Volkswagen propaguje v USA elektromobilitu parodickou reklamou podle Flinstoneových a Jetsonových

Volkswagen musel v USA urovnat aféru dieselgate $2 mld. dolarů, které investuje do rozvoje tamní elektromobility. Třeba v podobě nové televizní reklamy.

Nový reklamní spot The JetStones je začátkem velké kampaně programu Electrify America, která má Američany vzdělávat v oblasti elektromobility a demonstrovat možnosti elektromobilů.
foto: Volkswagenb

Seriály The Flinstones (Flinstounovi) a The Jetsons (Jetsonovi) patří k animované klasice studia Warner Bros.’ Hanna-Barbera. Právě jejich titulní znělky si vypůjčila nejnovější reklama projektu Electrify America.

Ten spustil Volkswagen jako součást miliardového vyrovnání s americkými úřady v rámci aféry dieselgate. Součástí plánu Electrify America je mimo jiné také vybudování 5000 nabíjecích stanic.

Nový reklamní spot nazvaný „The JetStones“ vytvořila kreativní agentura Deutsch. Poběží v televizích v USA celonárodně až do června 2019 v rámci $45mil. fondu Electrify America pro zvýšení povědomí o elektromobilitě.

56 Comments on “Volkswagen propaguje v USA elektromobilitu parodickou reklamou podle Flinstoneových a Jetsonových”

  1. Mně se stejně nejvíc líbila reklama na e-golfa, jak tam
    Mně se stejně nejvíc líbila reklama na e-golfa, jak tam ten řidič pláče u čerpacího stojanu a loučí se s ním jak s nebožtíkem na pohřbu a pak odjede elektrickým autem.

    Skvělá.

    Kolikrát mám chuť to na nějaké benzínce vyzkoušet.

      1. No pokud to jen plácnul (jako už se mu podařilo víckrát),
        No pokud to jen plácnul (jako už se mu podařilo víckrát), tak se nikdo nenapakoval.

        Ale sehnat pro něj investory, kteří to za 420 koupí už teď nebude takový problém. Nalsibované objemy výroby už jedou, takže se dá očekávat výdělěk.
        Konkurence pořád spí (lépe řečeno ještě nezačala budouvat továrny na baterie, bez kterých to masově nepůjde). Takže mu defakto vyklidila nejziskovější segment trhu.

        Vzhledem k tomu se dá očekávat 2018 výroba mezi 400 000 – 500 000 aut, v roce 2019 bych se nedivil výrobě 1,5 miliónu elektroaut, v roce 2020 bych klidně čekal i 3 milióny (kdo se diví – tak 2017 dodaly 100 000, 2018 to bude 4x-5x víc, 2019 bude existovat továrna v číně a další rozšíření v USA, takže se na 3x proti předchozímu roku dostat dá, 2020 zdvojnásobení proti předchozímu roku). Takže očekávám, že v roce 2020 už budou větší než škodovka – tím se dostanou na největší „samostatnou“ automobilku světa.

        1. To plácnutí z někoho udělalo dolarového milionáře, v
          To plácnutí z někoho udělalo dolarového milionáře, v tomhle businessu se nemůže jenom tak plácat. Konkurence buduje továrnu za továrnou i na baterie, ale nedělá kolem toho humbuk, prostě v tichu staví a pracuje tak, aby měla trh pod kontrolou.

            1. Poslední dostupná data (údaje za 1/2018-6/2018)
              Poslední dostupná data (údaje za 1/2018-6/2018) globálně:
              1. BYD – 71328 ks (drtivá většina PHEV)
              2. Tesla – 70684 ks (100 % BEV)
              Od července už je jasné, že Tesla přebere vítězství po zbytek roku a pravděpodobně i na několik let následujících i pokud zůstanou na produkci, kterou mají aktuálně.
              On je totiž rozdíl zvýšit produkci z 35 na 70 vozů denně a plácat se po ramenou, jak jsme skvělí (VW – na trhu 81 let) a nebo hodně povídat jak cílíme na 715 vozů denně a splnit „jenom“ 600 (Tesla – 15 let na trhu, výroba aut 10 let).

