Ačkoliv v minulosti Volkswagen naznačoval, že první elektromobil nové řady ID. by mohl jít na trh už koncem roku 2019, podle nejnovější zprávy to bude až rok další.
foto: Volkswagen
Volkswagen potvrdil, že má s elektromobilitou velké plány. Nová řada ID. (tedy nikoliv „I.D.“) postavená na platformě MEB má učinit elektromobilitu dostupnou pro miliony lidí. První vozy této řady budou mít debut v roce 2020.
V průběhu posledních měsíců Volkswagen často mluvil přelomu let 2019/2020 a my jsme pochopitelně doufali spíš v to první. V nejnovější tiskové zprávě ale koncern potvrzuje spíš pozdější uvedení, hádáme, že brzy v prvním pololetí roku 2020.
K domněnce, že to bude spíš dřív, než později v roce 2020, nás vede i koncernem deklarovaný cíl prodat v roce 2020 globálně celkem 150 000 elektromobilů (z toho 100 000 vozů ID. hatchback a ID. SUV). Za dalších pět let to ale má být celý milion!
Volkswagen slibuje „žádné kompromisy“. Nová řada ID. prý posune hranice v oblasti dojezdu, prostornosti interiéru i dynamiky. Auta budou obsahovat architekturu elektroniky E3 a nový operační systém vw.OS.
foto: Volkswagen
Modulární baterie nabídnou dojezdy od 320 km do 550 km WLTP. Pro první auto rodiny ID., hatchback s největší pravděpodobností pojmenovaný Neo, by měla základní verze baterie mít kapacitu 48 kWh.
Maximální výkon nabíjení bude 125 kW. Baterie budou samozřejmě vybaveny aktivním tepelným managementem. Jako články lze použít prismatické i sáčkové, což umožní kooperaci s více výrobci.
Krátce po uvedení hatchbacku začátkem roku 2020 by mělo jít na trh také plně elektrické SUV vycházející z konceptu ID. Crozz. Následně také mikrobus ID. Buzz. Hlavní továrnou rodiny ID. bude ta v Cvikově, do které nyní koncern investuje přes miliardu eur.
Dalších 1,5 mld. eur investuje Volkswagen do komponentových továren Braunschweig, Salzgitter a Kassel. V Evropě je VW také součástí společného podniku Ionity, který buduje po celém kontinentu síť nabíjecích stanic.
foto: Volkswagen
V budoucnosti pak Volkswagen hodlá rozjet také platformu mobility WE, jejíž součástí bude aplikace We Charge. Ta uživatelům ukáže nejbližší nabíjecí stanici, rezervuje ji a dovede je k ní.
Co se týká placení, to je aktuálně možné skrze RFID či mobilní aplikace. VW si představuje, že brzy nastane v tomto ohledu revoluce díky systému „Plug & Charge“, který využívá technologii block-chain a elektromobily ID. dokážou platby vypořádat samy.
off
Projížďka iPacem
https://youtu.be/qLuJ3iAmyRk
off
Projížďka iPacem
https://youtu.be/qLuJ3iAmyRk
“ Auta budou obsahovat architekturu elektroniky E3 a nový
“ Auta budou obsahovat architekturu elektroniky E3 a nový operační systém vw.OS“ …proč zas taková zdlouhavá oklika.??? Stejně nakonec všichni přijdou na to, že nejuniverzálnější a nejfunkčnější je system s Androidem, jako na to přišli výrobci telefonů, tabletů, televizí, atd. Tak na co vymýšlet už vymyšlené ve formě nějakých pitchovin typu vw.OS ?
Protoze chteji mit uplnou kontrolu nad ekosystemem stejne jak
Protoze chteji mit uplnou kontrolu nad ekosystemem stejne jak Apple, nebo Tesla. To by tak schazelo, aby si tam uzivatel poustel neco, co vypada nebo funguje jinak nez co schvalil mesias (at uz u kterekoliv ze zminenych dvou firem)… 🙁
Nez se toho nekdo chytne, bavime se o infotainmentu, ne o realtime casti systemu.
+1, presne tak..
+1, presne tak..
EDIT: I kdyz mozna dnesnimu Applu krivdim, pry uz jsou treba
EDIT: I kdyz mozna dnesnimu Applu krivdim, pry uz jsou treba povolene i jine mapy nez Apple mapy (zadny jejich produkt nemam, tak to uplne nesleduju, jen, co probehne na technickych serverech).
