Elektromobil Renault Zoe: dojezd 300 km, 22kW palubní nabíječka a cena od 829 900 Kč

Na český trh vstupuje nejnovější evoluce elektromobilu Renault Zoe. Díky 41kWh baterii ujede až 300 km na jedno nabití.auto elektromobil Renault Zoe Z.E.

Plně elektrické mini Renault Zoe Z.E. vám díky bobtnající síti nabíjecích stanic v České republice umožní cestovat levně a bez omezení.
foto: Renault

Zásadní novinkou modelu Renault Zoe je nový motor R110. Ten byl vyvinut inženýry v Technocentre Renault, jihozápadně od Paříže a ve výrobním závodě Cléon v Normandii, kde se motory pro ZOE vyrábí.

Motor R110 vychází z elektromotoru R90, který je pro Zoe na českém trhu rovněž k dispozici. Nová jednotka R110 nabízí o 12 kW vyšší výkon než verze R90, tedy 80 kW místo 68 kW.

Řidiči si vyššího výkonu užijí především při zrychlení na hlavních tazích. Nový motor ušetří téměř dvě sekundy z doby pružného zrychlení z 80 na 120 km/h. Točivý moment 225 Nm je dostupný takřka od nulových otáček a Renault ZOE se díky němu může svižně proplétat hustým městským provozem.

Přehledná palubní deska s digitálním rychloměrem.

Přehledná palubní deska s digitálním rychloměrem.
foto: Renault

Elektromobil Renault ZOE je na českém trhu k dispozici výhradně s akumulátorem Z.E.40, který má kapacitu 41 kWh a ZOE ve variantě R90 a R110 s ním zvládne v reálných podmínkách ujet až 300 kilometrů na jedno nabití, což Renault ZOE řadí na špičku svého segmentu.

Nabíjení elektromobilu Renault Zoe z veřejné nabíjecí stanice.

Nabíjení elektromobilu Renault Zoe z veřejné nabíjecí stanice.
foto: Renault

Verze R90 a R110 lze díky palubní nabíječce nabíjet výkonem až 22 kW. To je mezi ostatními elektromobily na českém trhu unikát. Právě výkonná palubní nabíječka totiž do značné míry usnadňuje každodenní využívání elektromobilu – prakticky po dvou hodinách u nabíjecího stojanu je baterie znovu plná, připravená vyrazit na 300km cestu. Ještě během letošního roku nicméně nabídku obohatí i “rychlonabíjecí” verze Q90, kterou lze nabíjet výkonem až 43 kW.

Elegantnější vzhled

Od modelového roku 2018 je možné Renault Zoe koupit také v laku fialová blueberry. Fialová barva je na výběr i pro interiér vrcholného stupně výbavy Intens. Pack Look Blueberry obsahuje fialové ozdobné lišty na palubní desce, rámečky bočních výdechů klimatizace a reproduktorů, nebo tmavé látkové čalounění s fialovým středem sedadel a prošíváním.

Tepelné čerpadlo už v základu

Standardní výbavou všech verzí ZOE je tepelné čerpadlo propojené s klimatizací. To přispívá ke zlepšení dojezdu obzvláště za chladnějšího počasí. U konkurenčních elektromobilů je obvykle nutné si za tepelné čerpadlo připlatit.

Elektromobil Renault Zoe

Elektromobil Renault Zoe
foto: Renault

Čerpadlo umožňuje zvýšit dojezd vozu za chladného počasí, protože omezí využití elektrických odporů používaných při konvenčním topení, které spotřebují velké množství energie.

Bezhlučně, ale bezpečně

Specifickou vlastností elektrických vozidel je jejich nezvykle tichý provoz. To má za následek vyšší riziko nepozornosti pěších v centrech měst, kde jsou elektromobily využívány především.

Proto jsou elektromobily Renault ZOE i další elektromobily značky Renault vybaveny systémem Z.E. Voice, který do rychlosti 30 km/h automaticky uměle vytváří zvuk, aby si chodci všimli případného blížícího se vozu.

Ovládejte svůj elektromobil přes mobilní telefon!

Aplikace Z.E. Trip umožňuje řidiči lokalizovat veškeré dobíjecí stanice dostupné veřejnosti v hlavních evropských zemích. Z.E. Trip je dostupná prostřednictvím navigačního systému Renault R-LINK. Umožňuje výběr místa dobíjecí stanice a přímo vás k ní zavede.