              1. Samozřejmě s tím nejde nesouhlasit. Jen Tesla na tom neumí
                Samozřejmě s tím nejde nesouhlasit. Jen Tesla na tom neumí vydělávat… To je bohužel něco co mě děsí a jsem zvědavý na následující kvartální výsledky.
                Hlavně auta jsou jedna část příběhu. Zajímavé je srovnání kolik elektrických autobusů, nákladní aut dané firmy vyrábějí. Bohužel to není tak sexy a pro Teslu úplně nezajímavý segment.
                Jinak aby bylo jasno, tak investuji do obou společností. 🙂 Akorát BYD u současných cen mi dává mnohem větší smysl pro investici než Tesla, která má cca 3,5x větší tržní kapitalizaci…

                1. Zvědavej jsem taky, jen je tu nemalá pravděpodobnost, že
                  Zvědavej jsem taky, jen je tu nemalá pravděpodobnost, že už se žádných kvartálních výsledků nedočkáme :).
                  Nicméně Musk má pravdu, že vyrábět po čtvrtletích místo dlouhodobé strategie je dost naprd. Teď místo investice do další výrobní linky, aby dali 10 tisíc TM3 týdně do konce roku neinvestují do ničeho, cíl se posouvá až někdy na 3Q 2019 jen aby ukázali, že umí být v jednom, možná dvou čtvrtletích na nule nebo mírně ziskoví.

                2. Předpokládám, že SEC bude chtít také ještě nějaký
                  Předpokládám, že SEC bude chtít také ještě nějaký čas na vyjádření a minimálně ještě jedny nás potkají. Každopádně já si ty akcie co mám nechám, pokud to půjde.

              2. A k čemu nám to reálně je? To je asi tak důležité jako
                A k čemu nám to reálně je? To je asi tak důležité jako kolik vyrobí aut Ferrari, stejně si to tu může koupit maximálně několik desítek lidí, protože bud je to tak drahé nebo to vůbec nejde koupit (TM3). Takže jaký je výsledek? Takový, že tu jezdí VW, Nissan, Kia, BMW 😀

                70 vozů e-golf denně není zase tak málo když si to spočítáš tak je to 25 tisíc za rok jen e-golf + e-up tak jsi na 50 tis. za rok + ještě PHEV a prakticky vše pro Evropu

                tesla za rok 150000 když se zadaří 😀 a pro Evropu je kolik z toho? Víš to? Nevíš nic, takže co je daleko dostupnější pro nás? Odpověd je jasná vše jen ne Tesla.

                navíc ti ty čísla moc nesedí, to se tu pořád točí o tom kolik tesla vyrobí ale nejde to nikde ověřit, prodeje a registrace pak hovoří v trochu jiných číslech, napadá mě jen jedno vysvětlení, z počtu vyrobených kusů jde to prodeje tak dve třetiny, zbytek znovu do výroby na opravu zmetků 😀

                1. no a vo tom to je 😀 takhle se navyšuje výroba 😀 z 2000 je
                  no a vo tom to je 😀 takhle se navyšuje výroba 😀 z 2000 je rázem 6000 ks Tesla jedééé 😀 ten Elon je genius, kolik vozů reálně jezdí po světě se nikdo nedoví přece

                2. Ach jo, co si třeba zjistit něco z veřejně dostupných
                  Ach jo, co si třeba zjistit něco z veřejně dostupných zdrojů, než všechno zavrhnete? Statistiky prodejů pro existují pro každý trh, i Evropu, i ČR. BEV Tesel se v Evropě prodává víc než VW, to je fakt, takže jich tu logicky i víc jezdí. Pokud vám čísla nesedí, stěžujte si někde jinde, já ty statistiky nedělal.

