Autosalon Paříž 2018: Toyota chce do dvou let prodat další milion hybridů

Toyota v předvečer pařížského autosalonu informovala, že chce do roku 2020 prodat milion hybridů. Soustředí se na kvalitu, odolnost a spolehlivost, hybridní technologie a novou podvozkovou platformu TNGA.

Hybridní technologie Toyota vyvíjí již přes 20 let, v Evropě se dosud prodalo již přes 2 miliony jejích vozů s hybridním pohonem.
foto: Toyota

Toyota již přes 20 let vyvíjí, zdokonaluje a uvádí na masový trh technologii hybridního pohonu s autonomním dobíjením. V Evropě se dosud prodalo přes 2 miliony hybridů. Hybridní technologie je – a také zůstane – klíčovou technologií odlišující automobilku Toyota od konkurence.

V prvních osmi měsících letošního roku tvořily hybridní modely 46 % celkových prodejů značky Toyota v Evropě – a dokonce 59 % v západní Evropě. To je více než v kterémkoli z ostatních světových regionů.

Toyota na autosalonu v Paříži prezentuje výhradně vozy s hybridním pohonem – od kompaktního Yarisu přes nové generace modelů Corolla a RAV4 až po zbrusu novou Toyotu Camry Hybrid, která se v příštím roce představí na evropských trzích.

Pevným základem nové nabídky modelů a hnacích ústrojí od Toyoty je kromě hybridní technologie nová globální platforma TNGA (Toyota New Global Architecture). TNGA není jen podvozkovou architekturou, ale také konstrukční a designovou filozofií, přinášející emotivnější design a výtečnou jízdní dynamiku.

Toyota i nadále věří ve zvýšení prodejů i nárůst procentního zastoupení hybridů v celkových prodejích v roce 2020: 1 milion vozů Toyota a 100 tisíc prodaných vozů Lexus, více než 50% zastoupení hybridů a další zlepšení finančních výsledků.

Automobilový průmysl zároveň prodělává největší proměnu za poslední století a Toyota se na tyto změny již připravuje. Obchodní jednotka Toyota Connected Europe – založená letos v dubnu – bude soustavně a stále progresivněji zajišťovat v Evropě služby konektivity a mobility ve snaze nabízet širší možnosti mobility pro všechny.

„Kvalita, odolnost a spolehlivost, hybridní technologie a TNGA jsou trojicí základů, na nichž bude postaven náš budoucí růst. Umožňují nám vyvinout nové modely s emotivnějším nábojem, které prezentujeme na stánku Toyota na autosalonu v Paříži. Posilováním těchto pilířů směřujeme k udržitelnému růstu. Do roku 2020 předpovídáme nárůst prodejů, zvýšení podílu hybridních modelů a navýšení zisku v roce 2018,“ říká Johan van Zyl, prezident a generální ředitel společnosti Toyota Motor Europe a dodává:

„Neusínáme však na vavřínech. Stejně jako po změnách volají naši zákazníci, změny potřebují i naše řešení. Toyota bude v Evropě ve stále vyšší míře poskytovat služby konektivity a mobility a nepoleví ve svých snahách zajišťovat stále lepší mobilitu pro všechny.“

tisková zpráva

20 Comments on “Autosalon Paříž 2018: Toyota chce do dvou let prodat další milion hybridů”

  1. Hoši, když tady čtu ty vaše povzdechy a výpady vůči
    Hoši, když tady čtu ty vaše povzdechy a výpady vůči komukoliv kdo nemá čistý EV, kladu si otázku kolik z vás vůbec elektrický vůz má. A jestli se s ním i narodilo, nebo předtím jezdilo tím naprosto podřadným spalovákem co zabíjí lidi. Taky si říkám jak se duševně vyrovnáváte s tím když vám třeba spalovák přiveze balíček, nebo všechno zboží co si v obchodě koupíte, jídlo co sníte. A jak se vyrovnáváte s tím že to sem z části vozí lodě a letadla. Ale asi se s tím nevyrovnáváte nijak, prostě jen aplikujete selektivní myšlení a to nevhodné vytěsníte.