Infotainment Renault Zoe je přístupný přes dotykový displej.

Infotainment Renault Zoe je přístupný přes dotykový displej.
foto: Renault

Aplikace Z.E. Trip informuje v reálném čase o veřejných dobíjecích stanicích a řidiče k nim dovede. Upřesňuje také výkon dobíjecí stanice a její kompatibilitu s daným vozem. Uživatel má také možnost zjistit síť dostupných dobíjecích stanic na webových stránkách společnosti Renault a trasu si může naplánovat předem.

Další služba, My Z.E. Connect, umožňuje přístup k údajům o vozu z chytrého telefonu nebo z počítače připojeného k internetu: stav nabití, dojezd vozu s aktuálním nabitím, historie dobíjení, nastavení varovných hlášení a doporučení.

Renault Zoe ZE

Renault Zoe ZE
foto: Renault

Díky službě My Z.E. Inter@ctive můžete s vozem komunikovat z chytrého telefonu nebo z počítače připojeného k internetu: přednastavení optimální teploty vozu (spuštění vyhřívání nebo vychlazení vozu v přednastaveném čase), nastavení dobíjení (zvolení času dobíjení, využití nejvýhodnějších sazeb elektrické energie nebo dobíjení v době, kdy je k dispozici maximální výkon).

placená inzerce

109 Comments on “Elektromobil Renault Zoe: dojezd 300 km, 22kW palubní nabíječka a cena od 829 900 Kč”

  1. Je zajímavé proč v Evropě kde se užívají ISO jednotky
    Je zajímavé proč v Evropě kde se užívají ISO jednotky augerechtnet u elektromotoru Renolt odvozuje označení od počtu koňských sil. Hlava mi to nebere. Možná u Renoltu propásli možnost se odpoutat od koňské hlavy. Ale pro honiče je vždy lepší moci se chlubit číslem 90 než férově přiznat že zabořit do sedačky dokáže člověka i vůz s 68kW elektromotorem.

  2. Je až neuvěřitelné jak ta auta stále zlevňují, to je
    Je až neuvěřitelné jak ta auta stále zlevňují, to je jedna z hlavních příčin současného katastrofálního zamoření okolí plechovkami.

    https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/auto/jak-sel-cas-se-skodou-fabia-z-draheho-holobytu-se-stal-vybav/r~e2de4edcb59b11e8b634ac1f6b220ee8/?utm_source=centrumHP&utm_medium=newsbox&utm_content=default&utm_term=position-0&utm_campaign=Aktualne

    na straně 7 se píše, že v roce 1999 stála Fábie v základu v přepočtu na hodnotu dnešních peněz 700000kč. Z tohoto pohledu se nezdá 829900kč za technicky nesrovnatelný vůz zas tak moc.

    1. To mne vazne pobavilo.. Akorat tedy neni zrovna efektivni
      To mne vazne pobavilo.. Akorat tedy neni zrovna efektivni nabijet robota AC a ukladat DC do baterek v robotovi, pak zpetne delat inverzi na AC z robota ven a v aute znova AC na DC do baterek. Idealni by bylo, kdyby byl robot schopen nabijet primo DC na DC baterky v aute. Uplne by stacilo, kdyby jen prijel k autu (objel spalovaky) a clovek by pak uz sam to DC CHAdeMO/CCS pripojil do auta.

      1. Měnič by tam musel být tak jako tak, protože i to DC
        Měnič by tam musel být tak jako tak, protože i to DC nabíjení musíte nějak řídit a mít na něm správné napětí a proud podle požadavku vozidla, bez ohledu na to, jaké napětí máte zrovna k dispozici v robotovi, kde se vám navíc při použití baterek ještě bude samo o sobě cestovat podle jejich aktuálního nabití.

  3. Největší problém tohoto vozu je, že za podobnou cenu už
    Největší problém tohoto vozu je, že za podobnou cenu už skoro každý kdo na to má v Česku v této velikosti upřednostní BMW i3.
    Museli by ještě tak minimálně o 100 000 Kč zlevnit.
    Ale stejně ještě nevyrábí tak moc, aby jim ve skutečnosti teď nestačilo se zaměřit hlavně na francouzský trh.
    Ovšem dlouhodobě nutně potřebuje Renault luxusnější značku, nejsnázeji by měl začít víc propagovat a i sám prodávat svá auta pod značkou Infiniti.