              1. Hele chápeš vůbec na co se tě ptám nebo jen tak kloužeš
                Hele chápeš vůbec na co se tě ptám nebo jen tak kloužeš po povrchu denních zpráv o baterkárnách jako povrchní konzument titulků???
                Ověřil sis aspoň velikost a kapacity těch baterkáren než si to sem plácnul? Podíval ses jaká je to pidikůlna ta BMW baterkana v Číně? Zjistil sis pro jaký auta se tam vyráběj baterky? Porovnal si kapacity Kamenze a Gigatovárny? Vypadá to že hledat seš línej akorát tak ty ;-))))
                Člověče prober se z diskotéky, proč se tě asi ptám na GIGAtovárny?!?
                Dal jsem ti konkrétní otázku tak na ni konkrétně odpověď. Nějaký obecný píár kecy o tom že všichni staví jsou o ničem. To že někdo něco staví neznamená automaticky, že to bude gigatovárna. Já na chatě taky stavím… kadibudku :))))

                1. Ty jsi taky dobře pošahanej, gigatovárnanama a podobnejma
                  Ty jsi taky dobře pošahanej, gigatovárnanama a podobnejma kravinama. Co není giga a tesla je špatně, tyhle velkohubý názvy si strč někam, VW vyrábí 10 mil aut a nepotřebuje mít něco giga, stačí mu když vyrábí a prodává. Kdo neumí a nestíhá vyrábět tak to dohání silnými výrazy. Všichni tu melete jak ostatní automobilky tu nestíhají nebo na něco kašlou, ale než se tesla rozkouká tak tu bude tolik EV že si teslu nikdo nekoupí. Než tesla totiž vyrobí konečně auto které bude pro miliony lidí, tak tu VW bude takový model dávno mít. Auto které má větší smysl, bude levnější, kvalitnější, s dostupným servisem, bude s menší baterií, ale dostatečným dojezdem, právě takové EV má smysl největší a právě pouze masová produkce takových aut rozhýbe celý tento segment

                2. přesně tak, Tesla je spíš módní doplněk, pro lidi co
                  přesně tak, Tesla je spíš módní doplněk, pro lidi co mají dostatek peněz, praktičnost je mizerná, kvalita bídná, servis žádný. S tím autem se dá tak akorát machrovat ve zrychlení, jinak nevidím jediný důvod proč bych si takové auto měl koupit, a všelijaká videa o zrychlení už jsou směšná jak jsou pořád stejná, zrychlení pro běžného řidiče nemá absolutně žádný smysl, zrychlení z 0 na 100 km/h vyhraje nad spalovákem to je pravda ale k čemu to je, když z 0 na 100 km dostane asi 20minut, protože v plném tempu baterie kolabuje nebo se musí nabít, pokud tedy celá tesla neshoří, já bu budu raději vidět kombi se zrychlením polovičním, se servisem, kvalitou a poloviční cenou, velikost baterie není řešení a proto také baterkárny stavět jak o život není řešení, důležité je spíš rychlost nabíjení, teslu za 3mega kvůli tomu že je dojezd 500km si určitě kupovat nebudu, na dovolenou 1000km to stejně není, stejně nabíjet musím a raději budu dobíjet na tuto vzdálenost „4x 30minut než 2x hodinu“

                3. Bež si vyzpovídat svoje stesky do kostela, tady se diskutuje
                  Bež si vyzpovídat svoje stesky do kostela, tady se diskutuje o velikosti baterkáren.

                4. už na to zřejmě nemáš argument, tak z tebe lezou tyto
                  už na to zřejmě nemáš argument, tak z tebe lezou tyto „kvalitní“ příspěvky, když budu postupovat stejně, tak ti na to řeknu ty baterkárno, jestli by si si neměl taky postavit jednu baterkárnu, když i sekáš na baterky, aby bylo dost baterek 😀 kdyby zapršelo a rostla hojně tráva víš. Jenže ono neprší, takže je všechno v pohodě co? 😀

                5. Jsi jen další votrapa co si potřebuje vyžvanit někde ty
                  Jsi jen další votrapa co si potřebuje vyžvanit někde ty svoje stesky vo Tezle, protože to tvou starou nezajímá a tak se nase*reš doprostřed diskuze vo něčem jiným sem na hybrid a jseš celej štastněj že se s tebou konečně někdo baví. :)))

