI jako ja, a jste fakt uplne spokojeny. (No dobre, trochu kecam, je to jen cast pravdy, fabka je druhe auto). Ale rozhodne bych si nekoupil dvoumistne cosi z Ciny, proste odpad, to radeji jezdit na kole.