    1. Ze zkušenosti mám k BMW i3 jedinou a zásadní výtku
      Ze zkušenosti mám k BMW i3 jedinou a zásadní výtku (čímž se vyškrtlo z potenciálního seznamu aut, o kterých bych uvažoval) – to šíleně nepraktické otevírání dveří – při rozvozu ratolestí je fakt paráda otevírat čtyři dveře, abych děcka byla připoutána – nehledě na to, že jsem se dostal do situace, že jsem kvůli tomu musel přeparkovat a děcka hopsala po autě, abych je pak mohl připoutat… ale jako auto pro dva do města by to šlo – cena holt je způsobena BMW…

      Ale souhlas, elektromobil velikosti ZOE musí stát do půl milionu korun, jinak je prakticky zbytečný a je to buď pozerská nebo technologická hračka (a popravdě na to jsou jiná auta)

    1. Milý anonyme,
      pokud na tyto stránky zavítáš vícekrát,

      Milý anonyme,
      pokud na tyto stránky zavítáš vícekrát, než jen jednou, uvidíš, že se zde sem-tam objeví i tiskové zprávy automobilek.

      Takže se nejedná o komerční článek, ale o článek převzatý.

      A ohledně „CENZURUJE diskusi“, tak na to jsem tu ještě nenarazil a to příspívám poměrně pravidelně.

      1. Pardon – toto je placená inzerce.
        Takže převzaté to je,

        Pardon – toto je placená inzerce.
        Takže převzaté to je, jen to bylo přímo dodáno automobilkou, místo aby to redakce zkopírovala z tiskové zprávy.

        Buďme rádi k této reklamě, že to je dodáno ve formě, kde je lidem dovoleno se o tom bavit.

        1. Pokud nekdo obcas promaze cipisovy (a jeho alter ega) blitky,
          Pokud nekdo obcas promaze cipisovy (a jeho alter ega) blitky, tak je to na zatleskani, ne na remcani. Na kazdem slusnem foru uz by byl clovek s timhle typem prispevku davno vykopnuty a zabanovany…

          EDIT: Kdyz je pod clankem „20 novych“ a po otevreni 15 z toho je „rakovina srackomet, blee huuu blee tesla tesla muj hnus web“, tak to prece neni normalni. Ale redakci chapu, ze ho vetsinou nechava byt, lide si kliknou, aby se podivali, jestli tam je neco rozumneho, a kazda reklama se pocita…

          1. cipís necipíc Ériku když už cenzura tak dle pravidel. ale
            cipís necipíc Ériku když už cenzura tak dle pravidel. ale admin nevyhlásil žádný pravidla. přispívá si do diskuzí jak chce a maže si navíc potají co chce kdy chce jak se vyspí né podle počasí 😉 to je podrejvání demográcije soudruhu, segregace, né to spěje k šádetotalitě a nakonec vyhrajou na hybridu fosily protože ho uplatí :))

  4. Před chvílí jsem potkal u nabíječky pána s novou i3s.
    Před chvílí jsem potkal u nabíječky pána s novou i3s. Prý si ji koupil aby ušetřil.
    Říkám si, ušetřil?
    Při odchodu se ještě chvíli bavíme a pán doteď jezdil X5 4,4i. Tak teď už chápu, že při nájezdu 4 tisíce km měsíčně opravdu ušetří.

  5. Levne PR a hra se slovicky..
    22kW rozhodne neni unikat a to,

    Levne PR a hra se slovicky..
    22kW rozhodne neni unikat a to, ze se ta vec nabiji 2 hodiny take o necem svedci. Nevim jak ostatni, ale ja nabijim ~95kW/h (tedy 430km/hod). Celkove jedno s druhym – nepovazuji to za zadnou inovaci – bohuzel 🙁