                6. hehe s dostupným servisem. No to jsi mne pobavil. Že by jako
                  hehe s dostupným servisem. No to jsi mne pobavil. Že by jako ta netáhla která nerozumí ani tomu jak pracuje převodovka měla strkat svý zas.aný pracky do elektriky? To jsi se pomátl. Včera jsem byl vyměnit na svolávačku pyropatronu a ty kecy majitele servisu při stoupání do prvního patra na adresu elektromobilu bych zdejšímu osazenstvu přál slyšet. Něco ve stylu že viděl na vlastní bulvy jak se chodci vrhají pod kola a že to ticho ve voze je zdraví škodlivé. Jsou to dinosauři nebo gorily co potřebují furt řvát – asi na to lákají ženský. Jen ať vymřou.

                7. to je zase argument hodný medaile, bud ten servis je a nebo
                  to je zase argument hodný medaile, bud ten servis je a nebo není, tyto kecy možná má jednotlivý člověk protože se EV bojí jako čert kříže, protože to nebude umět opravit, ale pokud máš v okolí nějaký servis VW tak tam je ten servis nyní a bude i za pár let pro EV jen tam budou jiní lidi, proškolení na EV, žádný problém, jenže u americké automobilky tu servis nikde není a ani nebude, protože je to jeden velkej průser, americká auta jsou sračky a Tesla to jen potvrzuje

                8. Nemysli si Kuk je chytřejší než všechny automobilky co
                  Nemysli si Kuk je chytřejší než všechny automobilky co tady jsou 100 let. On ví, že to mají špatně spočítané a ví že nestaví továrny a taky ví, že nebudou schopni vyrábět, ví prostě všechno.

                9. Vzbuď mě až budeš mít nějaký kloudný argument nebo
                  Vzbuď mě až budeš mít nějaký kloudný argument nebo číslo místo těch svejch dojmů.

                10. Kuk to někdy přehání, ale Vaše adorace standardních
                  Kuk to někdy přehání, ale Vaše adorace standardních automobilek je taky přehnaná. Oni umí vyrábět auta, ale jen spalovací, co vyvíjí mnoho desítek let. Elektromibily neumí. A dle jejich dřívějších slibů se o to možná pokoušeli, ale nic nesplnili. V elektromobilitě jsou prostě pozadu za malinkatou Teslou i přes své ‚GIGA‘ prostředky a plamenné sliby:

                  rok 2008 – Mercedes se zbaví benzínu a nafty do 7 let (2015)

                  rok 2010 – Volkswagen bude v roce 2018 bude prodávat více než 300 tisíc kusů elektromobilů ročně
                  Honda – V roce 2015 bude 10% prodaných aut Hybrid

                  rok 2010 – Renault, Nissan bude vyrábět 500 tisíc elektromiblů ročně do 2020

                11. Proč přehnaná? Všechno má nějaký svůj čas, oni
                  Proč přehnaná? Všechno má nějaký svůj čas, oni nevyrábí EV že by je neuměli, oni nemají důvod, prodeje raketově rostou, proč by někdo nechal kšeft který mu šlape jako nikdy dřív a šel do něčeho nejistého a drahého? Nikdo tady z Vás by to neudělal, to si může dovolit vizionář Elon, ale ne automobilka která má stovky tisíc zaměstnanců které platí, miliony zákazníků kteří chtějí auta, automobilka která musí vykazovat zisk jinak padne. Oni za to nemůžou, dělají to co lidi chtejí, pokud 10 milionů lidí budou chtít EV tak začnou dělat EV. Tesla svým způsobem předstihla dobu, ale zatím není technologie EV taková aby dokázala plně nahradit spalováky, nejsou suroviny na to aby se vyrábělo 50 milionů aut na baterky ročně, není vyřešeno nabíjení pro milinony aut, kdo nemá dům nebo alespon garáž, kde má nabíjet? Vše musí projít nějakým vývojem, je dobře že se už začalo, ale automobilky nejsou ti kteří mají udávat směr, oni dělají byznys a budou dělat to co je pro ně ziskové, v tomhle je nutné rozhodnout politicky, jako v Číně tam se řeklo že se bude jezdit na elektřinu a už to fičí a všichni vyvíjejí EV

                12. když je vyrábět nechtějí, proč to teda slibovali a
                  když je vyrábět nechtějí, proč to teda slibovali a slibují?

