Japonská prémiová značka Lexus zažívá v Česku rekordní rok. Od ledna do června prodala tuzemským zákazníkům 190 vozů, což je o 36 % více než ve stejném období loni.
foto: Lexus
Podíl prodávaných vozů na hybridní pohon se blíží 94 %, což je s velkým náskokem nejvíce na trhu. Nejlépe se na českém trhu prodává střední SUV Lexus NX, který si v pololetí pořídilo 84 zákazníků. Na druhé příčce je rovněž SUV, tentokrát prostornější model RX se 71 prodanými vozy.
„Zájem o naši značku roste. Čím dál více se objevují zákazníci, kteří hledají onu ryzí prémiovost, na kterou byli u masových prémiových značek zvyklí před léty a kterou jim dnes Lexus v rámci své filosofie Omotenashi, tedy japonské pohostinnosti, dokáže nabídnout. Tuzemští zákazníci si uvědomují i výhody hybridního pohonu, ke kterým vedle spolehlivosti a nižších provozních nákladů patří i parkování na modrých zónách v Praze zdarma,“ říká manažer značky Lexus Jakub Květoň.
Po registraci parkování zdarma
Auta s hybridním pohonem mohou parkovat v placených zónách kdekoli po Praze zdarma. Vůz stačí zaregistrovat na úřadě a zaplatit stokorunový administrativní poplatek. Například firemní vozový park o pěti vozech zaplatí ročně 151 tisíc korun za parkování v cenovém pásmu číslo jedna, tedy v centru Prahy.
Oproti tomu 5 hybridních vozů bude nyní firmu stát pouze 500 Kč za rok, a to s možností parkovat kdekoli po celé Praze, ne pouze v dané městské části.
Hybridní fleet ušetří desetitisíce
Češi se podle nedávného průzkumu agentury NMS vyslovili pro větší dohled státu a úřadů nad kvalitou aut na českých silnicích. Podle 43 % dotázaných by měly úřady usilovat o snížení počtu aut s vyšším objemem emisí.
Podle nedávného testu automobilky Toyota může firma, která si nakoupí na tři roky desítku aut s hybridním pohonem ušetřit více než 100 tisíc korun ve srovnání se stejným počtem běžných dieselových vozů. Do ovzduší zároveň unikne o celých 19 tun emisí CO2 méně. Za pět let by úspora činila 190 tisíc korun.
Rekordní čísla také v Evropě
Rostoucí trendy prodejů zaznamenává Lexus také v Evropě. Loni automobilka prodala rekordních 74 600 aut, z toho přes 90 % v západní a střední Evropě tvořily hybridní modely. Lexus plánuje do roku 2020 zvýšit prodej na starém kontinentu proti loňsku o třetinu na 100 000 vozů.
V první polovině letošního roku Lexus zvýšil prodej o sedm procent na 38 543 aut. Z toho bylo 24 029 vozů na hybridní pohon, což představuje meziroční nárůst o pět procent. I v Evropě byly nejoblíbenější modely NX a RX, za kterými následuje kompaktní hatchback CT.
Lexus nedávno představil dva vlajkové modely, luxusní kupé LC a luxusní sedan páté generace LS. LC zlákal od začátku prodeje před rokem už více než 1000 zákazníků v Evropě a prodeje LC od ledna 2018 dosáhly už 676 vozů.
Ja bych fsechny ty hibdidy zakazala. 🙂
Ja bych fsechny ty hibdidy zakazala. 🙂
s vama bych se chtel sejit. mohla by vzniknou zajimava
s vama bych se chtel sejit. mohla by vzniknou zajimava situace, ve ktere se romanticka vecere meni na italskou domacnost 😉 ja totiz v hybridech vidim rozumnou volbu dneska a nejblizsich par let.
off
Jak megaropáci Kochovy bratři zabíjej projekty
off
Jak megaropáci Kochovy bratři zabíjej projekty veřejné dopravy a chtěj města udusit spalovacíma popelnicema.
