Ve Spojených státech začne Lexus místo hybridního hatchbacku CT 200h nabízet nový městský crossover UX. V Evropě však oblíbený model CT zůstává.
foto: Lexus
Šéf evropské pobočky koncernu Pascal Ruch britskému týdeníku Autocar sdělil, že na místním trhu je prostor pro oba modely. Když Lexus v roce 2010 prezentoval model CT 200h na Autosalonu v Ženevě, začal tak tvořit úplně novou kategorii segmentu luxusních automobilů.
Kompaktní hatchback s hybridní pohonnou jednotkou o celkovém výkonu 136 koní se dostal na trh v roce 2011 a rychle se stal jedním z bestsellerů firmy. Lexus od té doby prodal po celém světě více než 300 tisíc vozů CT 200h, z toho zhruba 75 tisíc v Evropě.
“Segment, kde se CT pohybuje, je i nadále velmi významný,” říká Pascal Ruch. „Myslím, že UX spíše přitáhne nové zákazníky, než že by nahradil CT. Na trhu se nedávno představila nová verze CT, takže na další aktivity máme ještě nejméně dva roky. Není kam spěchat.”
Zatím poslední generace CT 200h si zachovala výhody, které na ní majitelé oceňují: funkčnost, ergonomii, úspornost a spolehlivost. K tomu přibyl modernější design, díky němuž vůz vzbuzuje více emoci a vypadá sportovněji.
Má nyní modernější a agresivnější předek s novým vzorem mřížky chladiče v charakteristickém tvaru přesýpacích hodin. Prodloužená sdružená světla s blinkrem dole, kompletně v LED technologii, zajistí lepší viditelnost vozu zezadu.
Současně je tu celá řada nových vychytávek, především vyspělý soubor aktivních bezpečnostních prvků Lexus Safety System+, zahrnující takové funkce, jako je systém ochrany před srážkou (PCS, Pre-Collision System), aktivní tempomat (Dynamic Radar Cruise Control), funkci varování a předcházení nechtěnému opuštění jízdního pruhu (LDA, Lane Departure Alert), automatická dálková světla (AHB, Automatic High Beam) a rozpoznávání dopravních značek (RSA, Road Sign Assist). Lexus Navigation System má k dispozici větší obrazovku s úhlopříčkou 10,3 palců (u předchozí generace to bylo 7 palců).
Jak řekl Pascal Ruch, současný Lexus CT 200h zůstane v evropské nabídce firmy ještě nejméně dva roky. Během té doby se ukáže, zda ho nový městský crossover UX, nabízený v hybridní verzi, připraví o kupce, anebo zda přitáhne nové zákazníky. V tom druhém případě se může Lexus dokonce rozhodnout uvést další generaci CT i na americký trh.
Analytici se rovněž domnívají, že by CT mohl být rozšířen i o variantu s přeplňovaným dvoulitrovým motorem R4, známým mimo jiné z Lexusu NX 300, což by zvýšilo jeho atraktivitu v USA. Stále otevřená pak zůstává otázka verze s čistě elektrickým pohonem.
německý Stuttgart zakázal 2019 vjezd dízlpopelnicím
německý Stuttgart zakázal 2019 vjezd dízlpopelnicím !!
německý Stuttgart zakázal 2019 vjezd dízlpopelnicím !!
německý Stuttgart zakázal 2019 vjezd dízlpopelnicím !!
německý Stuttgart zakázal 2019 vjezd dízlpopelnicím !!
německý Stuttgart zakázal 2019 vjezd dízlpopelnicím !!
auto.idnes.cz/diesel-stuttgart-zony-zakaz-vjezdu-dbk-/automoto.aspx?c=A180717_072413_automoto_Fdv
Tusite nekdo, proc nema Toyota a Lexus zadny elektromobil?
Tusite nekdo, proc nema Toyota a Lexus zadny elektromobil?
Mohli si vybrat, jestli všechny ty baterie, co jim dodá
Mohli si vybrat, jestli všechny ty baterie, co jim dodá Panasonic, dají do více než milionu hybridů ročně a budou jednoznačnými lídry v hybridech nebo udělají pár desítek tisíc čistých EV a budou jako ostatní dělat, že se o něco snaží. Vybrali si první možnost.
Presne tak, jezne to tady na foru kde je plno elekrofanatiku,
Presne tak, jezne to tady na foru kde je plno elekrofanatiku, malokomu vysvetlite. Ja tvrdim ze jsou lepsi miliony hybridu nez statisice elekteromobilu. Az bude elektromobil prodejny vetsine lidi, Toyota je bude sekat jak Bata cvicky. O tom nepochybuji.
Taky si myslím. Financí a kapacity na to mají dost.
Taky si myslím. Financí a kapacity na to mají dost. Vyčkávají a až opravdu budou EV použitelné stejně jako klasická auta, tak je budou vyrábět. Zatím nemají důvod.