                13. kdo říká že nechtějí, nemají důvod, to je velký
                  kdo říká že nechtějí, nemají důvod, to je velký rozdíl, VW má e-golf, e-up vyrábí a prodává, tak co tu kecáte všichni, jdětě si to objednat, až bude mít VW půl milionu objednávek tak uvidíte ten fofr jak se to začne hýbat, jenže všichni tu máte jen plnou hubu keců a čekáte až to bude za 200tis v bazaru

                14. když je tedy nemají důvod vyrábět, proč je vyrábí? 🙂
                  když je tedy nemají důvod vyrábět, proč je vyrábí? 🙂

                15. nemají důvod je vyrábět masově, omlouvám se, toto
                  nemají důvod je vyrábět masově, omlouvám se, toto slovíčko jsem tam měl dát, VW vyrábí EV protože pro každého zákazníka chtějí mít nabídku a pokud uvidí že poptávka stoupá, budou navyšovat výrobu, logické, VW nemá žádnou gigatovárnu i přes to že má daleko větší fabriky, jen tolik nežvaní, všichni tu melou jak VW slibuje a nic, zato tesla mlčí a vyrábí jako divá haha, jestli někdo slibuje tak je to Elon, EV sice už leta vyrábí ale koupit si je nelze, Tesla nestíhá ani v americe, do evropy pošle pár tisíc kusů aby se neřeklo, když se porovná prodej EV VW a Tesla v evropě tak s přehlem vítězí VW, takže žvásty o tom, že VW dinosauři jen slibují je bezpředmětné

                16. Proč by nešlo si koupit Teslu? Aktuálně tam je u modelu S
                  Proč by nešlo si koupit Teslu? Aktuálně tam je u modelu S „November Delivery“, tedy 3 měsíce, to je skoro jak u jakéhokoli normálního auta. TM3 má aktuálně výrobu na úrovni 270 tisíc vozů ročně + 100 tisíc TMS+X.
                  K těm prodejům v Evropě – první Leaf, druhý Zoe, pak velká mezera, následuje BMW a až na čtvrtém místě se krčí VW s jedním modelem.
                  Pokud bereme celou značku, pak první Nissan, druhý Renault, třetí Tesla, čtvrté BMW, pátý VW. Tomu říkáte s přehledem vítězí, když nedokáže porazit Teslu ani na domácím trhu?

                17. To jsou určitě nějaké zaručené informace o prodejích
                  To jsou určitě nějaké zaručené informace o prodejích přímo od Elona co? pěkná blbost
                  Proč by si nešlo koupit Teslu? Proč? Kolik jsi si v životě koupil aut za 3 mega? V této republice si to koupí tak max. několik desítek lidí, proto. A TM3 tu stále není i přes to že se vyrábí už dávno. Takže reálně dostupná EV tu jsou různá, ale Teslu bych mezi ně neřadil.

                18. Údaje dle nezávislého Bloomberg (zatím vždy s přesností
                  Údaje dle nezávislého Bloomberg (zatím vždy s přesností přesahující 95 %): https://www.bloomberg.com/graphics/2018-tesla-tracker/
                  Psal jste nedostupná, ne drahá. Dostupná je, i když na ni já ani vy zdaleka nemáme.
                  Dostupnost TM3 je pak stejná jako dostupnost Škody Karoq (čekací doba rok).