https://goo.gl/KRuC1p
není to náhodou řízena redukce populace to aby se asi
není to náhodou řízena redukce populace to aby se asi evropský krysy nepřemnožili :))
offtopic: Dnes končí ten „slavný“ Goodwood festival v UK a
offtopic: Dnes končí ten „slavný“ Goodwood festival v UK a podle všeho tam Tesla přivezla obyčejnou US verzi modelu TM3 s LR baterií na statickou ukázku. Takže alespoň pro mne byla celá akce v podstatě úplně k … a o specifikách EU verze (nabíjení) nevíme zase nic. 🙁
https://www.reddit.com/r/teslamotors/comments/8z1ahj/rumor_supe
https://www.reddit.com/r/teslamotors/comments/8z1ahj/rumor_superchargers_in_europe_will_get_an/
A to jako proč se to děje? Dosavadní evropskej Tesla
A to jako proč se to děje? Dosavadní evropskej Tesla konektor by nestíhal vyšší proudy?
Popravdě nevím nic, četl jsem jen nadpis :-D. Zrovna jsem
Popravdě nevím nic, četl jsem jen nadpis :-D. Zrovna jsem na to narazil, tak jsem si řekl, že by se to mohlo Pajdovi hodit k prostudování :).
Pajda něco podobného teď o víkendu četl na Německé
Pajda něco podobného teď o víkendu četl na Německé Tesla diskuzi. Podle mne je nabíjecí konektor pro TM3 v EU tak zásadní věc, že by si zasloužil větší pozornost právě při oficiální představení vozu v EU a né, že nám něco z toho pokoutně vyslepičí nějaký ještěrkář Klaus z NDR.
Já osobně věřím, že TM3 bude první vůz, který CCS zásuvku v EU dostane. Otázka zní jak to technologicky provede. Ještě nedávno jsem si říkal že přímočaré řešení je udělat sdílenou CCS/SuC zásuvku do vozu a o víc se nestarat.
Ale teď se začínají objevovati indicie, že TM3 v EU může mít už jen jen CCS zásuvku. Krom toho, že to uspokojí nařízení EU tak zřejmě vyjde i ekonomičtěji přidat CCS kabely do 1tis ks stávajících SuC, než montovat sdílenou CCS/SuC zásuvku (kvůli přepínání bude dražší než samotná CCS nebo SuC zásuvka) do +100tis ks vozů.
Přesně, taky mi přijde komický ta neschopnost médií
Přesně, taky mi přijde komický ta neschopnost médií rozlišovat mezi důležitostí zpráv a tak se často zásadní věci dozvídáme dost pokoutní cestou nebo díky bystrosti čtenářů.
Jaké přepínání? Už dnes tam přece přepínají
Jaké přepínání? Už dnes tam přece přepínají AC(230/400V) a DC (CHAdeMO/SuperChagrer).
Muselo by se řešit přepínání CCS piny / DC SuC piny
Muselo by se řešit přepínání CCS piny / DC SuC piny kvůli bezpečnosti. Pokud by se tyto ve voze jen proklémovaly, tak to sice bude fungovat, ale nastane nebezpečná situace tím, že když bude připojen SuC konektor, tak se na odhalených(nezapojených) CCS pinech ve vozidlové zásuvce objeví napětí baterie. Opačně by problém nebyl, protože CCS konektor zakryje celý mennekes. Takže by do vozu musely přidat další dvě 400A DC relé.
Já v tom nevidím problém, zásuvky doma taky nevypínáme,
Já v tom nevidím problém, zásuvky doma taky nevypínáme, do CCS prsty nestrkám a bude tam i krytka.
Tak nějaká zaklapávací záslepka pro tu druhou půlku bez
Tak nějaká zaklapávací záslepka pro tu druhou půlku bez které se to nerozjede (když to nejde odpojit vnitřně), to bych si dovedl představit i jako „veřejností“ přijatelnější (bo to vypadá „safe“).
Ja to vidím ako krok správnym smerom.