U Tesly je to jina liga, shop s aplikacemi asi nebude nikdy (prece jsme dostali Atari hry), v9 je podle vseho u S/X zhorseni proti v8 UI (zruseny split screen, rada veci utopena hloubeji v menu)…
Androida hackne kdekdo. Ten OS bude ridit vsechny funkce auta,
Androida hackne kdekdo. Ten OS bude ridit vsechny funkce auta, tak by nebylo vhodne, aby si kazdy jouda naprogramoval vlastni system brzdeni a vlastniho autopilota. Nebo by naprogramoval smrtelnou nehodu manzelky…
No nejsem odbornik (kecam 🙂 ), ale Android je prave jen OS a
No nejsem odbornik (kecam 🙂 ), ale Android je prave jen OS a OS jako takovy nema za ukol ridit nejake fce, to dela aplikace. OS obecne ridi prostredky (pamet, procesor), virtualizuje komponenty (ostatni programy nepotrebuji ovladace pro vsechny mozne grafiky, zvukovky… jako v DOSu) pro ktere dava jendotne rozhrani. System, ktery by ovladal auto by musel mit pouze dostatecnou prioritu, aby mu jiny proces (hackera) nesebral zdroje potrebne k tomu ovladani. Navic samotny system ovladani muze mit dodatecne zabezpeceni a bez jeho splneni by neslo zmenit jeho casti. Takze z meho pohledu jsou Vase obavy liche.
off
Rport o havárii elektroletadla v Maďarsku:
Udajně
off
Rport o havárii elektroletadla v Maďarsku:
Udajně hořící letadlo nejspíš při pádu vůbec nehořeho a ani palubní kamera nezaznamenala žádné známky požáru. Tudíž je velmi vysoká pravděpodobnost, že letadlo vzplálo teprve následkem nárazu do země a ne za letu.
https://www.avweb.com/avwebflash/news/Magnus-eFusion-Report-No-Battery-Fire-231617-1.html
V roce 2020 může tesla produkovat 500 000 BEV ročně.
V roce 2020 může tesla produkovat 500 000 BEV ročně. Mastodontům ujíždí vlak a je docela dobře možné, že i v Evropě se uchytí nějaká začínající automobilka. Když už nic, tak továrny tu mají asijské automobilky, které to s elektromobilitou myslí vážně. Nevím, co to udělá s Německým hospodářstvím, ale ať se klidně VW vyfauluje sám.
Přesně. Nebo to dopadne jako s Deutsche Post a další
Přesně. Nebo to dopadne jako s Deutsche Post a další potencionální uživatelé BEV ve velkém si koupí nějaký startup a budou si dělat BEV pro sebe sami a pak ho i prodávat. Tady je třeba kandidát https://sonomotors.com/de/ ke koupi.
Osobně čekám, jak s trhem elektrobusů v EU zamává BYD Maďarsko. Zda se všechny ty Solarisy, Mercedesy, Iveca a Škody pochlapí, nebo skončí na smetišti se svými neustálými 120 km teoretického dojezdu.
Brzy prijde doba, kdy prvni Leafy pujdou do srotu a soucastek
Brzy prijde doba, kdy prvni Leafy pujdou do srotu a soucastek bude habadej. Pak si sestavim vlastni EV dle svych predstav. 2x motor, 2x baterka. A nejaka hezka karoserie ze spalovaku.
No co si tak pamatuju tak slibovali před pár lety 2020, pak
No co si tak pamatuju tak slibovali před pár lety 2020, pak to posunuli na přelom 2019/2020 a teď zpátky na 2020, fakt hrozne drama
Drama se rozhodně nekoná, ale místo toho, aby to popohnali,
Drama se rozhodně nekoná, ale místo toho, aby to popohnali, tak zpomalili.
Tak VW ma holt na rozdil od Tesly ten komfort, ze se nemusi
Tak VW ma holt na rozdil od Tesly ten komfort, ze se nemusi hnat za kazdou cenu, jinak bych rekl ze to je i tak velmi rychly nastup, kdyz zohlednime to, ze pred 10 lety jeste o elektroautech prakticky nikdo ani neuvazoval, a jak dlouho trva bezna priprava do vyroby u standardniho spalovaciho auta, kde jde casto „jen“ o to, jinak nabouchat plechy, tak bych rekl ze jde doslova o raketovou rychlost…
Tos tomu Bobane nasadil korunu. Jen aby se jim ta raketa
Tos tomu Bobane nasadil korunu. Jen aby se jim ta raketa alespoň odlepila od země.