  6. hezký ale je to furt málo! Zoe má indsajd málo místa, je
    hezký ale je to furt málo! Zoe má indsajd málo místa, je to drahá nákupka do města 😉 No na dojíždění do práce by to šlo, furt lepší jak nepohodlná autopopelnice 😉

    kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/a2012-renault-zoe/

      1. nojo, jenže s benzínem musíš:
        – jezdit týdně na

        nojo, jenže s benzínem musíš:
        – jezdit týdně na benzinku, platit a čuchat benzoraka imrvéreoe
        – jezdit 1x ročně nebo po 10 tis km podle toho co nastane dřív do servisu minim na volej s filtrem a zas platit
        – nepohodlně mačkat spojku a řadit šautrpákou (pokud nemá automat)
        – pokud to má automat klepat se aby se neposrr převodovka a 1x za 10 let nebo 100tis podle toho co nastane dřív jet do servisu a výcuc převodovky a to ti protočí panenky ;)))
        – po startu se obtěžovat zahříváním motoru jinak ho do 100tis km zkulvíš
        – do kopců vytáčet motor a obtěžovat se hlukem
        – z kopců brzdit motorem řadit a zas hlučet
        – při popojížděním po jížní spojce fkoloně to je vůbec vo nervy kalašnikov soudruzi ;)))

        TAKŽE: ELEKTRICKÝ ZOE je sice (po přičtení nákladů na závislost na fosilní pálivo a serviděrače) 1,5x dražší než autopopelnice ale za to pohodlnější. A to je luxus za který se tomu kdo těch 250 tisíc šprdlíků může postrádat vyplatí připlatit soudruhu 😉

        A to poježděníčko oproti autopopelnici (kterou má dneska kdejaký šádevotrok sotva s výučákem vlastně dneska díky minimální nezaměstnanosti i debil se základkou) jim za to prostě stojí ;))

        1. Nevím, proč mě nazýváš soudruhem… podle sebe soudíš
          Nevím, proč mě nazýváš soudruhem… podle sebe soudíš ostatní?

          Ten EV zázrak je tak 2x dražší než srovnatelný Clio nebo Megane a to se opravdu „vyplatí“, hlavně když to ani neumí rychlonabíjení.

          jezdím s automatem (já i manželka), manuál jsme opustili už před léty. Výměna oleje v AT se dělá po 60 tisíc a stojí kolem 6000 KČ i s proplachem. Z toho se mi panenky opravdu neprotočí, neboj 🙂

          Věřím tomu, že jízda s EV je pohodlná a tichá. Kdo na to má, ať v něm jezdí, já zatím zůstanu u „rakovinometu“, než na trh přijde opravdu použitelný EV pro moje potřeby… soudruhu 🙂

        2. No nevím za ty peníze někde stepovat u nabíječky. Já
          No nevím za ty peníze někde stepovat u nabíječky. Já mám oct. TDI je to ideální auto – koupil jsme to za 70 tisíc vydrží to cca 8 let, pak prodám za 20 takže cenový pád asi 6 tisíc ročně. Když si koupím ZOE , pak 8 let bude mít cenový pád nejméně 100 000 ročně. I kdybych s tím jezdil 30 tisíc ročně a chodil do Škoda servisu, pak jsem na tom nejméně o 50 tisíc ročně lépe – což jsou 2 průměrné čisté platy ČR. Navíc nesrovnatelné užitkové vlastnosti ve prospěch Octávie. Kdo tvrdí, že Ev je ekonomické, pak buďto úmyslně lže a nebo je s prominutím blb.

          1. Sám jsi a na druhý to svádíš…
            Tvé byby kdyby… mé EV

            Sám jsi a na druhý to svádíš…
            Tvé byby kdyby… mé EV mi ušetří jen na palivu za 6 let krásných 1080tisíc českých na dřevo. Jak jsem k tomu dospěl? Jednoduše:
            Benál 33/L
            Nájezd 70k/rok
            Spotřeba 7L/100km
            Násobeno 6-ti.
            Žádné možná, nebo kdyby – realita, skutečnost.

            Violááá a za BLBa seš Ty 😉 i s vochcávkou nebo jiným smradlavým hnusem, který by měl jezdit na servis minimálně 1x/rok.

            (ke Tvé újmě navíc výměny všeho možného a nemožného co můj vůz vůbec nemá).

            Pro ty co nepochopili – obhajuji zde jiný vůz než ten nesmysl z reklamy výše.