Majitel TM3 si nemusí
Ja to vidím ako krok správnym smerom.
Majitel TM3 si nemusí kúpiť CHaDeMo adaptér za 600€ a využije všetky DC nabíjačky v Európe, pretože CCS je hlavný europsky štandard.
Ďalej sa možno budú môcť nabíjať na SC aj iné EV s CCS konektorom, ak to samozrejme umožní Tesla.
Ja osobne by som to privítal, aspoň by som nemusel nosiť ten obludný adaptér 🙂
Elon nestíhá, má plné ruce práce s PR kolem jeho
Elon nestíhá, má plné ruce práce s PR kolem jeho záchranné ponorky 🙂
jo četli sme ;))
jo četli sme ;)) kurvadrát
blesk.cz/clanek/zpravy-svet/554159/pedofile-miliardar-musk-zautocil-na-hrdinu-ktery-zachranoval-deti-v-thajsku.html
Ja som dnes videl bilboard od lexusu s textom „hybrid, ktory
Ja som dnes videl bilboard od lexusu s textom „hybrid, ktory netreba nabijat“. Mna skoro slak trafil za volantom. Tato dementna dinosauria automobilka ma tu drzost uvadzat nevyhodu ako vyhodu. Skoda, ze si tesla nedala hned vedla napis, ze „auto, ktore netreba tankovat“.
Lexusaci su len prehnity ropaci. Nekupovat a nepodporovat!!!
To je krása 🙂
No, ale čo od tých korupčníkov
To je krása 🙂
No, ale čo od tých korupčníkov zapredaných čakať iné, že 😉
No to sou, ale kkti.
No to sou, ale kkti.
Jo, to sem taky nekde videl.
Jo, to sem taky nekde videl.
No ona ta automobilka prodava miliony hybridu ktery casto
No ona ta automobilka prodava miliony hybridu ktery casto projedou pul mesta bez zapnutyho spalovaku. Takze bych jim tak nenadaval.
Tak možná akorát půl malé vesnice, ale určitě ne půl
Tak možná akorát půl malé vesnice, ale určitě ne půl města.
Kecáš nesmysly o věci, o které nic nevíš. Něco si
Kecáš nesmysly o věci, o které nic nevíš. Něco si nastuduj, s něčím se běž projet a pak pindej.
No ja mam nastudovane a co ty expert?
No ja mam nastudovane a co ty expert?
Nastudované máš tak maximálně to, co zde nelze
Nastudované máš tak maximálně to, co zde nelze publikovat. Já jezdím denně Priusem. Nazdar.
No a kedze jazdis priusom tak vies, ze taku hovadinu, ze
No a kedze jazdis priusom tak vies, ze taku hovadinu, ze prejdes hybridom cez pol mesta povedat nemozes. Teda jedine, zeby si si ten prius nejak upgradoval tak na 10x vacsiu baterku.
Osobne si myslim,ze clovek co nieco take vypoti a este sa chvali, ze jazdi priusom, tak ho ma max. iba ako anglicak.
Ja jsem nepsal ze prejedu pul mesta bez motoru. To napsal
Ja jsem nepsal ze prejedu pul mesta bez motoru. To napsal nekdo jinej. Ale ma pravdu chlapec. bezne jedu po meste 5 km ciste na elektriku. Nekdy i 8km. Never nemusis. Nazdar.
Mas pravdu, ty si len pisal, ze som asi uplny idiot a mam si
Mas pravdu, ty si len pisal, ze som asi uplny idiot a mam si nastudovat. Nenapisal si vsak co.
No ale verim, ak to mas dolu kopcom, tak to davas. Vsetci ostatny davaju 2 max. 3km. A ked niekto napise, ze chodi na elektriku cez pol mesta, tak tym mysli nad 10-15km vzdialenost.
V kazdom pripade vyjadrit sa pod moje rozculenie, ze niekto pri hybride povazuje za vyhodu ho nenabijat a ten niekto je automobilka, je pre mna dovod to takemu cloveku vyargumentovat aby sa podobne hluposti neobjavovali neskor.