Počkáme, až to Teslu přejde ….. (chuť vyrábět
Počkáme, až to Teslu přejde ….. (chuť vyrábět elektromobily). Tak to cituji Vratislava Kulhánka z ledna 2017. Tak to jen, kolego Bobane, abys měl představu, jak se VW „velmi snaží“ připravit svoji výrobu EV. Je to v hlavě, nikoliv v technických a technologických možnostech — a VW ze všech sil nechce vyrábět (i když bude muset, pokud to Teslu a jiné nepřejde). A že o EV nikdo prakticky ani neuvažoval? Uvažoval, dokonce i trochu vyráběl (včetně VW), ale už v roce 1996. Prohlídni si film „Kdo zabil elektromobil“ … Ten dokonce běžel i v televizi v ČR, když máme tu demokracii – ale v jednu hodinu v noci. Film k dohledání i na internetu …
Ano par automobilek udelal par malokusovych „serii“
Ano par automobilek udelal par malokusovych „serii“ elektromobilu, s atronomickou cenou, ktere by v realu byly neprodejne…
Jinak predstava za automobilky vyrabeji to na co maji „chut“ je ponekud usmevna, automobilky vyrabejsi predevsim to, co si lidi koupi a na cem vydelaji…
Evidentně to máme v hlavě seřazené dost odlišně. Já
Evidentně to máme v hlavě seřazené dost odlišně. Já tvrdím, že automobilky vyrábějí co ony chtějí — a tak nabídka určuje poptávku, nikoliv obráceně, jak nás učí „význační ekonomové“, že tohle řídí všemocná ruka trhu. A úsměvné mně to vůbec nepřipadá.
Pamatuješ na mobilní telefony za 40.000 Kč, co vážily 3 kg a fungovaly jen ve velkých městech a trochu ještě na dálnici D1? Vždyť to bylo v reálu neprodejné !!!! A jak je to dnes, o 24 let později ? (jednoduchý telefon stojí asi tak 4 hodinovou mzdu a jsou jich mezi lidmi jen v ČR miliony), takže elektromobilů by tady časem mohlo taky cca 500.000 jezdit. Na 100% vozového parku to však nevidím asi nikdy.
No s ohledem na to jaka je konkurence mezi automobilkami, tak
No s ohledem na to jaka je konkurence mezi automobilkami, tak osobne tomu „nabidka urcuje poptavku“ v tomto segmentu zas tak moc neverim. Viz napriklad popularita SUV – prislo s tim par automobilek, a lidi to zacali kupovat jak zbesili a postupne tak vsehcny automobilky zacaly delat vice a vice SUV, protoze lidi to nejenze porad ve velkem kupujou, ale jsou za to ochotni i zaplatit vice nez za obdobny standardni model auta.
Jinak ta paralela s telefony – rekl bych ze VW dela prave ty kroky nutne k tomu, aby mohl prodavat ty „telefony pro miliony lidi“ za par let, misto aby prodava predrazene polopouzitelne nedodelky….
Těch pár let se mu může setsakramentsky vymstít.
Tady
Těch pár let se mu může setsakramentsky vymstít.
Tady víc než kde jinde platí:
„Kdo chvíli stál …..“
Tak ted konci 2018, tzn VW chce prijit s prvnimi za cca rok a
Tak ted konci 2018, tzn VW chce prijit s prvnimi za cca rok a pul. Dneska nikdo auta, jako slibuje VW nedela, a do toho rok a pul jich zas tolik asi nikdo na trh nedoda…
To ze se do te doby proda par tisic hyndaiu jim asi nijak neublizi…
Znas ten pribeh o dvou podnikatelich, ktere si obec „najala“ aby zajistili do obce dopravu vody? Jeden hned zacal vodu nosit ve vedrech, vydelal nejake penize od prvniho dne, lidi ho meli radi. O druhem chvili nikdo neslysel, pak prisel s partou a technikou, a postavil vodovod a lidem dal vodu mnohem levneji, ten prvni samozrejme zkrachoval…
Jo jo, tu znám. Znám jich víc. Ale není tady jenom
Jo jo, tu znám. Znám jich víc. Ale není tady jenom Hyundai.
