Tesla Model 3: rekordní dojezd 1001 km na jedno nabití a bez řidiče!

Na testovacím okruhu DEKRA v německém Klettwitzu se podařil úctyhodný rekord: elektromobil Tesla Model 3 ujel 1001 km na jedno nabití. Bez řidiče!

Výroba elektromobilu Tesla Model 3 překročila 5000 kusů týdně a míří k 10 000. Mezitím má Tesla k dodání stále hodně přes 400 000 kusů.
foto: Tesla

Jen tři měsíce po rekordní jízdě 975 km na jedno nabití v elektromobilu Tesla Model 3 se německému týmu podařilo rekord překonat. Na uzavřeném testovacím okruhu ujelo auto s využitím hypermilingu (velmi šetrné jízdy) přesně 1001 km.

Auto bylo prázdné – bez řidiče a posádky. Jelo pouze s využitím systému Tesla Autopilot. Šlo samozřejmě o ideální podmínky: jasně značená testovací dráha, široké zatáčky a žádný provoz.

Elektromobil jezdil po okruhu celkem 28 hodin průměrnou rychlostí 36 km/h. Průměrně spotřeboval 7 kWh na 100 km. A když už byl tým v tom, zkusil to samé s Tesla Model S 100D. S ním se podařilo najet 1128 km na jedno nabití.

67 Comments on “Tesla Model 3: rekordní dojezd 1001 km na jedno nabití a bez řidiče!”

    1. Až teraz som si pozrel video a tam je krásnych 6,6 kWh. A
      Až teraz som si pozrel video a tam je krásnych 6,6 kWh. A opäť nie pre mňa pekný údaj – akumulátor vydal len 66kWh a nie 74-75 ako sme to raz videli u Byorna a ako sa uvádza že Tesla 3 LR má 75kWh využitelných.

    1. no jako je to dobry k tomu že při -20C to v koloně po
      no jako je to dobry k tomu že při -20C to v koloně po debilním jížní spojce ftý smradlavý dízlem zpráskaný český díře s topením navi a televizí na LED panelu ujede 10kmh parádních 1000km :)))))))))))

      kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/tesla-motors-usa-/tesla-model-3/

    1. Cim mene dieselu se bude prodavat, tim vic se musi prodavat
      Cim mene dieselu se bude prodavat, tim vic se musi prodavat EV. Benzinak ma vetsi emise CO2 a tim vetsi kompenzace s EV bude potreba. Nejak se to automobilkam hrouti. VW mel vypocitano, ze pro kompenzaci potrebuje 100.000 EV. Kdyz se diesel bude prodavat hur, tak jim 100.000 EV nestaci.

      1. noo emise CO2 jsou lidskému zdraví neškodné takže jsou
        noo emise CO2 jsou lidskému zdraví neškodné takže jsou každýmu leda tak pro smích, nechápu proč to autodebilky vtírají na každý podělaným letáku když to lidi nezajímá a je to jen nástroj EU jak autodebilky donutit dělat elektromobily :)))) Takže jedna zaoceánská loď a vesele vesele vesele benzín a LPG ve velkým soudruzi, fčeský díře echt 🙂

        PS: kerej blázen by dal přeci mega za elektrotintítko 🙂 zásadně dovoz mobile.de at prolhaný vychcaný napálený kravatácký autosalony klidne nemaj doma deti co žrát :)))) Nebo ste snad ještě nevšimli 2019?? :))))))

    2. Je jasné, že takéto riešenie je úplne na h…o! Všetci
      Je jasné, že takéto riešenie je úplne na h…o! Všetci budú chodiť o ulice ďalej a tam sa budú dusiť ešte viac ako doteraz. A samozrejme norma EURO 5, 6 … nič nerieši, iba zmenší rozmer častíc, ktoré priamo prenikajú cez plúca do krvného obehu.
      Plošný zákaz je protiústavný. Toto vyriešia len dodatočné dane za sračkomety a získané peniaze použiť na urýchlený nástup EV, poprípade dočasne PHEV s veľkým dojazdom na batériu.
      Pokiaľ niektorím individuám nesiahnete na peniaze, tak si vždy zvolia najlacnejšiu volbu a je im jedno, že druhý sa budú dusiť. Hlavne, že ušetrili 🙁
      A takých, čo si EV kúpia v dnešnej dobe z presvedčenia, že nechcú škodiť druhím (a samozrejme aj sebe) je žalostne málo, pretože na to ešte aj musia mať (aj v hlave samozrejme).