A co je na tom? Pro někoho to opravdu může být výhoda,
A co je na tom? Pro někoho to opravdu může být výhoda, že se vůbec o ten hybridní pohon nemusí starat, ani tím, že by ho musel nabíjet ze zásuvky a i tak jezdí po městě ekonomicky, viz. třeba Prius nebo RX, NX… A když člověk např. ani nemá možnost nabíjet? Jak pak funguje ten Plug in, když není možnost tu baterku nabít? Klasický hybrid sice nenajede tolik čistě na elektřinu, ale co jsem četl testu, tak to pracuje dobře, pomáhá to hlavně ve městě a bez nabíjení.
Takže ano, pro velkou skupinu lidí může být hybrid, co se nemusí nabíjet, výhodou. Ale chápu, že mezi fanoušky elektrické mobility tento názor nenajde pochopení 🙂
Jinými slovy musí se starat stejně, jako o spalováka
Jinými slovy musí se starat stejně, jako o spalováka (tankování, filtry, olej) a k tomu ještě vozit na palubě elektrický doplněk.
Ježdění ekonomicky po městě ve srovnání se spalovákem stejné kategorie ano, ale to je tak všechno. Smrad, kravál, jedy a vibrace zůstávají. Ty řeší jedině plugin hybrid, pokud ráno vyráží s plnou baterkou a nenajede na ni více než +-50 km, což je kapacita dnešních baterií v PHEV.
Každý má možnost nabíjet, zvláště pak majitelé Lexusů. Bavíme se o autě, začínajícím na 750 tisících, kdy aktuálně v akci můžete mít Lexus RX L se zvýhodněním 300 000 KČ (jinak začíná na 2 milionech). To nejsou lidi bydlící na sídlišti a každý večer hledající místo k zaparkování. A u firmy (své nebo jimi řízené) stojí na vyhrazeném parkovišti, kde mohou mít zásuvku taky.
Hybrid je prostě jen přechodem od ropáka k elektrice. Ostatně i ten Prisu se prodává jako PHEV.
Nemusí se starat o nic víc než o spalováka, protože plug
Nemusí se starat o nic víc než o spalováka, protože plug in je spalovák + elektrika, takže ho musí nabíjet. To klasický hybrid nemusí. A ve městě je opravdu ekonomičtější i ekologičtější než klasický spalovák, i když ne tak jako plug in, to jistě.
Ano, já rozumím těm výhodám plug in hybridu (poměrně dlouhý dojezd na elektriku), ale jak jsem psal, pro někoho může zase být výhodou to, že nemusí nabíjet, protože třeba nemá možnost. A pokud by takové majitele nechtěl Lexus oslovit, tak na to neupozorňuje v reklamě, nemyslíte?
Hybrid u Toyoty/Lexusu je náhrada dieselu.
A klasicky hybrid nie je spalovak + elektrina? Akurat si ju
A klasicky hybrid nie je spalovak + elektrina? Akurat si ju nenabijete a ist nou mozte tak 2-3km cize tak, max do najblizsieho obchodu. Energiu samozrejme musite pouzit z benzinu a na vyber nemate.
Ako brat ako vyhodu to ze hybrid nemusim nabijat a PHEV mozem (ale tiez nemusim) to chce velmi choru mysel. Jedina vyhoda hybridu oproti PHEV je iba v cene.
A oproti čistému elektru je výhoda, že nemusím
A oproti čistému elektru je výhoda, že nemusím přemýšlet, jestli pojedu takovou nebo onakou trasou a jestli 20km před cílem budu dobíjet, nebo si dopřeju adrelaninovou zábavu a risknu dojetí na doraz
🙂
I to se ( doufám ) časem změní, až bude na každé
I to se ( doufám ) časem změní, až bude na každé benzince nabíjecí stojan.
On už tam dávno je, jen to ropáci úspěšně tají.