Akorát že má ta vaše hypotéza chlapci jednu malou vadu,
Akorát že má ta vaše hypotéza chlapci jednu malou vadu, Toyota do hybridů dává z 95 % jenom NiMH baterky, kdežto do BEV z 99,99% dávaj Lithiový baterie protože jinak by to byly vobludy, který nikam nedojedou. ;-)))
Samozřejmě, že NiMH, mají na to dobré důvody. A právě
Samozřejmě, že NiMH, mají na to dobré důvody. A právě kvůli nic moc baterkám (A týká se to i Lix) zatím Toyota s čistým EV vyčkává.
Zatímco Tesla ty nic moc baterky nestíhá vyrábět. Hm
Zatímco Tesla ty nic moc baterky nestíhá vyrábět. Hm hm.:)
Ať maj důvody jaký chtěj Toyota by prostě tu hromady NiMH baterek na BEV nepoužila, takže tadle hypotéza padá.
V tomhle musím souhlasit. Když jezdím v Praze na kole, tak
V tomhle musím souhlasit. Když jezdím v Praze na kole, tak bych mnohem raději jel za 100 % hybridů než za 99 % spalováků a 1 % BEV.
V roce 2020 má být roční produkce baterií dostatečná pro 2,5 kWh do každého auta, čili nějakých 10-15 km čistě na elektřinu a tedy při průměrném nájezdu 25 km denně by to klidně mohlo snížit globální emise všech nově prodaných aut na půlku.
Bohužel ale doba, kdy každé prodané auto bude alespoň hybrid je vzdálená podle automobilek ještě nejméně 10 let, tak nezbývá než vydržet (+dalších 15-20 let, než se v Čechách obmění drtivá většina vozového parku).
Toyota Rav4 Electric
I-Road
Iq-EV
Dělají. Jen není
Toyota Rav4 Electric
I-Road
Iq-EV
Dělají. Jen není primárně určeno pro evropské trhy.
To ještě někde prodávají nějaký z těch modelů?
Já
To ještě někde prodávají nějaký z těch modelů?
Já vím že v Číně maj minimálne jeden EV, ale ne pod vlastní značkou.
Podle mě to u Toyoty/Lexus nedává smysl. K čemu by jim byl
Podle mě to u Toyoty/Lexus nedává smysl. K čemu by jim byl čistý EV, když jsou úspěšní na poli hybridů a plug in hybridů? A z hlediska ekologie jsou i tyto vozy upřednostňované. Takže opravdu zatím u nich EV nedává smysl.
protože to sou japka kerý točí úchylný porno a lezou
protože to sou japka kerý točí úchylný porno a lezou trumpetovic přécíííí :))))))))))))))))))))))))) NEPODPORUJEME!!!
Firma rozebírající auta dokončila „pitvu” Tesly Model
Firma rozebírající auta dokončila „pitvu” Tesly Model 3
+ v oblasti baterie má Tesla velký náskok před zbytkem
+ může být Model 3 pro Teslu skutečně ziskový „trhnout“ až 30%
autoforum.cz/zajimavosti/firma-rozebirajici-auta-dokoncila-pitvu-tesly-model-3-co-objevila-umi-prekvapit/
youtube.com/watch?v=pAS-yjWj9DY
kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/tesla-motors-usa-/tesla-model-3/
Nekde psali, ze zakladni TM3 zatim prodavat nechteji, protoze
Nekde psali, ze zakladni TM3 zatim prodavat nechteji, protoze by tratili, tak nevim cemu verit… Lidi, co chteji pomoct elektromobilite a Tesle maji kupovat model S nebo X.
no jasny, současný marže by na těch nejlevnějších TM3
no jasny, současný marže by na těch nejlevnějších TM3 co se zatím nevyrábí nebyli nic moc. Proto se zatím nevyrábí, vyrábí se dražší TM3 a až se rozjede sériová výroba na 10.000 ks týdně / 40.000 ks měsíšně a 400.000 ks ročně pak i ty marže na nejlevnější TM3 budou stát za to, páč chrlení součástek v takovým fofru je pak už brnkačka 😉
Kolik myslíte že dízlprase z Boleslavi bez DPF toho raka
Kolik myslíte že dízlprase z Boleslavi bez DPF toho raka naprášilo po 1 MEGA km ??
youtube.com/watch?time_continue=1&v=oiz1YTN-2Yc
PS: uvědomělí dávají negáče 😉
Si dovolim poopraviti, ten rakovinomet je VW Skoda z
Si dovolim poopraviti, ten rakovinomet je VW Skoda z Vlkohradu, v Boleslavi je pouze montovna a otroci.