Koneckonců ukázaná platí. A pokud to dotáhnou, přece dobře pro nás pro všechny.
Nejsem zaslepenec ani fanatik jako mnozí zdejší přispěvatelé. A pokud VW vyrobí slušné EV, není důvod o něm neuvažovat jako o dalším autě.
Jenže v tomto případě Tesla již přivedla vodovod do
Jenže v tomto případě Tesla již přivedla vodovod do prvních částí obce, zatímco Hyundai vozí cisterny a VW slibuje nosit za 2 roky vodu ve vědrech.
Mohli jsme vám dát elektromobil s dobrým dojezdem za
Mohli jsme vám dát elektromobil s dobrým dojezdem za rozumnou cenu, ale my jsme řekli NE!
Váš výrobce čistých dieselů koncern Volkswagen.
.
No jasně, nebo je taky mohli rovnou rozdávat, že?
No jasně, nebo je taky mohli rovnou rozdávat, že?
Nic jsi nepochopil Ivánku, nic jsi nepochopil, děl dědeček
Nic jsi nepochopil Ivánku, nic jsi nepochopil, děl dědeček Hříbeček v pohádce Mrazík. A v reklamě Vodafone se objevilo právě to proslulé: „Mohli jsme Vám dát……, ale my jsme si řekli NE! Když ….., tak pro všechny!“ http://www.tvspoty.cz/vodafone-vanoce-falesni-sobi/ O tom byl ten příspěvek.
VW musel celou dobu vydělávat a stavět kvanta nových
VW musel celou dobu vydělávat a stavět kvanta nových továren v Číně. A teď bude muset dál vydělávat a náročně předělávat velkou část svých operací a dodavatelů v EU.
To není jak Tesla, co si může dovolit neustále mnohaleté ztráty, má jen 2 továrny a na dodavatele kašle nebo se je dokonce snaží vydírat o zpětné slevy.
A to má být obhajoba nebo omluva, že celou tu dobu vyvíjel
A to má být obhajoba nebo omluva, že celou tu dobu vyvíjel podvodné SW a zasíral planetu sajrajtem, takže neměl čas na čistou a tichou elektormobilitu? Dokonce až tak moc, že se vykašlal i na zákazníka typu Deutsche Post? Si děláte legraci, že?
Tesla si může dovolit mnohaleté ztráty, protože neustále investuje do svého rozvoje. Co vydělá, jde tam plus další investice od investorů a akcionářů. Dodavatelé s ní párkrát vyběhli, tak se snaží o vnitřní řetězec, ale to Vám je asi zbytečné vykládat.
Kašalním na dodavatele, jejich vydíráním, manipulací
Kašalním na dodavatele, jejich vydíráním, manipulací někdy dokonce i likvidací jsou naopak proslulí hlavně dinosauři.
Ty ještě popíšou hory papíru než se něco stane 😀
Ty ještě popíšou hory papíru než se něco stane 😀
Rovnako ako u teba ty fekalny odpad co sa tyka tvojho vozenia
Rovnako ako u teba ty fekalny odpad co sa tyka tvojho vozenia na starom kybli 😀
Pozlatit si kliku u svýho maďarskýho fekálu ty žumpojede,
Pozlatit si kliku u svýho maďarskýho fekálu ty žumpojede, ať si aspoň v něčem originální. 😀
Největší pohádkáři. Neustále to odkládají, jako když
Největší pohádkáři. Neustále to odkládají, jako když čekají, že se něco stane a oni to nemebudou muset vyrábět. Toto jsem našel jenom během krátkého hledání z let minulých : Volkswagen chce, aby v roce 2018 tvořila elektrická auta přibližně 3 % jeho prodejů. Zároveň si klade za cíl prodat ten rok přes 10 milionů aut celkem, takže to znamená asi 300 000 elektrických aut.
Jo, jo. S archivem v podobě internetu mají koncernoví
Jo, jo. S archivem v podobě internetu mají koncernoví lháři smůlu. Předtím jsme museli hledat v knihovně po časopisech, teď je nachytá novinář už v průběhu tiskovky pohodlně jen s chytrým mobilem v ruce. Tedy když chce, což zrovna u těch oslavných velkohubých článků a prezentací napříč médii jaksi nevidno.