                19. to je zase slovíčkaření je to už celkem trapné,
                  to je zase slovíčkaření je to už celkem trapné, nedostupné nebo drahé není to jedno? VW neprodává auta za 2-3 miliony takže nevím co tu pořád někdo srovnává s teslou že ta vyrábí a VW slibuje, VW prodává auta v průměru kolem půl milionu a na tom stojí celá firma, tesla dělá drahá auta a ještě je dotuje, jde toto porovnávat? Kolik tesla má aut za půl mega? nic a mít hnedtak nebude, VW to tu bude mít určitě dřív, to už zjistil i pan Elon a vydal hlášení do světa, že bude pracovat na levném EV, ale to tu nikdo nekomentuje že se ted probral a že ho konkurence předhání ve vývoji opravdu cenově zajímavých EV, jo ještě k porovnání co jsou sliby a co výhledy na další roky, to že automobilka řekně obecně že budou nějaké EV za x let vyrábět je slib? Když nevíš ani o jaký typ auta a model, velikost, nic jen obecné plánování, na rozdíl od tesly která slibuje lidem reálný vůz na který už bere prachy ukazuje videa atd. a pak se neví v kterém roce to vůbec začne vyrábět, jdetě už někam s tímhle zastáváním se tesly za každou cenu

                20. Pokud se prodá (v Evropě) víc Tesel než VW, pak jsou Tesly
                  Pokud se prodá (v Evropě) víc Tesel než VW, pak jsou Tesly dostupnější bez ohledu na cenu. To, že si pletete cenu a dostupnost mi přijde spíše trapné od vás.

                21. A proč tedy plamenně slibovali ty masové výroby a prodeje?
                  A proč tedy plamenně slibovali ty masové výroby a prodeje? Za svými sliby jsou hodně pozadu. Nesplněné sliby VW, Daimeru a spol. vám neva?
                  Tesla nestíhá uspokojovat poptávku, takže demand tady je. A proč jej ti zázraci z VW a spol dávno neuspokojili s těmi svými E-Upy a E-Golfy, když vše dávno umí líp, mají dávno postavené hi-tech fabriky po celém světě a mraky prostředků?

                  A to že není možné koupit Teslu v Evropě je pro mě novinka. Asi mám vidiny 🙂

                22. Co zase slibovali, to je dost přehnané tvrzení, možná se
                  Co zase slibovali, to je dost přehnané tvrzení, možná se o tom někdo zmínil ale oficiální vyjádření automobilky bylo velmi opatrné, ke slibům to mělo hodně daleno. Nevím kde se vzala tahle fáma. Sliby beru to, že někdo čeká, má objednávku, zaplacenu zálohu a někdo mu slibuje, jo bude to, jen co začneme vyrábět 5000 kusů, jen co budou baterky, jen co upravíme výrobu atd. atd. atd. po půl roce stále nic 5000 kusů v nedohlednu atd. atd. a další sliby pořád dokola, toto jsou sliby jako z učebnice. A Tesla v Evropě? Kolik jich máš doma? nebo někdo v tvém okolí, modelS a X jsou auta za 3 mega pro běžného člověka se takové auto koupit nedá chápeš a o tom to celé je. TM3 se vyrábí rok a ještě tak rok si můžeme nechat zdát. A i to je pro většinu lidí pořád drahé. EV musí být stejně drahé jako spalovák pak ta výhoda EV vykompenzuje nevýhody a lidé to budou kupovat masově, dřív ne. VW zastává názor, že nejdříve musí být cena a dojezd konkurenceschopná spalovákům a to zatím jde velmi těžko, zřejmě čekali že vývoj půjde rychleji no co se dá dělat, neberu to jako nedodržení slibu, udělat auto za 3 mega s dojezdem 500 km není řešení, až bude v roce 2021 takové auto od VW za 800tisíc jak říkají což už beru jako slib, tak mi to rozhodně vadit nebude

                23. Opravím – přes 5000 ks/týden už Tesla vyrábí několik
                  Opravím – přes 5000 ks/týden už Tesla vyrábí několik týdnů v řadě.
                  Oprava ceny – TMS v základní výbavě (docela bohaté teď s prémiovým balíčkem v základu) má cenu pro Evropu v přepočtu 2 miliony (2,4 mil. s DPH).
                  Pro porovnání – Škoda Karoq už se také vyrábí rok a čekací doba je rok :).