Mne zaujalo, ze puvodni ceska Skoda zacala kolem roku 1992 vyrabet elektromobili Skoda Eltra, vyrobili asi 100 kusu, prvni serii, kratce na to fabriku ovladli helmuti z VW a ceska Eltra sla rychle do EV nebe.
Skoda Eltra na YouTube videu, fascinuje mne ten amper metr misto otackomeru i s tim zelenym jako v iMievu..
youtube.com/watch?v=vrsq790QSFQ
Proč by vyráběli elektro, když Škoda opět prodala za
Proč by vyráběli elektro, když Škoda opět prodala za uplynulé pololetí o 10% více aut, než minulý rok? Až ji budou padat prodeje, bude vyrábět to co chtějí lidé a ti teď chtějí spalováky.
Protože potřebuje mít v nabídce elektromobil, aby splnila
Protože potřebuje mít v nabídce elektromobil, aby splnila fleetové emise. Takže za tím účelem vypustí na trh klasický compliance car a ještě na to dostane tučnou dotaci.
Na to ji stačí hybrid, kde definuje sopotřebu 2,5l/100 km.
Na to ji stačí hybrid, kde definuje sopotřebu 2,5l/100 km.
Pochybuju, že by Škoda chtěla sama vyvíjet něco tak
Pochybuju, že by Škoda chtěla sama vyvíjet něco tak komplikovaného, jako je hybrid (ve smyslu Toyota HSD), obzvlášť v dnešní době. Jednodušší je vzít něco, co mají už v koncernu hotové.
Příští rok jde do prodeje Superb hybrid verze, takže je
Příští rok jde do prodeje Superb hybrid verze, takže je už vyvinuto.
Ano, bude to mít pohon z Passata GTE vyvinutý VW.
Ano, bude to mít pohon z Passata GTE vyvinutý VW.
Vždyť říkám, je vyvinuto, Škoda = VW.
Vždyť říkám, je vyvinuto, Škoda = VW.
No když myslíte.
No když myslíte.
Stejně tak Apple = Microsoft, záleží na majiteli ne na
Stejně tak Apple = Microsoft, záleží na majiteli ne na jménu společnosti
seš snad blbý?? šáde nic nevyvinula!! na to nemá !! jen
seš snad blbý?? šáde nic nevyvinula!! na to nemá !! jen si to koupila od VW a bude platit mu z každý prodaný káry výpalný. VW Šáde v čezku?? Jen VW montovna votroků :)))))))))))))))))))))))))))))))
Šáde byla dycky jen OFCE, nikdy lídr !! jen umí honit
Šáde byla dycky jen OFCE, nikdy lídr !! jen umí honit špinavý ropný prachy pro papaláše z germánskýho Vlkohradu :)))))))))))))))))))))))
tyden.cz/rubriky/auta/zajimavosti/sefove-volkswagenu-brali-stom
tyden.cz/rubriky/auta/zajimavosti/sefove-volkswagenu-brali-stomilionove-odmeny_471499.html
pravda! motor ta šádekraksna tehdá měla z VW TDI…
Skoda
pravda! motor ta šádekraksna tehdá měla z VW TDI…
Skoda Eltra se vyráběla pouze a jenom na popud Švícarů jako postrevoluční devizový nadšení z krachujících Autodebilních Bouleslavských závodů. Svícaři to tehdá měli politicky jen na rozvážku pošty, rohlíků a podobně….
kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/a1992-skoda-eltra-151/
A helmut má čégi sámo jen za votroka, takže žádná první liga nem ůže existovat, proto to zařízl. Nástupcem této správné myšlenky která dala konečně naprdel těm :
Arogantním
Prolhaným
Konzervím
Póvlu
z
Vlkohradu
je
supersprávný :
Streetscooter 2013
kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/a2013-streetscooter-b14/
Tesla Model S drží po 400 000 mil za 3
Tesla Model S drží po 400 000 mil za 3 roky
electrek.co/2018/07/17/tesla-model-s-holds-up-400000-miles-3-years/
Jen je dobre dotat, ze ma 2x vymenenou baterii a jeden motor
Jen je dobre dotat, ze ma 2x vymenenou baterii a jeden motor :). Tyhle najezdy jsou silene.
Ovšem mají tam i model X s nájezdem 300000 mil (cca 450000
Ovšem mají tam i model X s nájezdem 300000 mil (cca 450000 km) a baterie má zhruba o 10 % nižší kapacitu s KAŽDODENNÍM, často i několikanásobném nabíjení na SCH.
To je fakt hustý.
To je fakt hustý.
Tesla Model S s nájezdem 643 700 km? Neuvěříte, jaké byly
Tesla Model S s nájezdem 643 700 km? Neuvěříte, jaké byly náklady na její provoz
autoroad.cz/technika/92973-tesla-model-s-s-najezdem-643-700-km-neuverite-jake-byly-naklady-na-jeji-provoz