              1. Ale jasne ze to je p*covina, to jsou proste kecy
                Ale jasne ze to je p*covina, to jsou proste kecy elektropomatencu, kteri se za kazdou cenu snazi dokazat nepravdu. EV se proste s vyjimkou velmi specifickych pripadu NEVYPLATI. Specificky pripad je extremni najezd, nabijeni zadarmo, coz je pri vetsim poctu EV nesmysl a ignorace skutecnosti, ze kazde auto se kazi, nektere vic nebo min. Ano, ta oktavka s TDI je super reseni, jen tech 70k je pomerne malo, ale i kdyby byla za 270k jako muj SuperB s 2.0 TDI, tak je to porad ekonomicky daleko lepsi, zejmena pro me, kdyz najedu slabych 10k km.

                1. Až někdo z tvé rodiny dostane rakovinu z mikrosazí, až ti
                  Až někdo z tvé rodiny dostane rakovinu z mikrosazí, až ti začnou vadit migranti který byli vyhnáni ze své země kvůli ropě, až se kvůli zbytkům ropy začne otevřeně válčit … pak si vzpomeň jak se vyplatilo nekoupit EV, když sis to ještě mohl dovolit.

                2. Hmm, tak vy mate dobry muzi dost. Migranti vyhnani kvuli ropy,
                  Hmm, tak vy mate dobry muzi dost. Migranti vyhnani kvuli ropy, jo zvlaste pak ti ze Saudske Arabie a Kuvajtu, chudaci malicti plavou v barkach, aby se dostali z te chudoby.

                  Rakovina je pomerne komplexni onemocneni a diskutovat s nekym jako jste vy a pravdepodobnosti, cele rade vlivu vcetne genetickych dizpozic je ztrata casu. Gorila taky nikdy nepochopi kavntovou mechaniku (no to nebyl dobry priklad, tu do dusledku nechapou ani lide, tak treba reseni diferencialnich rovnic)

                3. uz to svinstvo prestan brat, je to s tebou spatny.
                  uz to svinstvo prestan brat, je to s tebou spatny.

          2. Za 70 tisíc nový vůz? Srovnáváš nesrovnatelné. Já
            Za 70 tisíc nový vůz? Srovnáváš nesrovnatelné. Já koupil loni elektromobil za 210kKč a za 8 let proti LPG ušetřím jen na palivu 120kKč. Zbytkový akumulátor potom půjde do sklepa k FVE. Cenu kolik ze zbytkových 90kKč ušetřím za onen akumulátor Ti řeknu posléze. Takže si troufám říci že na dalších nákladech, které oproti Tobě nezaplatím budeme na tom stejně a to ještě budu moci prodat káru na ND včetně funkčního pohonu. Takže na tom oproti Tobě vydělám.

          3. Nechci se Vás nějak doktnout, ale ten komerkční článek
            Nechci se Vás nějak doktnout, ale ten komerkční článek je určen pro zájemce , kteří si chtěji koupit elektrické auto což vy jakou uživatel 10 leté ojetiny jistě nejste.

            Ano je drahé a pravděpodobně se to nikomu na palivu nevrátí ,ale zase je to reálně dostupné a plně použitelné vozidlo.

            Akumulátorová technologie se v současné době drahá se podívejte na aku sekačky, nebo řetežové pily jsou 2-4 draží než benzínové.

          4. To nelze takto srovnávat nové auto se starým. To můžu já
            To nelze takto srovnávat nové auto se starým. To můžu já také říci, že jsem koupil starý elektromobil Citroen Saxo, který mě vyšel cca na 20 tisíc, na dojíždění po městě to stačí, parkování v modrých zónách mám zdarma, takže ušetřím ještě mnohem více než vy 🙂

        3. Ty jsi dobrej demagog. Jezdim jednou za 30t km na vymenu oleje
          Ty jsi dobrej demagog. Jezdim jednou za 30t km na vymenu oleje a filtru.Olejovy filtr stoji 400kc,olej 200kc/litr Castrol plna syntetika.Spojku nemackam,mam automat.
          Zadnej vycuc prevodovky nepotrebuji ani na jednom aute.
          A k tomu dalsimu se ani nevyjadruji radeji, jeden slint za druhym.
          Zoe je nakupni predrazena taska za mego. Da se rici sracka auto, ktere se ani neda nazvat autem a ty tady silis blahem.

