Výrobní verze plně elektrického SUV Mercedes-Benz EQ C se představí 4. září na akci @me Convention ve švédském Stockholmu.
Další SUV elektromobil, který bude soupeřit o své místo s konkurenty jako Tesla Model X, Audi e-tron, Jaguar I-Pace a dalšími je Mercedes-Benz EQ C.
foto: Mercedes-Benz
Veřejná premiéra by se měla uskutečnit na autosalonu v Paříži (4.10. až 14.10.). Ještě předtím se ale auto objeví na akci @me Convention ve Stockholmu.
foto: Mercedes-Benz
Mercedes-Benz EQ C je plně elektrický crossover s dojezdem přes 400 km, zrychlením 0-100 km/h pod 5 sekund a možností nabíjet výkonem až 115 kW.
Zatím se spekuluje o 70kWh baterii (což by ale bylo docela málo) a 300kW elektromotorů na zadní a přední nápravě s pohonem všech čtyř kol. Na trh by auto mělo jít v roce 2019.
O tom, že nejspíš nejpůjde o poslední vůz nové řady EQ svědčí fakt, že Mercedes si zaregistroval víc než 10 označení EQA a EQB s různými číslovkami od 200 do 360. Kromě toho má registrované také značky EQE, EQG and EQS.
Žiaden výrobca okrem Tesly nemôže a asi ešte hodnú
Žiaden výrobca okrem Tesly nemôže a asi ešte hodnú chvíľu nebude môcť vyrábať 100-tisice áut ročne .. Lebo nemá batérie.
Je to vidiet na všetkých automobilkach.. Pripravujú 5-7-20000 za rok pre celý svet. Každá automobilka chce mať o rok-dva.. 2-4-6 elektrických modelov…nemôžme to vyrábať vo veľkých množstvách. Ze to daktora automobilka myslí vážne uverim keď si postaví baterkaren na 10-20-30GWh ročne.
A kolikpak jich nesoudruzi z NSR budou od roku 2019 vyrábět?
A kolikpak jich nesoudruzi z NSR budou od roku 2019 vyrábět? Taky jen 72 denně po 100% navýšení výroby v 3/2018 jako jejich kamarádi z VW eGolf, tedy compliance car k 2.000 denně vyráběných spalováků?
Ale ono je to stejně jedno. Jejich prodejci neuměli prodat ani elektrické B, navíc zmršené jen pomalou 11 kW palubní nabíječkou a bez rychlonabíjení. A to mělo vnitřnosti Tesly.
Blázníš, 72 denně, tolik? Spíše to bude 30 denně s
Blázníš, 72 denně, tolik? Spíše to bude 30 denně s nabíječkou 7,4 kW.
Už je to tak, žádné bláznění, sami to potvrdili v
Už je to tak, žádné bláznění, sami to potvrdili v prosinci 2017, že tomu tak od března 2018 bude http://www.hybrid.cz/volkswagen-zdvojnasobi-vyrobu-elektromobilu-volkswagen-e-golf
Bude to mit 3-fazovou nabijecku? Uvidime jak se kluci z DB
Bude to mit 3-fazovou nabijecku? Uvidime jak se kluci z DB poucili z chyb Asiatu.
Oni už ji měli a mají. Jak v MB B elektro (11 kW), které
Oni už ji měli a mají. Jak v MB B elektro (11 kW), které už nedělají, tak ve Smartech (11 nebo 22 kW). Ovšem zase ani v jednom nebyla a není rychlonabíječka. Což zejména B odsoudilo k zániku.
Kolipa ta hracka bude stat?
Kolipa ta hracka bude stat?
Koštovat to bude 2 mega, na to nemusí nikdo dělat složitou
Koštovat to bude 2 mega, na to nemusí nikdo dělat složitou kalkulaci. Tesla, Jaguar, Mercedes, Audi, BMW vše +/- 2 mega, ostatní +/- 1 mega, nic složitého 🙂
Tak to si nekoupim. Navic znacku Mercedessi neznam…
Tak to si nekoupim. Navic znacku Mercedessi neznam…
Překlep, díky za upozornění.
Překlep, díky za upozornění.
2 mega stojí model 3, S stojí 3mega, X 3.5mega.
2 mega stojí model 3, S stojí 3mega, X 3.5mega.
Tesla jaguar Audi stoji 3 miliony s výbavou navíc. tohle
Tesla jaguar Audi stoji 3 miliony s výbavou navíc. tohle bude stát stejně. Takzé je jedno z pohledu českých zákazníků kolik jich bude M vyrábět jestli 72 denně nebo vic. V česku se proda 100 kusu a ostatní si koupí elektrokolo. Alespoň Budeme ekologičtější.
Jinak stroj to bude jistě úžasný