On už tam dávno je, jen to ropáci úspěšně tají.
Spousta lidí je překvapená, že elektromobil se dá nabíjet z jakékoliv zásuvky. A na pumpě obvykle 400V 32A je a volných pro případ potřeby. Rovnou na ni plug and play lze napojit rychlonabíječku výkonu 20 kW. Viz čerpačka Rousínv https://www.evmapa.cz/files/stations/p488_6.jpg , celkový popis https://www.evmapa.cz/rousinov-autocentrum-d1-exit-216 . Když už nemáte elektromobil s velkou palubní nabíječkou, kterému stačí jen ta zásuvka a kabel s přílušnou koncovkou nebo adaptér (Smart, Mercedes, Renault, Tesly….).
Jinak Benzina (Unipetrol) se už s ČEZem dohodla a jdou na to, paradoxně stejný Rousínov je toho první vlaštovkou http://www.elektromobilita.cz/cs/o-nas/novinky/6431.html
Nejen to. Ono se úspěšně tají také to, že plugin-hybrid
Nejen to. Ono se úspěšně tají také to, že plugin-hybrid se NEMUSÍ dobíjet ze zásuvky a spalovací motor umí dobíjet baterii jako ne-plug-in hybrid.
Sám jsem tím byl překvapený, když jsem se to dozvěděl, i když je to logické. Ten název k tomu ale svádí
🙂
Ropáci toho obecně dělají minimum pro osvětu ohledně
Ropáci toho obecně dělají minimum pro osvětu ohledně PHEV i BEV (Battery electric vehicle). Vlastně dělají jen jediné – nekupujte to, je to drahé. Když už ovšem všechny ty aféry s podvody jsou moc, tak nastoupili do fáze obrany číslo 2, kupte si HEV. Prostě jen ústup do předem připravených pozic. A stále prodávají svoje spalováky, jen s pidi elektro motůrky a pidi baterčičkami.
Asi tak, myslim, ze ste tu zhrnuli vsetko co som chcel
Asi tak, myslim, ze ste tu zhrnuli vsetko co som chcel povedat. Ropaci sa budu drzat ropy dokial to bude mozne. Je to ako zavislost. Ak chcete skoncit musite okamzite a bez vynimiek.
Ja osobne nie som velky zastanca ani PHEV, pretoze si myslim, ze je to mackopes a spaja hlavne nevyhody oboch pohonov (vacsia udrzba a emisie + nizky dojazd a hmotnost) ale na druhu stranu, umoznuju hlavne v mestach bezemisnu prevadzku co ale zas nie je vynutitelne.
Skoda, ze toyota zachrapala dobu s tym ich priusom. Defacto sa 20 rokov nijak vyznamne nezmenil a pritom sa s tym autom dalo robit vela veci. Jedine co vsak zlepsili bol iba jeho spalovak. O ich PHEV radsej mlcim, lebo to bolo na zasmiatie.
Ja si matne pamatuju, ze u nekterych z prvnich pluginu se to
Ja si matne pamatuju, ze u nekterych z prvnich pluginu se to psalo, ze umi rekuperovat, ale neumi dobijet ze spalovaciho motoru. Ale neumim to odzdrojovat ani uz nevim o jakou znacku slo.
Ten Blue electric Power mě zajímá ale na EV mapě nic moc
Ten Blue electric Power mě zajímá ale na EV mapě nic moc info.
Nebyl by nějaký informativní link ?
To robite s EV mimo Tesly a Boltu a to su ako ja nazyvam EV
To robite s EV mimo Tesly a Boltu a to su ako ja nazyvam EV hracky a nie auta.