      1. nene je to správný rozhodnutí! Konečně se ukáže
        nene je to správný rozhodnutí! Konečně se ukáže veřejnosti jak na ně zkorumpovaná vláda autodebilkama zvysoka sééééélééééé a nechává je za úplatu dusit raka :))

        tyden.cz/rubriky/auta/zajimavosti/sefove-volkswagenu-brali-stomilionove-odmeny_471499.html

        kcc-hho.webnode.cz/diesel-jed/

        nebo sis snad myslel že veřejnost ten politický póvl i volí?? :)))

        1. Omlouvám se, opravdu to bylo v reálném provozu (i když
          Omlouvám se, opravdu to bylo v reálném provozu (i když samozřejmě nikoho nepředjížděl ani nemusel brzdit a rozjíždět se). Každopádně můžete mi říct, proč usuzujete, že se váha projevuje minimálně? Co já se učil, tak je potřeba energie k rozdílu kinetické energie – tady můžeme zanedbat díky ustálené rychlosti a ten jeden rozjezd je minimum, dále pak odpor vzduchu – opět ve 40 km/h ne tak podstatný a valivý odpor pneumatik – zde největší položka, který je přímo úměrný hmotnosti, která je u TM3 o 22 % vyšší.
          Tím vůbec neshazuju úctyhodný výkon Ioniqu, jen mi přijde trochu mimo shazovat podobně skvělý výkon TM3.

          1. Valivý odpor je přímo úměrný váze vozidla, ale to není
            Valivý odpor je přímo úměrný váze vozidla, ale to není podstatné. Důležité je, že rychlost např. 50 km v hodině se dá udržovat několika kW výkonu a hmotnost se na tom podílí velmi málo, pokud se auto plynule pohybuje. Ioniq během cesty nejen brzdil a zastavoval, ale jezdil i do kopce nebo z kopce.

            1. V tomto případě je ale hlavní část energie právě na
              V tomto případě je ale hlavní část energie právě na překonání valivého odporu. A co se týče kopců a zastavování, tak musíte počítat, že cesta trvala nějakých 10 hodin, pokud z toho 15 minut byly nestandardní situace (kopce + zastávky), jedná se o 2,5 % z celkové doby a to se na spotřebě ztratí.
              K tomu valivému odporu – počítejme, že to bude byť jen 50 % celkové potřeby energie, pak 22% nárůst hmotnosti způsobí 11% nárůst celkové potřeby energie a tradá, máme tu do puntíku přesně vysvětlený rozdíl mezi 6,3 kW u Ioniqu a 7 kW/100 km u TM3. Fyzika funguje krásně a nemusíme tu hanět Teslu za nějakou neefektivitu (beztak oba budou mít účinnost pohonného systému >90 %).
              Ještě tu máme samozřejmě hmotnost řidiče u Ioniqu, ale to zase skoro přesně smázne těch pár set Wattů, které sežere „počítač“ autopilota. Při rychlosti 36 km/hod. jede 100 km skoro 3 hodiny a i kdyby spotřebovával jen 200 W (a to si myslím, že NVidia Drive XP2 bude žrát o trochu víc), tak je to 0,6 kWh/100 km.

            2. Ioniq ovšem dosahuje takto nízké spotřeby za cenu
              Ioniq ovšem dosahuje takto nízké spotřeby za cenu zhoršených jízdních vlastností. A to dost značně. Model 3 by mu dal na prdel i na půl plynu, protože Ioniq bude v zatáčkách značně přetáčivý. To samozřejmě není u elektromobilu až tak důležité, ale pokud má být to auto všestranné, tak to důležité je. A hlavně, Model 3 sebou tahá mnohem větší a těžší baterku, kterou by Ioniq jako přestavba spalováku neměl kam pojmout.

              1. Já jako běžný uživatel(ne závodní dráha) musim říct,
                Já jako běžný uživatel(ne závodní dráha) musim říct, že mi je jedno jakým způsobem takto nízké spotřeby dosáhly. Ale je to super když má obdobnou spotřebu jako Citroen C Zero. A neřeším jak mám těžkou nohu. Nic krizového co se týče jízdních vlastnosti jsem s ním nezažil. Naopak jsem potkal uživatele který ho vyzdvihoval, neustále sportovní režim i jízda.