To budou P.R. Ale to je vám asi jasné.
To budou P.R. Ale to je vám asi jasné.
Kde jsou všichni ti chytráci, co obviňují stále dokola
Kde jsou všichni ti chytráci, co obviňují stále dokola Radovana z jeho chorobné zaujatosti vůči koncernu VW? Radovan jen nemá rád lháře, notorické lháře, dokola opakující jak jsou eko, náskok díky technice a elektromobily zaplavují svět. Radovan chce činy, ne letité kecy.
Schovejte si tenhle článek na rok 2019, kdy se od VW dozvíme o posunu prodeje spíše na rok 2021 z nynějších 2020. A ona čtvrtina elektrizovaných vozidel z celkové produkce (tedy včetně HEV a PHEV, jak to s oblibou počítají) se nebude konat 2025, ale 2030, ne-li později.
Tak jako cíl 150.000ks je fakt hodně smutný. Docílí toho
Tak jako cíl 150.000ks je fakt hodně smutný. Docílí toho snadno: dají tomu šílenou cenu (tak mega) pro ten nejslabší dojezd.
Koncern VW má pořád velmi slušné prodeje a zisky.
Koncern VW má pořád velmi slušné prodeje a zisky. Chtějí si to co nejlíp načasovat bez ohledu na další okolnosti. Připomíná mi to nějaky thriller, kde najatý vrah říká: „Neber si to osobně, je to prostě byznys.“ :+)
V marketingu v Bostonské matici se tomu říká přechod z
V marketingu v Bostonské matici se tomu říká přechod z “dvojné krávy” na “bídného psa” ….
Termín bostonská matice je mi poněkud neznámý, nechci to
Termín bostonská matice je mi poněkud neznámý, nechci to hledat, ale „prašivý pes“, to už jsem slyšel od ředitele jedné společnosti, který hodnotil naše produkty z hlediska profitability. 🙂 Hádejte, jak jsem dopadl?
Prosím odpusťte mi tuhle vulgaritu. Tomhunle říkám
Prosím odpusťte mi tuhle vulgaritu. Tomhunle říkám POŘÁDNÝ KOPANEC DO PRDELE. Díky VW. Vidíme jak dobře to se světem myslíte. Ale co bychom čekali od bandy podvodníků.
Já Vám pořád nevím. By museli dát cenu tak 600/700 tis
Já Vám pořád nevím. By museli dát cenu tak 600/700 tis za auto se 48kWh baterkou v roce 2020. Když dneska za mego se začínají prodávat 64kWh a to jsme pořád ještě v roce 2018!
Jinak nevidím důvod si ten jejich elektromobil koupit. Pravda je, že mě se VW nikdy moc nelíbil, takže se pravděpodobně nestanu jejich zákazníkem ani po roce 2020.
Na druhou stranu u nás je typický zákazník spíše firma s
Na druhou stranu u nás je typický zákazník spíše firma s fleetem a těm se dá prodat spousta věcí, když za to zodpovědná osoba dostane pořádný bonus :/.
Ano. Podle našich poznatků je to o té běžné malé
Ano. Podle našich poznatků je to o té běžné malé korupci ve většině fleetů, na firmách i ve státních institucích. A nejde je o slevy na množství, bonus zodpovědné osobě třeba v používání půjčeného vozu za hubičku jí nebo příbuznému, ale berou tam všichni. Počínaje praktickými reklamními dárečky nemalé hodnoty všem uživatelům, přes malou domů v podobě zdarma myčky, servisu, náhradních dílů, spotřebních věcí až po nenápadně mizející palivo.
Vysvětlete těm lidem, proč by měli jít do jiné platformy, kterou elektromobilita je, když z toho budou mít jen samé ztráty…..
Že bude mít firma/instituce menší náklady a všichni čistý vzduch a ticho? Odpověď je v hlášce ze známého filmu: „Na to Ti sere Bílý Tesák.“ 🙁
Jezdím starším Passatem a ve srovnání s Fordem (S-max) je
Jezdím starším Passatem a ve srovnání s Fordem (S-max) je to pro mne vítěz. I moje stará Fabia mi přijde dobře udělaná. Více srovnávat nemohu. Ale teď už vidím, že třeba Hyundai bude mít dostupný (možná i ojetý) BEV dříve než VW. A nové zkušenosti se nebráním.