Co sa tyka adrenalinovej zabavy, s tou si dost uzivam pri mojom benzine s dojazdom ukazujucim na 0, takze oproti EV je rozdiel iba v tom, ze je to pri ropaku menej casto. Ale zas keby som mal EV dobijam doma, takze to nie je nikdy 🙂
Ano, ale je to tak trochu i nuda, protože u nás jsou pumpy
Ano, ale je to tak trochu i nuda, protože u nás jsou pumpy na každém rohu… A když teda už nějakým nedopatřením dojde benzín, v kanystru lze dodat další, svépomocí, během rozumné doby – bez čekání na odtahovku, servis a nabití
🙂
Každopádně, pokud by byl EV ve stejné cenové hladině jako hybrid a dostupnost elektřiny větší než v současnosti, vzal bych bez pochyby EV.
🙂
V každé vesnici je zásuvka, pumpa ani zdaleka ne. Dokonce i
V každé vesnici je zásuvka, pumpa ani zdaleka ne. Dokonce i na té pumpě mají zásuvky, když už tam není nabíječka. Je to otázka pár let a bude nabíječka ve stejném dosahu jako čerpací stanice.
A ony se už i ty vesnice mimo tahy a čerpačky snaží a
A ony se už i ty vesnice mimo tahy a čerpačky snaží a alespoň pomalé zásuvky dávají k dispozici. Viz Hrabyně https://www.evmapa.cz/ou-hrabyne nebo Slavkov https://www.evmapa.cz/slavkov-u-opavy nebo Uničov https://www.evmapa.cz/unicov-zimni-stadion. Nebo to v nich mají soukromníci viz Kružberk https://www.evmapa.cz/daviduv-mlyn nebo Lipina https://www.evmapa.cz/lipina-u-sternberka nebo Ostrava-Plesná https://www.evmapa.cz/prvni-solarni-elektrarna-ostrava-plesna.
Zásuvka je opravdu všude, je ji dát k dispozici. Nic víc, nic méně.
Však jo. Až bude dostupnost elektřiny, tak to bude fajn.
Však jo. Až bude dostupnost elektřiny, tak to bude fajn. Zatím ovšem je nejlepší (nejlevnější) řešení HEV, jak si dovolil Lexus upozornit
🙂
Dostupnost elektřiny je, stačí požádat. Jedu někam,
Dostupnost elektřiny je, stačí požádat. Jedu někam, automaticky volám a ptám se, kde se u nich dá nabíjet. I kdybych to nepotřeboval. Někdo ví co a jak, někdo ne, tomu si řeknu o obyčejnou zásuvku a nabídnu i zaplacení. Obvykle těch pár desetikorun nechce, ale nechá si elektro auto předvést a sveze se, nebo i řídí. Příště už tam nabíjím automaticky a většinou nejen já, jsou uvedeni v evmapa.cz. takhle roste síť nenásilně zdola.
A všechny ty pumpy mají odjakživa možnost nabíjet
A všechny ty pumpy mají odjakživa možnost nabíjet elektromobily výkonem až 22 kW
Jediné, co k tomu musí udělat, je zpřístupnit ten červený pětikolík, co mají obvykle zamčený na budově v plechové skříňce nebo uvnitř ní vedle dveří = provrtat zeď a protáhnout drát k venkovní zásuvce. Ta může být placená v rámci paušálu, parkovacího stání nebo rovnou za kWh nebo spouštěná dálkově přes evmapa.cz a placená přes ni. A není k tomu pak potřeba žádná obsluha, je to nonstop 24/7.
Prostě už to dávno všude je, jen se to nevyužívá.
Ano, oproti čistému elektru je to výhoda. Asi jako jet
Ano, oproti čistému elektru je to výhoda. Asi jako jet dvěma auty pro připad že EV dojde baterie tak ho táhnout tím spalovacím.
(ano, toto je narážka na dvojí ústrojí)
Ano, s EV se musí delší cesty plánovat.
Zase se u těch kratších nemusí nikde stavět (nikdy) a tankovat.
Zase je lepší když má člověk garáž.
Nebude to stejné… některé věci nikdy, některé až se to víc rozjede, jako například síť dobíječek.
Člověk si prostě musí vybrat v čem chce být líný (bo není v silách nikoho být „in“ v každé věci kterou nám život přináší). EV fandové nejsou líní okolo auta (otázkou je jsou-li to fandové EV nebo prostě se jim najednou líbí jezdit protože EV výhody).