              2. Mě se strašně líbí, jak tady všichni vědí, jak je TM3
                Mě se strašně líbí, jak tady všichni vědí, jak je TM3 skvělá, jak dobře jezdí apod. Review na auta od amíků jsou vždy amazing a pak to je v Evropě sračka. Neříkám, že TM3 je sračka, ale tohle vyzvihování do nebes bez toho aniž by v tom někdo z pisatelů seděl, je pitomost.

                1. Abych věděl, že auto s ideálním rozložením hmotnosti
                  Abych věděl, že auto s ideálním rozložením hmotnosti dá na prdel autu se značně neideálním rozložením hmotnosti nemusím ani v jednom z nich sedět.

                1. Auto, které má těžkou prdel jako Ioniq, prostě musí být
                  Auto, které má těžkou prdel jako Ioniq, prostě musí být na limitu přetáčivé.

                2. Pořád říkám, že jste v tom nejel.
                  Pořád říkám, že jste v tom nejel.

                3. Chcete říct, že Hyundai porušuje fyzikální zákony?
                  Chcete říct, že Hyundai porušuje fyzikální zákony?

                4. Takže nejel.
                  Josefe, kup si větší baterku do i3 a

                  Takže nejel.
                  Josefe, kup si větší baterku do i3 a nepoučuj o věcech který neznáš.

                5. LOL, chytráček, co elektromobil viděl z rychlíku, tu chce
                  LOL, chytráček, co elektromobil viděl z rychlíku, tu chce někoho poučovat…

                6. Josefe, ty si asi spadl z jahody na znak.
                  Josefe, ty si asi spadl z jahody na znak.

                7. Ioniq pretáčavý ? Nový Leaf má baterky medzi nápravami a
                  Ioniq pretáčavý ? Nový Leaf má baterky medzi nápravami a je menej istý v zákrutách ako Ioniq. Skôr krátkeho rázvoru a výšky i3 by som sa bál, tam keď sa odtrhne zadok, nie je čas ani zareagovať na rozdiel od áut ako Ioniq – štandartných sedanov, kde má človek nejaké info dopredu.

                8. Ano, Ioniq je přetáčivý. Jelikož má ESP, není to
                  Ano, Ioniq je přetáčivý. Jelikož má ESP, není to problém a v podstatě nikdo s tím autem nejezdí, jako kdyby ho ukradl, takže opět, není to problém, to auto není určeno na závodění. On Ioniq přímo vybízí k plynulé a klidné jízdě. Já ho nehaním. Ale přetáčivý prostě je. Musí být. S tak těžkým zadkem, že se přední kola při dupnutí na plyn protočí to nemůže být jinak. Charakteru auta to nijak zásadně nevadí. Mě by to vadilo.

                9. mě fascinuje jak každý Josefovi radí ať si koupí
                  mě fascinuje jak každý Josefovi radí ať si koupí větší baterku :-))), chtěl bych připomenout, že ačkoli Josef občas nemá daleko k brouku pytlíkovi tak vytáhl z prasátka skoro milion a koupil si EV a jezdí čistě a to se počítá!!

                10. Ten,kdo si těch aut koupil 7 si jistě může dovolit
                  Ten,kdo si těch aut koupil 7 si jistě může dovolit Josefovi oponovat ve věcech, které má vyzkoušené na vlastní kůži, narozdíl od Josefa, který pouze předpokládá stav věcí.

                11. tak samozřejmě Josef alias brouk pytlík, často potřebuje
                  tak samozřejmě Josef alias brouk pytlík, často potřebuje osvětu :-)), ale ty rady ve stylu ať si koupí větší baterku …. to je už i na brouka pytlíka drsné

                12. Nedovolil bych si někomu se vysmívat, že má malou baterku,
                  Nedovolil bych si někomu se vysmívat, že má malou baterku, sám mám jednu z nejmenších. Ale o Josefovi to tu všichni vědí, že si chce do i3 pořídit 43kWh až bude dostupná.
                  Jakože nejen že nepůjde upgrade z 22kWh, ale nebude se dělat vůbec nic většího do i3.