                24. aha, takže výroky VW a spol jsou jen „zmínky“ co není
                  aha, takže výroky VW a spol jsou jen „zmínky“ co není třeba brát vážně, ale výroky Tesly jsou do kamene psané závazky, jejichž nesplnění se musí tvrdě trestat?
                  A ty nynější výroky o autě VW s dojezdem 500 km v roce 2021 taky tedy nemusíme brát vážně jako ty předchozí? 😉

                  Kromě slibů, které jsem posílal dříve ještě doplním další od VW z roku 2014:
                  VW dojezd 640 km v roce 2018

                  EV je nový obor, a nikdo není schopen přesně odhadnout jak rychle půjde vývoj a výroba. Takže trochu objektivity prosím

                25. až bude Tesla v Evropě vyrábět můžeme se tu bavit, ale
                  až bude Tesla v Evropě vyrábět můžeme se tu bavit, ale zatím Elon jen mluví, ostatní automobilky staví fabriky na EV už teď po celém světě, takže kdo slibuje a kdo koná??????

                26. Bla bla bla, láry fáry. Ten váš slavnej Folcvágen si
                  Bla bla bla, láry fáry. Ten váš slavnej Folcvágen si klidně vytvořil Bugatti továrnu a auta na který doplácí ukrutný peníze! Dále udělali totálně nepraktickou XL1 ptákovinu taky za ranec peněz, dále Phaeton byla taky pěkná hovadina, dále to megadrahé elektrické Audi R, kterého se prodalo jen pár kusů a pak to stopli!!! Ještě nám tu chvili vyprávěj vo tom co může dovolit jen blázen Elon :))) Dinosauři jsou ještě praštěnější.
                  VW vyhazuje miliardy z voken jen to lítá a ty tu budeš moralizovat vo tom jak jsou strašně rozumný cha cha cha. Tím běž krmit děti do školky :)))

                27. No zase projev pro zasmání 😀 Bugatti je klenot, chlouba a
                  No zase projev pro zasmání 😀 Bugatti je klenot, chlouba a reklama, někdo posílá auta do vesmíru, někdo vyrábí auta která se stala ikonou 😀 a pokud koncern vyrábí možná stovky modelů tak je logické, že občas se něco nechytne, ale taky je potřeba říct, že každá značka koncernu má několik modelů které se prodávají jako rohlíky, od Škodovky až po Porsche takže tyto plky bych být tebou dál nerozváděl

                28. Lol myslíš ten těžce dotovanej nevýdělečnej klenot tu
                  Lol myslíš ten těžce dotovanej nevýdělečnej klenot tu chloubu který natrhnul prdel kluk z garáže se svým autíčkem Rimac? :)))) S tím se můžou jít leda tak sešrotovat a vysypat na smetiště dějin hned vedle dinosaurů. Ještě tu začni slintat, že ty auta maj duši :)))
                  Nejdřiv to tu začne kecama jak sou dinosauři rozumný hospodáři, pak když se ukáže že vůbec nejsou a naopak vyhazujou prachy voknama vo 106, tak je začneš vehementně vomlouvat a teď tu jejich předraženou dotovanou plečku co nejede ještě nazveš klenotem :)))
                  Naštestí maj ty votrapové z Vlkohradu víc rozumu než ty, rovnou si kus toho Rimacu koupili, protože to co dokázal von nedokázali voni ani se svejma milijarda a bandou taky inženýrů :)))
                  Ještě že maj ty votroky ve Šchodovce co jim na ty jejich předražený hovadiny a pokuty za dízlgejt vydělávaj.

                29. Hele ty nádhero spetl sis weby, mindráky z Tesly se
                  Hele ty nádhero spetl sis weby, mindráky z Tesly se diskutujou na Autoforu a ne tady :))) Vo témátu víš starou belu. S těmahle cintama možná oslníš leda tak u vás v hospodě.