      1. Že jsi pro je moc hezký, ale nic to nemění na faktu že
        Že jsi pro je moc hezký, ale nic to nemění na faktu že tvůj život je na spalovákách závislej. Pokud nadáváte lidem co používají spalováky, jste jen pokrytci. Nic víc. Kde by byla Tesla, kdyby jí spalováky nevozili do továrny materiál? Jednou si zaletíš na dovolenou a necháš za sebou uhlíkovou stopu větší než tvůj nenáviděnej soused s jeho spalovákem za celej život. Chci tím jenom říct, že tohle vymezování je velmi primitivní. Z určitých důvodů vám to ale nemůže dojít.

        1. Tenhle hoax s letadly se šíří jak mor. Ve skutečnosti
          Tenhle hoax s letadly se šíří jak mor. Ve skutečnosti jsou emise z letecké dopravy na cestujícího a km naprosto srovnatelné s autem. Ale s první větou souhlasím. Tesla však dělá všechno pro to, aby i ta doprava materiálu byla elektrifikovaná, jenže nejde všechno hned, to by neprodala jediné auto a nebyla by tak cesta k Tesla Semi.

    1. souhlasím, většina místních ortodoxních EV fandů
      souhlasím, většina místních ortodoxních EV fandů nemůže nějak Toyotu vystát. Nissan a jemu podobní co mají jeden až dva EV modely, co v množství prodejů jsou v dané značce zcela na mizivých číslech nikomu zde asi nevadí. Zajímavé, Toyota z toho co vyrobí a prodává v evropě, bude mít kromě Tesly jako celek nejlepší emise, vzlášť v znečišťování ve městě je reálně jednička na evropském na trhu. Vyrábí dostupnou a k ovzduší ve městech ohleduplnou technologii pro masy a o tom to je. Samozřejmě EV fandům je to málo, ale realita je zatím taková, že trochu smysluplné EV auto pod 900 tis není a díky možnostem nabíjení je to hlavně záležitost pro lidi v rod. domech. Ostatní co žijí na sídlišti a mají EV jsou opravdu zatím jen fandové. Já EV a podobným technologiím fandím. Všechy vozy co mám ve firmě jsou hybridní Toyoty, protože EV na ulici pře firmou prostě není kde nabíjet.

    2. Veškerá energie na naši planetě pochází ze slunce. I to
      Veškerá energie na naši planetě pochází ze slunce. I to jídlo které mi přiveze spalovák pochází z energie slunce. I ten benzín je energií ze slunce. Bez slunce nevyrostou ani ty brambory, které rostou pod zemí. Nenastal právě čas přestat se vrtat v zemi? Jak dlouho chceme ještě těžit ropu, uhlí…. Každá studna s ropou totiž jednou vyschne.
      Můj děda vozil koňským povozem dřevo z místního lesa a řezal ho na vodou poháněné pile. Můj otec vozil ze 100km vzdáleného dolu Avií uhlí do sklepa a topil tím. Dokonce topil i naftou. Já mám plynovou přípojku a plyn mi dodávají z tisíce kilometrů vzdálené lokality.

      Nikdo z nás se nechce vracet ke koňským povozům k Aviím a ke skládání uhlí do sklepa. Neznám nikoho kdo dnes doma topí naftou. Jenže všichni potřebujeme energii a potřebujeme ji stále více a více. Ono nás je asi 20x více, než nás bylo za mého dědy.
      Ropovod má dnes přes 50000km a začal se budovat před asi šedesáti roky. Tehdy by stavbu tak dlouhého potrubí asi většina běžných lidí považovala za nerealizovatelný a ekonomicky neúnosný projekt.
      Jakou máte alternatívu pro budoucnost?? Nemyslím tím budoucnost pro příští rok, myslím tím budoucnost za 50 až 100 let. Na co budeme jezdit, čím budeme topit?

    1. A kam jako? Mě by tedy plugin Prius úplně stačil. Po
      A kam jako? Mě by tedy plugin Prius úplně stačil. Po městě a na chalupu bych jezdil čistě na elektro a na delší trasy za cca 3-4 litry naturalu 95. Nerozumím vašim nářkům. Kdyby udělala každá automobilka pro elektromobilitu to, co Toyota, tak by svět vypadal hodně jinak.

Napsat komentář