  1. Stuttgart – hlavní město spolkové země
    Stuttgart – hlavní město spolkové země Bádensko-Württembersko oznámilo, že zakáže od 1. ledna 2019 vjezd do města všem dízlpopelnicím včetně normu Euro 4 !!!!!!!!!!!!!!!!!
    yeáááááááááááááá :)))))))))))))))))))))))))))

    garaz.cz/clanek/boj-proti-dieselum-pritvrzuje-nove-je-omezi-stuttgart-4729

      1. všechny dízlprášidlaraka bez DPF půjdou na export do
        všechny dízlprášidlaraka bez DPF půjdou na export do prasečí země a v německu bude konečně čisto :)) Jen by mě zajimalo jesi někdo za ty kvanta zbytečně vyrobených rakaprášidel bude viset? toho posledního zmlda co lhal odměnili zlatym padakem

    1. Ve Stuttgartu a mnoha jiných městech v DE už teď fungují
      Ve Stuttgartu a mnoha jiných městech v DE už teď fungují nízkoemisní zóny, kde je vjezd povolený jenom autům se zelenou ekologickou známkou (umweltplakette). Tuto známku může získat diesel od euro 4 s DPF. Takže současné zpřísnění je vlastně o jednu úroveň výš, od euro 5. Stejně jako v minulosti docházelo ke zpřísňování vjezdu do těchto zón pro auta s oranžovou a pak zelenou známkou.

      Nevím kolika aut se to bude ve Stuttgartu a okolí týkat (někde jsem zachytil, že to bude platit i pro přilehlé okresy), ale obecně BW patří k nejbohatším spolkovým zemím a moc těch starších dieselů tam nejezdí.

      1. javol to dávno víme, máš to tam velkým písmem jako
        javol to dávno víme, máš to tam velkým písmem jako kráááva :))

        kcc-hho.webnode.cz/business/germany/

        umwelt-plakette.de/cz/informace-o-nemecka-ekologicka-plaketa/ekologicke-zony-v-nemecku/nemecke-ekologicke-zony.html

        Stuttgart je už druhý zákazový město kde sídlí fosilní autodebilky póšé a mercedenc 😉 schválně nevyrábějící elektomobily ale vyrábející milijóny dízlpopelnic ;))

        PS: DALŠÍ NA ŘADĚ SE CHYSTÁ MNICHOVSKÁ ZRADÁÁÁÁÁ :))))) FAKJŮ BRAMBORA :))))))))))))

        PS2: nevíte kdy už vypíšou kurzy na pád MAMAMERKL?? :DDDDDDDD páč rádobyněmci jí milujooooooooooou :SDDDDDDDD

          1. tak to je blbost, je velké haló možná start revoluce, je
            tak to je blbost, je velké haló možná start revoluce, je to 2. level – ted celý město – po jen 2ou ulicích v Hamburku v květnu 2018 ;))

            ceskenoviny.cz/zpravy/merkelova-je-proti-plosnemu-zakazu-aut-s-naftovym-motorem/1600495

            a tos slyšel tu vod konzervy že budou půl roku až do jara vyrábět na sklad letiště williho brandta páč nemaj homologace na svý autopopelnice :)))))))))))

            auto.idnes.cz/nedc-wltp-emise-0gq-/automoto.aspx?c=A180708_144512_automoto_Fdv

            1. Jako velké haló se to prezentuje, ale v podstatě to v DE
              Jako velké haló se to prezentuje, ale v podstatě to v DE funguje už léta, systém plaket a zón a postupného zpřísňování těch zón. Prostě do Stuttgartu si nemohl ani doteď se starým dieslem, tak jakápak velká revoluce, hm? Akorát teď to bude o level výš, doteď byl zákaz do euro 3, teď se to rozšíří do euro 4. Ale opakuji, tento systém funguje ve spoustě velkých míst už dlouho.

              1. nevím přesně jesi do štutgartu nemohli euro 3 už dlouho
                nevím přesně jesi do štutgartu nemohli euro 3 už dlouho každopádně soudně to bylo potvrzený teprve loni …

                hybrid.cz/stuttgart-zakazuje-vjezd-dieselovych-aut-pridaji-se-i-dalsi

                každopádně velký haló to v Německu je…

                hybrid.cz/stuttgart-zakazuje-vjezd-dieselovych-aut-pridaji-se-i-dalsi

                …to jen v českých zaplacených médiích se ten možný dízlprůserový dovoz cenzurově nerozmazává :)) Tak která vláda by taky stála o rakovinomety v ulicích že :)) Každopádně číst dávno umim dik 😉

                ekologickaznamka.cz/ekologicke-zony-nemecko/

                1. Na tom odkazu cos dával to máš napsaný…
                  Datum zavedení

                  Na tom odkazu cos dával to máš napsaný…

                  Datum zavedení ekologických zón ve městě Stuttgart

                  od 1.3. 2008 – vjezd povolen s červenou, žlutou a zelenou plaketou
                  od 1.7. 2010 – vjezd povolen se žlutou a zelenou plaketou
                  od 1.1. 2012 – vjezd povolen pouze se zelenou plaketou