                30. mindráky máš možná ty, nešťastně zamilovaný do Tesly
                  mindráky máš možná ty, nešťastně zamilovaný do Tesly a nemáš na ni 😀 mě je Tesla ukradená, spíš mi vadí co tu píšete vy zaslepená jelita za jednostranné bláboly a k Tesle se přímo modlíte, Tesla přišla s něčím novým, za to jí díky, ale žádný zázrak se nekoná, je to jen přirozený vývoj, který se dal očekávat, já tu dávám jen trochu nadhledu, nic víc. Vše má svůj vývoj a čas, jak by to tu asi vypadalo kdyby jen třetina lidí jezdilo EV? Jak bych asi jezdil do práce když bydlím na sídlišti a se mnou jede ráno asi ještě další 10000 lidí? Nabíječky v okruhu 10 km asi čtyři, i kdyby jich bylo padesát tak se dostanu do práce tak za týden, můžeš mi toto vysvětlit ty vševěde? Chytré řeči typu dyt jsou baterky, pojďme všichni jezdit na baterky, vykašleme se na dinosaury dyt nevyrábějí baterky, strašný, názor desetiletého dítěte

                31. Již nyní se instalují v Praze „chytré“ lampy s možností
                  Již nyní se instalují v Praze „chytré“ lampy s možností dobíjet elektromobil. V případě potřeby jich město udělá tisíce. Pro Prahu je to i skvělý byznys plán, jelikož se v nákupní ceně elektřiny budou pohybovat okolo 2 Kč celý den a mají i více možností zpoplatnění – platba za nabíjení, paušální platba za nabíjení, platba za parkování a paušální platba za parkování. Ani bych se nedivil u poslední varianty, že by se parkování zvedlo z 1200 Kč/rok postupně třeba na 5000 Kč/rok s tím, že pro rezidenty je nabíjení v ceně.
                  A taky si uvědomte, že aby jezdila třetina lidí na EV, tak to v ČR znamená 15 let prodejů EV nad 33 % nebo nejrychlejší varianta 100 % EV po dobu 5 let (teď jsme tuším na 0,3 %), takže spíše chytré řeči, kdyby všichni teď najednou XXXX, tak by se stalo YYYY jsou názorem desetiletého dítěte.

                32. Bež si ty svoje cinty řešit na mimibazar ty fňukale.
                  Bež si ty svoje cinty řešit na mimibazar ty fňukale.

              2. Podle mne se dnes již staví staví adekvátně k tomu co
                Podle mne se dnes již staví staví adekvátně k tomu co bylo zavedenými automobilkami naznačeno. Tj. rozjezd výroby nových elektrických vozů 2020 a plný záběr v roce 2025. Ono je spíš otázkou jestli si má automobilka postavit a provozovat továrny na výrobu článků/modulů sama, nebo si na to nasmlouvat dodavatele. Dnes se zdá být v kurzu CATL jako významný dodavatel článků/modulů.

                Druhá věc je pak továrna na vlastní baterie (tj. montování bateriových packů z dodaných článků (dnes spíše už modulů. Toto ale není nic co by automobilka nezvládla postavit nebo rozšířit kapacitu za cca rok. Neb se jedná o prostou automatizovanou montáž. Dokonce už i škodovka finišuje takovouto montážní halu v MB pro baterie hybridního Superb.

        2. Ten posldni odstavec jsou uzasne divna cisla, a jedine ktere
          Ten posldni odstavec jsou uzasne divna cisla, a jedine ktere odpovida +- realite je 2017. Za rok 2018 opravdu nebude mit Tesla prodeje 4-5x vetsi nez za 2017, i odhady samotne Tesly ve zprave po Q2 jsou 200-220 tisic aut za rok 2018 😉 Pul milionu Tesel ocekavaji za rok 2020 a dal to jiz nema cenu ani rozepisovat.

          Prave proto ze on obcas placne neco co se nakonec ukaze jako promysleny PR tah, tak proto se to vysetruje 😉

        3. Očekávat se dá výroba (pokud vše půjde podle plánu bez
          Očekávat se dá výroba (pokud vše půjde podle plánu bez zádrhelů):
          2018 – 220 tisíc
          2019 – 500 tisíc
          2020 – 800 tisíc
          Mimochodem od tohoto čtvrtletí již jsou větší jak Škodovka pokud bereme velikost podle obratu.

Napsat komentář