          1. No co jako že jezdíš jednou za 30t km na vymenu oleje a
            No co jako že jezdíš jednou za 30t km na vymenu oleje a ničíš tím motór a filtr máš přepal páč stojí +/-100kč polský Filtron, Castrol 5w40 chválím, automat sme už řešili pokud to cenzůra nesmazala… co jako že ty a tvoje písmenka Lojzo? To jako má takhle dělat podle tebe celá populace bo co Lojzo :)))))

            1. jo,jo mas pravdu predsedo.Nicim tim svuj motor, protoze ti to
              jo,jo mas pravdu predsedo.Nicim tim svuj motor, protoze ti to rekl tvuj automechanik. A tisice tovarnich inzenyru co dlouhodobe testuji auta jsou uplni blbci a nicemu nerozumi.Proto predepisuji interval 30 000t km nebo kdyz zacne svitit pc.Boha jeho.

    1. Už si v tom seděl? V zadu mám nad hlavou víc místa nad
      Už si v tom seděl? V zadu mám nad hlavou víc místa nad hlavou než Tesle M3 a když se přejede hrb tak si aspoň hlavu nerozflákám vo tvrdý sklo, ale vo polstrování 😉
      Jenom ve předu bych ocenil kdyby sedačka šla dát ještě níž, ale nende to páč je pod ní baterka.
      Zoe je rozhodně větší než prcek Fiat 500, ten je pro mně nepoužitelnej ani jako náupní taška, to je šlapací autíčko. Jedinej problém je s cenou, ale to se ješte hodnou dobu nezmění.

              1. Jak ze je ta mantra, „kvuli jedne dovolene v Chorvatsku je
                Jak ze je ta mantra, „kvuli jedne dovolene v Chorvatsku je blbost kupovat auto s dojezdem 1000km“?

                Ale vpodstate ne, jezdi vsechno od 16 do smrti. Do hospody prijede kazdy svym autem, da jedno pivo, co je v limitu a zase odjede svym autem. Pripadne Uber to resi.

                1. :))) případně divme si trumpetoj že bramboře a medvědoj
                  :))) případně divme si trumpetoj že bramboře a medvědoj slibuje cla páč amerikánci víc kupují germánský káry než americký. Světe div se proč, TMS s TM3 je toho zářným příkladem. Na tady máš důkaz jak všichni amerikánci jezdí svojí károu a zajed nekdy taky do ameriky 😉

                  youtube.com/watch?v=aUULFj2-4ho

                2. Je to tak, bez auta v emerice chcípneš protože si ani
                  Je to tak, bez auta v emerice chcípneš protože si ani nenakoupíš, nedostaneš se do práce ani k doktoroj. Jen pár jedinců co bydlí v centrech městech s MHD nemusí mít nutně auto.
                  S americkým snem se všichni vystěhovali do domků na předměstí a ropáci s automobilky vykynožili tramvaje a většinu autobusu a vlaků. Takže každej má auto a kdo ho nemá, tak je na tom už fakt bídně. Fertig.

          1. to je blbost, do tesly S nepočítali jen s detma na zadních,
            to je blbost, do tesly S nepočítali jen s detma na zadních, to je kára s kerou se dělá nejen v Holandsku taxi a dozadu tudíž má pohodlně se vejít každý člověk. Ale jak Marušinec říkal, i v Superbu je vzádu víc místa jak v Tesle S. TESLÁCI prostě a jednoduše upřednostnili kapénkový tvar aerodynamiky PŘED VŠÍM !!

            A tím to utlouklI. NArovinu můžeme tím pádem říct že KRÁM TESLA S má na zadních sedačkách tak málo místa že si na českým hrbolu se 180+ rozbijete hlavu vo tu ZASRRRRRR SKLENĚNOU STŘECHU !!! A jestli chcete pohodlnější auto tak si kupte cokoli jinýho nejlépe němce NAZDAR nebo lépe řečeno NASRAT :))))) ctrl+c

            kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/tesla-model-s/

            1. 23.10.2016
              „S čím se však musíte smířit, je málo místa

              23.10.2016
              „S čím se však musíte smířit, je málo místa nad hlavou na zadních sedadlech. Pokud vzadu budete často vozit lidi vyšší než 180 cm, tak vznikne problém.“

              hybrid.cz/comment/reply/20033/153448

              u kára za 2 nebo 3 mega se smiřovat s omezením základního standartu?? to je někde něco špatně

    1. Moje řeč. Nissan Leaf na mě působí mnohem lepším
      Moje řeč. Nissan Leaf na mě působí mnohem lepším dojmem, a přitom stojí téměř stejně.