                  To je to, o čem píšu, že postupně se ty zony zpřísňují. A když tak na to teď koukám, tak dokonce nějak zpomalily, od 2012 nic až teď v 2019 další zpřísnění 🙂

                2. nojo asi jo, každopádně loňský soud nebyl pro nic za nic,
                  nojo asi jo, každopádně loňský soud nebyl pro nic za nic, tam bude nějaký důvod, vymahatelnost?? Každopádně jesi tedy nekecají tak
                  od 1.1.2012 byl vjezd povolen pouze EURO4
                  od 1.1.2019 vjezd povolen pouze EURO5 (100tis ks EURO4 do čech) a jesi emise neklesnou tak:
                  od 1.1.2020 vjezd povolen pouze EURO6 chcanky vlaufu (300tis ks EURO5 do čech) ;)))) a vo tom ta důležitá zpráva 11.07.2018 byla 😉

                3. Samozřejmě, já se nepřu o čem je ta zpráva, já tomu
                  Samozřejmě, já se nepřu o čem je ta zpráva, já tomu rozumím. Jen jsem chtěl říct, že to není takové haló jak se někde prezentuje. Prostě to není tak, že by teď najednou Stuttgart vyhnal staré diesely z města. on už je totiž vyhnal dávno, od toho 2012.

                  A když se nad tím člověk zamyslí… nebyl tehdy v té době ten zákaz tvrdší než bude ten zákaz od 2019? Nevím, podle toho kolik těch starých dieselů jezdilo tehdy a dnes a kolika se to tehdy dotklo a dotkne dnes.

                  A od 2010 není jisté, že bude zákaz pro auta s euro 5, to budou vyhodnocovat příští rok. Ale je to docela možné.

                4. no ja myslím že ted 2019 to bude tvrdší, víc bolet,
                  no ja myslím že ted 2019 to bude tvrdší, víc bolet, píšou 100.000 ks EURO4 šmitec jen pro Štutgart a to je balík, který některý němce naštve a případný EURO5 2020 by bylo dokonce 3x větší počet a to už by byl mazec …;) Předchozí počty EURO3 2012 nevím kolik bylo kusů, ale dle mý zkušenosti když vím že němec se ve velkým zbavoval EURO2 už v roce 2003/4 tak roku 2012 bylo německo už dávno téměř bez EURO 0/1/2 i 3 a tudíž zákaz EURO3 2012 tolik nebolel, asi. Jistě to nevím 😉

                5. Jasně, bylo to jen zamyšlení, bez čísel se to nedá
                  Jasně, bylo to jen zamyšlení, bez čísel se to nedá určit.

      1. no to si piš, vonehdá sem potkal mldku BMW X5 3.0 TDI 160kw
        no to si piš, vonehdá sem potkal mldku BMW X5 3.0 TDI 160kw Euro 2004 bez DPF rakovinomet prášidlo 160kmh vohon jakometa :))) To víš, jaká politická elita sedí na hradě takový mldky jezdí po silnici, ale tak ruku na srdce, kde je ten východ že? V polsku?? slovensku??? nebo až ukrajině!!!! Na sibiř stím vejklem :)))))))))))))))))

        1. Ty blbečku, BMW nepoužívá označení TDI… takže až si
          Ty blbečku, BMW nepoužívá označení TDI… takže až si příště vy ekofašisti budete vymýšlet příběhy, abyste si tu společně mohli honit pinďoury kolik km jste ujeli ve vysavači s většíma kolama, tak si je alespoň pořádně promyslete/ověřte…

          1. já mldám na bramboru a jeho značení a pro informovanost
            já mldám na bramboru a jeho značení a pro informovanost čtenářů si ty jejich zasr BMW DÍZLOVÝ MLDKY EURO4 bez DPF ZNAČÍM PO SVÝM typakóoo :)) ikdyby měli čecháčkem vykuchaný filtr :))))))

            youtube.com/watch?v=VaI34iT7qlo

Napsat komentář