Autosalon Paříž 2018: Škoda Auto se prezentuje jako poskytovatel mobility, ukazuje plug-in hybrid Vision RS

Škoda se představuje na autosalonu Paříž 2018 jako sportovní, ekologicky zaměřený poskytovatel mobility. Studií Škoda Vision RS naznačuje podobu budoucího kompaktního vozu a současně ukazuje další krok ve vývoji sportovních vozů RS.

Škoda Auto se na autosalonu v Paříži 2018 prezentuje jako sportovní, trvale udržitelná a digitální značka.
foto: Škoda

Důležitou součástí Strategie 2025 společnosti Škoda Auto je postupný přechod od společnosti, která vyrábí automobily, na Simply Clever-společnost, která nabízí nejlepší řešení v oblasti mobility.

V Paříži ukazuje tradiční česká automobilka možnosti úzkého propojení řidiče s okolním světem. Díky virtuální realitě poznají návštěvníci autosalonu sami nové technologie a služby, které ulehčují každodenní cestování.

Škoda Vision RS

Škoda Vision RS
foto: Škoda

V UX corneru si návštěvníci sestaví avatar a svému digitálnímu společníkovi propůjčí na cestu své vlastnosti a svá přání. Avatar je pomocí krátkých videí provede fiktivním dnem, kde jim budou život ulehčovat inovace a služby v oblasti mobility vytvořené společností Škoda Auto DigiLab.

Moderní služby v oblasti mobility a další služby Například stále rostoucí carsharingová služba HoppyGo, jako jedna z nejrozšířenějších v České republice, nabízí stále se zvyšujícímu počtu fanoušků službu flexibilního cestování, kterou lze rychle a pohodlně rezervovat pomocí aplikace na chytrém telefonu.

Škoda Vision RS

Škoda Vision RS
foto: Škoda

Kromě aplikace Škoda Connect si nyní mohou řidiči vozu Škoda jednoduchými otázkami položenými hlasovému asistentovi Alexa od Amazonu zjistit informace o svém vozidle z pohodlí domova i pomocí aplikace Škoda Connect Alexa Skill. Lze tak zjistit, zda jsou dveře a okna zavřené, kolik benzinu zbývá v nádrži nebo kde se vůz nachází.

Po německém a anglickém jazyce je aplikace Škoda Connect Alexa Skill nyní dostupná i ve francouzském jazyce a brzy bude k dispozici i ve španělské verzi. Integrace systému Smart Home umožňuje kontrolovat vlastní dům, který je na dálku propojen s vozem.

Řidiči vozu Škoda si tak mohou snadno zkontrolovat stav jednotlivých zařízení chytré domácnosti, například to, zda je zapnuté světlo v kuchyni nebo zda jsou zavřená okna.

Studie Škoda Vision RS nabízí pohled do budoucna

Koncepční studie Škoda Vision RS ukazuje, jak si mladoboleslavská automombilka představuje budoucí sportovní vozy RS a také budoucí kompaktní vůz. Použitím recyklovatelného karbonu a veganských materiálů kombinuje studie Škoda Vision RS sportovní charakter nového, emocionálního designového jazyka s šetrností k životnímu prostředí.

Škoda Vision RS

Škoda Vision RS
foto: Škoda

Interiéru dominuje kromě karbonu, technicky vyspělého materiálu známého z motorsportu, také ručně broušený křišťál, který je navíc osvětlen a vytváří speciální efekty. Elektrický pohon zaručuje dynamické vlastnosti a úspornost.

Škoda Vision RS

Škoda Vision RS
foto: Škoda

Plug-in hybridní pohon kombinuje benzinový motor o objemu 1,5 l a výkonu 110 kW (150 k) s elektromotorem o výkonu 75 kW a dosahuje systémového výkonu 180 kW (245 k). Ekologický provoz tohoto pohonu podtrhuje hodnota emisí CO2, která činí pouhých 33 g/km. Při jízdě na čistě elektrický pohon a tedy bez emisí činí maximální dojezd studie Škoda Vision RS 70 km.

tisková zpráva

31 Comments on “Autosalon Paříž 2018: Škoda Auto se prezentuje jako poskytovatel mobility, ukazuje plug-in hybrid Vision RS”

  1. Většina plug in hybridních aut stojí u nabíjecí stanice
    Většina plug in hybridních aut stojí u nabíjecí stanice připojena na kabel. Nevidím ani kabel ani nabíjecí stanici.
    Udělat na kapotě dvě víčka od nádrže prostě nestačí milá Škodovko. 🙂
    Pokud studie Škoda Vision RS nabízí pohled do budoucna, očekával bych bezdrátové nabíjení. Ale ani to tu nevidím. V článku se píše o důležitém broušeném křišťálu. Hlasovému asistentovi Alexa bych položil v jakémkoliv jazyce u verze RS dvě základní otázky na které neznám odpověď. Kolik to celé váží a kolik to má též newtonmetru – momentu síly (kroutícího momentu). Drobný zřejmě tajný detail je jak dlouho se to nabíjí. U baterie takové kapacity s dojezdem 70km bych již očekával rychlonabíjení.

  2. Líbí se mi moc, ale ještě více by se mi to líbilo v
    Líbí se mi moc, ale ještě více by se mi to líbilo v plánu Strategie 2018 než Strategie 2025.
    A je super, že používá jen veganské materiály, mně je vždycky tak nějak špatně, když si dávám k obědu li-ionku s kousky hovězího. I ty vegetariánské materiály nejsou nic moc – sedačka z vajíček a mléka strašně lepí a smrdí. Věřím ale, že ve Strategii 2030 přejdou již na vitariánské a za 15 let už nesednu do ničeho, co nebude z materiálů vhodných i pro breathariány.

  3. Šchodfka má velkolepou plug hybrid vizi Vision RS, zatímco
    Šchodfka má velkolepou plug hybrid vizi Vision RS, zatímco koncern má problém protože jeho VW a Porše hybridy nesplňujou normu WLTP a museli je stáhnout z trhu a s Audi hybridem podváděli na emisích!!!! No ty maj ale dost. Oni nemaj vizi oni dočista blouzněj. „Ekologickej provoz svýho vozu“ podtrhávaj dalšíma průserama. K Dízlgejtu přidali i Hybridgejt. To jsou, ale nepoučitelný jelita. :))))
    Co by asi ukázala kotrola jejich slavný produkce párků ve Vlkohradu? Buhví co do nich melou? :)))

    http://www.teslamagazin.sk/vw-porsche-mercedes-bmw-plug-in-hybridy/

    https://www.novinky.cz/auto/484794-audi-udajne-podvadelo-s-emisemi-pri-homologaci-hybridnich-aut.html

    „The future is“ průser.

Napsat komentář