      Jinak by mě zajímalo, proč jsou v Evropě elektromobily tak drahé ve srovnání s USA? Pokud vezmu v úvahu například slibovanou cenu základní verze Tesly Modelu 3 35 000,- USD (cca 770 000,- Kč), je tato cena uváděna s daní nebo bez daně?!

      Jinak je známo, že dovoz amerických aut do Evropy je zatížen clem 15 %, ale co to DPH (VAT)?

        1. Ok, děkuji.
          A DPH se počítá z ceny bez cla,

          Ok, děkuji.

          A DPH se počítá z ceny bez cla, předpokládám..?

          Jde o to, jestli platí:
          35 000 + 35 000.(0,15 + 0,21) = 35 000.1,36 = 47 600,- USD

          Při kurzu 22,3 Kč za dolar to pak vychází na 1 061 480,- Kč. Tomu by odpovídala i cena na Alze (1,1 milionu pro základní dojezd).

            1. Nevím zda vůbec existuje M3 s nabíjením zdarma. M3 mají
              Nevím zda vůbec existuje M3 s nabíjením zdarma. M3 mají zdarma nabíjení každý rok do určité výše. Celé státy se dají přejet asi za cca 210 $, ale to si fakt nepamatuju přesně. Cena závisí na místě nabíjení, nemůžou jí garantovat všude stejnou.
              U starších Tesel S a X se free nabíjení přenese a u těch nových už je to většinou jen na 1. majitele, ale je to kus od kusu a musí se to ověřit nejlépe přímo u Tesly. Mohou teoreticky existovat i S či Xka, které nabíjení zdarma nemaj, ale nevím zda si někdo vůbec takové koupil a radši nevyužil čísi referenční číslo aby jej získal free.

                1. Aha, tak jsem to měl pomotaný.
                  Aha, tak jsem to měl pomotaný.

                2. U modelů S a X už free SC není k dispozici pro nové vozy,
                  U modelů S a X už free SC není k dispozici pro nové vozy, pokud jsou určeny pro komerční účely (autodoprava, ale možná všechny firemní účely).

                3. Odkial mate info ze je rozdiel pre „komercne ucely“ ako by sa
                  Odkial mate info ze je rozdiel pre „komercne ucely“ ako by sa to dalo zistit?
                  Na stranke o free superchargingu nie je ziadna zmienka o nejakych obmedzeniach. (len pre zamestnancov tesly)
                  Pre S a X je cez kod este stale neobmedzene nabijanie zdarma na SC. Plati to uz ale len pre tesly objednane do 16.9.
                  Po 16.9. bude mozne ziskat cez kod free SC na jeden rok.

                  „Owners can give five friends free, unlimited Supercharging with the purchase of a new Model S or Model X. After September 16, 2018, full unlimited Supercharging will go away and owners will be able to give friends one year of unlimited Supercharging.

                  Limits
                  Related vehicle order must be placed between May 19, 2017 and September 16, 2018. Owners who reach each level of referral orders after July 31, 2018 will be eligible for updated vehicle awards above. Referred vehicle orders must be delivered to qualify for awards. Used vehicles are not eligible. Model 3 orders are not eligible. Limit of 5 referrals per owner. Referral code must be applied at the time of order and cannot be added after the order has been placed. Free unlimited Supercharging will only apply to the original vehicle owner and only for the duration of original vehicle ownership. Referral codes may be shared and applied in any country where Model S and Model X are available, in accordance with local terms and conditions. Credits are valid for 12 months from the referral vehicle delivery date and can be used toward services, vehicle accessories, or new Tesla products.

                  Must be at least 18 years old to be eligible for awards. Awards are non-transferable and not redeemable for cash. The customer is responsible for all taxes and local requirements and fees. Customers are responsible for their own travel and accommodations unless otherwise specified. Program and awards are conditional on and subject to local laws and regulations.

                  The customer may not be an employee, legal representative or partner of Tesla or any Affiliate of Tesla. Nothing in the Referral Program shall be deemed to create any kind of relationship between the referrer and Tesla or any of Tesla’s Affiliates. The referrer has no authority to represent or bind Tesla. Terms and conditions are subject to change.