Například se snažím nebýt líny v oblasti cash-managementu ale je to těžké, těžké… nebýt líný okolo EV jde téměř samo 🙂
Souhlasím. Každý si vybírá, v čem může být líný a
Souhlasím. Každý si vybírá, v čem může být líný a kdy ho baví nebýt líný. A definice pohodlí: Když mě nebaví námaha (nebýt líný), můžu si dovolit pohodlí být líný a nenamáhat se. A myslím, že tohle říkala reklama na Lexus, o které je původní příspěvek.
🙂
S takhle velkým autem asi nechce jezdit jenom po městě, ne?
S takhle velkým autem asi nechce jezdit jenom po městě, ne? A větší výlety nebo dovolenou si má takový člověk plánovat podle výskytu čerpacích stanic? To je teda pohodlíčko…
Celý den pojede do Chorvatska a až konečně dojede k moři, tak po náročné cestě bude hledat honem zásuvku namísto koupání.
😀
Jezdím s Yarisem hybridem kvůli:
1) Pohodlí s logistikou tankování paliva.
2) Dostatečný výkon pro dynamickou jízdu v hustém provozu. (Bez uvažování o nabíjecích místech)
3) Servisní dostupnosti. Renault / Dacia servis za rohem mi pomůže s elektrickým vozíkem, když mají problém se servisem dinosauřích motorů V6? Nebo u Peugeota, kde neumí opravit ani dinosauří V6?
Zapomněl jsem na hlavní výhodu – za levné peníze je
Zapomněl jsem na hlavní výhodu – za levné peníze je zánovní auto, za trochu více už nové.
Takže výhody to má, ne že ne. Nechápu ty nenávistné výkřiky tady…
Nenávistné výkřiky ? Povětšinou tu vidím rozumné
Nenávistné výkřiky ? Povětšinou tu vidím rozumné výkřiky 🙂
Doplněné nějakými argumenty a tak …
Pokud je stále řeč o PHEV pak vaše protiargumenty…. buď
Pokud je stále řeč o PHEV pak vaše protiargumenty…. buď ne zcela chápu nebo jsou silně tendenční a zavádějící.
Byla to reakce na tvrzení:
„Ježdění ekonomicky po městě
Byla to reakce na tvrzení:
„Ježdění ekonomicky po městě ve srovnání se spalovákem stejné kategorie ano, ale to je tak všechno. Smrad, kravál, jedy a vibrace zůstávají.“
Přidal jsem další, protože to není všechno. Jsou tu i výhody vzhledem k EV, nejem ICE vozidlům.
Abych pravdu řekl, tak jsem se ve Vašich reakcích naprosto
Abych pravdu řekl, tak jsem se ve Vašich reakcích naprosto ztratil a nevím, co vlastně a na co odpovědět.
Vložil/a Marek (bez ověření), Po, 2018-07-16 15:19
A co je
Vložil/a Marek (bez ověření), Po, 2018-07-16 15:19
A co je na tom? Pro někoho to opravdu může být výhoda, že se vůbec o ten hybridní pohon nemusí starat.
Vložil/a Radovan, Po, 2018-07-16 16:13
Jinými slovy musí se starat stejně, jako o spalováka (tankování, filtry, olej) a k tomu ještě vozit na palubě elektrický doplněk.
…
Hybrid je prostě jen přechodem od ropáka k elektrice.
Vložil/a Fero (bez ověření), Út, 2018-07-17 10:39
1) Pohodlí s logistikou tankování paliva.
2) Dostatečný výkon pro dynamickou jízdu v hustém provozu. (Bez uvažování o nabíjecích místech)
3) Servisní dostupnosti.
OK, já jen že vlákno bylo o HEV/PHEV rozdílu a tam byste
OK, já jen že vlákno bylo o HEV/PHEV rozdílu a tam byste asi tolik nenamítal 🙂
Protože ty „smrady a vibrace“ byly míněny jako podpora PHEV oproti HEV.