VW bude vyrabet jen to, co je nutne na kompenzaci CO2 na
VW bude vyrabet jen to, co je nutne na kompenzaci CO2 na pozadovanych 95gCO2/km. Vic ani tuk. A drive take ne, nez bude platit ten novy limit. Nakopat je tam kde to nejvic boli. Lzou.
Hlavní problém je, že v Německu se s drahou elektřinou a
Hlavní problém je, že v Německu se s drahou elektřinou a benzínem zdaněným podobně jak v chudém Česku elektroauta prostě masově vůbec nevyplatí.
Jediné, co jim tam může rychle zajistit masivní prodeje, je zákaz vjezdu do měst fosilům.
tady nejde o nějaký vyplácení, veřejný zdraví má
tady nejde o nějaký vyplácení, veřejný zdraví má vyšší prioritu tak se to prostě nařídí a hotovo. Póvl civilisti se podřídí tečka 🙂
Ono se to nakonec i vyplatí. Jaksi mrtví toho moc nenajezdí.
Ono se to nakonec i vyplatí. Jaksi mrtví toho moc nenajezdí.
si uvědom, že v DE má řádově větší procento ovčanů
si uvědom, že v DE má řádově větší procento ovčanů FVE na střeše (neproběhla tam taková veřejná mediální masáž ČEZu jako u nás po roce 2010) Takže na drahou elektřinu Ti tam každý klade trus. Prostě má tu svou z FVE a lipa. Podívej se na prodej ojetých elektromobilů na mobile.de a srovnej to s ČR. Oni rozhodně nejsou sto let za orangutanem. Oni ne.
já vám nějak nevím konzerva toho tolik nakecala že to má
já vám nějak nevím konzerva toho tolik nakecala že to má provařený na hooodně dlouho. A když si představím týýý spousty práce s novou platformou, těch nástrojů, předělat celý fabriky, všem manenažerům přeprogramovat mozky páč vyhodit se to díky politice nedá, víc makat jako študáci v tesle nebudou, ted nebudou elkáry tolik sypat jako autopopelnice a zároveň to má nadále živit ten konzerví ansábl v plný výši včetně prémií…. Slyšel jsem že ty jejich investice jsou pořát pár drobných a mluvil už někdo vůbec o baterkách??? Váte jak těžko zvedala produkci Tesla co nemohla tak jak asi VW co chtě nechtě nechce :))
Takže joo možná uvedou vižn 2020 na který zas jen vižn, ale armáda nebude následovat hned, ale pozvolný vzestup produkce 2021,2022,2023,2024,2025-2035-2045 dle dohody s vládou. To je tutovka soudluzi 😉
No a to je teda k PRDU,
páč soudluzi z NSR
kde se s elkárou NeSeRou
dělaji velkou CHYBU :)))))))))))))))))))))
fxstreet.cz/zpravodajstvi-99061.html
Ono je to jen otázka ceny za emise.
Pokud skutečně bude
Ono je to jen otázka ceny za emise.
Pokud skutečně bude požadována flotilový průměr z prodaných vozů na 95 gramů, tak v 10ti miliónech prodaných aut musí mít milión EV.
Pokud to mít nebudou, budou muset zdražit cenu spalovacích aut o tu pokutu. Přepočet podle dneška – čechy 2017, průměr CO2 je 127g CO2 na km. Takže pokud by to bylo na 95 gramů, je to 32gramů navíc krát 95Eur => 3040 Eur na auto. Průměrné zvýšení ceny auta by dělalo 3000Eur.
Něco se dá udělat snížením spotřeby – ale lidé si slabá auta nějak nechtějí kupovat – takže pokud se podaří u spalovacích aut na průměr 110 gramů v roce 2020, pořád jim bude 15 gramů chybět – ale 10% čistých EV v prodeji jim to na těch 95 gramů dá
Navíc od roku 2020 s přechodem na limit 95g/km CO2 opět
Navíc od roku 2020 s přechodem na limit 95g/km CO2 opět začnou platit tzv. superkredity, tzn. za každé prodané vozidlo s emisemi pod 50g/km CO2 se jim do fleetu započítají dvě. Ty superkredity pak budou v dalších letech klesat.