                  Good Faith
                  We introduce programs such as these in good faith and expect the same good faith in return. Please note that we may withhold awards where we believe customers are acting in bad faith or otherwise acting contrary to the intent of this program. To be clear, commercializing, advertising, publishing, mass distributing or selling referral codes is not appropriate, and we will not honor such codes. We cannot cover every nefarious scenario, nor will we attempt to, but we do promise to be fair and reasonable.

                  Not OK:

                  Advertising
                  Spam
                  Anything misleading or annoying

                  OK:

                  YouTube channels
                  Informational & fan websites
                  Social media sharing

          1. Myslim, ze vcetne cla. Ale ono je to jedno, na zaklade pomeru
            Myslim, ze vcetne cla. Ale ono je to jedno, na zaklade pomeru cen S a X v US a EU bude zakladni cena bez dane nekde mezi 34 a 35kEUR. Plus to DPH, takze neco kolem 1.1MKc.

            Ale vzhledem k tomu, ze si mohli dovolit zvednout priplatek za ctyrkolku o dalsi tisicovku ($5k na $6k), tak bych se na zakladni model jeste chvili netesil. Natoz tady v Evrope.

      1. Tesly clem na auta zatížené nejsou – dováží se
        Tesly clem na auta zatížené nejsou – dováží se částečně rozebrané (baterie, motory, chasi, je toho více), takže formálně nejde o import auta. Kompletace, tj. vlastní vyrobení vozu, pak probíhá v EU – v Tilburgu v Nizozemí.

        Viz hezký článek na Bloombergu – první odkaz při googlení „check-out-tesla-s-hot-new-european-factory“

    2. Uvnitř je to menší než Leaf ale rozhodně větší než
      Uvnitř je to menší než Leaf ale rozhodně větší než Fiat 500 a to vzadu o dost. Vzadu mám víc místa nad hlavou než v Tesle 3. Cena je vysoká a asi dlouho bude.
      Dokázal bych si ho představit jako auto do města i pro vyššího člověka jako jsem já. Ze zdejšího Radovanova testu jsem měl pocit, že je daleko menší. Dobrý by bylo, kdyby to někdo velikostně porovnal s BMW i3. V tý jsem ještě neseděl tak nemůžu sloužit.
      I do kufru se něco vejde narozdíl od Fiátku.

        1. Nejsem agresivní, jen ti vysvětluju, kde je problém. 😉
          Co

          Nejsem agresivní, jen ti vysvětluju, kde je problém. 😉
          Co maj pak třeba říkat obyvatelé tohodle města? :)))
          https://cs.wikipedia.org/wiki/Serekunda

          Logo Renaultu symbolizuje diamant a ne žádnou pitchu.
          https://www.famouslogos.us/renault-logo/

          Daleko hůř na tom budou Francouzi kterým se líbí Audi e-tron, protože to u nich znamená „hovno“. :))

          Je libo značkové sluneční brýle?
          https://hovenvision.com/

          1. Jak jsem psal několikrát, výrobci spalovacích aut to
            Jak jsem psal několikrát, výrobci spalovacích aut to dělají záměrně. Reálná cena by byla někde na polovině, ( minus motor, převodovka, palivový a výfukový systém, plus elektromotor a baterka) ale kdo by pak kupoval ty jejich krámy, se kterými se navíc musí pořád do servisu. A chybějící rychlodobíjení… To si snad dělají pr.el.

      1. auto velikosti na pomezi Clia a Megane ktere stoji v pripade
        auto velikosti na pomezi Clia a Megane ktere stoji v pripade Megane od nejakych 440 tisi kdy vybava je vesmes stejna ci lepsi nes u Zoe za 830 tisic, opravdu ta baterie stoji 390 tisic? to je cena priblizne $420 za KWh

        na onen Megane daji dealeri vpohode slevu 60-80 tisic, na Zoe vam slevu nedaji ani korunu, zkusil jsem 2 dealery a oba na Zoe slevu nedaji a jeste je cekaci doba prez 4 mesice na auto do vyroby, ne tady me Renault CR nepresvedcil ani nahodou a cena je proste prestrelena zamerne, v Nemecku zacina verze bez pronajmu baterii a tedy v cene vozu na v prepoctu 680 tisicich korunach, s pronajmem pak na 570 tisicich + mesicne 2600 korun za pronajem

Napsat komentář