Objevilo se tam i tvrzení:
„Hybrid je prostě jen přechodem
Objevilo se tam i tvrzení:
„Hybrid je prostě jen přechodem od ropáka k elektrice.“
Na to jsem dodal výhody hybridu oproti EV. Nejsou „prostě jenom“. V současné době mají svoje opodstatnění.
Smrady a vibrace atd… vyznění toho příspěvku přede mnou bylo to, že hybridy jsou nanic, ať už PHEV nebo HEV.
Asi špatně pochopeno. Vyznění bylo, že hybridy smrdí
Asi špatně pochopeno. Vyznění bylo, že hybridy smrdí skoro všude a že jen PHEV může být chápán jako odstraňovač vibrací a hluku z měst.
Ale to mluvím za někoho jiného.
No to je jasne ze nenajdete. O plugin hybrid sa nemusite
No to je jasne ze nenajdete. O plugin hybrid sa nemusite starat o nic viac nez o hybrid, kedze PHEV je to iste ako hybrid ale s vacsou bateriou a moznostou ju nabijat externe a teda lacnejsie (nez energiou z benzinu). Vy ale naviac mozte jazdit defakto na elektriku a na cerpaciu stanicu chodit tak 3-4x do roka podla toho ako jazdite.
nahodou, me to prijde vtipny 😉
nahodou, me to prijde vtipny 😉
OT: eGolf 55kWh/active cooling (kdo by náhodou
OT: eGolf 55kWh/active cooling (kdo by náhodou neznal)
Jestlipak se byli podívat u bratrů Kreiselů nějací tajtrdlíci z automobilek? Když to dokáže tahle mini firma, tak to přeci musí jít 🙂
kreiselelectric.com/en/projects/electric-golf/
A teď to nejdůležitější. Cena??
A teď to nejdůležitější. Cena??
Nikdo to vyrábět nebude, prototyp zůstane hezkou ukázkou,
Nikdo to vyrábět nebude, prototyp zůstane hezkou ukázkou, že to jde, ovšem za 150% přirážku.
Ale nepraktickej popelnicovej krám XL1 folcwágn klidně
Ale nepraktickej popelnicovej krám XL1 folcwágn klidně vyráběl a prodal všechny za horentní prachy. S tím problém neměli. :)))
Off
Půlka mladejch lidí v Británii by chtěla elektrický
Off
Půlka mladejch lidí v Británii by chtěla elektrický auto. Tak čímpak je dinosauři přesvědčej? 😀
Survey: Half of young people want electric cars.
https://www.bbc.co.uk/news/amp/science-environment-44798135
Každá dějinná etapa má svůj začátek, vzestup, vrchol a
Každá dějinná etapa má svůj začátek, vzestup, vrchol a zánik.
Dinosauři postupně zaniknou.
planetku na ty dinosaury !!!
planetku na ty dinosaury !!!
Planetka Elon SX-M3 ?
Planetka Elon SX-M3 ?
To myslíte ty mladé, co jsou už často předlužení ve
To myslíte ty mladé, co jsou už často předlužení ve svých 25, a auta kupují čím dál méně?
Bež si stěžovat do bank, že provozujou lichvu :)))
Bež si stěžovat do bank, že provozujou lichvu :)))
off
Tohle je úlet! Černá
off
Tohle je úlet! Černá moucha
https://www.youtube.com/watch?v=FI8AemQcclY
https://www.opener.aero/
To ste věděli že v Hannoveru 2017 obouvala Teslu Model X
To ste věděli že v Hannoveru 2017 obouvala Teslu Model X Kuka ;))
2.55
youtube.com/watch?v=sWgvIAkfqXQ
German Robot and Tesla Model X | Hannover Messe 2017 |
German Robot and Tesla Model X | Hannover Messe 2017 | ганновер 2017
youtube.com/watch?v=yO0X5X7ZmXE