Na stránkách komise EU je to celkem logicky vysvětleno
Ta fotka toho cehosi bez skeletu je asi nejakeho spalovaku ci
Ta fotka toho cehosi bez skeletu je asi nejakeho spalovaku ci hybridu. To nemuze mit s BEV nic spolecneho, vzdyt pres to a pres hauptnu nebude videt na silnici. Ach jo.
Ten koncept „Inside the…“ je to prave slivkove toho, jak by to mohlo v BEV vypadat.
Mýlíš se.
Mýlíš se.
A napises v cem? Psal jsem o dvou vecech. Dik.
A napises v cem? Psal jsem o dvou vecech. Dik.
Když to nerozepisuju, tak samozřejmě myslím ve všem.
Ten
Když to nerozepisuju, tak samozřejmě myslím ve všem.
Ten obrázek je starý koncept, a ta fotka je už konečná produkční verze nejmodernějšího masového elektromobilního podvozku, která ukazuje, že hlavní výhodou bude vynikající tepelný manažment a standartizace zachovávající levné náhradní díly a opravy na rozdíl od v těchto oblastech hyperpředražené Tesly.
Tesla je něco nového čím se mohou lidé několik let
Tesla je něco nového čím se mohou lidé několik let lišit. Proto logicky obchodník necílil na nízkonákladovou cílovou skupinu. Prostě si holt nechávají zaplatit fabriku za prachy lidí, kteří na to mají a stojí jim těch pár let vyjimečnosti za tu investici. Tak v době kapitalismu a tržního prostředí prosím Tě nehraj na city, že by jsi rád patřil za pár šupů mezi pracháče. Prostě se smiř s realitou. Ušetříš fůru nervů a budeš mít více kamarádů, kteří Tě budou mít opravdu rádi, ne jen ty Tvý řeči kterými hypertrofuješ své ego 😉
Není pravda.
Teslu 3 si už kupují i kvanta čistých
Není pravda.
Teslu 3 si už kupují i kvanta čistých nadšenců, co tolik peněz zase němají, a počítali jen s velkým jednorázovým výdajem a pak levným provozem.
A ti se teď začínají už po pár měsících ozývat, že pojištění na Teslu 3 je stejně drahé jako na Porsche, a až takový nepojištění začnou platit i první opravy, tak se kvikot ošizených věřících ještě zmnohonásobí.
Takže čistá elektroauta by měly vyrábět 2020 továrny
Takže čistá elektroauta by měly vyrábět 2020 továrny Audi-Brusel, VW-Cvikov, VW-Bratislava, Porsche-někde a Škoda-Mladá Boleslav.
To by mohlo do pár let dosáhnou kapacity zhruba 1 milion ročně v EU. Další milion ročně asi bude mít koncern v Číně.
Tesla i přez všechny ty příšerně obří peníze nalité do jejích předražených akcií bude dodávat světově nejvíc elektroaut jen něco přez 2 roky (2. pol 2018 – 2020) a pak bude mít postupně už jen poloviční kapacity půl milionu v USA a podobně v Číně.
Aha, takže celý svět bude stavět jen Tesla se zasekne na
Aha, takže celý svět bude stavět jen Tesla se zasekne na půl mega. Inu logiku tomu nelze upřít. Jen dále milý PR pracovníku FaultCVágnu. Blafuješ
Tesla potřebuje na stavbu nové továrny a plné zaučení
Tesla potřebuje na stavbu nové továrny a plné zaučení nových lidí tak 5 let.
Na vnitřní rekonstrukci středně staré továrny potřebuje běžná automobilka max 2 roky, a dělníky už má a nejspíš jich bude pro elektra potřebovat spíš míň.
Že to zatím žádná z dinosauřích automobilek za
Že to zatím žádná z dinosauřích automobilek za posledních 10 let nepředvedla, když je to tak jednoduché….
blockchain
*facepalm*
blockchain
*facepalm*
Zrovna na průběžné každoměsíční placení nabíjení
Zrovna na průběžné každoměsíční placení nabíjení (vyřazené spekulativní hromadění) je block chain ideální, když k tomu máš i možnost přirozené protihackerské kontroly kamerovým záznamem aut s SPZ u veřejné nabíječky.
No budeme jim a vlastně i nám držet palce.
Ale faaakt bomba
No budeme jim a vlastně i nám držet palce.
Ale faaakt bomba je, že už TEĎ (AKTUÁLNĚ) je možné platit nabíjení jejich EV skrze RFID !!!!