Hyundai Cradle, dceřinná firma pro rizikové investice a podnikání v oblasti otevřených inovací, investuje do společnosti Perceptive Automata za účelem vývoje softwaru s umělou inteligencí pro autonomní automobily a automatizované systémy.
foto: Hyundai
Společnost Perceptive Automata, startup se sídlem v Somerville (Massachusetts, USA) a pobočkou v Silicon Valley, vyvinula software, který poskytuje autonomním vozidlům schopnost chápat proces myšlení lidí, včetně chodců, cyklistů a ostatních motoristů. Předvídavá technologie umožňuje automatizovaným vozidlům rychle posuzovat záměry a pozornost lidí na ulici. Stroje tím získají dosud nevídanou intuici, podobnou člověku.
Klíčová technologie společnosti Perceptive Automata využívá data senzorů vozidel, která ukazují interakce s lidmi. Toto velké množství dat se používá k natrénování modelů hlubokého učení, na jejichž základě je interpretováno lidské chování způsobem, jímž ho interpretují i lidé.
Konečným výsledkem je sofistikovaný software s umělou inteligencí, který lze integrovat do systémů autonomní jízdy. Autonomní vozidla s tímto softwarem dokážou předvídat příští kroky chodců, cyklistů a motoristů.
„Jsme mimořádně nadšeni, že jsme získali investora, jako je Hyundai, který rozumí důležitosti námi řešeného problému pro autonomní vozidla a novou generaci asistenčních systémů,“ řekl Sid Misran, spoluzakladatel a generální ředitel společnosti Perceptive Automata. „Hyundai je jedním z největších výrobců automobilů na světě a jeho podpora naší technologie má pro nás nesmírný význam a hodnotu.“
Software společnosti Perceptive Automata je mimořádně užitečný v situacích, kdy chodec začíná přecházet ulici, ale všimne si přijíždějícího autonomního vozidla a rozhodne se zastavit a dát vozu znamení rukou.
V této situaci by autonomní vozidlo bez softwaru zastavilo a čekalo, přestože chodec nakonec ulici přejít nechce. Software společnosti Perceptive Automata dokáže zjistit záměr chodce a předat tuto informaci řídicímu modulu autonomního vozidla, který přijímá rozhodnutí.
„Jednou z největších překážek, kterou musí autonomní vozidla překonat, je neschopnost interpretovat kritické vizuální podněty v lidském chování, které řidiči snadno zpracovávají,“ řekl John Suh, viceprezident společnosti Hyundai Cradle.
„Perceptive Automata poskytuje audiovizuálnímu průmyslu nástroje pro výrobu autonomních vozidel se schopností chápání, která se podobá lidské, aby byla zajištěna ještě bezpečnější a plynulejší jízda.“
Hyundai v letošním roce zvýšil své investice do technologií s umělou inteligencí, které mohou vylepšit hlavní oblast podnikání značky Hyundai v automobilovém průmyslu, ale i v navazujících oborech robotiky a interakcí mezi lidmi a stroji. Hyundai také aktivně investuje ze svého fondu AI Alliance Fund, založeného na konci roku 2017 se společnostmi SK Telecom a Hanwha Asset.
Tak schválně kdy se tu objeví ten placený vychvalovač
Tak schválně kdy se tu objeví ten placený vychvalovač Hyundai, dávám mu 24 hodin 🙂
přeložím: bla bla bla bla, Tesla je už roky před námi,
přeložím: bla bla bla bla, Tesla je už roky před námi, bůůůůůůů, búúúúúúúú, bla bla bla bla bla 🙂
OFF: Šéf VW ztratil nervy. Varuje před elektromobily a
OFF: Šéf VW ztratil nervy. Varuje před elektromobily a ohrožením autoprůmyslu
Zdroj: idnes 18.10.2018
https://auto.idnes.cz/herbert-diess-volkswagen-elektromobil-dyb-/automoto.aspx?c=A181017_091328_automoto_fdv
No zajímavé počteníčko….:-)
tito psychopati ale mají velkou sílu, už nyní z ČR
tito psychopati ale mají velkou sílu, už nyní z ČR udělali montovnu, zlikvidovali vzdělání, tak mohou všechny vydírat… vítejte v „kapitalismu“ západu, kde na prvním místě je zisk 🙂
Já šéfa VW chápu. Zaměstnává hromadu lidí, posílá
Já šéfa VW chápu. Zaměstnává hromadu lidí, posílá politikům peníze ve formě daní a oni mu novou normou emisí dají další nůž na krk. A chtějí další peníze za překročení limitů emisí. Jakoby nestačil jeden průser v USA. Kdyby politici našli způsob jak dostat na trh EV přes zákazníky, ať už podobnou formou zdlouhavého přidělování značek jako to praktikují v Číně, nebo znevýhodněním spalovacích aut jako to dělají v Norsku, nebo podobnou daňovou úlevou jako mají v Californii tak by šéf VW hledal metodu jak se přizpůsobit. Jenže to se měla v EU nejdříve rozjet výroba baterií ať už jako domácí úložiště energií, nebo jako úložiště pro výkyvy energetických přebytků z větru a soláru a pak mohla EU vymýšlet nové normy na emise pro úplné všechny.
Když budete mít na zahradě slepici co Vám snáší zlatá vejce, tak ji taky nepodříznete, jen protože Vám občas nakálí na golfový trávník, notabene když Vám to doteď nevadilo že. 🙂
je to jen pokrytecká hra, nenech se napálit, to firmy
je to jen pokrytecká hra, nenech se napálit, to firmy ovládají EU, ne obráceně 🙂
je to jen pokrytecká hra, nenech se napálit, to firmy
je to jen pokrytecká hra, nenech se napálit, to firmy ovládají EU, ne obráceně 🙂
Informovali jsme.
Informovali jsme.
Ano, čtu Hybrid pozorně….:-) V článku na „ivčera“ je
Ano, čtu Hybrid pozorně….:-) V článku na „ivčera“ je ale navíc zajímavá reakce Daimlera na Diessovy bláboly … tak jsem si dovolil dát link…
Šéf VW by se měl podívat na film Postřižiny.
Francin:
Šéf VW by se měl podívat na film Postřižiny.
Francin: „Máte to jako úmrtí v rodině, máte tři dny volna.“
Ten Francin je nějaké chabrus na nervy, měl by si podle spisku páně Batysty, omévat přirození vlažnó vodó.